Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

IBÉ Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3408
A jobb hátulja erősen befog.Azaz a kerék blokkol, még a másik oldal kevésbé. Satufék esetén a jobb oldalon erős gumicsík és az autó jobbra elhúz. Kisebb fékezéseknél nem érzem vagy csak kevésbé feltűnő...Akkor irány egy szerelő... Pesten vagy a dunakanyarban nem tudtok megbízható/olcsó-hozzáértő szerelőt?
Előzmény: trafo2000 (3403)
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3407

Magyar, csak gondok vannak a papírokkal, ezért szeretném alkatrészként egyben eladni.

Előzmény: trafo2000 (3405)
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3406
bivanbi én láttam ezeket az autókat, mert több ilyenük is van. A cég kisbuszok bérbeadásával foglalkozik, de van egy műhelyük ahol restaurálnak is. A srác azt modta, hogy teljes motorfelújításon estek át az autók és kihasználatlanság miatt adják el őket. Közelebről nem néztem meg, akkor még nem érdekelt annyira a téma.Kívülről valóban szép volt.
Előzmény: bivanbi (3398)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3405
Ez magyar autó?
Előzmény: aparhant82 (3401)
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3404
Húha! bocs hogy ilyen nagy helyet foglal, a beszúráskor még egymás mellett voltak a képek!
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3403
Megbontás és kiderül minden.Biztos hogy a hátsó fék rossz?Mert azt nem igazán érezni vezetés közben.Ha húz az autó,inkább az első fék a ludas általában. Fékhenger,gumifékcső hibája okozhatja a beragadó féket.
Hátul megnézni hogy könnyen visszamegy mindkét dugattyú,nincs olajszivárgás.méreten belül van a fékdob,ferrodol.
Volt itt egy transit,jobbra húzott,erősen kopott a jobb oldali első fékbetét.Egyenként könnyen mozogtak a fékhenger dugattyúi,tehát rozsda nem volt,azonban a kettőt egyszerre csak úgy lehetett visszanyomni ha kitekertem a légtelenítő csavart.Ebből már tudtam hogy a gumifékcső a ludas.Szétvágtam szikével,a közepénél a luk egyszerűen eltűnt,a 15 év alatt a fékolaj szépen megoldotta a gumi anyagát.
Elhúzás lehet még attól hogy pl a jobb oldal jól működik,de a bal oldalon berohadt a munkahenger és az nem dolgozik egyáltalán.
Előzmény: IBÉ (3400)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3402
Meg kell nézni mi van a lemezek alatt,így képen szép.
Előzmény: bivanbi (3398)
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 3401

No ez lenne a gép!

Köszönöm a segítséget, a beszúrást nem vettem észre!

350000 pénz ha érdekel valakit! :)

IBÉ Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3400
Hozzáértőktől kérdezném:
Mi lehet az oka hogy hirtelen fékezéskor a két hátsó fék nem egyenletesen fog? Értsd ez alatt jobban fog a jobb oldal és erőteljesen jobbra húz az autó. Hogy orvosolható ez a probléma?
bivanbi Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3399
hol akadsz el?

Uj kep -> kivalasztod a gepedrol, feltolt, megjelenik a kep alul, es egy [Beszur]
amire ha raboksz, a hsz-ben megjelenik egy [Image] vagy ilyesmi. elvileg ennyi az egesz.
Előzmény: aparhant82 (3397)
bivanbi Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3398
Errol latatlanban mi a velemenyetek?
Annyit en is latok hogy nincs olyan igenytelenul lefenyezve hogy meg a kulcslyuk is feher...


http://www.hasznaltauto.hu/2043264_ford_transit_1998

aparhant82 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3397
nem tudna valaki segíteni a képfeltöltésben?
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3396
na talán most
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 3395
 

Üdvözletem mindenkinek!

Eladnám forgalomból kivonásra szánt 95 ös Transitomat alkatrésznek egyben. Ár:350000 HUF

 

plusz 1-2 kép!!!

bivanbi Creative Commons License 2009.03.03 0 0 3394
megjott az email, koszonom!
Előzmény: trafo2000 (3392)
bivanbi Creative Commons License 2009.03.02 0 0 3393
az emilcimem nyilvanos, ha nem titok, saccolsz ra egy arat? legalabb tudjam mibe kerul egy rendberakott kasznis jo motoru peldany; hogy legyen viszonyitasi alapom. koszi!
Előzmény: trafo2000 (3392)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 3392
Pontosan nem tudom mikor lesz eladó.Nem tudni mikor lesz kész,összes sárvédő és küszöb cserélődik,teljes fényezés lesz meg műszaki vizsga.Motorja kiváló,az csak szervizelve lesz.
Előzmény: bivanbi (3391)
bivanbi Creative Commons License 2009.03.02 0 0 3391
nem kell 9 szemelyesnek lennie, sot, a harmadik ulessor csak utban lenne.

mivel legkesobb aprilisban le szeretnem tamasztani szervizben a jelenlegi automat, ezert gondoltam hogy marciusban elinteznem ezt a dolgot. Te mikor gondolod eladni?

