Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115251

szerintem javítható a kulcsod de látni kellene

Előzmény: Viktor_77 (115248)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115250

Pontatlanul fogalmaztam. A jó kulcs chip-jét kell másolni és a másolatot betenni a rossz chip helyére. 

Előzmény: FeZ_ (115249)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115249

A bicskakulcsban van egy immo chip,  ami elvileg kivehető és azt tudják klónozni. 

Előzmény: Viktor_77 (115248)
Viktor_77 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115248

Sziasztok!

 

Lenne egy kulcs kérdésem. ;)

A helyzet az, hogy nekem 2 bicska kulcsom van (így vettem anno az autót), amiből most az egyik bedobta a törölközőt. Nem érzékeli az immo. Volt már régebben is olyan, hogy nem indította el rögtön elsőre az autót, de nem volt hibaüzenet. A minap viszont egyértelműen ki is írta, hogy mi a baja és már egyáltalán nem indította az autót. Nyit-zár meg minden, de kb ennyit tud. A másik kulccsal hibátlan minden.

Mivel nem vagyok nyugodt, hogy csak 1 kulcsom van (mivel a rossz kb kutyát dobálni jó) felhívtam a Peg M5-öt ahol tájékoztattak, hogy kb 40e-t kapok újat (van kódkártyám). Nem tudom ebben mi van benne, de ha egy "térden állva szeretés"-t is hozzácsapnak még akkor is drága.

 

Kérdésem, hogy költséghatékonyan, hogy lehet megoldani?

 

Zolysys!

 

Javítani lehet? Esetleg ha szerzek nyerset feltanítod nekem? Vagy esetleg tudsz komplettet olcsóbban?

 

Köszi a segítséget!

 

Üdv

 

jegenye77 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115247

Tehát ha le van bontva akkor egyértelműen meglehet állapítani, hogy kuka vagy nem? 

Mert ugye annak sincs értelme, hogy most csak a tárcsa és szerkezet lenne cserélve aztán fél év múlva megint szét keljen kapni a kettős tömegű miatt. 

FeZ_ Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115246

Van többféle konstrukció, más megengedett értékekkel. Nekem érzésre sz*r volt, de annál a lendkeréknél az jó volt.

Tehát nem a lendkerékkel volt baj, hanem az egyéni érzékelésemmel. :-)

Ami szintén hibatényező lehet egy ilyen kézi ellenőrzésnél.

 

Előzmény: ádibébi (115245)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115245

Azt még a zenész agyammal fel tudom fogni, hogy ha csak kicsit lötyög, attól még lehet nagyon szar. :D De az hogy eshet meg, hogy eléggé lötyög, mégis jó? Hogy mérik ezt professzionálisan? És mi dönti el, hogy még visszarakható, vagy cserés?

Előzmény: FeZ_ (115244)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115244

Nyilvánvalóan. :-)  A professzionális mérés pont a tuti szarnál jobb állapot esetén fontos, mert lehet, hogy érzésre jó még (vagy éppen szar), és közben meg nem.

Minap tettem be egy új kettőstömegűt, amit érzésre !!! nem tettem volna be, pedig új volt.

Oszt' mégis jó volt, pedig vizsgáltam már pár ilyen vackot. :-)

 

Előzmény: ádibébi (115241)
d.jocov Creative Commons License 2015.11.27 0 0 115243

Fiuk, Zolysys!

izzítógyertya ellenőrzés megy  diagbox-al, vagy a hagyományos lekötöm egyenként ellenőrzöm mondjuk 50w-os égővel, (régen így néztem)

Biztos szarok mert hidegben dadog párat indításnál, talán egy jó.

Csak az RHR-nél nagyon szar helyen van, szerintem csak kitapogatni lehet, már előre ráz tőle a hideg, a cseréről nem is beszélve....

okosság?

köszönöm előre is!

 

DSz_ Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115242

3,5 éve volt (tavasz, kora nyár).

Igen, tiszta lett, hogy a hibaüzenet köszönő viszonyban sincs a valós hibával.

 

A szervizben üzemanyagnyomás problémát mondtak (két lehetséges okozóval: magasnyomású szivattyú vagy magasnyomású üzemanyag jeladó). Szerencsére csak az utóbbit kellett cserélni, ami nem volt annyira fájdalmas, mint amennyire a szivattyú csere lett volna.

Előzmény: Smíró (115234)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115241

Nyilvánvalóan :) de ha szanaszét lötyög, akkor egyértelműen cserés, nem? :) ha meg nem, és nincs eldeformálódva, meg satöbbi, akkor nem cserés, nem? :) utána még vizsgálgathatja mindenki, amennyit akarja, de gondolom a cserét végző kolléga eléggé ért hozzá, hogy megítélje a dolgot. a tulajnak meg kb valami vezérfonalra van szüksége, hogy ne legyen olyan könnyű őt beetetni valami fölösleges cserével. ilyesmire gondoltam az egyszerűsítéssel.

Előzmény: FeZ_ (115240)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115240

"Ha megmozgatja a tetejét, és alig van billegése, és feszesen tart a rugózata körirányú mozgatásra, akkor nem kell cserélni."

 

Azért ennél van professzionálisabb vizsgálati módszer is.  :-P

 

Előzmény: ádibébi (115239)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115239

Nekem 150e km-nél volt kuplungcsere, az eredeti kettőstömegű ment bele vissza, mert tökéletes állapotú volt. Most 220ezer a km, és a lendkeréknek továbbra sincs nyikkanásnyi hangja sem. Ha megmozgatja a tetejét, és alig van billegése, és feszesen tart a rugózata körirányú mozgatásra, akkor nem kell cserélni.

