Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59139

Lehet jelezni kéne a Szolgáltató felé, konkrétan megfogalmazva, hogy mikor melyik járatról melyik járatra nincs meg az eljutás, amire igény is lenne.

Előzmény: MCA-001 (59138)
MCA-001 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59138

A nagy változásokat viszont nem követi a kisebb távolságú járatok átalakítása.

Korábban pár perces várakozással, átszállással is lehetett Bp-Marcali és környéke között közlekedni.

Most alig van ilyen kapcsolat. :(((

Előzmény: JLW-470 (59137)
JLW-470 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59137

Nem kötelező,de amekkora változások voltak a Dél-Dunántúlon,annál azért illett volna azoknak is kikérni a véleményét,akik ténylegesen használj(t)ák is ezeket a járatokat.És akkor talán nem alakulnának ki olyan konfliktusok,mint pl. ma Pécsett a Zalaegerszeg-Szeged járatnál.

Előzmény: htibor (59133)
89Ádám Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59136

Az a baj, hogy soha nem utaztak még távolsági /helyközi buszjáratokon.

Inen a gép mellöl én is szép dolgokat tudok alkotni mondjuk Cseh városok közötti közlekedési renden, de nem biztos, hogy jól jön ki belöle bárki az ottaniak közül.

Szekszárd elég kisváros ahhoz, hogy a távolsági/helyközi buszok a város egy részén áthaladjanak, netán valahol a áros közepe táján (Szekszárd gimnázium) meg is álljanak!

Előzmény: JLW-470 (59131)
kbn Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59135

"az országlegjobb szakértői"

 

Kik azok?

Előzmény: Törölt nick (59130)
Racilaci Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59134

Már az is hihetetlen, ha lenne olyan cég, amelyik 2006-ban tudott volna utoljára új buszt venni.

Előzmény: Snake-Mojzi (59123)
htibor Creative Commons License 2013.08.21 0 0 59133

Országos-távolsági járathoz társadalmi egyeztetés?

Belegondoltál, hogy mivel járna? :)

 

43. oldal teteje:

http://rs1.sze.hu/~farkasi/Kozforgalmu_kozlekedes_II_c.pdf

Előzmény: Törölt nick (59132)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59132

Minek nyúlnak hozzá társadalmi egyeztetés nélkül?

Előzmény: JLW-470 (59131)
JLW-470 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59131

De ha nincs megírva nekik,akkor mivel hivatalosan nem érkezett hozzájuk emiatt panasz,így azt modhatják,hogy nincs is igény erre.

Előzmény: Törölt nick (59130)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59130

Ők is olvassák a topicot. Nekem az már elégtétel, hogy az országlegjobb szakértői is kinevetik azt amit művelnek :))

Előzmény: JLW-470 (59128)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59129

Jó, akkor nézzük onnan a dolgot, hogy vannak, akik esetleg nem koleszosok, hanem pl. Fehérvárról vagy töktuggya honnan ingáznak naponta, és a hídfőhöz közeli épületekben vannak az előadásaik. Meg aztán ott van a nyelvvizsga-központ is a hídfőhöz legközelebbi épületben...

Előzmény: kbn (59120)
JLW-470 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59128

Reklamálni a KTI-nél kell.

Előzmény: 89Ádám (59126)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59127

Na de hiába kényszerít, ha nem érem el a helyijáratot. Én azzal utazom például, de a buszok Szekszárdon elsősorban a K-Ny tengelyre épülve lettek átszervezve 2008-ban, egész nap minimum 20 percenként járnak. Benyomom a demagógot: Nem értem, hogy ha akkora szakemberek találták ki a menetrendet, akkor erre miért nem figyeltek.

Előzmény: 89Ádám (59126)
89Ádám Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59126

Nem tudom ki találta Szekszárdon ki ezt a minden a pályaudvarra megy hobbit. Most kutyagolhatok gyalog haza, mert a helyis buszbérlet ára nekem számít.

Szóval ez valami dúrva kényszerítés a helyi járatra.

Az, hogy VB ezt csinálja, azon nem lepődtem meg de, hogy a Gemenc Volán is a Budapesti járatain, azon már igen.

Előzmény: Törölt nick (59125)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59125

Mindössze három kollégiumnak jó? Fáj megállítani? Mit veszítesz vele? Sosem értettem ezt a megállítjuk, nem állítjuk meg dolgot.

