Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

p.feco73 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 6285

Sziasztok.

Elsö két féknyerget keresek 2001 c5 kombihoz 1,8,  benzines. A féknyergek bosch 0204YD1083 és 100204YO1084.

Már egy kazal bontót hívtam, de két helyen volt és ott is csak a jobb oldali. Ha valaki tud olyan bontót ahol van, vagy van elfekvőben otthon és eladná azt nagyon megköszönném. Sürgős lenne, mert a melómhoz kell az autó. Előre is köszi a segítséget.

Mr.C5 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 6284

Sziasztok. 

Ez reális ár ezért a darabért?

Tolatóradar hibája van neki. Faultot ír ki ha be van kapcsolva. Amúgy tipp topp rendesen karbantartott. Sok benne a kilóméter szerintem de legalább őszinte...Mennyit mennek el ezek a vasak?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_exclusive_automata-5453906 

betg Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6283

Telefonon zörgess meg.

Előzmény: beachsurfer (6272)
betg Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6282

SAL na ilyet ne tégy bele .

 

Én 5 évig autóhiíiztem volt egy beszerelő műhelyem csak már nincs rá igény így abbahagytam.

Ha tényleg változást akarsz ,akkor egy rendes szett kel előre ,egy 4 csatornás erősítő aminek 2 csatornája az első szettet hajtja a másik 2 vagy egy szubládát vagy mondjuk 2 nagy ovált.

 

Az első hangszórók cseréje önmagában nem sokat fog számítani főleg ha valami nagy teljesítményűt raksz be mert ahhoz nagyobb erő is kell mert nem fog rendesen szólni csak a pénzt költöd.

Előzmény: LukácsiBálint (6278)
betg Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6281

Szia szerintem nem ott kopog csak félrevezet valami ha látom megmondom ,hogy mi a baja.

Előzmény: miki_sys (6280)
miki_sys Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6280

Sziasztok!

Kopogást hallok a kocsi bal elejéről.Felemeltem a kocsi elejét úgy h min a 2 kerék levegőben legyen. A jobb kerék le-fel rángatásakor a teleszkóp toronynál hallatszódott kopogás. 2002 C5 benzines kombi. Ezeknél a tipusoknál van fent csapágy vagy valami? Valami mintha kikopott volna és az kopog. Felül van egy nagy csavar és a teleszkóp vége (imbuszos) DE NEM MEREM LESZEDNI MERT OTT A GÁZGOMB MEG A HIDRALIKA. Valaki adjon legyenszíves valami szerelési tanácsot vagy legalább infót h mi kopoghat ott és miért esetleg milyen alkatrész kell hozzá.

Köszönöm

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6279

Ha somogyi terméket szerelsz az autódba, az pont nem a minőség növelése lesz... Nézz inkább valami értelmesebb hangszórót. A citromnak sajnos annyira satnya az ajtókárpit kiképzése, hogy soha nem fog belőle épkézláb zene kijönni. Nekem elöl egy Hertz szett muzsikál, bár a magas sugárzót meghagytam a gyárit. Hátul egy Sony hanszóró zenélget, a puttonyban pedig egy szép nagy ládikó adja a mélyet. Mindezt persze egy Pioneer fej hajtja és még így is messze van a normálistól, bár hallgatható.

A 7cm mély hangszóró vígal elfér, bár a hangváltót nem az ajtóba kellene szerelned. A műszerfalban persze jóval nehezebb megtalálni a vezetékeket, ezért a legjobb, ha be sem szereled. Viszont ha gyári a rádiód, akkor teljesen felesleges akár 1Ft-ot is beleinvesztálni...

Előzmény: LukácsiBálint (6278)
LukácsiBálint Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6278

Sziasztok!

 

Az autó zenei teljesítményét szeretném egy kicsit meggyógyítani. Azoktól kérdezném, akik csinálták már hasonlót. Első lépésben az első hangszórókat cserélném ki egy ilyen rendszerre: https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=6541

 

A hangszórók cseréje nem gond, de a hangváltónak a beszerelésében nem vagyok biztos. Van elég hely? Mennyire kell megbontani az autót? Le kell-e húzni a rádió tápcsatlakozóját? Befér egy 7cm mély hangszóró az első ajtóba?

 

Nem a hangerő növelése a cél, hanem a rendes hangzás.

 

köszi előre is

 

 

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6277

Nem tudom, mert nem írtad hogy pontosan mi is történt, de ha nem indítottad el benzin tankolása után az autót, akkor nem lehet baj. Gyújtás ráad, vár 5-6 másodperc, madj levesz. Ezt egy párszor megcsinálod és légteleníti magát a kisnyomású rendszer, indíthatsz. Ha járt a motor benzinnel, akkor meg mindenképpen szerelő, mert minimum le kell kötni a porlasztókat és át kell mosni a nagynyomású oldalt is. A gázolaj szűrő a motor előtt található, de csak akkor kell hozzányúlni ha benzinnel is üzemeltél.

Előzmény: Jhon Rambo (6274)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6276

ezért lenne egyzserűbb ha az adatlapon rajta enne a gápsárkány adata :)

Előzmény: Jhon Rambo (6275)
Jhon Rambo Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6275

Mindig elfelejtek valamit: C5 2.2HDI 2001

 

Előzmény: Jhon Rambo (6274)
Jhon Rambo Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6274

Még egy (remélem utolsó)kérdés:

Kiptisztítottam az üzamanyagtartályt, töltöttem bele 20liter gázolajat, kell valami légtelenítés, vagy speciális akármit csinálni?Ja, és merre találom a gázolajszűrőt? 