Előzmény: jegenye77 (115238)
jegenye77 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115238

2005-ös 307 1.6HDI

Múltkor már kérdeztem,hogy lehet-e cserélni csak a tárcsát és a szerkezetet a kettős tömegű nélkül és írta valaki,hogy persze.

Most azt kérdezném,hogy érdemes-e?

Nekem most egy szerelő azt mondta,hogy nagyon ritka az amikor nem egyben kell cserélni.

Ha le van bontva akkor látszódik egyértelműen,hogy a kettős tömegű is kuka?

Már csak azért,hogy mire készüljek.Nem mindegy,hogy 60 vagy 150 ezer.

Csúszik most már sajnos egyre jobban a kuplung.Viszont mást semmit nem veszek észre pl.:hogy csörögne vagy rázkódna.

gyugyus86 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115237

Sziasztok. Par hete vettem egy 3eves 508 sw-t 2.0hdi-t. az autoban van most 113ezer km. kerdesem lenne,hogy mitol lehet az,hogy alacsony fordulaton 1300 es 1900 kozott neha megrant az auto hidegen melegen szint ugy. illetve ha valamilyen fordulaton "jatszok" a gazzal picit lenyomom- elveszem megint lenyomom elveszem akkor is megrant es valami erdekes kerrego hang jon elolrol. Tippek otletek? tudom igy nehez,de ez az elso hdi-s dizelem. A segitseget elore is koszonom

13qtja Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115236

Szia Zoli! 2007 307 Break 1,4 16V benzin.

Gates szíjkészletet ajánlottak nekem hozzá. Komplett megvettem, és ezzel mennyit mehetek el ?

Másik kérdésem, kell valami célszerszám a 2 db 8-as stiften kívűl a cseréhez? emelő, szerszámok megvannak nyomatékkulcs is.

Régi szerelő vagyok, és én akarom cserélni. Esetleg csavarok nyomatéka? Köszönöm.

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115235

Tegnap kiszedtem a nagynyomásúból a CR nyomásszabályzót.Sejtettem.... televolt kosszal a pici szűrője.

Kipucoltam jobb híján nagynyom.levegővel és erős nagyítóval nézve láthatóan tisztább lett.Nem is kellett rádugni a diagra az APF hibát törölni , pár indítás után na meg ma a aut.pálya után már magától törlődött a hiba. Ujra műxik rendesen a tempomat és 110-ről is azonnal 150 :) Az APF hiba nem engedte ezt.

Jena progi ;-)

Smíró Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115234

Környezetszennyezési hibaüzenet csupán. Olyasmi, mint az APF. Lehet, hogy a hideg miatt, vagy rosszabb naftát kapott fel. Nincs kevés üzemanyag a tankban? Víztelenítő adalék és már jobb minőségű cucc kellene bele. Ilyenkor már nem nyomok, csak extra üzemanyagot - nincs, és nem is volt eddig hibaüzenetem. (kivéve, amikor sikerült benzinnel tankolnom:((( )

Előzmény: DSz_ (115230)
StakkaBoo Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115233

Sziasztok!

 

 

Eladó a  télikerék garnitúrám pug 307-re.

 

Felni gyári lemez, 6jx15,et27 ,4x108,festve,lakkozva.

 

Gumik: 2 db újszerű Hankook 195/65r15 dot 2012,kb 80-90%
           2 db Michelin Alpin 195/65r15 ,dot2011, kb 70%os

Adom hozzá a rövid csavarokat is.

 

45.000ft

 

Zolysys Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115232

 levegő keringető venti mindig meg hacsak mindent ki nem kapcsolsz...

Előzmény: lacitati12 (115231)
lacitati12 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115231

Egyébként a leírt jelenség akkor is fennáll, ha a klíma nincs bekapcsolva, csak a ventilátor!

Előzmény: Zolysys (115214)
DSz_ Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115230

Nehézkes indítás és utána pár mp-es egyenetlen járás volt anno nálam, de az mellé társult hibaüzenet is.

Akkor nekem magasnyomású üzemanyag jeladót kellett cseréltetni.

Előzmény: vizimento (115197)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.26 0 0 115229

szervószivattyú: 4008 E6

Előzmény: kymbreak (115223)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115228

jobban végiggondolva, talán valamilyen dugulás, keresztmetszet-szűkület is lehet akár az oka mindkét jelenségnek. esetleg ha már esedékes nemsokára, cserélj gázolajszűrőt, hátha változik a helyzet.

Előzmény: vizimento (115226)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115227

szerintem a kettő összefügg, és üzemanyagnyomással lehet kapcsolatos. olyan mintha pillanatokra nem lenne (elég) üzemanyag. ezért is indulhat nehezen, mert elveszti a nyomást, és azt fel kell építenie pár plusz "köszörüéssel". de ez csak hozzánemértő tippelés, Jenőt kéne megkeresni a tuti megoldásért.

Előzmény: vizimento (115197)
vizimento Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115226

Erre senkinek semmi ötlet? Senki nem találkozott még ilyennel?

Előzmény: vizimento (115197)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115225

csörögj rám. adatlapon elérhetőség :)

Előzmény: lacitati12 (115224)
lacitati12 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115224

 

Köszönöm szépen!

Én makói vagyok, időpont egyeztetéssel meg lehet oldani a javítást? Mennyi időbe telik? És cca. ? Ft?

Előzmény: Zolysys (115214)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115223

Valaki meg tudná mondani, hogy jön ez szét ? Köszönöm.

 

LayerCake Creative Commons License 2015.11.25 0 0 115222

Igen egy síkban!
Az autószerelő szedte ki nem én,a komplett tartócsavart is meg kellett hozzá rendelni.
Szerintem ha lebontod a generátort valahogy lejön.

Előzmény: v_szabcsi (115213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!