A helyzet az, hogy nekem 2 bicska kulcsom van (így vettem anno az autót), amiből most az egyik bedobta a törölközőt. Nem érzékeli az immo. Volt már régebben is olyan, hogy nem indította el rögtön elsőre az autót, de nem volt hibaüzenet. A minap viszont egyértelműen ki is írta, hogy mi a baja és már egyáltalán nem indította az autót. Nyit-zár meg minden, de kb ennyit tud. A másik kulccsal hibátlan minden.
Mivel nem vagyok nyugodt, hogy csak 1 kulcsom van (mivel a rossz kb kutyát dobálni jó) felhívtam a Peg M5-öt ahol tájékoztattak, hogy kb 40e-t kapok újat (van kódkártyám). Nem tudom ebben mi van benne, de ha egy "térden állva szeretés"-t is hozzácsapnak még akkor is drága.
Kérdésem, hogy költséghatékonyan, hogy lehet megoldani?
Zolysys!
Javítani lehet? Esetleg ha szerzek nyerset feltanítod nekem? Vagy esetleg tudsz komplettet olcsóbban?
Azt még a zenész agyammal fel tudom fogni, hogy ha csak kicsit lötyög, attól még lehet nagyon szar. :D De az hogy eshet meg, hogy eléggé lötyög, mégis jó? Hogy mérik ezt professzionálisan? És mi dönti el, hogy még visszarakható, vagy cserés?
Nyilvánvalóan. :-) A professzionális mérés pont a tuti szarnál jobb állapot esetén fontos, mert lehet, hogy érzésre jó még (vagy éppen szar), és közben meg nem.
Minap tettem be egy új kettőstömegűt, amit érzésre !!! nem tettem volna be, pedig új volt.
Oszt' mégis jó volt, pedig vizsgáltam már pár ilyen vackot. :-)
Igen, tiszta lett, hogy a hibaüzenet köszönő viszonyban sincs a valós hibával.
A szervizben üzemanyagnyomás problémát mondtak (két lehetséges okozóval: magasnyomású szivattyú vagy magasnyomású üzemanyag jeladó). Szerencsére csak az utóbbit kellett cserélni, ami nem volt annyira fájdalmas, mint amennyire a szivattyú csere lett volna.
Nyilvánvalóan :) de ha szanaszét lötyög, akkor egyértelműen cserés, nem? :) ha meg nem, és nincs eldeformálódva, meg satöbbi, akkor nem cserés, nem? :) utána még vizsgálgathatja mindenki, amennyit akarja, de gondolom a cserét végző kolléga eléggé ért hozzá, hogy megítélje a dolgot. a tulajnak meg kb valami vezérfonalra van szüksége, hogy ne legyen olyan könnyű őt beetetni valami fölösleges cserével. ilyesmire gondoltam az egyszerűsítéssel.
Nekem 150e km-nél volt kuplungcsere, az eredeti kettőstömegű ment bele vissza, mert tökéletes állapotú volt. Most 220ezer a km, és a lendkeréknek továbbra sincs nyikkanásnyi hangja sem. Ha megmozgatja a tetejét, és alig van billegése, és feszesen tart a rugózata körirányú mozgatásra, akkor nem kell cserélni.
Sziasztok. Par hete vettem egy 3eves 508 sw-t 2.0hdi-t. az autoban van most 113ezer km. kerdesem lenne,hogy mitol lehet az,hogy alacsony fordulaton 1300 es 1900 kozott neha megrant az auto hidegen melegen szint ugy. illetve ha valamilyen fordulaton "jatszok" a gazzal picit lenyomom- elveszem megint lenyomom elveszem akkor is megrant es valami erdekes kerrego hang jon elolrol. Tippek otletek? tudom igy nehez,de ez az elso hdi-s dizelem. A segitseget elore is koszonom
Tegnap kiszedtem a nagynyomásúból a CR nyomásszabályzót.Sejtettem.... televolt kosszal a pici szűrője.
Kipucoltam jobb híján nagynyom.levegővel és erős nagyítóval nézve láthatóan tisztább lett.Nem is kellett rádugni a diagra az APF hibát törölni , pár indítás után na meg ma a aut.pálya után már magától törlődött a hiba. Ujra műxik rendesen a tempomat és 110-ről is azonnal 150 :) Az APF hiba nem engedte ezt.
Környezetszennyezési hibaüzenet csupán. Olyasmi, mint az APF. Lehet, hogy a hideg miatt, vagy rosszabb naftát kapott fel. Nincs kevés üzemanyag a tankban? Víztelenítő adalék és már jobb minőségű cucc kellene bele. Ilyenkor már nem nyomok, csak extra üzemanyagot - nincs, és nem is volt eddig hibaüzenetem. (kivéve, amikor sikerült benzinnel tankolnom:((( )
jobban végiggondolva, talán valamilyen dugulás, keresztmetszet-szűkület is lehet akár az oka mindkét jelenségnek. esetleg ha már esedékes nemsokára, cserélj gázolajszűrőt, hátha változik a helyzet.
szerintem a kettő összefügg, és üzemanyagnyomással lehet kapcsolatos. olyan mintha pillanatokra nem lenne (elég) üzemanyag. ezért is indulhat nehezen, mert elveszti a nyomást, és azt fel kell építenie pár plusz "köszörüéssel". de ez csak hozzánemértő tippelés, Jenőt kéne megkeresni a tuti megoldásért.
Igen egy síkban! Az autószerelő szedte ki nem én,a komplett tartócsavart is meg kellett hozzá rendelni. Szerintem ha lebontod a generátort valahogy lejön.