Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2012.03.29 0 0 6224

Van gyári 16" felnim , most van 4 db amin egész jók a gumik

 

és még van ugyan ilyen  felnim  gumi nélkül,,,, ki ,hogy szereti.

Előzmény: foldijo (6220)
betg Creative Commons License 2012.03.29 0 0 6223

Hát én nem sok értelmét látom, de rendbe lehet hozni csak pénz kérdése.

Előzmény: Mr.C5 (6221)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 6222
Mr.C5 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 6221

betg: Ez megérne egy misét rendbehozni? Sok baja lehet? 

foldijo Creative Commons License 2012.03.29 0 0 6220

Szia betg!

 

Érdeklödnék milyen felnid van és mennyiért C5 I gépsárkányra.( 4 db)

 

Üdv. Józsi

 

 

John Zero Creative Commons License 2012.03.28 0 0 6219

Hátsó ablaktörlő motor még senkinek se romlott el?

Nekem már másodszor darálja be a fogaskerekeket. Először én voltam a hibás, hogy jegesen-fagyottan ráindítottam véletlenül, most másodszorra szintén sikerült, pedig nem volt már jeges, azt hittem már nincs odaragadva. Argh... Mondjuk lehetne benne valami védelem, hogy ne lehessen ilyen könnyen kinyírni.

 

betg Creative Commons License 2012.03.27 0 0 6218

Szia a kotyogást megnézem neked ha érdekel, mototvédőből egész jó az utángyártott bontottam nincs mert mind szar.

Előzmény: önindítópersely (6217)
önindítópersely Creative Commons License 2012.03.26 0 0 6217

Sziasztok Urak!

 

Rég jártam a lapon, de most lenne pár kérdésem. Van-e valakinek 2,2-es hdi break alá motorvédő lemeze? Megrepedt egy hókupacban való felültetésben. Szükség lenne egy ablakemelő kapcsolóra is. És kérdés, hogy ebben a típusban van toronycsapágy? A jobb elején valami kotyog, leginkább apróbb mozgásnál. Kutyacsot, alsó-, ill. kormánygömbfej cserélve, szilentek nem mozognak. Esetleg a gömb lehet?

 

Üdv

V.6. Creative Commons License 2012.03.26 0 0 6216

Igazad van. Most néztem meg a citroen szerviz doc.-ba. Itt akép is. Mentségemre szolgáljon, hogy ezt a 4hp20-as service manual-t néztem.

 http://supplement.pdftown.com/4HP20-Transmission-Service-Manual.html

 

Előzmény: Tibcsi37 (6215)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 6215

Nem szeretnélek megbántani, de nincs nívópálca a 4HP20-nál sem. Biztosan előfordul olyan váltó amibe bele is szerelték, de az enyémben sincs. Viszont a kevés olajat sem jelzi vissza, ez is biztos, mert az enyém nemrég elkezdett rángatni az alacsony szint miatt, mégsem jelzett. Sajnos szivárog valahol egy hangyányit, de még nem néztem utána.

Előzmény: V.6. (6214)
V.6. Creative Commons License 2012.03.26 0 0 6214

betg! Bocs az okoskodásért, de én úgy tudom, hogy a v6-ban is 4HP20-as váltó van. Annak pedig van nivó pálcája. (Lásd kép.) Az AL4-nek nincs. Az olaj szintet pedig sem az AL4, sem pedig a 4HP20 nem jelzi vissza. Csak az üzemidőből, és a terhelésből számítja ki az olajcsere idejét, és azt jelzi. Azért meg ne kövezzetek ha nem így van, de én így tudom. : )

 

Előzmény: betg (6206)
katana0626 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 6213

Szia Gábor!

Tőled vettem :-)

Üdv:CseF

Előzmény: betg (6162)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6212

Na ja ,ez szakszervizben 150-200eft művelet

Előzmény: Csabar83 (6210)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6211

Tudod a számom

Előzmény: zolko004 (6209)
Csabar83 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6210

Arra gondoltam hogy kamuzhatják azt is hogy épp tegnap volt de a számla ellenében "hajlandó" vagyok elhinni, vagy honnan látom hogy új a cucc, mert a szíjjon szerintem sokáig megmarad a felirat .

Előzmény: betg (6207)
zolko004 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6209
Szia Gábor!
Örülök, hogy hamarabb jöttél:)
Legkorábban mikor tudsz nekem segíteni? Nagyon kellene az autó, de természetesen nem szeretném tönkre tenni.
A hűtő ventilátor nem megy, így a városban hogy ne melegedjen túl ha kicsit többet kell állnom, akkor leállítom a motort. Így viszont újra indítások után jön az Esp/ asr faulty is: (
Több mint aggasztó a helyzet.
Előre is köszi a segítséget!
Előzmény: betg (6201)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6208

Szia én is kiváncsi vagyok mi a fene volt de nem biztos ,hogy diagból bármi is kiderül, én a főtengely jeladóra gyanakszom, itt elektromos ac nincs tehát az kizárva.

