Még annyit, hogy ezen a fórumon felkiáltó jelekkel nem sokra mész. Annyira nem kardinális a problémád, hogy így reagálj. Vagy lesheted, kapsz-e választ. Ez még az előzőhöz tartozott, csak véletlenül elküldtem.
Basszus ne szívassatok már!!! Az volt a kérdés, hogy meg lehet-e oldani valahogy, hogy ajtó nyitásra felkapcsoljon. Mert jelenleg csak úgy működik, ha a kapcsolóval felkapcsolom világít, ha lekapcsolom akkor meg nem, függetlenül attól, hogy van-e rajta gyújtás vagy nincs. Így is , úgy is világít, manuális kapcsolással.
Motorhangon kívül, tapasztalok még egy érdekességet. Menetközben periodikusan ( mintha kerék lenne üt vmi a jobb első kerék felől. Kormány nem ráz, nem húzz A kerekek centírozva vannak, de kontroll miatt másik centirozott szettet is felraktam. Ott is hangot ad, illetve mintha ez a rezonancia a padlólemezt is ütné. Nem hagytam el semmit, néztem. 30 Km/h felett kezd megjelenni. és minél gyorsabban megyek annél gyorsabb ez tompa hang ami kotyognak ( nem recseg és nem ropogó hang).
Természetesen viszem szerelőhöz , de próbálok felkészülni mi lehet a gond.
Előre is köszönöm a hozzászólásokat és véleményeket.
Na, hát ha ezt tudom, hogy ennyire "bonyolult" kikapcsolni, akkor szeptemberben megcsináltattam volna vele, mikor ott voltam nála. :) Az a baj, hogy messze lakom Pesttől, és csak ezért felmenni, nem túl kifizetődő lenne. :) Akkor egyelőre marad így. Azért, köszi.
Total Ineo ECS 5W30, kerek 4 litert beletölthetsz, ezzel icipicivel a max szint fölött lesz (a szervizek ehhez a motorhoz új kartert ajánlanak, ami 3,5 helyett 4,5 literes, mert kéne bele a több olaj. nyugodtan tölts bele pár decivel többet, mint az előírt 3,8 l, nem lesz semmi baja). + Bosch olajszűrő, Delphi gázolajszűrő, rendes légszűrő (mannfilter, bosch pl). A csereperiódus olajra + olajszűrőre 10-12.000 km, minden más szűrőre a gyári előírás fele.
Az 5 másodperces nyomással csak a belső világítást tudtam ki-be kapcsolni, hogy ajtónyitásra világítson vagy sem, de az ajtók feletti lámpák továbbra sem világítanak ajtó nyitásra. Azokat csak gyújtás mellett lehet a rajta levő gombbal fel/le kapcsolni
Pici rizsszem izzó kell hozzá asszem 3 db. Ha pici a kezed a rádió alatti tár.dobozka helyén eléred az izzót.De nem biztos,h ki tudod szedni :D:D Le kell bontani az ezüst konzolt,a váltószoknyát kipattintani a helyéről,ill. a hamust is vedd ki,h a csavarhoz hozzáférj.
Sziasztok! RHR-es 307-esem, folyamatosan P0409-es hibakódot ír, ami EGR hiba. Már elvittem, egy neves Pözso szakihoz aki elvileg a komplett EGR-t szoftveresen letiltotta, hogy ne is működjön soha, de előtte is és azóta is ugyan ez a hibakód. És ha a hiba faktív akkor a kocsi nem is megy, csak alapjáraton dadog gázadásra pedig rögtön lefullad (szerintem nyitva van az EGR szelep és nem kap oxigént) Ha "levakolom" akkor ugye csak friss levegőt kap, akkor nem fog megfulladni tőle, viszont akkor jól fog működni? Mert ugye a sok pillangószelep ettől még működik benne... Várom válaszotok!
Peugeot 307 SW 1.6-os benzinest szeretnék venni. 2005-2007-es évjáratúak, amik általában beleférnek a keretbe.
Van valakinek esetleg javaslata, hogy mire érdemes figyelni. A Peugeot 307 Klub oldalát olvastam, azon kívül érdekelne pár infó.
A facelift utáni változat a kinézeten kívül javult másban is? Lehet azt mondani, hogy megbízhatóbb? Van esetleg olyan évjárat vagy motortípus, amit érdemes kerülni vagy keresni?
Van egy 307 sw -m 1,6 HDI. Olyan jelenség, hiba jelentkezett, ha a kétzónás klímakapcsolónál az utas oldali szabályzóval szabályzom a hőmérsékletet akkor mindig csak meleg levegőt fúj, még akkor is mikor hidegre van állítva. A vezető oldali viszont teljesen jól működik. Mi lehet a gond? Valakinek ötlete, tapasztalata?
Bocs, hogy ide írok, de ez a fórum nagyon pörög és amúgy is nagyon hasonló a két típus.
A héten olajat, szűrőket és fékolajat cseréltek az autómon (308 1.6 HDI 9HZ, 153ezer km), a művelet után mentem egy próba kört, de a check engine lámpa nem aludt el, világított folyamatosan.
A diag műszer környezetvédelmi hibát írt, törölték a hibát. Ez után mivel kíváncsi voltam a FAP állapotára, ezért azt is megnézettem. 60%-osra írta a műszer a FAP szűrő állapotát és 40%-ra a korom telítettségét.
Kértem egy regenerálást, ezt kb. 10 percig csinálta a gép, 3900-as körüli fordulaton járatva a motort, szépen kiégett a lerakódott korom, a művelet végén 0%-ra írta a korom lerakódást.
Azóta kb. 80 km-t mentem, a check engine jelzés nem jött vissza, viszont az utas térben büdös szagot érezni, főleg városi közlekedésnél. A pollen szűrő nem aktív szenes, csak sima papír -bár ez most nem is volt cserélve- de ha a motor térből jön a szag, akkor ez a szűrő gondolom nem sokat tompít a szagokon, egyből megy az utastérbe? Esetleg a regenerálással összefügghet ez a szag? A másik amit észre vettem ma, hogy a levegő szűrő házba bemenő vastag műanyag cső nincs rendesen a helyén, van egy kis rés a cső és a ház csatlakozása között. Ez esetleg kirázódott vagy nem is lett rendesen a helyére rakva, itt ugye elég kicsi a hely a szereléskor. Ez gondolom nem okozhat nagy bajt, de azért megpróbálom vissza rakni a helyére.