Kuplung felengedésnél nyikorgó hang, nem járó motornál hallani kívülről, belülről még nem. Valamint akadozik váltó, meg nehéz, nem mindig veszi be a sebességet.
Az autó fura mód szitál ráz elindulásnál alacsony sebességnél talán a hátulja, mintha onnan jönne.
Vonóhorgot szeretnék felrakni és az lenne a kérdés, hogy az elektrónikát meg kell e venni hozá vagy anélkül is meg lehet oldani ugyanis majdnem annyi az elektrónika mint a vonóhorog.
C5III dízel kocsim hibaüzenete: "particle filter adaptive level too low". Ha jól értem, ez a részecskeszűrővel kapcsolatos hibaüzenet. Tudtok valamilyen egyszerű megoldást a hiba elhárítására?
C5 I 2.0 hdi-n a töltésmérő eddig általában középen állt. Egy ideje középtől jobbra helyezkedik, logikusan mintha többet töltene. Voltmérő alapján 14.4- 14.5V körül tölt alapjáraton, emelt fordulaton, terhelve és terhelés nélkül is. Akkor meg minek mászkál el a helyéről az a mutató?