A jobb hátulja erősen befog.Azaz a kerék blokkol, még a másik oldal kevésbé. Satufék esetén a jobb oldalon erős gumicsík és az autó jobbra elhúz. Kisebb fékezéseknél nem érzem vagy csak kevésbé feltűnő...Akkor irány egy szerelő... Pesten vagy a dunakanyarban nem tudtok megbízható/olcsó-hozzáértő szerelőt?
bivanbi én láttam ezeket az autókat, mert több ilyenük is van. A cég kisbuszok bérbeadásával foglalkozik, de van egy műhelyük ahol restaurálnak is. A srác azt modta, hogy teljes motorfelújításon estek át az autók és kihasználatlanság miatt adják el őket. Közelebről nem néztem meg, akkor még nem érdekelt annyira a téma.Kívülről valóban szép volt.
Megbontás és kiderül minden.Biztos hogy a hátsó fék rossz?Mert azt nem igazán érezni vezetés közben.Ha húz az autó,inkább az első fék a ludas általában. Fékhenger,gumifékcső hibája okozhatja a beragadó féket. Hátul megnézni hogy könnyen visszamegy mindkét dugattyú,nincs olajszivárgás.méreten belül van a fékdob,ferrodol. Volt itt egy transit,jobbra húzott,erősen kopott a jobb oldali első fékbetét.Egyenként könnyen mozogtak a fékhenger dugattyúi,tehát rozsda nem volt,azonban a kettőt egyszerre csak úgy lehetett visszanyomni ha kitekertem a légtelenítő csavart.Ebből már tudtam hogy a gumifékcső a ludas.Szétvágtam szikével,a közepénél a luk egyszerűen eltűnt,a 15 év alatt a fékolaj szépen megoldotta a gumi anyagát. Elhúzás lehet még attól hogy pl a jobb oldal jól működik,de a bal oldalon berohadt a munkahenger és az nem dolgozik egyáltalán.
Hozzáértőktől kérdezném: Mi lehet az oka hogy hirtelen fékezéskor a két hátsó fék nem egyenletesen fog? Értsd ez alatt jobban fog a jobb oldal és erőteljesen jobbra húz az autó. Hogy orvosolható ez a probléma?
Uj kep -> kivalasztod a gepedrol, feltolt, megjelenik a kep alul, es egy [Beszur] amire ha raboksz, a hsz-ben megjelenik egy [Image] vagy ilyesmi. elvileg ennyi az egesz.
az emilcimem nyilvanos, ha nem titok, saccolsz ra egy arat? legalabb tudjam mibe kerul egy rendberakott kasznis jo motoru peldany; hogy legyen viszonyitasi alapom. koszi!
Pontosan nem tudom mikor lesz eladó.Nem tudni mikor lesz kész,összes sárvédő és küszöb cserélődik,teljes fényezés lesz meg műszaki vizsga.Motorja kiváló,az csak szervizelve lesz.
nem kell 9 szemelyesnek lennie, sot, a harmadik ulessor csak utban lenne.
mivel legkesobb aprilisban le szeretnem tamasztani szervizben a jelenlegi automat, ezert gondoltam hogy marciusban elinteznem ezt a dolgot. Te mikor gondolod eladni?
Ha Bpest kozeleben van, megnezhetnem valamikor? Hogy egyaltalan lassak ilyet kozelrol; mire kell kulonosen figyelni (ha van neki ilyenje), azt nagyon megkoszonnem.
koszi a tippeket! sajnos (szerencsere) az atnezesig nem jutottam, mar elkelt. (tenyleg, emberek mi a rakert nem szedik le a hirdetest az eladott kocsijaikrol? koltoi kerdes volt...)
A Diesel jobb mint a benzines szvsz.Ez egyébként 3 személyes tgk volt gyárilag,ez házilag lett 9 személyes.Érdemes átnézni a biztonsági öv rendszert meg az ülés rögzítéseket.
Ahogy megnéztem az előző linket jutott eszembe,hogy van egy eladó ilyen 3-as üléssorom (hasonló kárpitozással) kb. 50eFt-ért.Hátha valakit érdekel.....
Úgy tűnik,hogy több probléma is összejött.Tegnap bevizsgáltattam a porlasztókat és csak egy müködött úgy-ahogy,ultrahangos tisztitás után most elfogadható mind,talán ma bekekerül a helyére és meglátjuk.......
Sajnos a környékünkön nincs olyan "öreg róka" mint Trafó 2000 kolléga és a közeli Ford Szalonnak fontosabb volt a szervíz alapterületét növelni mint alapvető műszerekre költeni.Amúgy a szerelők jófejek csak "ránézésre" még nem megy a hibafeltárás.....
Amúgy náluk még csak 4 napja van az autó,addig én próbálgattam itthon (úgy ahogy már jópárszor sikerült is) és közbejött egy indítomotor felújjitás is.....
Miután meggyőződtünk hogy jó a gyertya,szedjük ki a fúfókát amin átmegy a gázolaj.Ugyanis ha itt nem folyik át az olaj,nem fog hidegen indulni.Vagy egy 3 as imbusz kulcs,vagy egy kis csavarhúzó kell hozzá.. Féktisztító sprével jól ki lehet tisztítani. Az imbuszos megoldásnál az anya alatt van egy finom kis szűrő(kép) arra nagyon vigyázzunk. A csavarhúzós verziónál nincs nagy gond,olyan mint egy alapjárati fúvóka.
Ha ellenőrizni kell a gyertyát akkor fogjunk egy 14 es kulcsot,szedjük le a gázolajcsövet,húzzuk le a sarut és egy 26-27 es kulccsal tekerjük ki a gyertyát. A kiszedett gyertyát óvatosan pucoljuk meg,pici csavarhúzó meg nitrohigító csodákra képes. Ha kiszáradt,teszteljük le egy bika kábellel.
De a gázolaj gondolom úgy megy a porlasztóhoz hogy fellazítod a csövet.Az még nem jelenti hogy ha ott van gázolaj,át is nyomja a porlasztón.Csak megérné leszedni az adagolót és padra tenni.
Elképzelhetőnek tartjátok,hogy egy kifogástalanul müködő motor (adagoló) egyik pillanatról a másikra megadja magát.Úgy állt le alattam az autó ahogy a 7 év alatt már egy párszor,de a szűrő leeresztés és felpumpálás után mindig elindult mostmeg 3 hete szívat.........Egyszerüen nem akarom elhinni,hogy rossz az adagolóm mácsak azért is mert van üzemanyag a porlasztónál indítózás alatt.A vezérlés is a helyén van,hidegínditó spray-re beindul,de leáll......Van valami tippetek?