Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bordóc5 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 6113

A kinyomócsapágy ment tönkre 

 

Valeo volt benne !!

 

 

 

Nem tudom hogy gyári volt e citroen beütés nem volt rajta

 

 

 

üdv bordo

Előzmény: bordóc5 (6108)
V.6. Creative Commons License 2012.03.13 0 0 6112

betg! 

A szervizes citroen fékfolyadékon kívül, mit ajánlasz fékolaj csere esetén? Valamelyik márka + minőség, vagy elég csak a minőség? pl. DOT4?

Köszi.

norbtoth Creative Commons License 2012.03.12 0 0 6111

Sziasztok!

 

C5 I 2.0 hdi-n a töltésmérő eddig általában középen állt. Egy ideje középtől jobbra helyezkedik, logikusan mintha többet töltene. Voltmérő alapján 14.4- 14.5V körül tölt alapjáraton, emelt fordulaton, terhelve és terhelés nélkül is. Akkor meg minek mászkál el a helyéről az a mutató?

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 6110

Sachs!!! Puhább, tartósabb, jobb! Na és ha már ott vagy, egy főtengely szimering csere talán nem ver földhöz.

Előzmény: bordóc5 (6108)
Viktorc5 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 6109

Szia! Véletlenül nemtudod, hogy Miskolcon hol vállalnak nem lyukas citroen felni centírozást?

 

Előzmény: Bazinga1984 (6083)
bordóc5 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 6108

Szasztok

 

Ha akarjuk,ha nem eljön a kuplungtárcsa és szettek cseréje láb vagy kilóméter függő !

 

 

Luk kuplungszett vagy SACHS szet,vagy VALEO szett

 

 

 

melyiketet a sok közül????????????????????????????????

 

 

üdv bordó ???

 

 

 

Előzmény: betg (6106)
betg Creative Commons License 2012.03.11 0 0 6107

Jelenleg nincs a jövő héten gyártatok.

Előzmény: Tibcsi37 (6104)
betg Creative Commons License 2012.03.11 0 0 6106

Szia mit lehet leépiteni a blokkról??

A kuplungcseréhez a váltót kell levenni a motor marad a helyén.

Előzmény: bordóc5 (6105)
bordóc5 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 6105

Szia !

 

Remélem csak a kuplung 

 

A motort ki kell venni ,vagy le lehet építeni a blokkról?

 

 

üdv bordo

Előzmény: betg (6102)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 6104

Szia Gábor!

 

Fűtés szabályozó motorod az átalakított fajtából van még kéznél?

Előzmény: betg (6103)
betg Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6103

Szia az adatlapomon megtalálod a számomat.

Előzmény: Bazinga1984 (6094)
betg Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6102

A kuplung nem minden esetben úgy megy tönkre hogy csúszik ,tönkre megy a kinyomócsapágy ,felkeményedik a kuplungszerkezet nyomólapja és a többi , ezért mindent cserélni kell mert különben  szar lesz, és nem kis munka csak úgy szétszedni kisérletezni.

Előzmény: bordóc5 (6098)
betg Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6101

Sachs kb 40eft a szett ez gyári minőség.

A valeo drágább és nem jobb hanem inkább szarabb azzal már volt bajom, a sachs-al soha.

Előzmény: bordóc5 (6098)
betg Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6100

Szia igen a számitógép persze ,hogy nem mond semmit ez egy mechanikus hiba , a kuplung elhasználódott cserélni kell .

A nyikorgo hangot a kinyomó csapágy adja , de ennyi km után nem lehet csak kinyomó csapágyat cserélni komplett kuplungot kell cserélni.

 

 

Előzmény: bordóc5 (6098)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6099

C5-nél nem tudom mi a pálya, de kisebb peugeotnál így kezdődik a kuplung elhalálozása. Először csak hidegben nyikorog, aztán később ez erősödik. Maga a pedál pedig egyre keményebb. A 170k kilométer kb az élettartama, így előfordulhat hogy hazaért.

Előzmény: bordóc5 (6098)
bordóc5 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6098

Szia

 

A számítég semmit nem jelez

 

Volt már kuplungos autóm,az megcsúszott és felpörgött aztán csere!

 

Légyszi írjátok meg, hogy kezdődik a kuplung halála citroenéknél-nál?

