szia mindenkinek lenne 1 kérdésem, mégpedig a benzin állitó csavarral kapcsolatban lofty 4t ha befelé állitom akkor kap többet, vagy kevesebbet? válaszokat előre is köszi
Képet kérhetnék a lábtartóról? Egyébként tényleg ugyanilyen blokk van néhány quadba. De létezik irányváltós, 3+1 sebességes stb.., ez a 72ccm felirat a hengeren meg paraszt vakítás mert én szedtem szét és ugyanakkora mint az 50 es henger, a dugót is bele próbáltam.
Valószinű.hogy Lofty az is.Qadmotor van benne ,a kcc is nagyobb mint a többi motor.Nagyon kényelmes az ülés miatt,csináltam lábtartót,úgy nézki mintha csoppver lenne.Persze a pedàl rajta van.
Az üveggyertyát sikerült menet közben is tesztelni, mert van hozzá egy kis cső aminek végén egy állítható fémlap ami tükörként jól mutatja a lángképet.(Lángkép: mint a tűzhelynél, szép kék a megfelelő, ha sárga sok a benzin, ha pedig nagyon világoskék majdnem fehér , kevés a benzin) Akinek megálláskor lefullad a gépe annak bedúsúl a keverék, sárga lesz kis időre és belefullad a benzinbe, ezért kell kis gázt húzni hogy megtartsa.
Ha menet közben induláskor még jó, de kb. 25-30-al menve idönként kell egy kis gázt húzni neki, mert elkezd lassulni, akkor világosodik a szine, tehát keveset kap a súbertű felőli részről, itt elvileg már az alapjárati rendszer nem szól bele. (ha szivatót ráhúzzuk jobb lesz, de hát nem így kellene lennie.). Próbáltam emelni a tűt eggyel, de akkor meg túl dús lett. A keverék csavart bentebb tekertem egy negyeddel, akkor jobb lett menet közben, de ilyenkor meg nem volt rendes alapjárat, se hidegen se melegen, mert a lángkép besárgult. Most felülről a 2. rovátkába van és vágtam vékony műanyagból alátétet, így 2. és 3. rovátka közé esik a magasság.
A benzinszint olyan, mint amit betettem képet régebben, szórakoztam ezzel is, de csak rosszabb lett akármerre állítottam.
Egyszerűen normálisan belőni, hogy minden fordulatszámon tökéletes legyen nem lehet, csak köztes utakat.
Mondjuk a lángkép és a logika között vannak ellentmondások, mert alapjáratról hirtelen gázt húzva megtorpan a motor, sárga lesz a lángkép, pedig azt gondolnám hogy levegőből kap sokat (elvileg világosnak kellene lennie), mert ha félig ráhúzom a szivatót akkor meg felveszi a fordulatot, amivel csökkentem a beszívott levegőt. De nem, mindenesetre érdekes...
A keverékcsavart ne kérdezzétek hol van most, mivel az üveggyertyával tekergettem a kék lángképhez, meg se néztem mennyit tekertem ki. Ahhoz le kellene venni a burkolatot, de ha nagyon szeretné valaki irja meg és megnézem.
Az én gépemben van kb. 400 km még új korában szétszedtem a kerekeket és Molykote EM-50L szilikonzsírral kentem be a gumi szimmeringeket meg a km óra meghajtót(jó bőven), valamelyik nap levettem az első kereket, semmi kopás nincs rajta. Azért írom ezt a zsírt, mert taszítja a vizet, jól tapad, kézről is alig jön le.
Gondolkoztam már rajta, hogy a 32-es hátsó lánckereket ki kellene cserélni 34 vagy 36-osra, mert induláskor szerintem könnyebben indulna, száguldozni meg úgyse száguldozok, max. 30 amennyivel megyek vele.
Délután leírom. A Minigun-nal annyi észrevételem van csak, hogy régi motor került bele, mert gondolom ferdeszeműék legyártottak pár kamionnyit, rásózzuk valakire. (persze, hogy ilyen országokra mint mi...)
Én is megnéztem ezt a típust nekem nem jön be.Úgy néz ki mint egy törpe kempingbicikli méretes dongómotorral.Amúgy sportos alakja van fiatalok valószínűleg szeretik roller helyett.
Persze ha cserélgetik a vázakat és a blokkokat abból valóban egy új típus lesz. Én konkrétan az új típusú ztech-35 ről beszéltem abból pedig jelenleg a 2015-ben gyártottak a legújabbak még újabbat nem láttam egyik szaküzlet honlapján sem. Igaz ebből is két sorozat van amit egymás után árultak a kettő között szemmel láthatólag minimális különbség van ilyen pl. a láncfeszítő,a sárvédő pálca ,a láncvédő valamint a vákum pumpa csöve a régebbinél gégecső én ennyit eltérést találtam de lehet több is van.Visszatérve a face-n lévő íráshoz az azért nem hihető mert ha jogszabály módosul a robbanómotoros kerékpárokra akkor az mindre vonatkozik nem csak bizonyos évtől legyártottakra és ezt köteles a forgalmazó a vásárlóval közölni de egyenlőre semmi változás.
Szerintetek hány "ezer" darab van a régi fajta blokkból? Mert új tipusként árulják ezt a Minigun nevezetű járgányt, de a régi blokkal van szerelve, gondolom el akarják sózni a sok megmaradt motort és új vázat építenek hogy kelendőbb legyen.
Csernák Levente a hódmezővásárhelyi szaküzlet egyik tagja.Valamelyik idióta a nevére hivatkozva írt egy hülyeséget nem igaz meg kell nézni az oldalukat ott semmi nem utal arra amit a facon írt egy idióta.
