Én még mindig Com2000 est keresek, fóti bontóba lett volna, csak azt mondták hogy előbb vigyem el bevizsgáltatni hogy pontosan milyen com 2000 es kapcsoló kéne bele, mer van több fajta vagy számú vagy micsoda...
Nem, nem hengerfejes, hanem hajlamos (eddig mindegyik TU-m) a hűtőfolyadékot a kinyomni a tömítés átszakadása után. Ilyenkor sík + HF tömi csere, és jó. 8e km és vezérlés csere, tehát akkor majd megejtjük ezt is. Köszi!
Ha nem csinál hengerfej tüneteket, akkor hideg motornál húzz utána a hengerfej csavarokon megfelelő sorrendben. Ha érzed hogy ún. laza akkor 100 nm-re beállított kulcscsal, ha fognak a csavarok akkor negyed fordulatot ill. amennyit még enged fél-nél többet nem fog engedni.
Meghalt a rádióm, valószínűleg az antenna szakadhatott el, mert előtte volt hogy egy darabig szólt utána meg nem. Ez volt pár hónapig aztán most végleg megadta magát. Ha bekapcsolom akkor csak a sistergést lehet hallani. Emiatt akarom lecserélni hogy legalább mp3-as zenét tudjak hallgatni.
Semmiképp se az ársáv aljáról válassz fejegységet. A gyári clarion szép telt hangzású, ezért nem olcsó, ha jobbat akarsz. Legyen legalább 2 pár RCA kimenete. Beépítő keret nagyobb kell a szokásosnál. Egyébként mi a csere célja, indoka? Szebb hangzás? Ha igen, követned kell egy folyamatot, mely nem lesz olcsó. Egy elem cseréjétől nem kell hallható javulást várni.
Sziasztok, szeretnék a Xsara II autómba új autóhifi fejegység a régi helyére. Semmi tapasztalatom ezen a téren ezért szeretnék segítséget kérni mit vegyek figyelembe a vásárláskor, milyen tartozékok kellenek a beszereléséhez stb?! Előre is köszönöm!
Evvel a problémával már voltam itt,de nem oldódott meg és sürget az idő)
A 2003-as Xsara 2.0 Hdi automata váltóolaj csere után is csinálja azt hibát,hogy egyszer csak besípol,felvillan a sport és a téli üzemmód egyszerre és onnantól nem vált fel 4.-be,lámpától indulásnál meg olyan mintha másodikban indulna...
agria11 segített már annyival,hogy talán van kiindulási pont:
Nekem ugyen ílyen hiba jeenség volt a b corsánál. Hibát küldött és újra indítás után jó volt kb 2 km-ig. Nekem akkor a gép ez egyik fordulatszám szenzot jelzte hibának de hiába cseréltem ki nem lett jó aztán a szervíz feladta vigyem váltóshoz. Én itthon szét hóztam az összes csatlakozót és az egyik gyárilag nem szigetelet és az volt telejsen eloxidálódva kicsit meg csiszoltam és jó lett telejsen sokkal jobb lett mint amilyen volt előtte. De ha már csináltam kiszedtem a forduakt szám szenzorokat is és meg taakrítottam mert volt rajta vékony ilyen kopási fém. Szerintem próbáld ki hátha sikerül.
Sopron,Szombathely körül nem tudtok valami szakminisztert ajánlani,fontos lenne... :))
Bocsánat, csak annyit helyesbítenék, hogy a gyári cucc neve is Lexia3 (ill. voltak korábbi, más számozású Lexia-k is), az Actia az a műszereket gyártó cég neve.
A kérdésedre nem válaszoltam: A gyári interfész neve: ACTIA, a kínai klón neve:LEXIA3
a diagnosztikai segédprogram neve: Lexia ,vagy az újabb DIAGBOX itt már a két márkát (citroen ,peugeot) egyszerre kezeli a program( egy alkalmazás indítása) majd a márka kiválasztása! a réginél a citroen-hez a lexiát.peugeot-hoz a PP-2000-ret használta.