Most nyitott, vagy zárt állapotban van az ülés, amivel nem boldogulsz? Mert ki lehet nyitni kiszedett állapotban is (Én is megoldottam a kárpit tisztításnál!) csak utána, ha összezárod alul a sínből kiálló fémnyelveket vissza kell az eredeti helyére nyomni, mert addig nem akad be a helyére! Nem ilyesmivel szívsz??!
Ok értem szoftveresen vezérli. És kb milyen sűrűn csinálja? Azt már észre vettem egyszer kétszer hogy más a hangja a motornak de nem figyeltem a műszerfalat. Vegyesen használom az autót, rövid táv, két hetente autóút (100km/h) kb egy óra.
Az előző tulaj valószínű, hogy mindenáron ki akarta nyitni az ülést kiszedett állapotban, és széterőltette a mechanikáját. Javítottam már ilyet, de eléggé macerás.
Nekem 2.0 dci 90-100 nál simán kiéget még hidegben is, max 30 km -en. Szinte észre sem veszem. Nem kell hozzá autópálya. Ez szerintem szoftver függő is. Nekem is okosítva van a gép,de elötte szoftver frissitésen esett át.
Ha nem tud kiégetni,akkor ott valami nincs rendben. Nyomásérzékelő, hőfokérzékelő a részecskeszűrőnél. Nyomásérzékelő gumicső és hőfok érzékelő . Nálam ez volt mikor megvettem. Nekem sem égetett.
Szoval, vagy te kormolod ki autopalyan, vagy elmesz szervizbe es megcsinaltatod a tisztitast.
Nem kell bele plusz folyadek, eltolja a befecskendezest, es annak a segitsegevel futi fel a katalzatort, es a reszecskeszurot.
A regeneralast ugy tudod eszrevenni, hogy melyul a hangja az autonak kicsit, illetve motorfekezes kozben a pilanatyni fogyasztas nem nulla.
CLIP-el meg lehet nezni, hogy milyen allapotu a szuro (mennyi korom van benne), illetve ezzel lehet inditani regeneralast is. Ez pont ugyanaz, mint amit te csinalsz az autopalyan, csak a szerviz elott all az auto, illetve a vezerlo altal kontollalt folyamat.
Ha nem akarod kivagatni a szurot, es mar eltomodott, elvileg lehet tisztittatni is.
az azt jelenti franciáról fordítva magyarra,hogy a szopott brékó rossz oldalán vagy..
úgy csinálja,hogy amikor a kipuff hőmérséklete eléri a 400 fokot kezdődik a folyamat. egy csövön tolja bele a a folyékony aranyat.. és egy izzítógyertyával 800 fok fölé hevíti.. ekkor fizikailag is kiég a korom.. ha ezt nem csinálja akkor csak egyre rosszabb lesz a szitu,amíg a turbó nem tudja a hőt sem ledobni magáról és megég.. na akkor turbó 250e új fap kb ennyi..:)
plusz motor ki és vissza.. ja és ha kint van akkor lánc ellenőrzés.. esetleg kuplung csere.. közel az autó értékének az 50%-a..
Epphogy arra buzdit. Iran autopalya, vagy valami hely, ahol meg lehet kergetni az autot legalabb 30 percen keresztul. Elvileg hangjan hallani, illetve, amikor motorfekezel nem nullazodik ki a pillanatnyi fogyasztas. Szerviz is meg tudja csinalni, CLIP kell hozza. Az is van vagy fel ora.
az üléssel nekem sem volt gond.. talán valami rugó akadt ki.. vagy a kioldó mechanika lett megfeszítve és elgörbült valami.. a chip-el kapcsolatban tudok segíteni dobj egy számot és felhívlak.
Szia! Üdv a topicon és gratula a géphez!! Remélem sok örömöd lesz vele.
A kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, és nem emllékszem, hogy lett volna már itt ilyesmi gond. Talán valaki erre jár, aki hallott már ilyesmiről :-)
sziasztok. új vagyok még a fórumon de segítségeteket kérném. Nemrég vásároltam egy Espacet 2007-es 2.0dci -t, és az a gondom hogy két ülésem nem akad be, előre hátra csúszkál /mágnes záras/ esetleg valaki találkozott már hasonló problémával? illetve chipelésre valami vélemény tanács /150 le/ előre is köszönöm.