Olyan extra legyen benne, ami feltétlenül szükséges. Azt tartsd szemelőtt, hogy az be is foshat. :-) Nekem pl. marhajó lenne, ha lenne ülésfűtésem. De olvasom, hogy sokan kínlódnak vele. Így talán jobb is, hogy nincs, minthogy legyen egy rossz. :-)
Ezzel nem értek egyet, 10%-ból meg áll, igaz kell egy jó rendszer és egy jó beállítás és amikor azt írtam a fogyasztás
vegyesen, vagy átlagosan, vagy összesen akkor miért akarod a városi fogyasztást külön venni a vegyes használat épp ezért hívják így mert minden benne van a példánál mutatva benzinből se mindíg 11 liter a fogyasztás... a gázt attól még 200 körül kapod...
Az a 10% gázos túlfogyasztás nem igaz, illetve, ha 90-nel mész. Nekem is volt gázos autóm (406-os PUG 2.0 benzin). Városban szívja rendesen, meg pályán is. 120-as tempónál, ahol 8 litert fogyasztana benzinből, beszívja a 10litert gázból. Városban is megeszi a 10 litert + benzint. Télen, városi használat mellett akár felmehet 2 literre is a benzin használat. Én, ha most kéne gázt tennem bele, nem tenném meg.
Gun kollegának van, ha jól emlékszem 10,2-es átlaga a V6-tal.
Én is a 2,0 Hdi-re voksolok. Télen csréltem le szintén 407-esemet ami 2,0 benzines volt a Hdi-re . Én napi 250-300 km-t megyek vele a melóm miatt normál tempóban,
a sebességek betartása mellett. ( többnyire) igy a computer szerinti fogyasztás az elmúlt 10000 km-re 5,2 liter.
Autópályán tartósan még nem voltam de amit a fórumtárs irt, hogy az 1,6 Hdi mivel öt sebességes igy 130-nál 3000-et forog addig
a hat sebességes 170-nél forog 3000-et. Ez fontos.
Az is igaz, hogy a benzinesemre sokkal kevésbé kellett odafigyeljek szervizelés szempontjából.
Szóval ha keveset mész benzines, ha sokat 2,0 Hdi.
Szia remélem tudok segiteni.Szerintem ha sokat pályazol a legjobb választás a 2,0 hdi,nekem 1,6 van de pályan 130km/h nál 3000 a fordulat a 6-dik sebesség hiánya miatt.Egy biztos mindenképpen dizelt vegyél és peugeotot, alkatrészárak nem veszélyesek oda kell figyelni az olajcserére, szűrőkre, és nem szabad beletenni mindenféle pancsolt gázolajat ha ezeket betartod sok gond nem lesz vele az biztos.Vásárlásnál mindenképpen alvászám alapján lekérdezni a peugeotnál ugyanis sok a kintről behozott meg a manipulált km.Amire érdemesmég odafigyelni az a lendkerék a kuplung és a turbó,erre kicsit érzékenyek.
Nekem 1,6 hdi van, ha nem taposom 4,2-4,5 -bol járom a 100km-t. Szerintem hosszútávon biztos, hogy a disel olcsóbb, foleg ha sokat mész autópályán. A javítása már nem olyan nagy was ist das...már kapsz hozzá olcsón mindent. Oda kell figyelni az olaj és a szuro cserékre és akkor nem lesz gond. Nem utolsó sorban szebb mint a Renault :-)))
Most szeretnék venni egy Peugot 407. 1.6 Hdi -t ,(évjárat: 2005-2007 max: 140000-km-ig.) érdekelne a véleményetek avval kapcsolatban, hogy érdemes e venni?
Drága a fentartása? (itt a szerelésekre gondolok inkább) ,Mennyi a fogyasztása? sok a próbléma az autóval? Mit érdemes nagyon megnézzni rajta a vásárlásnál? stb.
Tudom, ahány ember annyi féle tanács, de mégis, hátha itt kapok jó érvett a döntéssemmel kapcsolatban és rászánom magam a vásárlásra.
(Amúgy jelenleg egy Renault Clióm van, a másik autón amin gondolkodok az a Renault Megane grandtour 1.5 dci, de a Peugot szebb! Jobb-e?)
Sziasztok!
Ismet keresek szines kijelzot, mert az elado az ar egyeztetese es az aru elkuldese elott visszalepett gondolvan hogy majd valakit biztossan jol letud huzni egy kijelzo araval!
Ha valakinek van es biztos hogy el szeretne adni az kerem jelezze nekem mail-ben, vagy 06harminc6821440 szamon.
Segitsegeteket elore is koszonom!
Ennél nincs gyszerübb, a magyar nyelv ebben következetes, "hőcserélő "próbád külön "hő cserélő", "hő cserélés"... stb ha egy kicsit játszadozol a szavakkal és azt magyarul akkor biztosan össze fog állni a dolog :))
Szia Jenát jól ismerem meg a fap működését is , meg a problémát is, ez az összes 1.6hdi nél gond , nem autó márka specifikus , a c5 is , a 307 is ezt csinálja , volt már dolgom mindegyikkel , de jég hideg motornál akkor sem regenerál ,ha van pps -ed nézd meg ,hoyg beindítás után van e regeneráció.