Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10314

Üdv betq

 

Tegnap küldtem mail... majd nézz rá

 

Üdv

Előzmény: betg (10282)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10313

Tart a FAP regeneráció. Magas fordulaton (~3000) jól hajtsd meg az autót (10-15min). Ilyenkor biztos azt is észreveszed, hogy mikor alacsonyabb fordulatról kezdesz gyorsítani, a motor hangja is mélyebb. Ez a városi dízelek keresztje... :-)

Előzmény: around (10311)
Zolysys Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10312

Szerintem regenerálás közben állítod le így marad a magas fordulat.

Előzmény: around (10311)
around Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10311

Sziasztok!

 

Remélem tudtok segíteni a problémámom. :)

 

Az utobbí időben "nem minden esetben" ha megállok a kocsival és leállítom, a hűtőventilátor tovább megy ,és nem áll le.

Menne addig amíg lemerülne az akksi. Próbáltam 10 perc után az akksi saru levételével tudtam csak leállítani. Van amikor leáll

de többnyire csak úgy tudom ha akksinál megszakítom.

Összeségében nem mindig van ez a probléma , peugeot planet nem mutat hibát a laptopon keresztül simán reagál a le és bekapcsolásra.

 

 

Észrevételeteket várom, előre is köszi

 

 

 

Üdv: around

Moó Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10310

Szia! Nem még :(

Előzmény: vargar1 (10307)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10309

Ha menet irány szerint nézzük akkor ha kiveszed a szűrőt ez ott van közvetlenül mögötte (nem a motor, hanem az utstér fele) de

he oda hajolsz a nyíláshoz miután kivetted a szűrőt (nem túl egyszerű feldat) akkor látni fogod

Üdv

Előzmény: rati update (10308)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10308

A hőcserélőt honnan lehet leérni?

 

Üdv.

Rati

Előzmény: vargar1 (10304)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10307

Moó!

Megkaptad? (csütörtökön ment a postázóba azt ha jól sejtem pénteken feladták)

FotoJJano Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10306

Koszonom, meglátom milyet sikerul vennem

Udv

Jani

Előzmény: rati update (10301)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10305

Mivel többen is rendszeresen használjátok a pps-t valaki megírná, hogy van e benne esp légtelenítési lehetőség?

vagy ilyen funkció? esetleg használtátok már?

Köszönettel!

vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10304

Nekem a klíma tisztítása így történt:

Régi szűrő ki, a lehető legnagyobb tisztító flakont vettem azt csővel a hőcserélőre fújtam (az a büdös), a maradékot az összes létező járatba bele, az kitöltötte az összes légcsatornát mind a purhab, zárt ajtó minden zsilip nyitva, kis ventillátor fordulaton 10 perc járatás, majd nyitott ajtoknál max vent. fordulaton 5 perc átszellőztetés, be az új aktívszenes szűrő. és kész nem büdös, jó.

Bár én télen nyáron hagyom autómatán dolgozni, gondolom az is segíti, h ne tudjon bebüdösödni.

vargar1 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10303

Ott van az a fül csak kicsit feljebb mint elöl!

Előzmény: rati update (10297)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10302

A "csak saját felelősségre" azt jelenti, hogy a PUG által gyárilag beépített biztonsági feltételek kerülnek megszüntetésre. Egy baleset esetén nem hivatkozhatsz rá, hogy ezt xy szüntette meg, ezért történt a baj. Szerintem.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: FotoJJano (10299)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10301

A 2. verzió esetén be kell tartani a gyártói utasítást, miszerint x percig nem szabad áram alá helyezni a rendszert a teljes kiszáradásig. Biztos van többféle is, a gázolaj illatút nem javaslom :o). A hosszabbítószár végéről szedd le azt a kis bigyót a végéről, mert könnyen bentmaradhat a szellőzőjáratban.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: FotoJJano (10299)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10300

Erről pont tegnap konzultáltam a 307-es fórumon Jena307-tel. Egy idő után, sajnos megkergülhet a regenerálási funkció a PUG-nál és ekkor folyamatosan is regenerálhat. Ennek hátulütője a többlet fogyasztáson túl, hogy megjelenhet a motorolajban a gázolaj, mert a  regenerálás során a többlet gázolajat a munkaütemet követően fecskendezi be a hengerbe a motorvezérlő és így jut el a részecskeszűrőbe. PUG tanács, hogy a mai FAP-os motorokat dinamikus vezetési stílusra tervezték, mert csak így tud hatékonyan működni a részecskeszűrő rendszer. A "papás" vezetési stílus ideje lejárt, mert könnyen egy részecskeszűrő csere/ tisztítás lehet a következménye. Inkább fogyasszon 1 literrel többet a verda.... :o)

 

Üdv.

Rati

Előzmény: betg (10293)
FotoJJano Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10299

az amit csak ugy bedobsz az utastérbe nem ér semmit :-( ...azt már próbáltam

a 2. lehetoséget választom , remélem jobb hatása lesz....van abba tobb féle? (illat vagy valami? )

koszonom

Udv

Jani

Előzmény: rati update (10298)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10298

Én 2 féle módszerrel tisztítom.

