Hátsó ablaktörlő motor még senkinek se romlott el?
Nekem már másodszor darálja be a fogaskerekeket. Először én voltam a hibás, hogy jegesen-fagyottan ráindítottam véletlenül, most másodszorra szintén sikerült, pedig nem volt már jeges, azt hittem már nincs odaragadva. Argh... Mondjuk lehetne benne valami védelem, hogy ne lehessen ilyen könnyen kinyírni.
Rég jártam a lapon, de most lenne pár kérdésem. Van-e valakinek 2,2-es hdi break alá motorvédő lemeze? Megrepedt egy hókupacban való felültetésben. Szükség lenne egy ablakemelő kapcsolóra is. És kérdés, hogy ebben a típusban van toronycsapágy? A jobb elején valami kotyog, leginkább apróbb mozgásnál. Kutyacsot, alsó-, ill. kormánygömbfej cserélve, szilentek nem mozognak. Esetleg a gömb lehet?
Nem szeretnélek megbántani, de nincs nívópálca a 4HP20-nál sem. Biztosan előfordul olyan váltó amibe bele is szerelték, de az enyémben sincs. Viszont a kevés olajat sem jelzi vissza, ez is biztos, mert az enyém nemrég elkezdett rángatni az alacsony szint miatt, mégsem jelzett. Sajnos szivárog valahol egy hangyányit, de még nem néztem utána.
betg! Bocs az okoskodásért, de én úgy tudom, hogy a v6-ban is 4HP20-as váltó van. Annak pedig van nivó pálcája. (Lásd kép.) Az AL4-nek nincs. Az olaj szintet pedig sem az AL4, sem pedig a 4HP20 nem jelzi vissza. Csak az üzemidőből, és a terhelésből számítja ki az olajcsere idejét, és azt jelzi. Azért meg ne kövezzetek ha nem így van, de én így tudom. : )
Arra gondoltam hogy kamuzhatják azt is hogy épp tegnap volt de a számla ellenében "hajlandó" vagyok elhinni, vagy honnan látom hogy új a cucc, mert a szíjjon szerintem sokáig megmarad a felirat .
Szia Gábor!
Örülök, hogy hamarabb jöttél:)
Legkorábban mikor tudsz nekem segíteni? Nagyon kellene az autó, de természetesen nem szeretném tönkre tenni.
A hűtő ventilátor nem megy, így a városban hogy ne melegedjen túl ha kicsit többet kell állnom, akkor leállítom a motort. Így viszont újra indítások után jön az Esp/ asr faulty is: (
Több mint aggasztó a helyzet.
Előre is köszi a segítséget!
Szia én is kiváncsi vagyok mi a fene volt de nem biztos ,hogy diagból bármi is kiderül, én a főtengely jeladóra gyanakszom, itt elektromos ac nincs tehát az kizárva.
Szia nincs nivópálca ez egy zárt rendszer ha kevés az olaj azt kiirja, ha megvan a konkrét példány átnézem ha érdekel , az adatlapomon megtalálod a számomat.
Először is Betg-nek : köszönet a kedd esti telefonos segítségért, mere visszamentem a kocsihoz egyből tökéletesen indult, és azóta is.
A többieknek: ki találkozott olyannal mint én kedden: pont úgy csinált diesel létére mint valami régi benzines akármi. Első beindulás után a bénaságom miatt pár fordulat után leállt, majd nem volt hajlandó beindulni. Forgott rendesen csak nem "gyújtott " .
Kb. 10 perc pihentetés után ( amíg Betg mesterrel beszéltem , aki tök rendes volt mert Angliában volt ) mintha semmi nem történt volna egyből ahogy kell, indult és azóta is jó. Pont mintha "bezabált" volna , mint egy Komár, vagy Riga moped. Már aki ismeri ezeket a mai fiatalok közül.
Most várjam a következő alkalmat ? Mi lehetett ez ? A diagban lehet valami feljegyzés róla, mert akkor kiolvastatom.
Köszönöm a jó tanácsokat! Az aut. váltó olajszintet ill. állapotot hol tudom megnézni (nivó pálca van é?)
A trafók gondolom már a gyertyapipákban vannak és ha nyekk van neki akkor egyenletlen a járása a motornak alapjáraton és fordulaton is? a vezérlést meg vagy kamu vagy számla nem ?
Szia előszőr is nem árt tudni ,hogy mikor volt rajta vezérlés cserélve mert az egy vagyon, a trafók szeretnek tönkremenni a többi dolgot látni kell , és egy diag is hasznos lehet. Ha érdekel tudok segíteni.
Szia a tiéd II. c5 az teljesen más mint az I. a sok jótanács itt nem használ igen annak a ventilátorvezérlő elektronikája szart be de természetesen külön nem lehet kapni.
Nem én nem cseréltem, egy másik autóban volt ideiglenes megoldásként. Csak később derült ki, hogy ugyanaz van a citromban is. De Nálad nem hinném hogy a venti a rossz, így nem kell cserélned.
Nos dolgozik ismerős márkaszervízben és talán nem véletlen, hogy nekem onnan van tartalék ventim, hasonló bevizsgálásnak köszönhetően. :) Ha az elektronika nem kap villanyt, nyilvánvaló hogy nem lehet tesztelni.
Vágom:)
Ezt a relét nézték a szervízben is, bár ők nem szedték le a lököst, csak a hűtő feletti műanyagot hajtották fel és ott nyúltak be. Fáziscerka szerű cuccal vizsgálták, ezután jutottak arra, hogy ventillátor kell cserélni... Van valahol valami fordulatszám szabályzó elektronika a ventiben, az nem jó szerintük. A diag szerint nem tesztelhető.
Nekem, sajna csak az előző autóm volt v6-os, és nem citroen. Ez csak 2.0 benzines. Zalaapátiban vagyok. Természetesen ha eljössz, a v6-os szíven kívül, tudok mit mesélni róla.