ok humor ide humor oda, azért a 407-es nem éppen az az alap autó, telenyomták elektronikával és már néha az az érzésem, hogy ha valamit rosszul csinálok lekever egy pofont. Azért néha már szeretném ha még volna benne egy pár kutyu ( RT3 -RT4, elektromos ulések, aztán lassan már fullos lenne :-)) )
az enyémet kinéztem kintrol (Belgából) és behoztam....ott annyit nem buherálják a km-t
Az ellenfél fejével kell gondolkodnod, ha győzni akarsz. Minden üzlet kötelező része az alku... de ebben az esetben elég arra gondolnod, vajon ezt el tudná adni drágábban, mint amennyit te maximum szánsz rá? Ezt az autót neki is meg kellett vennie, sőt, jó eséllyen neki hasznot is kell húznia ezen, ha ez a kenyere.
Ha mondjuk dolgozik 10%-os kulccsal, 1-2-3...%-ot elvisznek a költségek. Bérlet, esetleg alkalmazott, rezsi, mosás, tankolás, autó beszertéssel járó költségek stb...
Mindjárt csak "pár" tízezer a haszna. Szerintem ezek elég jól eladható autók. Felsőközepesek, szépek, dízelek, nem kell megfizetni a német, japán presztízst. Sőt...
s.s.: szerintem ez az autó fél éven belül nem fog gazdát találni 1.75M Ft alatt. És addig is csak nagyon puhatolózva lehet leszaladni. :-) De tévedjek, és legyen egy nagyon szép fekete szörnyeteged! :-)
1.5M környékén én inkább 2004-2005 körülit keresgélnék szerényebb felszereltséggel, esetleg több km-el. De legyen egyben az egész autó... Bár valóban csábító egy 7 éves dízel 99E km-el... :-) :-) :-)
Igazából nem is tudom miért írtam ezt le. Szar napom volt. :D
Embere válogatja általánosítani nem , lehet , de tisztességesen kereskedni sem , mert a vevők elvárják ,hogy kevés km makulátlan autó olcsón , na ilyen nincs!! a kereskedő legyártja a vevőknek ,hogy el tudja adni és az igényeink ki legyenek elégítve .
Tisztelet a kivételnek , szóval én általában azt sem hiszem el amit kérdeznek , de a magán eladók is simán átverik egymást,
Kell egy hozzáértő , kell szerencse .
Az ár mindig relatív ,az hogy valaki mennyit enged az nem feltétlenül az autótól függ ,hanem mennyire kell a pénz , mennyi érdeklődő van ,stb.
Az olcsó autó a végén sokszor drága , a drága autó sem biztos ,hogy hibamentes , szerelemből sosem vegyünk autót, soha ne mutassuk ki ,hogy tetszik az autó , egy profi kereskedő ezt rögtön észreveszi , és ránk adja a kabátot.
Olyan extra legyen benne, ami feltétlenül szükséges. Azt tartsd szemelőtt, hogy az be is foshat. :-) Nekem pl. marhajó lenne, ha lenne ülésfűtésem. De olvasom, hogy sokan kínlódnak vele. Így talán jobb is, hogy nincs, minthogy legyen egy rossz. :-)
Ezzel nem értek egyet, 10%-ból meg áll, igaz kell egy jó rendszer és egy jó beállítás és amikor azt írtam a fogyasztás
vegyesen, vagy átlagosan, vagy összesen akkor miért akarod a városi fogyasztást külön venni a vegyes használat épp ezért hívják így mert minden benne van a példánál mutatva benzinből se mindíg 11 liter a fogyasztás... a gázt attól még 200 körül kapod...
Az a 10% gázos túlfogyasztás nem igaz, illetve, ha 90-nel mész. Nekem is volt gázos autóm (406-os PUG 2.0 benzin). Városban szívja rendesen, meg pályán is. 120-as tempónál, ahol 8 litert fogyasztana benzinből, beszívja a 10litert gázból. Városban is megeszi a 10 litert + benzint. Télen, városi használat mellett akár felmehet 2 literre is a benzin használat. Én, ha most kéne gázt tennem bele, nem tenném meg.
Gun kollegának van, ha jól emlékszem 10,2-es átlaga a V6-tal.
Én is a 2,0 Hdi-re voksolok. Télen csréltem le szintén 407-esemet ami 2,0 benzines volt a Hdi-re . Én napi 250-300 km-t megyek vele a melóm miatt normál tempóban,
a sebességek betartása mellett. ( többnyire) igy a computer szerinti fogyasztás az elmúlt 10000 km-re 5,2 liter.
Autópályán tartósan még nem voltam de amit a fórumtárs irt, hogy az 1,6 Hdi mivel öt sebességes igy 130-nál 3000-et forog addig
a hat sebességes 170-nél forog 3000-et. Ez fontos.
Az is igaz, hogy a benzinesemre sokkal kevésbé kellett odafigyeljek szervizelés szempontjából.
Szóval ha keveset mész benzines, ha sokat 2,0 Hdi.
Szia remélem tudok segiteni.Szerintem ha sokat pályazol a legjobb választás a 2,0 hdi,nekem 1,6 van de pályan 130km/h nál 3000 a fordulat a 6-dik sebesség hiánya miatt.Egy biztos mindenképpen dizelt vegyél és peugeotot, alkatrészárak nem veszélyesek oda kell figyelni az olajcserére, szűrőkre, és nem szabad beletenni mindenféle pancsolt gázolajat ha ezeket betartod sok gond nem lesz vele az biztos.Vásárlásnál mindenképpen alvászám alapján lekérdezni a peugeotnál ugyanis sok a kintről behozott meg a manipulált km.Amire érdemesmég odafigyelni az a lendkerék a kuplung és a turbó,erre kicsit érzékenyek.