A fogyasztása az előírtnak megfelel.Én 14 km szoktam menni vele mivel oda vissza annyi a telek és kb. 15 útra elég a tartályba lévő benzin de lehet még többre is, pontosan még nem mértem meg de ez olyan elenyésző,hogy nincs jelentősége.Azzal a távolsággal amit írtál sincs gond ha nagyon kímélni akarod legfeljebb megállsz vele egy kis időre. Egyébként vannak hasonló motorok amik ránézésre így néznek ki de nem pont ilyenek hiába írják,hogy a motorja ugyan az de ez nem így van.Konkrétan meg kell nézni mert vannak különbségek.
Nagyon megbízható hosszú távon is ezt én alá támasztom mert ugyan az enyém nem teljesen ilyen de a motorja ugyanaz. Én pár napja mentem vele kb 30km-ert megállás nélkül, és gond nélkül ment.
Köszönöm a választ!Már régóta szemezgetek egy ilyesmivel mint az Öné.Még lenne olyan kérdésem hogy hosszútávon menyire megbízható.Olyan 35-40 km-re gondolok.És a fogyasztása milyen?
Nekem 4 ütemű van fenn is van hogy néz ki lapozz vissza a hozzászólásoknál. Én csak erről tudok véleményt mondani.Pont egy éve vettem eddig nem kellett szelepet állítani. Az utazó sebességet mindenki maga választja meg de bejáratás után célszerű a hosszabb élettartam miatt nem tök gázzal menni nekem a 30-40 között megfelel de ha szükséges mondjuk egy kutyatámadás miatt 60-70-nel is meglódul.Nekem ezelőtt egy babetta 207/500 kismotorom volt 12 évig nagyon szerettem soha nem hagyott cserben.Tavaly adtam el és vettem egy z tech-35-öt elég sokat gondolkodtam rajta és ezen a fórumon is többektől érdeklődtem.A babettát azért adtam el mert már túl sokba került volna felújítani és az alkatrészek amiket lehet kapni nem méretpontosak mivel után gyártottak és a minőségük is elég rosszak volt is velük problémám.A mostani gépemmel kisebb problémáim voltak azokat is leírtam de mind orvosolható házilag. Arra a kérdésedre ,hogy milyen gyors és erős azt tudom válaszolni,hogy végsebességbe a babettánál sokkal jobb az enyém max 50 volt a legtöbb igaz 34 éves volt de újonnan sem sokkal több. Erejét tekintve is felülmúlja hisz én 100kg-on fölül vagyok de nem gond neki. Az indulási sebességnél viszont kicsit kényelmes .Szóval nem egy sprintelős típus .Ha lehet azzal tudnám érzékeltetni mint amikor a rövid távfutók elindulnak ez a gép nem a sprintelőkkel indul de a célba ő ér be legelőbb.Ez ne riasszon vissza amit tud ahhoz képest ez a dolog elenyésző. Egyébként is kerékpárral mint ez is nem lehet versenymotorként indulni .Ha nekem nem hiszel kérdezd Mnagyot szerintem hasonlókat fog mondani én főleg tőle kértem tanácsokat mielőtt megvettem volna.
Nekem is van jogsim sokmindenre, de ehhez a járgányhoz nem kell, nem is követelhetik rajtam.
Mondjuk érdekes ez a büntetéses dolog, ha van bolti papir róla minek minősűl nem értem, hogy verhetik rá. Nem egy 1000 Ft-os valamiről van szó, ami vagy ilyen vagy olyan, hanem engedélyezve van, különben nem árulhatnák.
Sajnos a ztech35-nek nincs megadva az email címe így prívibe nem tudtam írni neki csak a fórumon keresztül. De eddig semmi válasz pedig jó lett volna. Lehet ,hogy megelégelte ezt a nagy büntetést és inkább levizsgázott autóból és azzal közlekedik. Én vettem egy fejvédőt pont emiatt nem bukósisak de pont úgy néz ki csak nincs tanúsítvány róla.Ehhez pont elég. Jogsim több mindenre van az nem lehet probléma a biztosítás viszont azért nincs mert biciklire nem kötnek.
Sziasztok!Lenne egy pár kérdésem.Szerintetek melyik a jobb választás,a2 v 4 ütemű?A 4T motoroknál kb menyi km után szükséges a szelepbeállítás?Ezeknél az un. robbanómotoros kerékpároknak menyi az utazósebességük?Vannak olyan gyorsak és erősek mint egy Babetta?Egyenlőre ennyi.Válaszotokat előre is köszönöm.
Engem valamelyik nap megállítottak a belvárosban. Mint utólag kiderült nem álltam meg a Stop táblánál. Kérték a jogosítványt, meg miért nincs bukósisak rajtam. Mutattam nekik a bolti papírt, mondtam nekik ha jogi probléma van aki biciklinek minősítette ott érdeklődjenek mi a helyzet, én ilyennek vettem, direkt ezért. Mivel nem vagyok KRESZ-re kötelezett a Stop tábla miatt se tudtak mit kezdeni velem, egy kis beszélgetés után továbbmehettem.
Hali! Bocs a zavarásért de azért írok,hogy megkérdezzem történt e már az ügyeddel kapcsolatban valamiféle megnyugtató dolog.Lassan itt a motoros szezon és szerintem sokan szeretnék ha képben lennének azzal,hogy mi a helyzet a robbanómotoros kerékpár vezetésével kapcsolatosan.Bukó jogsi biztosítás.Mi kell mi nem.Kösz előre is a tájékoztatást és ha van határozat annak ismertetését illetve elküldését.
Én mikor vettem a Barta Motortól Barta Úr Repsol 15W50 írt le egy cetlire,hogy ilyet tegyek bele csere esetén.Szerintem amit vettél az is tökéletes.Négy cserét tudsz így megcsinálni és amint látom sokat is mégy vele nem fog megavasodni az olajad.