Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bambipug Creative Commons License 2015.11.24 0 0 115206

A jobb tükör alján van egy kis dudor, az alatt van a szenzor.

Én hőlégfúvóval csináltam, azt hiszem 80-85°C foknál kalibrálta újra magát vagy engem :D :D

Mindenestre azóta is jó...

Üdv.

Előzmény: LayerCake (115205)
LayerCake Creative Commons License 2015.11.24 0 0 115205

Sziasztok!

Reset-eltem a bsi-t nem igen segített a problémámon:

viszont legalább a hőfokmérőm elkalibrálódott,hol essek neki hajszárítóval a jobb tükörnél?
Hány fokig kell melegíteni?

LayerCake Creative Commons License 2015.11.24 0 0 115204

Én is jártam így,azt hiszem a csavar amin fut a görgő a generátort is rögzíti egyben,nem vészes kiszedni,

Előzmény: v_szabcsi (115201)
gako3 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115203

Szia.Én egy villanyszerelő vagyok öntödében.Ez egy 18 polusú csatlakozó.Általában 1-es sorkapcsot (+)-nak 2-es sorkapcsot (-)-nak szokás használni.De semmi sem biztos.Rajz vagy műszer alapján könnyen meg lehet mondani,így fotó alapján lehetetlen.

A sorkapocs számok kis betűméretben biztos ott vannak.

Előzmény: morcibacsi (115200)
gako3 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115202

Sziasztok!Gábor vagyok.Baleset miatt eladókká váltak a következő dolgok.

Peugeot 307 1.6 hdi,109le alkatrészekről,gumikról,felnikről van szó.

A következő linkekről elérhetőek.

Köszönöm.

 

 

 

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Peugeot_307_1_6_hdi_109le_alkatresznek_vagy_kulon_elado_39117637.htm?ma=1

 

 

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Gumik_felnik_eladok_ajandek_disztarcsakkal_39117987.htm?ma=1

 

v_szabcsi Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115201

Sziasztok! Mai történet: asszonykám hív, világít az akkumulátor jel pirosan. Nnnaaaa mondom generátornak annyi. Megjött, első pillantásra látom, hogy nincs hosszbordás szíj. Nabas..ameg! Hát ez hogy sikerült? Majd a klímacsövek közül előkerült a segédgörgő. Némi gugli után rájöttem, hogy ez matt. :( Sajnos megint a franciák nyertek. Az oszlopcsavar maradékát kivenni, szinte lehetetlen. Holnap sufnituning :)

  

morcibacsi Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115200

Elektronikai szakik (de főleg Zolysys)! Meg tudnátok mondani, hogy a kijelzőn melyik láb a 12V és a GND, illetve melyik lábnál kezdődik a számozása?

 

Trabee Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115199

Szerintem antenna gondja van. Gyári van rajta? Az enyémen tuning rövid antenna volt rajta mikor megvettem és ugyn ezt csinálta, vettem rá normális szárat azóta jó.

Előzmény: safi79 (115198)
safi79 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115198

Sziasztok!P307,1.6hdi,2008.Az rd4-es rádio a beállított csatornákat egyre sűrűbben"elveszíti".Sokszor kiírja,hogy"wait"és keresi az FM állomást,megtalálja és egy ideig ok. Napjában többször is előfordul,és mindegy,hogy helyi adó(gong rádio)vagy országos(petőfi,music fm)A kosuth rádió bezzeg  jön.Mi lehet a megoldás,hogy stabilabban fogja az adókat?

vizimento Creative Commons License 2015.11.23 0 0 115197

307sw 1.6hdi (90le) kocsim mostanában érdekes dolgokat csinál:

 

1) Menet közben, sebességtől, gázpedálállástól, motorfordulattól függően ránt egyet-egyet / vagy talán inkább csak meg-meg torpan. De csak állandó sebességen tartáskor. Gyorsuláskor még nem tapasztaltam. Kb olyan, mintha egy pillanatra leugranék a gázról, ebben a pillanatban a motorfék elkezdene lassitani, de már vissza is lépek rá pont odáig ahol előtte állt. Random csinálja, nem mindig, de amikor épp igen, akkor kb 5-10másodpercenként egymás után ránt egyet

 

2) Hidegen nehezen akar beindulni. Melegen 1-2 köszörülés és beröffen, eddig hidegen is így volt. Mostanában 7-8 köszörülés után röffen csak be, vagy akkor se, akkor ugye pár mp pihenő, újra próbálkozás és akkor már 2-3 köszörülés után be is indul. Mivel a sokadik köszörülés is gyorsan, erőteljesen zajlik, az akksi gyengeségét kizárnám (és tudom hogy jön a tél és akkor nehezebben indul, de tavaly télen nem tűnt fel, hogy ennyivel nehezebben indult volna...)

