Sziasztok!
Az en 407 esemet Svajcbol hoztak be.Kint valami doktornoe volt aki nagyon megkimelte es nem is ilyen nagyon jo minosegu uton jart vele mint en :D Sajnos a navi cd is ott veszett el mert az utolso helyek oda vannak megadva de ez mar mellekes. Egyebkent szerintem jo allapotba vannak a kulfoldi autok.Edesapam ket eve vett egy bravot teljesen jo allapotban belul kivul es azota sem volt semmi baja ugyhogy szerintem nem kell felni a kulfoldi autoktol.
Udv
rati update ha nem haragszol felhasználtam a képed?! Én egy ilyen könyöklő felső részt keresek ami egyben van, mert az enyémről letört a pöcök vagy mi ami beakad. Pontosan nemtom hogy műxik mert már így vettem az autót. Akad esetleg valakinél egy?
Azért emeltem ki a városi és az autópályás közlekedést, mert irreálisan elviszi %-osan - benzinhez képest - a fogyasztást gázból. Valamint ott van városi használat során a többlet benzin felhasználás,indítás, 30°C-os hűtővíz hőmérsékletig nem kapcsol át gázüzemre és ez fajlagosan szintén növeli a teljes fogyasztást (benzin + gáz).
Egy jó rendszerrel biztosan jó értékek érhetők el. Viszont az sokkal drágább, mint egy alap rendszer. Viszont ott is számolni kell a meghibásodás, javítások költségével, reduktor felújítás.
Szlovákiában olcsóbb a gáz, az tény és így már más a leányzó fekvése.
Én is kereskedőtől vettem. Beszámította egy C4 Picassoba. Szerencsém volt még látni a teljes tisztítás előtt és különösebb gond nem volt vele. Pár karc, kisebb nyomódás, de alig észrevehető. Amikor mentem érte patikára volt tisztítva, fel volt polírozva, a karcok retusálva. Szóval elég jó munkát végeztek. Ha ezt én akartam volna megcsináltatni, biztos bele ment volna vagy 50 ezer Ft. Egyébként a 2.085.000 Ft-os vételárból 45k-t engedett el. Amikor többet mondtam az elején, egyből megmutatta a neten, hogy a hasonló évjárat, felszereltségű autók mind drágábbak voltak, ami igaz is volt.
Én is ahány kereskődvel beszéltem, mind az mondta, hogy most hozták Belgiumból. Ott elég sokat beletaposnak pár év alatt és utána megy eladásra. 3-4 éves autókba beletesznek 120-150 ezer km-t. Persze biztosan vannak papás futásteljesítményű autók is.
Svájci csendőré volt (azért a zöld műbőr), akinek a háza és a munkahelye között sok alagút volt, így nem is esett az autóra még csapadék sem gyakorlatilag, és egyébként is szinte mindig a szolgálati autóját használta. ;)
Sőt a hátsó ülésre nem is ültek soha , Dr nő -é volt aki max 50-el ment és esős napokon garázsban tartotta, és ez egy limitált széria külön kérésre kevés km -el.