 

Szekszárdon az emberek falnak mennek, mert most nem állnak meg a buszok újvárosban, ezért a K-Ny tengelyre épülő helyi buszhálózatra nem tudnak átszállni. Persze tök gyors lett, 5 perccel hamarabb kint vannak a város szélén, a buszállomáson.

 

Az senkit sem zavart, hogy akik ezekkel a buszokkal járnak, azok Újvárosban szálltak át helyijáratra két irányba is.

 

Üdv. a való világban.

Előzmény: kbn (59120)
7-es troli Creative Commons License 2013.08.20 0 0 59124

Bp, városszerte megjelentek Új Széchenyi terv hirdetőtáblák miszerint új buszok álltak forgalomba eme program keretén belül. háttérben egy elmosódott vt-s citaroval. Kérdésem, az elmult években mely városok/volánok vettek új buszt a széchenyi terven keresztül? Mert picit megdöbbenve álltam a tábla előtt.(de lehet csak elkerülte valami a figyelmemet)

Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59123

"Új buszokra várnak a vidéki Volánok. Hihetetlen, de van olyan társaság, amelyik utoljára 1986-ban tudott újakat venni."

 

Olyannyira hihetetlen, hogy nincs is ilyen cég.

Előzmény: kbn (59122)
kbn Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59122
kbn Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59121

"Az jó kérdés, hogy a Kosztolányi környékének tömegközlekedési hálózatában ez milyen változást fog eredményezni, várhatóan ez csak akkor, meg utána jó idő alatt és több lépcsőben fog kialakulni. Emiatt kissé tartózkodnék a rögtön mindent kalapáljunk újra típusú nekiugrástól, bár szerintem kétségtelen, hogy a újbudai megállásnak lenne létjogosultsága."

 

Valószínűleg a BKK sem tudja még pontosan... de az biztos, hogy a Kosztolányin átmenő két gerincvonal meg is marad, jelentősen ritkulni fog.

 

A metrónál nem megállítani a buszokat mindenképp nagy hibának tartanám. Két távolsági megálló egymástól 450 méterre pedig feleslegesnek tűnik.

Előzmény: Törölt nick (59117)
kbn Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59120

Mielőtt elmennénk ilyen irányba, tisztázzuk. :)

 

BME-nek 7 kollégiuma van az egyetem közelében. 4-hez most a Bocskai úton érdemes leszállni - ebből 3 egyértelműen jobban járna Újbuda-központtal, 1-nél nagyjából egyforma a távolság. Mindössze 3 kollégiumnak jobb a Petőfi híd.

 

Az, hogy sokan a hídnál szállnak le, azért van, mert rengetegen laknak albérletben a Nagykörút és a Klinikák környékén, és a Közgáznak is van 2 nagy kollégiuma a híd túloldalán (de ők is villamosoznak a Borárosig, nem gyalogolnak át a hídon késő este nagy bőrönddel).

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59119

Ha egy utcasarokkal arrébbteszed a megállót, a lényegen nem változtat. Az egyetemistáknak akkor is szükségük lesz a hídfőnél a megállóra. Gondolom, Te sem kutyagolnál 1200 métert nagy pakkokkal...

Előzmény: kbn (59116)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59118

Komoly megtakarítást érnél el azzal, hogy ha az egész vasárnapi kollégiumi forgalmat átpakolnád Újbudán a 4-es villamosra. A BKK biztos támogatná a plusz bevételt :)))

Előzmény: kbn (59116)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59117

A metró miatt várhatóan Újbuda központ mindenképpen fel fog értékelődni. Az jó kérdés, hogy a Kosztolányi környékének tömegközlekedési hálózatában ez milyen változást fog eredményezni, várhatóan ez csak akkor, meg utána jó idő alatt és több lépcsőben fog kialakulni. Emiatt kissé tartózkodnék a rögtön mindent kalapáljunk újra típusú nekiugrástól, bár szerintem kétségtelen, hogy a újbudai megállásnak lenne létjogosultsága.

A Petőfi híd, Budai hídfőjével kapcsolatban viszont óvatosabb lennék. Egy hatalmas egyetemváros kvázi közepében lévő megálló - még, ha kb. 1200 méterre lenne is egy másik - nagy érték.