Előzmény: citrolaci (6270)
elefant69 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6273

Nekem is hasonló felszereltségű kocsim van, 2008 év végi, most kb 120.000 km van benne. Én elégedett vagyok vele, nagyon kényelmes (a hydractiv rugózás mesés). Mondjuk az automata váltó nem túl okos, van, hogy tempomatnál a beállított sebességre visszagyorsítva 110-nél 4-be visszakapcsol. Egyébként szerintem az exclusive megnevezés csak külföldről behozott kocsi esetén lehet korrekt, nálunk ez inkább a prestige szintnek felel meg (Magyarországon kívülről az exclusive-t a krómozott oldalablak keretről és hátul, a csomagtartón a C5 felirat alatti "exclusive" jelölésről a legkönnyebb megkülönböztetni.) De szerintem nem csinálsz rossz üzletet, ha alkudsz a kocsira.

Előzmény: unomma (6260)
beachsurfer Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6272

Szia BETG!

2002-es 2.0 hdi kombi,nem fapos.Tavaly már járt nálad klimaautomatika,és fűtésszervómotor  miatt.

Most más.Sokszor nem reagál a gázadásra,nem akar menni.Már nagyon idegesít!

Pénteken délelött járnék arra,meg tudnád nézni&javítani?

 

unomma Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6271

Köszönöm!

Előzmény: Fogash (6269)
citrolaci Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6270

Elég mivel a visszafolyó ágon a csövekben lévő anyagot vissza forgatja a tankba. tehát szürőcsere után  úgy2-3-szor kis idő kihagyással tedd rá a gyujtást és a saját üzemanyag szivattyuja elvégzi ami még hátra van.

Előzmény: Jhon Rambo (6268)
Fogash Creative Commons License 2012.04.16 0 0 6269

nekem ilyen van. bár "csak" prestige, nem exclusive. a népítéleten elég részletesen megírtam

http://nepitelet.hu/autok/citroen/c5_2007/feher_balna/

 

most 103ekm van benne, a fent részletezett hibák óta nem volt vele nyűgöm. Teszem hozzá, hogy az enyém eléggé a széria-eleji, a hibák egy jelentős része gyerekbetegségnek tűnik. A szomszédomé két évvel fiatalabb, annak semmi baja...

 

márkaszerviz alvázszám/vin alapján meg tudja mondani, mit műveltek vele gariban vagy azon kívül.

 

ha konkrét kérdésed van, szólj.

Előzmény: unomma (6260)
Jhon Rambo Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6268

Köszönöm a segítséget, sikerült kipucolni a tankot. Ami a tartályból a motorig megy csöveket abból hogyan lehet kiszedni a trutyit? Elég a gázolajszűrőt kicserélni? Csövekben mennyi anyag lehet?

Előzmény: betg (6259)
betg Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6267

szia tudod a számom, de a képekből semmit sem tudok megállapítani

Előzmény: Birdiee (6264)
betg Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6266

Pl nekem van egy kb 20db

Előzmény: ace100 (6265)
ace100 Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6265

Sziasztok!

 

Kicsit keménynek érzem az autó első rugózását.Valószínűleg a középső főgömb a hibás,a 2 szélsőre rámértünk abban megvan a 44BAR.Az lenne a kérdésem hogy hol és milyen gömböt lehet venni az autóra.Sport gombos a verda.

Birdiee Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6264

Ez már nem a hidraulika olaj,bár az is folyik..A nívópálcán semmi olaj nem volt..1 litert töltöttem bele és most nem csipog a comp. és nívón is van.S.O.S. kell az autó minden napra ....Remélem tudsz fogadni.

Kedden is jó sőt,talán jobb.

Köszönöm!!

Birdiee Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6263

Betg!

Kedden rámérnél valamikor hívhatlak?Folyik az olajam valahol de elég csúnyán..Olajszűrőnél..Megpróbálok képet beilleszteni róla :

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120415/2012-04-15_14.42.25_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120415/2012-04-15_14.42.33_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

citrolaci Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6262

Más tipusu autónál volt ilyen. A c5-ét tisztitás miatt bontottam ki.

Előzmény: Jhon Rambo (6258)
unomma Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6261

Ja, és van valakinek ilyenje?

Előzmény: unomma (6260)
unomma Creative Commons License 2012.04.15 0 0 6260
betg Creative Commons License 2012.04.14 0 0 6259

Az abs kábeleket nem kell szétszedni .

Előzmény: citrolaci (6256)
Jhon Rambo Creative Commons License 2012.04.14 0 0 6258

Még, annyi, hogy neked is volt már ilyen üzemanyagos problémád?

Előzmény: Jhon Rambo (6257)
Jhon Rambo Creative Commons License 2012.04.14 0 0 6257

Köszönöm a választ, kezdtem azt hinni, hogy elfelejtődött a kérdés. Én alul matattam volna...

Holnap neki is ugrok.

Előzmény: citrolaci (6256)
citrolaci Creative Commons License 2012.04.14 0 0 6256

Sajnos a gond nem kevés. A c5 tartálya muanyag igy semmi nincs bele szerelve ahol a benne lévő anyag kivehető lenne .Megoldásként az üzemenyag szintmérőnél lehet a tartály belsejéhez jutni. A jobb hátsó ülés alatt van.  Az ABS kábeleit is szét kell szedni de az őssze rakás és elindulás után akontroll lámpája elalszik.Az anyát ami müanyag azt le kell tekerni és az elektomos csatlakozót széthuzni.,ezután kiemelhető a szintmérő és a nagy átmérőjü lukon aztán a tankbol ki lehet szivni a belekerült anyagot majd kitörölni ésmehet bele a jó.

Előzmény: Jhon Rambo (6246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!