Bánhatja mindenki aki nem ismeri. Szerencsére én majnem heti kapcsolatban vagyok vele. Mindenre van megoldása, öltete Dutrancs Mesternek, azaz KDM (Kedves Dutrancs Mester, hogy stilszerű legyek a szocialista évek mozaik szó gyártásához). Tegnap is csak úgy minden más mellett megemlítettem neki, nem bírjuk az egyik kéthengeres csepelről legyógyítani a lendkereket, már voltam az esztergályosnál, hogy milyen lehúzót komponáljon nekem. Aszongya KDM, levenni az önindítót és a lyukon lekocogtatni. Ezek nagyon sokat érő tanácsok, idő, pénz, stb. Két óra múlva telefonálok a forgácsolónak hagyja a lehúzót másra.
Nem hiszel a szemednek? Na jÓÓÓÓÓÓ akkor női traktortulajdonos-értékmentő.Mikor eljössz majd egy traktormajálisra vagy gépésztalálkozóra majd meglátod.
Kedves trakee, most gyorsan ugorj rá arra az ötvenezres ajánlatra, mert a gyári új az ha jól tárolod, harminc évig kifogástalan. És ha várogatsz jobb ajánlatra, már hiába akarod ezt ennyiért megvenni. (Én is mikor már meg akartam venni az RS- re a gumit ötvenért, akkor már nem adták...) Vagy vígasztald magad azzal, hogy a kopott gumival nem terheled a differenciálművet...
Ugye a Porsche... Bár mostanában nem sok időm volt rá, (riasztót "kellett" szerelnem az autómba, mert untam a lucsozát) így nagyon nem haladtam vele, az elektromos bekötés még mindíg várat magára. Azóta is remekül indul, többször próbáltuk jópár napos állás után, mínusz pár fokban és midníg indult.
Na mármost felmerült a papucsok problémája. Kopottak is, és repedezettek. lehet ezeket felújítani (futózni)? Vagy csak újat venni? És újból ez az orosz gyártmány a legkedvezőbb áru? A méret annyira nem tűnik szörnyűnek, 12,4-28 ilyet találtam, csak elég húzós, 50 e Ft /db
Az elsők nem olyan vészesek, 8-10 e Ft körül van rá. Egyébként Semperit gumi van rajta.
Tisztelt dutrancs! Ez kb. olyan mint amikor az öreg paraszt azt mondja hogy: "Az én farkammal akár egy traktort is el lehet húzni! De eltolni egy üres gyufás dobozt sem!" :)
Szia Csabi! Sajnos minden változatlan Mávag téren! Idén szeretnék legalább egy indítást összehozni!!! Remélem sikerül! Egyenlőre ennek egy akadálya van (ha mondhatjuk akadálynak) hogy a hűtőim folyatnak!!! (De ezt asszem már írtam neked.) Sajnos továbbra sem találtam megoldást az elemek tömítésére! Nem mertünk faterral sem nekiesni még -hátha találunk egy szakembert- de úgy néz ki szétkapjuk és lesz ami lesz... Te hogyan állsz a Mávagokkal? A te hűtőid nem folyatnak? Szégyen de a képet sem másoltattam még le neked ill. Józsibának sem!! De ami késik nem múlik!!! Az az igazság, hogy túl sok minden áll a sorban a Mávag előtt és vhogy mindig bepofátlankodik az élet egy újabb feladattal amit nem kerülhetek meg! UE-28 felnit már sikerült szereznem, van már egy gumi is, még kell egy gumi és ez a része el van intézve! Illetve nem mert még ki kell vágni a felni közepét! Tényleg, nem tudod véletlenül, hogy nincs-e szükség távtartó-gyűrűre az agy és az UE-28 felni közé? Mennyire passzol az eredeti felnivel az UE-28-as felnije? Vagy ez annyira nem lényeges?
Hazafelé jövet MOL kúton ellenőriztük a guminyomásokat az utánfutón megdöbbenve tapasztaltuk,hogy a műszered nem tévedett.Visszaengedtük 4,5 bar-ra nehogy gond legyen.Az M1 -esen olvastuk a forgalmiba a következő adatokat: utánfutó önsúlya :250kg
össztömeg : 500 kg lehet max.Mi meg rátettük a 8-10 mázsát.A rendőrbácsiknak sem tűnt föl igazoltatáskor a túlsúly mert elnosztalgiáztak az utánfutó rakományán.( ennyit tett a tűó. igazolvány).