C5 I 2.0 hdi-n a töltésmérő eddig általában középen állt. Egy ideje középtől jobbra helyezkedik, logikusan mintha többet töltene. Voltmérő alapján 14.4- 14.5V körül tölt alapjáraton, emelt fordulaton, terhelve és terhelés nélkül is. Akkor meg minek mászkál el a helyéről az a mutató?
A kuplung nem minden esetben úgy megy tönkre hogy csúszik ,tönkre megy a kinyomócsapágy ,felkeményedik a kuplungszerkezet nyomólapja és a többi , ezért mindent cserélni kell mert különben szar lesz, és nem kis munka csak úgy szétszedni kisérletezni.
C5-nél nem tudom mi a pálya, de kisebb peugeotnál így kezdődik a kuplung elhalálozása. Először csak hidegben nyikorog, aztán később ez erősödik. Maga a pedál pedig egyre keményebb. A 170k kilométer kb az élettartama, így előfordulhat hogy hazaért.
A Service Box szerint így kell a szintet ellenőrizni:
LDS folyadék szintellenőrzése és feltöltése
Indítsa be a motort.
Állítsa a felfüggesztési magasság vezérlőjét "ALACSONY" pozícióba.
Várja meg, amíg a jármű eléri a kívánt magasságot.
Állítsa le a motort.
Nyissa meg a dugót ( 1).
Ha az LDS folyadék szintje a(z) "b" minimális jelölés alatt van. Adjon hozzá LDS folyadékot, hogy a folyadékszint a(z) "b" minimális és a(z) "a" maximális jelölés között legyen.
Ez magyarul annyit jelent, hogy ha teljesen leengeded az autót, akkor látnod kell az olajat a tartályban. Ha nem látod, addig töltögeted bele az LDS olajat, amíg kb 1cm-el el nem lepi a látható részt. Ez lesz a maximális szint. Többet semmiképpen nem szabad beletenni.