 

Valakinek valami ötlet, mi lehet a ludas? Előre is köszi!

top of the line Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115196

Én most külföldön vagyok de nem titkos a száma. A club oldalán is fent van. Huszas 339-125egy . Atkuldtem neki emailben a listát amit írtál holnap délelőtt hivd fel. Mond hogy a fórumról kaptad a számot. Reggel még biztos elérhető mert valamelyik nap pont megy franciába. Jocónak hivják....szivesen. Remélem sikerül összerakni az oroszlánt hogy harapjon újra...😃

 

A következő forumtalin már én is szeretnék ott lenni. Az évzáróra viszont megyek.

Előzmény: kymbreak (115195)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115195

Azt megköszönöm. Itt egy: har_inc - háromszáz8 - hat_an8 - 25

Előzmény: top of the line (115194)
top of the line Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115194

van egy barátom ilyenekkel foglalkozik és forumtalin is volt már. Jövő héten is megy franciába. Ha erdekel megadom az elérhetőségét.

Előzmény: kymbreak (115185)
Zsolt0719 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115193

Hol tudok venni a klimához javító készletet?A lamella mozgatóhoz?És hogyan tudom szétszedni?

Árpi89 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115192

annak lenne baja? hol található az pontosan a kocsiba,hogy meglehessen akkor nézni?

Előzmény: Zolysys (115191)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115191

Fűtőmotor

Előzmény: Árpi89 (115190)
Árpi89 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115190

sziasztok.307 2001-es 136Le benzines gépről van szó, klimát bekapcsoltam meleget csinálni és a levegő fújás erősségét állítva nyekergő hangot lehet hallani,egyes kettesnél nem ha nagyon fel van állítva akkor nyekereg. kipróbáltam hidegen ,melegen ugyan ugy. szerintetek mi lehet a baj,esetleg vkinek volt már ilyen?

 

köszi

pl1000ma Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115189

Visszaolvasva lehet kapni javító készletet, aztán csak ügyesnek kell lenni.Nekem annyira új az autó hogy nem tudom merre nyúljak.Találtam a fórumon egy videót a ventilátor kiszedésről talán arra fele kell keresgélni.De szerintem rá bízom egy szakira.

Előzmény: Zsolt0719 (115187)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115188

Tegnap szembesültem 1 jelenséggel.A tempomat nem működött,hiába kapcsolgattam. Viszont lehet délutános lehetett mert akkor már üzemelt :))))))

Nem tudom összefügg-e a jelenséggel az APF hiba meg a motordiagnosztikai jel a műszerfalon.

Azt viszont tudom,hogy le kell szednem a nagynyomásúról a CR nyomásszabályzót és kitakarítani a szűrőjét

mert a tünetek erre utalnak :) Kis kezűek jöhetnének :D:D:D

 

Jena. A fekete oroszlánnak ugy látszik meg lett a hibája. A nagynyomású tetején van a jeladó vagy mi és annak a piros vezetéke ami bemegy a kötegbe a műanyanyag csatornába. Az ki lett bontva és a szigetelése hiányzott,meg talán már nem is vollt folyamatos a szál .... ( zőld oxid)  Ki lett cserélve. Meg a BSI felett lévő bemenő kábel is tömítve lett víz ellen.Most nem rángat,nem ad gázt magától,nem ír ki hibákat , ABS-től kezdve  a rövidzárlatig mindent. Azokat töröltük.

Zsolt0719 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 115187

Nekem is hasonló a problémám a klímánál.

Én elfogadom a segítséget,ötleteket a javításra:)!