1. Kicsi klímatisztító spray, amit "bedobsz" az utastérbe, klíma fullon megy belső keringtetéssel, ajtó rácsap és 10 perc várakozás.

2. A szellőzőjáratokat pluszban még befújom hosszabbítócsővel rendelkező klímatisztító spray-vel.

3. Utána pollenszűrőcsere.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: FotoJJano (10296)
rati update Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10297

OK. megnézem jobban. Csak nem találtam rést úgy az ülés szövetében, mint az elős ülésnél.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Zolysys (10288)
FotoJJano Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10296

Sziasztok!

Klíma tisztításához tudtok valami jót?  Kezd nagyon budi lenni :-((

FotoJJano Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10295

Zolysys! ...engem mégiscsak érdekelne mit értettél a " De csak és kizárólag saját felelőségre!!! " alatt ?

Előzmény: Zolysys (10256)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10294

Üzemmeleg volt a motor. A reggel jelen esetben munkába menetet jelent, és már volt mögöttem 20 km. :-). Koromgyár? Ergo az autót talpalni kell, ha jót akarok hosszú távon? :-)

Előzmény: betg (10293)
betg Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10293

Ez érdekes  ugyan is hideg motornál nem regenerál , a regenerálásnak megvannak a feltételei a motorvezérlő ez alapján indítja el a regenerációt , ez hideg motornál nem lehetséges.

A turbó nyomás túlszaladhat egy meghatározott mértékig , de ritkán előfordulhat hogy ezen is túlszalad ekkor jön az üzenet hogy fáj a feje , okozhatja egy elkoszolódott geometria , az 1.6hdi sajnos egy korom gyár.

Előzmény: azon0215 (10290)
betg Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10292

Az adatlapomon találsz elérhetőséget

Előzmény: azon0215 (10291)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10291

Az az e-mail engem is mindenképp érdekelne, ha nem személyreszabott. :-)

Előzmény: betg (10284)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10290

2013.03.05 napi élmények summázása az 2004-es, 1.6HDi motoros, 163E km-es kocsimmal:

 

Reggel hallható volt, ahogy elindult a regeneráció, így igyekeztem magasan tartani a fordulatot.

Mikor kiugrott elém egy macska, fékeztem egy közepesen erőset, majd közepesen erősen igyekeztem visszanyerni a korábbi sebességem/fordulatom. Mire sikerült, kigyulladt a régi és új autóknál egyaránt rettegett check-engine lámpa, a következő üzenettel:

 

"Motor abgasentgiftungsystem defect"

 

Semmi különbséget nem éreztem, a motor ugyanolyan kellemesen húzott. Mert erre a motorra semmi más jelzőt nem lehet akaztani, csak hogy kellemes... Egyből szervízbe mentem - nem Peugeot-.

 

Ott mikor elmeséltem a történetem, azt a választ kaptam, hogy a jelenség már onnantól gyanús, hogy a regeneráció folyamatosan zajlik, nekem azt soha nem lenne szabad észrevennem. Vadállatmód történő -értsd: füllel hallható, szemmel látható- kiégetés csak szervízben végezhető el, gépre csatlakoztatva.

 

Otthagytam az autót. Mikor visszamentem, a következőt kaptam:

 

Ezek kis, de kihegyezett motorok (1.6HDi), sokminden pengeélen táncol.

Turbofeltöltő túltöltött (?), és ezt jutalmazta egy hibakóddal. Állítólag ezeknél előfordul. Mivel műszaki ember vagyok, számomra értelmetlenül hangzott, de mivel ezt cáfolni nem tudtam, nem is bocsátkoztam vitába, letudtam egy kevésbé feltűnő vállrántással. Azt gondolom, nem állt elő olyan vis mayor helyzet, amin egy számítógép-vezérlés ne tudta volna magát hibakód nélkül túltenni.

 

Mindenesetre a hibakód törölve lett, azóta mentem 100km-t, nem jött vissza. Remélem ez másoknak tanulság lesz, nekem emlék marad...

Előzmény: rati update (10287)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10289

Van 1 eladó víz mágnesszelep 2.0HDI-hez. Bontott, 28000ft.


Zolysys Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10288

elég mélyen vannak a rögzítési pontok

Előzmény: rati update (10285)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10287

Van valami visszajelzés, hogy a FAP regenerál?

Előzmény: azon0215 (10268)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10286

Majd, ha a buszokon meg a IFA-kon is lesz részecskeszűrő, majd akkor én is megtartom.... Egyelőre marad, ha bekrepál, akkor ki lesz lőve.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: kovgyu (10283)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10285

Én meg nem találom a hátsó isofixes rögzítési pontokat, csak az anyós ülésen van. Lehet, hogy az ülőlap mozgathatóság miatt nem tettek bele? Pedig a kézikönyv írja, de semmi találat a részemről.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: vargar1 (10272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!