 

A kocsiban nem volt még cserélve a kuplug 170 000 km van benne

 

Ha alapjáraton járatom a gépet kicsit csikorog valami a váltó felöl, fémes hangot ad 

 

Rálépek a kuplungra szépen kiemel erősödik a csikorgás, visszaengedem elhagyja !!

 

mit kell ilyenkor cserélni és milyen gyártmányt érdemes venni  ??? 

 

mibe kerül kb

 

 

 üdv bordo

Előzmény: betg (6097)
betg Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6097

Szia nem 2 tömegű van benne . Valószínű a kuplung kezd meghalni.

Előzmény: bordóc5 (6096)
bordóc5 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6096

Sziasztok

 

C5 2001 es benzines 2.0 SX ,csikorgó hang a motor felöl ,ha rálépek a kuplungra és benyomom  kicsit, előjön a csikorgó hang

 

Kérdésem az ,ha vége a kuplungnak akkor az így jelentkezik,

 

a kuplung müködik rendesen

 

Olyan mintha kinyomócsapágyas lenne

 

Ebben is kéttömegű a lendítőkerék, és az ment el??  

 

Volt valakinek hasonló hibája ?

 

És kb mibe fáj ennek az egésznek a cseréje

Vagy mi a fene lehet ???

 

Ha tudtok gyorsan írjatok messze válaltam munkát 

 

üdv bordo 

maestro 60 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6095

Szia!

 

Mi a mérete és mennyi ?

Előzmény: csori01 (6090)
Bazinga1984 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6094

Szia!

 

Igen van sportgomb a közepén!Ha meg tudnád nézni vmikor azt nagyon megköszönném!

Előzmény: betg (6093)
betg Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6093

Ha hidraktív + (van sportgomb középen) akkor lehet a hidraktív szelep rossz de lehet még más is látnom kéne.

Előzmény: Bazinga1984 (6087)
betg Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6092

BETG

csori01 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6091

 

A képek lemaradtak.

csori01 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6090

Sziasztok.

Elado 4db gyári citroen c5 alufelni  70%-os Nyári gumikkal.

A felnikben benne vanak a nyomás szenzorok.

Bazinga1984 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6089

Köszönöm a választ!

Előzmény: Tibcsi37 (6088)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6088

A Service Box szerint így kell a szintet ellenőrizni:

 

LDS folyadék szintellenőrzése és feltöltése

Indítsa be a motort.

Állítsa a felfüggesztési magasság vezérlőjét "ALACSONY" pozícióba.

Várja meg, amíg a jármű eléri a kívánt magasságot.

Állítsa le a motort.

 

Nyissa meg a dugót ( 1).

Ha az LDS folyadék szintje a(z) "b" minimális jelölés alatt van. Adjon hozzá LDS folyadékot, hogy a folyadékszint a(z) "b" minimális és a(z) "a" maximális jelölés között legyen.

 

Ez magyarul annyit jelent, hogy ha teljesen leengeded az autót, akkor látnod kell az olajat a tartályban. Ha nem látod, addig töltögeted bele az LDS olajat, amíg kb 1cm-el el nem lepi a látható részt. Ez lesz a maximális szint. Többet semmiképpen nem szabad beletenni.

Előzmény: Bazinga1984 (6087)
Bazinga1984 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6087

Köszönöm szépen a választ Betq!

Lenne még egy kérdésem,ha kicsit gyermeteg bocsánat érte: a hidraulika olajszintet a nívópálcával ugyanúgy megtudom mérni?

És még annyi hogy ha nem a hidraulikaolaj a ludas akkor mi lehet még ami miatt nem emeli vissz a hátulját a kocsi?

Köszönöm a választ előre is!

maestro 60 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6086

Sziasztok!

 

Azt szeretném megtudni, hogy az autómataváltó olajszintet hol kell ellenőrizni és kell e cserélnni az olajat és mikor 2006 C5 II 6 seb 2.0 HDI

 

köszi.

betg Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6085

Szia   menet irány szerint jobb oldalon a nagy fekete burkolatot leveszed ez alatt van a hidraulika tartály.

Az autó normál állásánál a tartálynak  3/4ig kell lennie, túltölteni nem jó mert ki fogja nyomni a felesleget.

Csak LDS szabad beletölteni!!

Előzmény: Bazinga1984 (6083)
betg Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6084

Van egy 10eft a csere egy fél óra és kész.

Előzmény: foldijo (6081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!