 

Előzmény: Zolysys (115169)
tewe001 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115186

Az enyém kapja rendesen. Iszonyat nagy futása van, napi kb. 200-250km. Ebbe van pálya es oda-vissza át Pesten minden hétköznap. Szét esett a futóműve, szenzorhibái voltak, meghalt a FAP. Aztán eltöltött egy kis időt Jena társaságába. Rendbe lett rakva rajta nagyjából minden. Kapott futómű generált, sok sok pénz belement. Most majdenm jó. Két szenzorom rossz amiknek a beszerzése folyamatban van. Olajat én elengedem 20-25ezerig (ezért világít a villáskulcs ☺). Viszont akkor kap minden szűrőből is újat. Illetve mostmár minden olajcserénél motormosást, hogy szép legyen. Apró dolgok vannak, de az már csak pénz kérdés, pl. Klíma, középső kijelző csere ilyesmi. Ezek mondjuk nem függnek össze a kmóra állással. Összességében én azt kapom töle amit egy peugeottól várhatok (Ő már a sokadik a családba). Bírja...

Előzmény: d.jocov (115184)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115185

Bontott gyári, jó állapotú  alkatrészt keresek 1,4 16 V benzines kombihoz  2005. 11.havi gyártás                     első lökhárító :                    7401 CX

hátsó lökhárító:                   7410 R5
első sárvédő, jobb oldal:     7841 T2   
doblemez, jobb oldal:          7120 NE
első lökhárító légterelő:      7414 NQ                        
kővédő rács:                        7114 NS

Ha valaki beszerzési forrást tud, az is nagyon jó lenne.

Köszönöm.

 

d.jocov Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115184

Nekem is RHR van, jelenleg 230 ezer van benne, sok sok pályamenet, olaj 15 ezernél csere, kb 2-3 dl fogy el, három éve nyüstölöm,

kiváncsi lennék bövebb infóre amit te tapasztaltál....

Előzmény: tewe001 (115155)
d.jocov Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115183

ehhez nem tudok hozzászólni, mert ez az áramlási rendszer minden fékezésnél és gyorsításnál pörgeti a folyadékot....

Előzmény: ádibébi (115181)
d.jocov Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115182

Hát igen, elég gyorsan változnak a dolgok, nemrégen még az exide volt a menő

Én neten vettem a Bosch zilver S5 -öst azt hiszem 30 körüli áron, azért választottam ezt mert ez már jó a start- stop rendszerhez is.

A legtöbbet egy varta ment el, 8 évig nyüstöltem a zsiguliba.

persze sokat számítanak élettartamnál a mélykisütések, a tültőfeszültség stb.

ha valaki sokszor megy télen rövideket, nem árt néha töltővel feltölteni, rátenni éjszakára...

Előzmény: ádibébi (115177)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115181

na várj. ezek szerint ha a saját akksimat időnként kiveszem, és összerázom, azzal sokat segítek magamon?...

Előzmény: d.jocov (115179)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115180

ha időben cserélsz olajat, meg szűrőket..... :D (csak a világító villáskulcs miatt... :D)

Előzmény: tewe001 (115155)
d.jocov Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115179
Előzmény: d.jocov (115178)
d.jocov Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115178
Előzmény: d.jocov (115176)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.21 0 0 115177

azért is kérdeztem rá ennyire sietve, mert én exide-t használok, három éve, és sikerült már többszöri helyzetjelző rajtahagyással csontig merítenem, és ugye dízel is a kocsi szóval kell az izzításhoz meg az indításhoz a nagy áram, na meg a szaki, akitől vettem, nagyon szidta a varta-bosch párost, hogy azokkal mennyi garanciális problémája volt, míg gariidőn belül egyetlen exide-t sem hoztak még vissza neki (ez persze nem jelenti azt, hogy 2 év 3 naposan nem pisztul meg meg belőlük egy csomó :D), szóvel erősen érdekel, ha valaki vmi új infót mond ezekről. ha másért nem, azért, hogy ne ajánljak hülyeséget, rossz vételt másoknak. de ahogy a cikk is említi, könnyen lehet, hogy időközben jócskán esett a minőség, máshol meg közben javulhattak a dolgok. és a kommentek is érdekesek amúgy, pl van, aki Perion-ra esküszik, meg Jászakku-ra.

Előzmény: d.jocov (115175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!