Szia.Én egy villanyszerelő vagyok öntödében.Ez egy 18 polusú csatlakozó.Általában 1-es sorkapcsot (+)-nak 2-es sorkapcsot (-)-nak szokás használni.De semmi sem biztos.Rajz vagy műszer alapján könnyen meg lehet mondani,így fotó alapján lehetetlen.
A sorkapocs számok kis betűméretben biztos ott vannak.
Sziasztok! Mai történet: asszonykám hív, világít az akkumulátor jel pirosan. Nnnaaaa mondom generátornak annyi. Megjött, első pillantásra látom, hogy nincs hosszbordás szíj. Nabas..ameg! Hát ez hogy sikerült? Majd a klímacsövek közül előkerült a segédgörgő. Némi gugli után rájöttem, hogy ez matt. :( Sajnos megint a franciák nyertek. Az oszlopcsavar maradékát kivenni, szinte lehetetlen. Holnap sufnituning :)
Szerintem antenna gondja van. Gyári van rajta? Az enyémen tuning rövid antenna volt rajta mikor megvettem és ugyn ezt csinálta, vettem rá normális szárat azóta jó.
Sziasztok!P307,1.6hdi,2008.Az rd4-es rádio a beállított csatornákat egyre sűrűbben"elveszíti".Sokszor kiírja,hogy"wait"és keresi az FM állomást,megtalálja és egy ideig ok. Napjában többször is előfordul,és mindegy,hogy helyi adó(gong rádio)vagy országos(petőfi,music fm)A kosuth rádió bezzeg jön.Mi lehet a megoldás,hogy stabilabban fogja az adókat?
307sw 1.6hdi (90le) kocsim mostanában érdekes dolgokat csinál:
1) Menet közben, sebességtől, gázpedálállástól, motorfordulattól függően ránt egyet-egyet / vagy talán inkább csak meg-meg torpan. De csak állandó sebességen tartáskor. Gyorsuláskor még nem tapasztaltam. Kb olyan, mintha egy pillanatra leugranék a gázról, ebben a pillanatban a motorfék elkezdene lassitani, de már vissza is lépek rá pont odáig ahol előtte állt. Random csinálja, nem mindig, de amikor épp igen, akkor kb 5-10másodpercenként egymás után ránt egyet
2) Hidegen nehezen akar beindulni. Melegen 1-2 köszörülés és beröffen, eddig hidegen is így volt. Mostanában 7-8 köszörülés után röffen csak be, vagy akkor se, akkor ugye pár mp pihenő, újra próbálkozás és akkor már 2-3 köszörülés után be is indul. Mivel a sokadik köszörülés is gyorsan, erőteljesen zajlik, az akksi gyengeségét kizárnám (és tudom hogy jön a tél és akkor nehezebben indul, de tavaly télen nem tűnt fel, hogy ennyivel nehezebben indult volna...)
Valakinek valami ötlet, mi lehet a ludas? Előre is köszi!
Én most külföldön vagyok de nem titkos a száma. A club oldalán is fent van. Huszas 339-125egy . Atkuldtem neki emailben a listát amit írtál holnap délelőtt hivd fel. Mond hogy a fórumról kaptad a számot. Reggel még biztos elérhető mert valamelyik nap pont megy franciába. Jocónak hivják....szivesen. Remélem sikerül összerakni az oroszlánt hogy harapjon újra...😃
A következő forumtalin már én is szeretnék ott lenni. Az évzáróra viszont megyek.
sziasztok.307 2001-es 136Le benzines gépről van szó, klimát bekapcsoltam meleget csinálni és a levegő fújás erősségét állítva nyekergő hangot lehet hallani,egyes kettesnél nem ha nagyon fel van állítva akkor nyekereg. kipróbáltam hidegen ,melegen ugyan ugy. szerintetek mi lehet a baj,esetleg vkinek volt már ilyen?
Visszaolvasva lehet kapni javító készletet, aztán csak ügyesnek kell lenni.Nekem annyira új az autó hogy nem tudom merre nyúljak.Találtam a fórumon egy videót a ventilátor kiszedésről talán arra fele kell keresgélni.De szerintem rá bízom egy szakira.
Tegnap szembesültem 1 jelenséggel.A tempomat nem működött,hiába kapcsolgattam. Viszont lehet délutános lehetett mert akkor már üzemelt :))))))
Nem tudom összefügg-e a jelenséggel az APF hiba meg a motordiagnosztikai jel a műszerfalon.
Azt viszont tudom,hogy le kell szednem a nagynyomásúról a CR nyomásszabályzót és kitakarítani a szűrőjét
mert a tünetek erre utalnak :) Kis kezűek jöhetnének :D:D:D
Jena. A fekete oroszlánnak ugy látszik meg lett a hibája. A nagynyomású tetején van a jeladó vagy mi és annak a piros vezetéke ami bemegy a kötegbe a műanyanyag csatornába. Az ki lett bontva és a szigetelése hiányzott,meg talán már nem is vollt folyamatos a szál .... ( zőld oxid) Ki lett cserélve. Meg a BSI felett lévő bemenő kábel is tömítve lett víz ellen.Most nem rángat,nem ad gázt magától,nem ír ki hibákat , ABS-től kezdve a rövidzárlatig mindent. Azokat töröltük.
Az enyém kapja rendesen. Iszonyat nagy futása van, napi kb. 200-250km. Ebbe van pálya es oda-vissza át Pesten minden hétköznap. Szét esett a futóműve, szenzorhibái voltak, meghalt a FAP. Aztán eltöltött egy kis időt Jena társaságába. Rendbe lett rakva rajta nagyjából minden. Kapott futómű generált, sok sok pénz belement. Most majdenm jó. Két szenzorom rossz amiknek a beszerzése folyamatban van. Olajat én elengedem 20-25ezerig (ezért világít a villáskulcs ☺). Viszont akkor kap minden szűrőből is újat. Illetve mostmár minden olajcserénél motormosást, hogy szép legyen. Apró dolgok vannak, de az már csak pénz kérdés, pl. Klíma, középső kijelző csere ilyesmi. Ezek mondjuk nem függnek össze a kmóra állással. Összességében én azt kapom töle amit egy peugeottól várhatok (Ő már a sokadik a családba). Bírja...
azért is kérdeztem rá ennyire sietve, mert én exide-t használok, három éve, és sikerült már többszöri helyzetjelző rajtahagyással csontig merítenem, és ugye dízel is a kocsi szóval kell az izzításhoz meg az indításhoz a nagy áram, na meg a szaki, akitől vettem, nagyon szidta a varta-bosch párost, hogy azokkal mennyi garanciális problémája volt, míg gariidőn belül egyetlen exide-t sem hoztak még vissza neki (ez persze nem jelenti azt, hogy 2 év 3 naposan nem pisztul meg meg belőlük egy csomó :D), szóvel erősen érdekel, ha valaki vmi új infót mond ezekről. ha másért nem, azért, hogy ne ajánljak hülyeséget, rossz vételt másoknak. de ahogy a cikk is említi, könnyen lehet, hogy időközben jócskán esett a minőség, máshol meg közben javulhattak a dolgok. és a kommentek is érdekesek amúgy, pl van, aki Perion-ra esküszik, meg Jászakku-ra.