Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lord Vader Creative Commons License 2012.04.24 0 0 6314

Sziasztok,

 

Bár régen írtam, de a helyzet fokozódik nálam (2001 2.0i): a henger-kihagyás egyre sűrűbben fordul elő. Sőt, néha olyan, mintha kettő henger is kihagyna. Diagnosztika ezt mondja:

P0203    3 számú befecskendező vezérlése 

Ez valami tipikus hülyeség? 

Ha csak az egyik injektorra mondja a bajt, miért olyan, mintha kettő henger nem menne adott esetben?

Van-e valakinek eladó injektora?

Meg kellene nekem még egy ilyen előtét ellenállás, a hűtőventilátor alacsony fordulatú üzemmódjához.

 

Több kérdésem most nincs, köszöntem. :)

John Zero Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6313

Kérdés, hogy hány radar a hibás? Elvileg 8 radar egység van, egy db kb. 18 ezer Forint. Nekem 2 volt hibás amikor vettem az autót, az 36 ezer volt. Citroen diagnosztika megmondja, hogy melyikek a hibásak.

 

Előzmény: Mr.C5 (6289)
1.1 i Laci Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6312

Menyire megbizhatoak ezek a váltok?  Menyire rugalmas vele az autó?

Előzmény: betg (6311)
betg Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6311

Szia

 

Csak 4-es volt

Előzmény: 1.1 i Laci (6308)
betg Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6310

Szia 7eft -ért tudok adni

Előzmény: bordóc5 (6307)
Zolysys Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6309

Emlékeim szerint ekkor még csak 4 es volt...

Max javítanak a kollégák :) pl betg :)

Előzmény: 1.1 i Laci (6308)
1.1 i Laci Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6308

Sziasztok.

Lenne egy olyan kérdesem a Citroen c5 2.2 hdi be amit 2004 ig gyártotak volt e 5 gangos automata váltos, vagy csak 4-es?

bordóc5 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6307

Mély fájdalommal tudatom a bal első ajtó kilincs a kezembe maradt 

 

Mibe fog ez fájni??

 

üdv Bordó

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 6306

Ma végre elértem odáig, hogy lecseréljem az automata váltóban az olajat. Mikor belekerült ez a castrol transmax olaj, amit éppen itt ajánlott valaki, feltűnt, hogy hidegen előbb vált mint kellene, de melegen is keményebba váltás. Na ez most teljesen megszűnt, hidegen-melegen ugyanúgy működik minden és csak az első, második fokozat közötti váltást lehet észrevenni. Pont ilyen volt mikor megvettem is, ennek így kell működnie. Szóval ez a transmax pont szar ezekbe a váltókba, ami belevaló, az a mobil lt71141. Ez a gyári olaj is, csak más a matrica a dobozon.

Egy picit utána olvasva kiderült, hogy ezeket a ZF gyártmányú váltókat szerelik az audikba, friccvágenekbe, bömösökbe, volvokba és az összes korabeli váltóba ez az olaj kell.

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 6305

Kívül-belül óvatosan befújod mondjuk wd40-el és óvatosan megpróbálod ide-oda tekergetni. Ha nem megy, másnap ismét megpróbálhatod egy kis áztatás után. Enyém is be volt állva, de egy kis fújkálás után szépen szétjött.

Előzmény: nagylecsó (6304)
nagylecsó Creative Commons License 2012.04.22 0 0 6304

Kedves angel1230,

 

Köszönöm a kimerítő választ, de nekem alapvtően az "izzasztó" résszel vannak aggályaim. Valószínűleg baromira össze van rohadva, mert villáskulcsot helyezve a meghajtó karra sem tudtam megmozdítani. Szóval kellene valami trükk amivel elkerülhetem, hogy összetörjön az üveg vagy ki kelljen fúrni a tengelyt.

Előzmény: angel1230 (6303)
angel1230 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 6303

Hali!

 

Annyira nem bonyolult ha van kedved barkácsolni és szereted a kihívásokat.

tehát a lényeg: A c5 kombi esetén a hátsó ablaktörlő háza alu a tengely viszont acél... Ez elég érzékeny a nedvességre ami miatt elkezd a tengelyház korrodálódni. Ez a gond.

A másik probléma a javítás megkezdése előtt, hogy a az ablaktörlő alapvetően műanyag de a tengelyhez csatlakozó részen van egy egy alu gyűrű ami szintén összerohad a tengellyel... (nállam ez is megvolt ami miatt le kellett vágnom, egy új k.b.5000 ft, bontottan olcsóbb)

A folyamat (belső oldal):

nyisd fel a hátsó ajtó üveg részét itt látni fogod az ablaktörlő összekapcsolódási pontját ahol a motorhoz csatlakozik

vedd le a műanyag burkolatot

alatta megtalálod a mechanikát (később innen tudod kihúzni a tengelyt)

külső oldal:

a tengelyről csavard le az anyát

ez után távolítsd el a lapátot (itt lehet, hogy szívás lessz ha rárohadt) DE ne törd össze az üveget

a lapát levétele után lesz műanyag sapka és alététek is ami egyrész a hézagolást másrészt a rugó funkciót is ellátja ezért figyelj oda a sorredre!

belűről ki tudod húzni a tengelyt ami akár izzasztó is lehet(függ a korrózió mértékétől)

a tengelyt finom csiszolóvászonnal csiszold át (160-200 szemcseméret)

a tengelyházba is nyúlj bele és ott is csiszold át főleg a korrodált részeket (javasolt a csiszolvászont rátekerni a csavarhúzóra)

a tengelyház külső részénél (ahol az anya található) van egy perem amibe van egy gumigyűrű amire vigyázz.

ha ez megvan akkor vizálló szilikon zsírral vagy bármilyen vízálló kenőanyaggal kend be a tengelyt és szereld össze

 

Remélem érthető voltam ha nem akkor írj és megadom a számom.