Ha Bpest kozeleben van, megnezhetnem valamikor? Hogy egyaltalan lassak ilyet kozelrol; mire kell kulonosen figyelni (ha van neki ilyenje), azt nagyon megkoszonnem.

Előzmény: trafo2000 (3389)
aparhant82 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 3390

Üdvözletem mindenkinek!

Eladnám forgalomból kivonásra szánt 95 ös Transitomat alkatrésznek egyben. Ár:350000 HUF

trafo2000 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 3389
Tavasszal eladó lesz az ilyen transitom,csak az hat személyes.Az nem jó?
Előzmény: bivanbi (3388)
bivanbi Creative Commons License 2009.03.01 0 0 3388
koszi a tippeket! sajnos (szerencsere) az atnezesig nem jutottam, mar elkelt. (tenyleg, emberek mi a rakert nem szedik le a hirdetest az eladott kocsijaikrol? koltoi kerdes volt...)
Előzmény: trafo2000 (3387)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.01 0 0 3387
A Diesel jobb mint a benzines szvsz.Ez egyébként 3 személyes tgk volt gyárilag,ez házilag lett 9 személyes.Érdemes átnézni a biztonsági öv rendszert meg az ülés rögzítéseket.
Előzmény: bivanbi (3385)
Endy101 Creative Commons License 2009.02.28 0 0 3386
Ahogy megnéztem az előző linket jutott eszembe,hogy van egy eladó ilyen 3-as üléssorom (hasonló kárpitozással) kb. 50eFt-ért.Hátha valakit érdekel.....
bivanbi Creative Commons License 2009.02.27 0 0 3385
udv! megtalaltam azt a kasznikivitelt amit keresek:

http://www.hasznaltauto.hu/2730260_ford_transit_1997

hosszitott, ketfele nyilik, egybe utaster. kar hogy dizel, de asszem ezt el kell fogadnom, benzinesbol nagyon kicsi a valasztek.
Endy101 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 3384

Úgy tűnik,hogy több probléma is összejött.Tegnap bevizsgáltattam a porlasztókat és csak egy müködött úgy-ahogy,ultrahangos tisztitás után most elfogadható mind,talán ma bekekerül a helyére és meglátjuk.......

Sajnos a környékünkön nincs olyan "öreg róka" mint Trafó 2000 kolléga és a közeli Ford Szalonnak fontosabb volt a szervíz alapterületét növelni mint alapvető műszerekre költeni.Amúgy a szerelők jófejek csak "ránézésre" még nem megy a hibafeltárás.....

Amúgy náluk még csak 4 napja van az autó,addig én próbálgattam itthon (úgy ahogy már jópárszor sikerült is) és közbejött egy indítomotor felújjitás is.....

Előzmény: nagykunsági (3383)
nagykunsági Creative Commons License 2009.02.25 0 0 3383

3 hete?? Azóta nem működik??

 

Milyen szerelőd van?? 3 hét alatt nem tudta kiszűrni a hibát????

 

Keress gyorsan egy másikat.

Előzmény: Endy101 (3379)
trafo2000 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3382
Miután meggyőződtünk hogy jó a gyertya,szedjük ki a fúfókát amin átmegy a gázolaj.Ugyanis ha itt nem folyik át az olaj,nem fog hidegen indulni.Vagy egy 3 as imbusz kulcs,vagy egy kis csavarhúzó kell hozzá..
Féktisztító sprével jól ki lehet tisztítani.
Az imbuszos megoldásnál az anya alatt van egy finom kis szűrő(kép) arra nagyon vigyázzunk.
A csavarhúzós verziónál nincs nagy gond,olyan mint egy alapjárati fúvóka.
trafo2000 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3381

Ha ellenőrizni kell a gyertyát akkor fogjunk egy 14 es kulcsot,szedjük le a gázolajcsövet,húzzuk le a sarut és egy 26-27 es kulccsal tekerjük ki a gyertyát.
A kiszedett gyertyát óvatosan pucoljuk meg,pici csavarhúzó meg nitrohigító csodákra képes.
Ha kiszáradt,teszteljük le egy bika kábellel.
trafo2000 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3380
De a gázolaj gondolom úgy megy a porlasztóhoz hogy fellazítod a csövet.Az még nem jelenti hogy ha ott van gázolaj,át is nyomja a porlasztón.Csak megérné leszedni az adagolót és padra tenni.
Előzmény: Endy101 (3379)
Endy101 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3379
Elképzelhetőnek tartjátok,hogy egy kifogástalanul müködő motor (adagoló) egyik pillanatról a másikra megadja magát.Úgy állt le alattam az autó ahogy a 7 év alatt már egy párszor,de a szűrő leeresztés és felpumpálás után mindig elindult mostmeg 3 hete szívat.........Egyszerüen nem akarom elhinni,hogy rossz az adagolóm mácsak azért is mert van üzemanyag a porlasztónál indítózás alatt.A vezérlés is a helyén van,hidegínditó spray-re beindul,de leáll......Van valami tippetek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!