Jó lenne összefutni valamikor, mert lenne pár gyakorlati kérdésem a navihoz. Pl. hogyan lehet beállítani az éjszakai fényt a navin, mert kisüti a szememet. Nekem úgy is jó, ha kiugrom hozzád egy fél órára Baracsra.
Szia spidy666!A vezérlő felkutatása előtt nézd meg a csomagtérajtó átvezető kábelét. Nálam az volt a hiba. A csomagtérajtó zárján belül vagy egy kis nyílás (lyuk), amibe egy vékony csvarhúzóval vagy hasonló tárggyal benyúlva ki tudod nyitni az ajtót (ha nem SW-d van, picit nehezebb :)). Az átvezető gumiköpenyét ki tudod húzni a csomagtérajtóból, és akkor ellenőrizheted, nem törtek-e el a kábelek.Ha eltörtek, akkor vagy kicseréled a megkeményedett vezetékszakaszokat (ha van forrasztód, vezetéked és érzéked hozzá), vagy irány a szerviz.Üdv,Gábor.
Nem. En akkor meg sima ledeket hasznaltam, pedig lehetett volna SMD is. Akkor nem is jutott eszembe. Amikor megvettem a 407 ezen is gondolkodtam, de csak par dolgon,pl. kozep konzol. Csak ugye ott a magnot is meg kellene berhalni.
sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy tudja e esetleg valaki hogy mi vezérli a csomagtér ajtó nyitását és hol találom meg???semmi baja nem volt és egyszer csak hiába nyomom a gombokat a kulcson vagy hátúl se kattanás se semmi... :( esetleg nem járt így valaki?előre is köszönöm!!!!üdv mindenkinek.
Jónak tűnik. Én két hónapja szintén pécsen vettem. Ajánlom vidd el a pécsi peugeothoz, 5000 ft-ba került az átvizsgálás.
Négy szaki nézte meg és mondott róla véleményt.
A karosszériát és festést 100 százalákosan meg tudják mondani, hogy milyen állapotú ,a kilométert viszont nem mert ha átírták akkor a hibaüzeneteket is törölték.Nekem legalábbis ezt mondták.
Viszont le tudják kérni az előéletét. Legjobb esetben mint nálam ott vették és szervizelték ez lenne a legjobb neked is.
A tempomat miatt ne aggód, mivel symbol ezért az nincs benne. Nekem sem volt. Bontóban 7000 huf a kar és 4000-ért rátanították.
Max 30 perc. Mondjuk a tolatóradar nekem is hiányzik de ahogy néztem pár tízezer ft-ból az is megoldható.
Amit ajánlok: én ilyenkor meg szoktam nézni a gumi gyártási dátumát, abból kb lehet következtetni a km-re.
Mivel 100000 km van benne így az valószínűleg már nem a gyári szett. Kb 2-3 éves guminak kell lennie.
De persze ez sem mérvadó, hisz mindenki másképp vezet és koptatja a gumit.
En anno megcsinaltam az elozo Pug-ban. Maceras, de szep lesz. Szemely szerint meg egyszer nem tennem mert a naranycs szin kevesbe zavaro ejszakai vezetesnel.
Igen, egy V6 is lehet takarékos, nálam országúti 90-es tempónál 7,5 körül fogyaszt a bringa, városija 11-12 körül lehet, így adódik az eddig 11e km-re 9,55-re a valós, számolt átlagom. Amúgy anno én is elég rendesen alkudtam az autóvásárlásnál, simán engedett 100e-t az eladó (magánszemély), valamint belealkudtam egy vacsiúj 215/55 17-es téli Michelin Alpin A4 garnitúrát is a vételárba acélfelnikkel... :-) (közel 250e értékben) Igaz, hogy talán egy V6 3000-es mocis verda nehezebben eladható ebben a kategóriában, de mindig vannak olyan őrültek, mint én, akik szeretnek néha odalépni és hallgatni a 6 henger duruzsoló muzsikáját.
Szerintem amúgy butaság csak azért választani egy szerényebben felszerelt verziót, mert abban kevesebb potenciális hibalehetőség van... Én pl. már nehezen tudnék azok nélkül az extrák nélkül élni, amik adottak az autóban. (majdnem az összes, amit anno lehetett hozzá rendelni és mindegyik simán működik)
Ezzel az erővel vegyen az ember egy alap Skoda Fabia 1.2 HTP-t, mert abban tényleg alig van valami, ami elromolhat! :-)))
Nekem csak a mutatók kellenének kékre....a számokat hagynám, esetleg pirosabbra cserélném (eroteljesebb pirosra)
....még 1 kérdés - pászol a 2 literes diselbol az enyémbe (1,6-os ) mert olyat tudnék olcsón és akkor nem kellene egy ideig Pezsó nélkul maradnom és bármikor visszacserélheto lenne ha megunom a színeket :-)))