 

 

 

Előzmény: nagylecsó (6302)
nagylecsó Creative Commons License 2012.04.22 0 0 6302

Kedves angel1230,

 

Engem érdekelne a kombi berohadt hátsó ablaktörlő tengelyének javítása.

Előre is köszi.

 

Előzmény: angel1230 (6229)
betg Creative Commons License 2012.04.21 0 0 6301

Végre valami jó hir

Előzmény: Birdiee (6300)
Birdiee Creative Commons License 2012.04.21 0 0 6300

Sikerült megjavítani az olajfröcsögést..Szó szerint tiszta olaj volt a motor alja mint korábban linkeltem a képeket..

Az olajszűrő volt a ludas..Kicseréltük és minden ok. :)

Elmentem közel 4000km-t az autóval hibátlanul!Bad Haring-be és vissza többször is. :)

Jól bírta a 8-10 órás üzemet megállás nélkül. :)

xmbela Creative Commons License 2012.04.21 0 0 6299

Ha a kompresszor nem kapcsol be, akkor nincs szuszogás sem.

Javallott egy klímás felkeresése, mert ez itt nem hiszem, hogy megoldható.

Előzmény: Törölt nick (6291)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 6298

Lehet hogy el lett tördelve, de az enyémben is olyan volt, mint amit darabokra téptek a beszereléshez. Aztán kiderült, hogy az eredetileg is ilyen, hogy könnyebben bemenjen a helyére. Amit vettem, az már csak simán harmonika szerűen hajtogatható, így roppant könnyű volt berakni.

Előzmény: LukácsiBálint (6297)
LukácsiBálint Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6297

Tudtam, hogy hol van :) Az előző tulaj kb 3centinként eltörte és úgy hajtogatta be a helyére :) Legközelebb, azért már menni fog, most már tudom a technikát.

Előzmény: Tibcsi37 (6293)
betg Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6296

A váltó meddig bírja ezt megjósolni lehetetlen , de ennyi km -nél már csodák nincsenek de akár 350e-ig hibátlanul elmehet.

Szerintem 1,7-1,8mft a reális ára

Előzmény: Mr.C5 (6289)
betg Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6295

Szia igen kb 5 perc a csere idő ha már csináltad egy párszor

Előzmény: LukácsiBálint (6292)
betg Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6294

Szia valószinű nincs benne elég gáz

Előzmény: Törölt nick (6291)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6293

Neked biztosan elrejtették, de én kicseréltem 5 perc alatt.

Előzmény: LukácsiBálint (6292)
LukácsiBálint Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6292

Szeretnék elnézést kérni annak a tervezőnek a kedves mamájától, aki a pollenszűrőt oda rakta ahová rakta. Sokat emlegettem ma a kedves mamát! innét is üdvözlöm :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6291

Sziasztok.

 

Kérnék egy kis segítséget.

A már itt bemutaott 2002-es C5-ről lenne szó. A klíma nem akar működni, csak szuszog (olyan hangja van, mint a kiürült tejszínhabos flakonnak) és ha jól érzékelem, akkor a krompresszor se kapcsol be.

Van valakinek ötlete?

 

Köszönöm!

zolko004 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6290
Szia! Én is nemrég (januárban) vettem egy hasonló példányt ugyan ennyiért...
Az manuális váltós, de egyébként minden van benne a bőrön kívül (AFIL, kanyarkövetős BiXenon...)
Végig szervizkönyves, tuti 120ezer kilométerrel, működő park radarral:)
Hátha ezalapján könnyebben be tudod lőni az árát.
Előzmény: Mr.C5 (6289)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 6289

Kipróbáltam az autót tetszett nagyon a váltó pontos volt nagyon. Meg szerintem finoman is járt. A hogy kell beraktam D be és egyből indult volna ahogy annak kell lennie.

Váltónak mibaja szokott lenni? Váltócsere mibe fáj?

Mennyi az az összeg ami reális lenne érte. Én is mondtam hogy sok az ara. Főleg hogy a tolató radar is fos.

Előzmény: betg (6286)
beachsurfer Creative Commons License 2012.04.19 0 0 6288

Szia BETG!

Akkor ahogy telón megbeszéltük,reggel fél10-re ott leszek.

 

betg Creative Commons License 2012.04.19 0 0 6287

Szia az 1.8 as on van a legkisebb fék 266mm tárcsával van szerelve, de egy az egyben rámegy a 2.2hdi féknyerge ill féktárcsája ,van hozzá mindenem ha érdekel ,és sokkal jobb lesz a féked.

Előzmény: p.feco73 (6285)
betg Creative Commons License 2012.04.19 0 0 6286

Szia akár jó is lehet de ennyit nem ér szerintem .

A motor ha karban van tartva 400-500ekm simán elmegy ,a váltó már kétséges.

 

Előzmény: Mr.C5 (6284)
p.feco73 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 6285

Sziasztok.

Elsö két féknyerget keresek 2001 c5 kombihoz 1,8,  benzines. A féknyergek bosch 0204YD1083 és 100204YO1084.

Már egy kazal bontót hívtam, de két helyen volt és ott is csak a jobb oldali. Ha valaki tud olyan bontót ahol van, vagy van elfekvőben otthon és eladná azt nagyon megköszönném. Sürgős lenne, mert a melómhoz kell az autó. Előre is köszi a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!