Előzmény: kbn (59116)
kbn Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59116

7 hónap múlva átadják a 4-es metrót.

 

Van már terv arra, hogyan fognak módosulni az M1-M7 távolsági járatok megállói?

 

A Bocskai út hálózati szerepe a 7-es buszcsalád és a 49-es villamos ritkításával nagymértékben csökkenni fog, ezt mindenképp indokoltnak tartanám áthelyezni Újbuda-központhoz, ahol lényegesen kevesebb gyaloglással lesz elérhető a metró, mint Őrmezőn.

 

Ekkor viszont a Petőfi hídi megálló megszüntetésén is el kell gondolkodni, hiszen nagykörúti kapcsolatot Újbuda-központ is ad - önmagukban az egyetemek és az Infopark nem biztos, hogy jelentenek akkora potenciált, hogy 1 km-en belül kétszer meg kellene állítani egy-egy távolsági járatot...

 

Azt nagyon remélem, hogy nem marad úgy, mint most van.

RIKA424 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 59115

És változtatott érdemben a megyei sorrenden ahhoz képest, hogyha csak a Volánt nézik?

 

--------------------

 

Igen.

 

Valószínűleg változik.

 

De !

 

Lényegtelen.

 

Ugyanis az lényeges ha egyik megyében 6,9 az átlagéletkor a másikban meg 9,6 év.

 

De ha egyikben 13,2 a másikban meg 12,3 az ugyanaz. Mindkettő rossz.

 

 

Racilaci Creative Commons License 2013.08.18 0 0 59114

És változtatott érdemben a megyei sorrenden ahhoz képest, hogyha csak a Volánt nézik? Mert a magánbuszok kb. 80%-a ótvar kohószökevény - a kérdés csak az, hogy Nyugat-Európából vagy Mo-ról menekült-e meg. (A kérdés mondjuk nem lényegtelen, mert min. 10 év korkülönbség van az előbbiek javára.) A többi magánbusz lehet nagyjából új, ami meg jellemzően megoszlik az ország középső és nyugati megyéi között. 

 

Szóval legfeljebb a Hajdú, a Körös és a Szaabolcs Volán megyéje teljesítene sokkal jobban, ha nem az összes buszt néznék.

Előzmény: RIKA424 (59113)
RIKA424 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 59113

Ez egy nagyon csalóka cikk.

 

Ahogy látom több olvtárs is bedőlt a cikknek.

Sajnos.

 

A beírás (??) cikk (??) megyékről, megyei buszok átlag életkoráról szól.

 

Márpedig egy megyében a megyei autóbuszoknak KEVESEBB mint fele Volán autóbusz.

A többség, civil busz.

Előzmény: Törölt nick (59105)
RIKA424 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 59112

Publikus az a monológ? :))

 

-----------------

 

Igen.

 

1978-tól

Minden nap 16 óra 33 perc.

 

Helyszín valahol a Madách tér környéke. A busz 16,30-kor indult az Engels (Erzsébet) tér 9-es kocsiállásáról.

 

A Szöveg :

...."....Tisztelt utasaim !

Köszöntöm Önöket A Volánbusz 819-es járatán. Autóbuszunk a Budapest-Dabas-Kecskemét-Kiskunfélyegháza-Csongrád-Szentes-Orosháza-Tótkomlós-Mezőhegyes útvonalat járja be. Hosszabb pihenőt (7-9 perc) Gátéren a vendéglőnél tartunk.

Az autóbusszal vagy útvonallal kapcsolatos kérdéseikkel forduljanak a buszvezetőhöz. Köszönti Önöket gépkocsivezetőjük X.Y......."

 

 

Előzmény: Tourismo (59104)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.18 0 0 59111

Mátra Volán....

Azt persze még mindig nem sikerül megoldani, hogy a bpesti buszokra Gyöngyösön meglegyen a normális ráhordás...

 

A 3660/4-et figyeltem, hogy lehetetlen elérni vele az utolsó budapesti járatot. Még egyszerű dolguk is lenne. Beírnak néhány útirányt a keresőbe és kidobja, hogy hol kellene 5 perccel megkönnyíteni az átszállási lehetőséget.

 

Legyünk büszkék a magyar tömegközlekedésre! Hajrá!

 

Előzmény: Törölt nick (59109)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.17 0 0 59110

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!