Olvastam már itt is olyat hogy vkinek szarabb lett(vagy csak csodát várt),s visszatette a gyárit!
Anno a "régi" gépem(kb.7 évig) bírta gond nélkül!Télen szigorúan a gyári szűrővel jártam!Az új Fiestánkhoz nem ajánlották,s csak ezért kérdeztem hogy ez a régebbi motor bírja-e,vagy nem szereti ha megbolygatják!Nem ismerem a Citroenek "lelkivilágát"! :-)
Ez még egy "régi"(2002-es évjáratú) autómból maradt meg!Az bírta!Tudom hogy mit várhatok,mit nem várhatok tőle!De pl. a Fiestánkba(2009-es) nem ajánlották a fojtószelepház gyors "koszolódása" miatt!És az 100ezres tétel!Ezért kérdeztem,hogy ez a régebbi(2000.11) Berlingo bírná-e!
Ezeknek a szűrőknek kisebb a szűrési képességük, mint a gyári papírszűrőknek, ergo, több szemetet enged be. Ezt vedd figyelembe. Megfelelő időszakonként kell tisztítani és olajozni. Mi a cél? Teljesítménytöbbletet ne várj.
Új vagyok még itt,igaz nem is Xsarám van(Berlingo)!
Nincs valakinek véletlen egy 1,6 16v-s motorhoz levegőszűrő-háza kompletten?Igaz,elég lenne csak a cső a házig,mert a Berlingora szeretném felrakni a direktszűrőmet,de annak másmilyen a háza is meg a csöve is!
Mennyire bírják ezek a motorok a direktszűrőt(2000.11.havi)?
Hol szivárog a hűtőfolyadék? Szemből nézve a jobb szélén?
A síkolás mindig szükséges volt?
Nekem is ereszti már régóta. Sokáig csak leállítás után jött néhány csepp. Kb fél litert kellett rátölteni 10e km-erenként. Én is úgy voltam vele hogy megvárom vele a vezérléscserét. De sajnos most már fokozódott.
Kinek mennyit bir(t) a lambdaszondaja? Erezhetoen min.10% pluszban vagyok nagy atlagban es nincs mas okom... 145e km 1.4 kfw mi a pontos cikkszama? 2003évj
Alvázszám alapján max. a gyári cikkszáma lesz meg. Azt meg csak úgy tudod felhasználni, ha vagy újat veszel és akkor a cikkszámot pl. be tudják váltai utángyártottra, vagy ha bontottról van szó, meg kell nézni a donor alvázszáma alapján abba milyen cikkszámú volt és ha ugyanolyan, akkor jó a tiédbe.