Jónak tűnik. Én két hónapja szintén pécsen vettem. Ajánlom vidd el a pécsi peugeothoz, 5000 ft-ba került az átvizsgálás.
Négy szaki nézte meg és mondott róla véleményt.
A karosszériát és festést 100 százalákosan meg tudják mondani, hogy milyen állapotú ,a kilométert viszont nem mert ha átírták akkor a hibaüzeneteket is törölték.Nekem legalábbis ezt mondták.
Viszont le tudják kérni az előéletét. Legjobb esetben mint nálam ott vették és szervizelték ez lenne a legjobb neked is.
A tempomat miatt ne aggód, mivel symbol ezért az nincs benne. Nekem sem volt. Bontóban 7000 huf a kar és 4000-ért rátanították.
Max 30 perc. Mondjuk a tolatóradar nekem is hiányzik de ahogy néztem pár tízezer ft-ból az is megoldható.
Amit ajánlok: én ilyenkor meg szoktam nézni a gumi gyártási dátumát, abból kb lehet következtetni a km-re.
Mivel 100000 km van benne így az valószínűleg már nem a gyári szett. Kb 2-3 éves guminak kell lennie.
De persze ez sem mérvadó, hisz mindenki másképp vezet és koptatja a gumit.
En anno megcsinaltam az elozo Pug-ban. Maceras, de szep lesz. Szemely szerint meg egyszer nem tennem mert a naranycs szin kevesbe zavaro ejszakai vezetesnel.
Igen, egy V6 is lehet takarékos, nálam országúti 90-es tempónál 7,5 körül fogyaszt a bringa, városija 11-12 körül lehet, így adódik az eddig 11e km-re 9,55-re a valós, számolt átlagom. Amúgy anno én is elég rendesen alkudtam az autóvásárlásnál, simán engedett 100e-t az eladó (magánszemély), valamint belealkudtam egy vacsiúj 215/55 17-es téli Michelin Alpin A4 garnitúrát is a vételárba acélfelnikkel... :-) (közel 250e értékben) Igaz, hogy talán egy V6 3000-es mocis verda nehezebben eladható ebben a kategóriában, de mindig vannak olyan őrültek, mint én, akik szeretnek néha odalépni és hallgatni a 6 henger duruzsoló muzsikáját.
Szerintem amúgy butaság csak azért választani egy szerényebben felszerelt verziót, mert abban kevesebb potenciális hibalehetőség van... Én pl. már nehezen tudnék azok nélkül az extrák nélkül élni, amik adottak az autóban. (majdnem az összes, amit anno lehetett hozzá rendelni és mindegyik simán működik)
Ezzel az erővel vegyen az ember egy alap Skoda Fabia 1.2 HTP-t, mert abban tényleg alig van valami, ami elromolhat! :-)))
Nekem csak a mutatók kellenének kékre....a számokat hagynám, esetleg pirosabbra cserélném (eroteljesebb pirosra)
....még 1 kérdés - pászol a 2 literes diselbol az enyémbe (1,6-os ) mert olyat tudnék olcsón és akkor nem kellene egy ideig Pezsó nélkul maradnom és bármikor visszacserélheto lenne ha megunom a színeket :-)))
Sziasztok!
Az en 407 esemet Svajcbol hoztak be.Kint valami doktornoe volt aki nagyon megkimelte es nem is ilyen nagyon jo minosegu uton jart vele mint en :D Sajnos a navi cd is ott veszett el mert az utolso helyek oda vannak megadva de ez mar mellekes. Egyebkent szerintem jo allapotba vannak a kulfoldi autok.Edesapam ket eve vett egy bravot teljesen jo allapotban belul kivul es azota sem volt semmi baja ugyhogy szerintem nem kell felni a kulfoldi autoktol.
Udv
rati update ha nem haragszol felhasználtam a képed?! Én egy ilyen könyöklő felső részt keresek ami egyben van, mert az enyémről letört a pöcök vagy mi ami beakad. Pontosan nemtom hogy műxik mert már így vettem az autót. Akad esetleg valakinél egy?
Azért emeltem ki a városi és az autópályás közlekedést, mert irreálisan elviszi %-osan - benzinhez képest - a fogyasztást gázból. Valamint ott van városi használat során a többlet benzin felhasználás,indítás, 30°C-os hűtővíz hőmérsékletig nem kapcsol át gázüzemre és ez fajlagosan szintén növeli a teljes fogyasztást (benzin + gáz).
Egy jó rendszerrel biztosan jó értékek érhetők el. Viszont az sokkal drágább, mint egy alap rendszer. Viszont ott is számolni kell a meghibásodás, javítások költségével, reduktor felújítás.
Szlovákiában olcsóbb a gáz, az tény és így már más a leányzó fekvése.
Én is kereskedőtől vettem. Beszámította egy C4 Picassoba. Szerencsém volt még látni a teljes tisztítás előtt és különösebb gond nem volt vele. Pár karc, kisebb nyomódás, de alig észrevehető. Amikor mentem érte patikára volt tisztítva, fel volt polírozva, a karcok retusálva. Szóval elég jó munkát végeztek. Ha ezt én akartam volna megcsináltatni, biztos bele ment volna vagy 50 ezer Ft. Egyébként a 2.085.000 Ft-os vételárból 45k-t engedett el. Amikor többet mondtam az elején, egyből megmutatta a neten, hogy a hasonló évjárat, felszereltségű autók mind drágábbak voltak, ami igaz is volt.
Én is ahány kereskődvel beszéltem, mind az mondta, hogy most hozták Belgiumból. Ott elég sokat beletaposnak pár év alatt és utána megy eladásra. 3-4 éves autókba beletesznek 120-150 ezer km-t. Persze biztosan vannak papás futásteljesítményű autók is.
Svájci csendőré volt (azért a zöld műbőr), akinek a háza és a munkahelye között sok alagút volt, így nem is esett az autóra még csapadék sem gyakorlatilag, és egyébként is szinte mindig a szolgálati autóját használta. ;)