Üdv, Nekem is pont ez a bajom valszín nekem is a hűtővíz fog lenni mert nehezen száradt meg a szőnyeg . A box középen van a sebváltónál azt vetted le az egészet vagy le lehet venni kevesebb részét is hogy hozzá férjek a csatlakozáshoz . Köszi ..
Leszedtem az oldalboxot, megnéztem a tömítésnél a cső összetételét, nem volt egyáltalán vizes, vmikor cserélhették, mert volt egy minimális folt. Az autó 3 hónapja van nálam, lehet az előző gazdája nem szárította ki a filcet. Én most kivettem és fullra kiszárítom, bízom benne nem fog ismét ázni. Egyébként a szélvédő ki van cserélve benne, arra gondoltam esetleg ott szivaroghat be a víz. Köszi a tippeket.
2007-es 1,6os kocsinkhoz szeretnék kérni egy kis segítséget. A motortérből(talán a jobb kerék irányából) furcsa susogó,sivító hang jön ha jár a motor. Nem vészes(még),de azért zavaró.
Azt vettem észre a kormány forgatásánál ez a hang változik(erősödik). Valami ABS hiba lesz esetleg? Valaki tapasztalt már ilyet? Van ötletetek?
Megnéztem másnap délelőtt a dolgot. Szerintem (is) lehetett a ludas, hogy az akksi negatív pólusán illetve a sarun vastagon rajta volt valami savas trutyi. Ez illetve akkor már a másik csati is szépen letakarításra került, aztán nekiálltunk mérni. A tisztogatás előtt mértünk 11 volt körül. Ez még beindítás előtt volt. Aztán a takarítás után beindítottuk, és rámértünk, hogy hogy áll a töltés.. Alapjáraton mutatott a műszer 14,1-14,2 V között. ( nem tudom ez sok-e) Aztán kis járatás után leállítottuk, és így leállítás után is 13 Volt-ot mért a mérőműszer az akksiban. Bár ezt furcsálom, hogy jön ki egy 12 V-os akksiból. :) ( ha, most ezzel esetleg baromságot írtam volna, akkor nézzétek el nekem, baromira nem vagyok "ampervadász" :) )
Megnéztem ma egy autót. 1.6Hdi. Minden rendben volt, de tényleg. Egészen a turbóig, ahol a felső üreges csavar környékén totál korom volt minden. A muksónak természetesen még annyi fogalma sem volt az egészről, mint nekem. Viszont váltig állította, hogy valami tömítések lettek ott cserélve és már nem áll fenn a hiba. Kérdem én, hogyan lehet ez. Ha egyszer meg lett javítva, akkor miért nem lett legalább letörölve. Van ilyen???
Ez a fajta index villogás nekem is volt. Indítás után leszivhatta az akksit kicsit és nem tolthetettrá eleget mert max 3km-t mentem es bezarasnal vagy kinyitasnal villogott az index. Az volt az erdekes hogy mindig Elindult aztán jött a tél. Minusz 8 foknál már nem indult. Egyet fordított és megállt se kép se hang. Utána feltöltöttem. Még 1 évig mentem de lett pár érdekes jelenség az autón. Kicseréltem az akksit és azóta megszűntek azok a hibák. Bár nekem kimérték hogy a generatorom jó tutira.
akkor nem csak az akksi... lehet feszszabályzó is. mindenesetre rá kéne méri az akksira, vagy akár egy donorral kipróbálni, mi változik. de az alapjáraton villoódzó tompított a töltés hibájára, vagy a feszültségszabályzás hibájára mutathat.
Hmm értem. Hát igazából kijelezni nem jelezte még ki, hogy baj lenne a töltéssel. Ám, így ahogy visszagondolok, az elmúlt nagyjából egy évben pár alkalommal csinált olyat, hogy egyszer csak elfelejtette a dátum és idő beállításokat. Illetve pár napja feltűnt az a jelenség, hogy volt, hogy egyszerre csak fényesebben kezdett el világítani a tompított. És ez általában nem olyan sokkal beindítás és elindulás után jött elő. Persze, csak sötétben tűnt fel, na meg eddig nem tulajdonítottam neki különösebbet. Illetve, amikor ma beindult végül, és hazaértem, akkor a kapu kinyitása közben feltűnt még, hogy szépen jár a motor, és egyszer csak elkezd nyekeregni a hosszbordás szíj. Bár, ez nem tudom összefügghet-e a problémával... hogy mondjuk esetleg csúszik. Egyébként is reggelente, vagy hosszabb állás utáni indításkor mindig hallani a hangját egy ideje, de ez üzem meleg motornál már megszűnik.
Tuti,hogy az akksi. Mérd már meg terhelő műszerrel. Hiába tekeri az önindító nem fog indúlni,mert az ecu letilja magát ha kicsi a fesz.szint.Ilyenkor megszünik a vezérlés a befecskendező rendszernél is.
Ha kis időt pihen az akku akkor jut feszkó mindennek.
Próbáld olyankor ha nem röffen,hogy gyújtás rá és tolasd meg valakikkel.Be kell,h indúljon,mert az önindító
nem veszi el a naftát az ecutól.
Én már voltam így.....Új akksi kellett. Nem véletlen a bimm hangjelzés indítózáskor.
Bár furcsálltam, hogy mikor nem indított, attól még a műszerfal szerint megtörtént az izzítás, illetve minden egyéb elektromos cucc működött. Így pl a központi zár is, lámpák is, stb.
Elég nekem ez is egyelőre, ha ezt megtudom, hogy mi okozta. Vicces amúgy, mert mire haverral visszaértünk a lerobbanás helyszínére, már pöccre indult a kocsi, és haza tudtam jönni vele...
Az autóm egyszer csak olyat produkált, hogy indítási próbánál kialszik minden fény a műszerfalon, majd bimm hangot ad, illetve jó párat sűrűn villogott az elakadásjelző. Gondolom az aksival lett valami, mert a kijelzőn a dátum és az idő is kinullázódott.
Majd pár próbálkozás után már elkezdett indítózni, viszont nem indul. Tápszivattyú feltermeli a gázolajat, azt hallom. Viszont mégsem indul be.
Amikor vettem a kocsit, még nem nyiszogott a lendkerék, aztán hamar elkezdte, Valeo volt. 40 ezret se bírt ki, amikor el kezdte a nyígást. Még 30e rá lett dobva, de egyre vállalhatatlanabb lett, mire cserélve lett, addigra már olyan hangja volt, mint a légkalapács...