Előzmény: bferi56 (6205)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6207

A vezérlés cserénél nem értem mi ez a kamu meg számla ??

Előzmény: Csabar83 (6204)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6206

Szia nincs nivópálca ez egy zárt rendszer ha kevés az olaj azt kiirja, ha megvan a konkrét példány átnézem ha érdekel , az adatlapomon megtalálod a számomat.

Előzmény: Csabar83 (6204)
bferi56 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6205

Sziasztok !

Először is Betg-nek : köszönet a kedd esti telefonos segítségért, mere visszamentem a kocsihoz egyből tökéletesen indult, és azóta is.

A többieknek: ki találkozott olyannal mint én kedden: pont úgy csinált diesel létére mint valami régi benzines akármi. Első beindulás után a bénaságom miatt pár fordulat után leállt, majd nem volt hajlandó beindulni. Forgott rendesen csak nem "gyújtott " .

 Kb. 10 perc pihentetés után ( amíg  Betg mesterrel beszéltem , aki tök rendes volt mert Angliában volt ) mintha semmi nem történt volna egyből ahogy kell, indult és azóta is jó. Pont mintha "bezabált" volna , mint egy Komár, vagy Riga moped. Már aki ismeri ezeket a mai fiatalok közül.

Most várjam a következő alkalmat ? Mi lehetett ez ? A diagban lehet valami feljegyzés róla, mert akkor kiolvastatom.

Köszi .

Csabar83 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6204

Köszönöm a jó tanácsokat! Az aut. váltó olajszintet ill. állapotot hol tudom megnézni (nivó pálca van é?)

A trafók gondolom már a gyertyapipákban vannak és ha nyekk van neki akkor egyenletlen a járása a motornak alapjáraton és fordulaton is? a vezérlést meg vagy kamu vagy számla nem ?

betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6203

Szia előszőr is nem árt tudni ,hogy mikor volt rajta vezérlés cserélve mert az egy vagyon, a trafók szeretnek tönkremenni a többi dolgot látni kell , és egy diag is hasznos lehet. Ha érdekel tudok segíteni.

Előzmény: Csabar83 (6186)
betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6202

Itthon vagyok elég volt az angolokból.

betg Creative Commons License 2012.03.25 0 0 6201

Szia a tiéd II. c5 az teljesen más mint az I. a sok jótanács itt nem használ igen annak a ventilátorvezérlő elektronikája szart be de természetesen külön nem lehet kapni.

Előzmény: zolko004 (6192)
Xantia Activa Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6200

Sziasztok! Van Új tolatóradar szenzorom c5II-hez ha valakit érdekel írjon mailre! Itt megtekinthető:http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/tolatoradar/citroen_c5_tolatoradar_szenzor_uj_1569318572.html

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6199

Nem én nem cseréltem, egy másik autóban volt ideiglenes megoldásként. Csak később derült ki, hogy ugyanaz van a citromban is. De Nálad nem hinném hogy a venti a rossz, így nem kell cserélned.

Előzmény: zolko004 (6198)
zolko004 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6198
Na szép:)
Neked is kellett már ventilátor cserélni?
Ha esetleg nekem mégis az ment tönkre, el tudod cserélni a tartalék ventidet némi készpénzre?
Előzmény: Tibcsi37 (6197)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6197

Nos dolgozik ismerős márkaszervízben és talán nem véletlen, hogy nekem onnan van tartalék ventim, hasonló bevizsgálásnak köszönhetően. :) Ha az elektronika nem kap villanyt, nyilvánvaló hogy nem lehet tesztelni.

Előzmény: zolko004 (6196)
zolko004 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6196
Vágom:)
Ezt a relét nézték a szervízben is, bár ők nem szedték le a lököst, csak a hűtő feletti műanyagot hajtották fel és ott nyúltak be. Fáziscerka szerű cuccal vizsgálták, ezután jutottak arra, hogy ventillátor kell cserélni... Van valahol valami fordulatszám szabályzó elektronika a ventiben, az nem jó szerintük. A diag szerint nem tesztelhető.
Előzmény: V.6. (6194)
V.6. Creative Commons License 2012.03.24 0 0 6195

Nekem, sajna csak az előző autóm volt v6-os, és nem citroen. Ez csak 2.0 benzines. Zalaapátiban vagyok. Természetesen ha eljössz, a v6-os szíven kívül, tudok mit mesélni róla.

Előzmény: Csabar83 (6189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!