Ma megoldódott azEPS kormányszervo gondom. Ugyan így is drága volt, de nem 600ezer, hanem mindennel együtt, bontóból, beszereléssel 125ezer. Ugyan csak negyed év garancia, de talán nem jön többet elő. Állítólag ez előforduló hiba, de szerencsére nem gyakori. Pech, hogy nálam eljött.
Eps lámpa kigyulladt? Egyik szomszéd havernak is van ilyen gondja, neki van kábel progi otthon hozzá, ő ki szokta olvasni a hibakódot olyankor egy darabig nincs gondja...
Márkaszerviz azért elég pofátlan tud lenni, tegnap én is elvittem egy 15 ezres olajcserére az autómat, literenként 5e ft-ot számlázni az olajért, kicsit bazmeg.
Tutira biztosan nem javítható? Hozzáértő mondta átvizsgálás után, hogy komplett csere kell? Azért ha esetleg még szerelő nem látta ne vegyél meg egy komplett szervot.
Régi karosszériásba itthon nem tettek bele. Ez egy készletről eladott kocsi lehet, mivel szeptembertől már a facelift jött ki. Ha szalonos/demo kocsi volt, akkor már előtte üzembe helyezték, majd ki is vonták a forgalomból, hogy szeptember után is eladható legyen "újként" DPF nélkül.
De az is lehet, hogy simán a dátum nem stimmel. Nem ritka, mint ahogyan más "pontatlanság" sem.
A általad kinézett autó 2010-es, ebben már van részecskeszűrő, ami a megtett 245 ekm alatt szépen eltömődhetett, tehát valószínűleg rögtön cserélni kell (ha még nem volt cserélve) :-(
Kettős tömegű nincs benne, a DPF 2009. ősze óta kötelező, importban lehet a korábbiban is. Nekem az EURO V-ösöm kevesebbet fogyaszt, mint az ex EURO IV-esem, amire korábban nem gondoltam volna.
A km mindenféleképpen számít, de elsődlegesen a kocsi múltja. Nekem két zónás a klímám, de ritkán tesszük egymástól függetlenné. Nem is néztem, hogy mennyi lehet a max. különbség a kettő között. Tempomatot lehet utólagosan is belerakni, ami valóban hasznos.
Már egy ideje kutatom az autókat, nem tudok dönteni. Ma viszont szét néztem a KIA háza táján is.
Azt hiszem, hogy egy kombi 1.6 CRDi lenne a legjobb nekem. Ha jól tudom nincs DMF és DPF sincs. Megbízható, keveset fogyasztó autót keresek, amivel erőlködés nélkül lehet közlekedni.
Mire kell ügyelni kifejezetten a vásárlásnál?
Egy 250-300 ezret 2010-es példány lehet jobb választás rendesen felszerelve, vagy egy fapadosabb régebbi, de kevesebbet futott?
Mindenképpen szeretném, hogy legyen benne ESP, illetve tempomat is, ha utólag nem vagy csak drágán macerásan beszerelhető. Persze örülnék, ha kétzónás klíma lenne, meg hasonlók, de ezek nélkül azért tudok élni.
De nem csak ezt irja ki, ki ir még egy olyat, hogy 96:34 ha tovább lépek akkor ugye 30-nál ugrik be a pillanatnyi fogyasztás, na ez akkor kb 99,9-et mutat, ahogy nyomom neki ugy csökken és még van ilyesmi
Gumisoknál érdeklődve nekem is 15E/db árat mondtak, tanításról nem esett szó. Az egyik legnagyobb internetes aukciós oldalon jóval olcsóbban is található(KIA-hoz is), bár a Ceed nem szerepel a kompatibilis autók közt. 433 MHz-en üzemelőket kerestem mert az kell, bár lehet a többi ezen a frekin működik :-)
Sziasztok!2 problémával fordulok hozzátok:adott egy kia ceed sw 2008 1.6 crdi .a jobb első tompitott izzó felfelé világit.az istenért nem tudom a helyére rakni.ötlet?a másik 1 hónapja vettem az autót a kuplung elégé fent fog már 2esbe mikor felengedtem a kuplungot és hallani lehetett egy kattanást sztem a szerkezet de 1 hete nem hallom és nem is húz ugy az autó.erre valami ötlete van valakinek?cseréljek szerkezetet?válaszokat előre is köszönöm
Tud valaki valami okosságot Kia Ceed gyári TPMS szenzor kiváltására? Téli gumit vásárolnék acél felnire és ha jól tudom ennek hiányában folyamatosan hibát jelez az autó. Mire kell figyelni ha nem a gyári kerül bele? Ha jól sejtem ezek taníthatóak de mégsem mindegy, hogy milyen az érzékelő.