Keresés

Részletes keresés

davosbácsi Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59521

természetesen a 242-es vasárnapi nekirugaszkodásáról van szó :)

Előzmény: davosbácsi (59520)
davosbácsi Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59520

Urak!
Ha szép indítást szeretne videózni a polgár Gödöllőn, hova helyezkedjen?
Buggyant kérdés tudom, de hátha valaki ellát jó tanáccsal... :)
Üdv és köszönöm!
Davos

fantal Creative Commons License 2015.04.16 -1 0 59519

Csak itt nem X összeg kell, hanem 20-30 millió.

 

A 324-es kazánfővizsgája 3. hosszabbítással lejárt 2012-ben. A tűzszekrénylemezek teljesen szétégtek a pakurafáklyától. Tehát teljesen újat kell gyártani egy komplett fővizsga során - plusz ott a sokszor betegeskedő szerkocsi.

Előzmény: hori27 (59518)
hori27 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59518

Ezt a kijelentést én is hallottam.Pedig állításuk szerint a Bakonyvasút évek óta felajánl x összeget a 324-es felújítására.Lehet tudni a végleges kivonás okát?

Előzmény: fantal (59506)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.04.16 0 1 59517

A 109-est sem hegyi pályákra építették, csoda is lett volna, ha gond nélkül (f)elmegy ott. Arról viszont szerintem nem a Bakonyvasút tehet, hogy az anyagvasút kft nem tud megfelelő gépet biztosítani a programjaikhoz.

Előzmény: Törölt nick (59516)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59516

Mert a 109-es DV fővonali gyorsvonati mozdony aztán nagyon jól illett egy hegyi mellékvonalra :D Bakonyvasúték amióta léteznek, nem tudtak egyetlen problémamentes programot se összehozni egyébként.

Előzmény: Bárdos Imre (59510)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59515

Köszönöm!

Előzmény: V43-1123 (59514)
V43-1123 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59514
Előzmény: Törölt nick (59513)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59513

A kassai vonat merre (melyik vonalon) közlekedik odafelé? Nagyon szeretnék 1-2 fotót készíteni róla.

pg54 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 59512

Olvasom egy újságcikkben:

"A létesítmény két saját, fúrt kúttal rendelkezett, az egyikből 43 fokos termálvíz, a másikból 15 fokos ásványvíz tört föl. Utóbbit fogyasztás céljából palackozva árusították is, a fürdéshez pedig két darab, Truman mozdonyról származó kazán segítségével melegítették fel." (Újraéled az erzsébeti Duna-part, Magyar Demokrata, 2015. március 18.)

 

A szövegkörnyezetből kiderül, hogy ezek a mondatok egy 1933 és 1944 közti időszakra vonatkoznak. Tehát valami biztosan nem stimmel...

 

Vajon mi lehet az igazság?

DV 109.109 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 59511

Szomorú, hogy nem élhette meg üzemképesen a 100. szülinapját... Azért köszönöm!

Előzmény: fantal (59506)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.04.15 0 0 59510

Járt Keletiből Taksony átmenettel Csepel autóba is 242-es, de azért azt nem arra találták ki, hogy a madzagvasúton személyvonatozzon. Meg nem is arra, hogy hegyet másszon.

Előzmény: kihúzóvágány (59508)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.04.15 0 0 59509

A 220-as a nagy lábaival nem igazán hegyi pályára kitalált mozdony. Hajdan nem véletlenül 375-ök voltak  Veszprémbe állomásítva.

Előzmény: DV 109.109 (59505)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.04.15 0 0 59508

Pedig járt arra 242-es mozdony által továbbított vonat: amikor 1949-ben a Zirc-Dudar vasútvonalat avatták.

Előzmény: fantal (59507)
fantal Creative Commons License 2015.04.15 -1 0 59507

Mennyire jó ötlet ez?

 

*

 

A 242-es kevésbé lenne jó ötlet...

Előzmény: DV 109.109 (59505)
fantal Creative Commons License 2015.04.15 -1 0 59506

A Bakonyvasút "illetékese" maximum a vágyait mondhatta el. A 324-est jelen állás szerint végleg kivonták a forgalomból.

Előzmény: DV 109.109 (59505)
DV 109.109 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 59505

Üdv az Uraknak!

 

Gyors kérdésem a szakikhoz: olvasgatom a "világhálón", hogy a 109.109 helyett benyomták a 220-ast a bakonyi nosztalgia élére... Mennyire jó ötlet ez? Illetve, ha jól látom nem is elég az MD, hanem még egy csörgőt is akasztanak tológépnek. Tehát így azt következtetem, hogy a 220-as nem fog sokmindent csinálni...

 

http://www.vonatosszeallitas.hu/vonalak_alkalmi_aktualis.html#aktualis

 

Másik dolog: tavaly valaki olyat nyilatkozott (azt hiszem a Bakonyvasúttól egy emberke), hogy a 324-est felújítják. Hogy áll ez a procedúra, amennyiben igaz?

Köszöntem előre is!

MIHOK1 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 59504

 

 

 

Teljesen OFF régi dízelmozdony képe, de nincs külön történeti fórum, ezért ezt találtam a legmegfelelőbbnek.

 

 

fortepan 72473

 

subaru1990 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 59503
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.04.07 0 0 59502

Na, kapkodok újfent. A szerkocsi védfalra gondoltam természetesen.

Előzmény: Felek Ferenc (59501)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.04.07 0 0 59501

1958 előtti lehet a homlok zománc pályaszám tábla hiányból ítélve.

 

De sok kisebb mozdonyra fel sem rakták, pld. 370, 326, ...

Előzmény: Mágus23 (59499)
Mágus23 Creative Commons License 2015.04.06 0 0 59500

ÜDV!

Pontosan így van

Előzmény: fantal (59497)
Mágus23 Creative Commons License 2015.04.06 0 1 59499

Üdv !

 

Igen háború utáni  A kép szerintem 50 és 60 közötti készülhetett ,mert még nincs szerkocsi védfal .

A szerkocsikra a  homlokoldali védfalat 1952 töl szerelték fel . Rendelet szerint elsőként a 327 328 411 valamint a 424 sorozatra kellett felszerelni .

Előzmény: rezgaras (59496)
fantal Creative Commons License 2015.04.06 -1 0 59498

Ahol van rá ész, erő, akarat (pénz, pénz, pénz...)

Előzmény: Felek Ferenc (59495)
fantal Creative Commons License 2015.04.06 0 0 59497

Mintha a 520-asok felfestett pályaszám "tábláival" lenne azonos

Előzmény: rezgaras (59496)
rezgaras Creative Commons License 2015.04.06 0 0 59496

Furcsa ez a pályaszám-tábla. Talán háború utáni?

 

Előzmény: Mágus23 (59493)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.04.06 0 0 59495
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.05 0 0 59494

Gyanúsan Váci út-Fóti út találkozásánál a mai Coats Hungary, régi Panyova telepe.

Előzmény: Törölt nick (59487)
Mágus23 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 59493

ÜDV !

Talán a 330 324 lehet .

A képen már MÁV állapotban, vákum fék nélkül.

Előzmény: Törölt nick (59490)
erdőszéli Creative Commons License 2015.04.05 0 0 59492

lehet, hogy nagyot tévedek, de mintha a solymári "pemü"-nek lett volna ez a korábbi megnevezése. iparvágánya sosem volt, a gőzöskazánt viszont a régi dolgozóktól megkérdezem jövő héten.

Előzmény: Felek Ferenc (59491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!