Elsö két féknyerget keresek 2001 c5 kombihoz 1,8, benzines. A féknyergek bosch 0204YD1083 és 100204YO1084.
Már egy kazal bontót hívtam, de két helyen volt és ott is csak a jobb oldali. Ha valaki tud olyan bontót ahol van, vagy van elfekvőben otthon és eladná azt nagyon megköszönném. Sürgős lenne, mert a melómhoz kell az autó. Előre is köszi a segítséget.
Én 5 évig autóhiíiztem volt egy beszerelő műhelyem csak már nincs rá igény így abbahagytam.
Ha tényleg változást akarsz ,akkor egy rendes szett kel előre ,egy 4 csatornás erősítő aminek 2 csatornája az első szettet hajtja a másik 2 vagy egy szubládát vagy mondjuk 2 nagy ovált.
Az első hangszórók cseréje önmagában nem sokat fog számítani főleg ha valami nagy teljesítményűt raksz be mert ahhoz nagyobb erő is kell mert nem fog rendesen szólni csak a pénzt költöd.
Kopogást hallok a kocsi bal elejéről.Felemeltem a kocsi elejét úgy h min a 2 kerék levegőben legyen. A jobb kerék le-fel rángatásakor a teleszkóp toronynál hallatszódott kopogás. 2002 C5 benzines kombi. Ezeknél a tipusoknál van fent csapágy vagy valami? Valami mintha kikopott volna és az kopog. Felül van egy nagy csavar és a teleszkóp vége (imbuszos) DE NEM MEREM LESZEDNI MERT OTT A GÁZGOMB MEG A HIDRALIKA. Valaki adjon legyenszíves valami szerelési tanácsot vagy legalább infót h mi kopoghat ott és miért esetleg milyen alkatrész kell hozzá.
Ha somogyi terméket szerelsz az autódba, az pont nem a minőség növelése lesz... Nézz inkább valami értelmesebb hangszórót. A citromnak sajnos annyira satnya az ajtókárpit kiképzése, hogy soha nem fog belőle épkézláb zene kijönni. Nekem elöl egy Hertz szett muzsikál, bár a magas sugárzót meghagytam a gyárit. Hátul egy Sony hanszóró zenélget, a puttonyban pedig egy szép nagy ládikó adja a mélyet. Mindezt persze egy Pioneer fej hajtja és még így is messze van a normálistól, bár hallgatható.
A 7cm mély hangszóró vígal elfér, bár a hangváltót nem az ajtóba kellene szerelned. A műszerfalban persze jóval nehezebb megtalálni a vezetékeket, ezért a legjobb, ha be sem szereled. Viszont ha gyári a rádiód, akkor teljesen felesleges akár 1Ft-ot is beleinvesztálni...
Az autó zenei teljesítményét szeretném egy kicsit meggyógyítani. Azoktól kérdezném, akik csinálták már hasonlót. Első lépésben az első hangszórókat cserélném ki egy ilyen rendszerre: https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=6541
A hangszórók cseréje nem gond, de a hangváltónak a beszerelésében nem vagyok biztos. Van elég hely? Mennyire kell megbontani az autót? Le kell-e húzni a rádió tápcsatlakozóját? Befér egy 7cm mély hangszóró az első ajtóba?
Nem a hangerő növelése a cél, hanem a rendes hangzás.
Nem tudom, mert nem írtad hogy pontosan mi is történt, de ha nem indítottad el benzin tankolása után az autót, akkor nem lehet baj. Gyújtás ráad, vár 5-6 másodperc, madj levesz. Ezt egy párszor megcsinálod és légteleníti magát a kisnyomású rendszer, indíthatsz. Ha járt a motor benzinnel, akkor meg mindenképpen szerelő, mert minimum le kell kötni a porlasztókat és át kell mosni a nagynyomású oldalt is. A gázolaj szűrő a motor előtt található, de csak akkor kell hozzányúlni ha benzinnel is üzemeltél.
Kiptisztítottam az üzamanyagtartályt, töltöttem bele 20liter gázolajat, kell valami légtelenítés, vagy speciális akármit csinálni?Ja, és merre találom a gázolajszűrőt?
Nekem is hasonló felszereltségű kocsim van, 2008 év végi, most kb 120.000 km van benne. Én elégedett vagyok vele, nagyon kényelmes (a hydractiv rugózás mesés). Mondjuk az automata váltó nem túl okos, van, hogy tempomatnál a beállított sebességre visszagyorsítva 110-nél 4-be visszakapcsol. Egyébként szerintem az exclusive megnevezés csak külföldről behozott kocsi esetén lehet korrekt, nálunk ez inkább a prestige szintnek felel meg (Magyarországon kívülről az exclusive-t a krómozott oldalablak keretről és hátul, a csomagtartón a C5 felirat alatti "exclusive" jelölésről a legkönnyebb megkülönböztetni.) De szerintem nem csinálsz rossz üzletet, ha alkudsz a kocsira.
Elég mivel a visszafolyó ágon a csövekben lévő anyagot vissza forgatja a tankba. tehát szürőcsere után úgy2-3-szor kis idő kihagyással tedd rá a gyujtást és a saját üzemanyag szivattyuja elvégzi ami még hátra van.
most 103ekm van benne, a fent részletezett hibák óta nem volt vele nyűgöm. Teszem hozzá, hogy az enyém eléggé a széria-eleji, a hibák egy jelentős része gyerekbetegségnek tűnik. A szomszédomé két évvel fiatalabb, annak semmi baja...
márkaszerviz alvázszám/vin alapján meg tudja mondani, mit műveltek vele gariban vagy azon kívül.
Köszönöm a segítséget, sikerült kipucolni a tankot. Ami a tartályból a motorig megy csöveket abból hogyan lehet kiszedni a trutyit? Elég a gázolajszűrőt kicserélni? Csövekben mennyi anyag lehet?
Kicsit keménynek érzem az autó első rugózását.Valószínűleg a középső főgömb a hibás,a 2 szélsőre rámértünk abban megvan a 44BAR.Az lenne a kérdésem hogy hol és milyen gömböt lehet venni az autóra.Sport gombos a verda.
Ez már nem a hidraulika olaj,bár az is folyik..A nívópálcán semmi olaj nem volt..1 litert töltöttem bele és most nem csipog a comp. és nívón is van.S.O.S. kell az autó minden napra ....Remélem tudsz fogadni.
Sajnos a gond nem kevés. A c5 tartálya muanyag igy semmi nincs bele szerelve ahol a benne lévő anyag kivehető lenne .Megoldásként az üzemenyag szintmérőnél lehet a tartály belsejéhez jutni. A jobb hátsó ülés alatt van. Az ABS kábeleit is szét kell szedni de az őssze rakás és elindulás után akontroll lámpája elalszik.Az anyát ami müanyag azt le kell tekerni és az elektomos csatlakozót széthuzni.,ezután kiemelhető a szintmérő és a nagy átmérőjü lukon aztán a tankbol ki lehet szivni a belekerült anyagot majd kitörölni ésmehet bele a jó.