Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Precíziós Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61260

Elöbb nézzétek meg a szelephézagokat! (mármint a hengerfej levétele elött, hátha..)

Előzmény: roobag113 (61258)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61259

Kisértetiesen hasonlítanak a tüneteid mint ami nekem volt, amit korábban írtam, bár a gyertyán nem látszott. Nekem sem volt egyforma a kompresszió  de már nem emlékszem mekkora  eltérés volt.

Ami még eszembe jutott, hogy nekem úgy derült ki, hogy olajszűrő cserekor kiszedtem a kipufogósor egyik tőcsavarját és kispriccelt a fagyálló. Elvittem a szerelőhöz mondtam, hogy mi volt azt mondta, hogy az nem lehet. Kiszedte ő is őt is képen spriccelte a fagyálló. Utánna cserélte ki a hengerfejtömítést.

Nem mondom, hogy tuti nálad is  ez a hiba de érdemes utánna járni. Nem vagyok szakember én csak leírtam a tapasztalataimat hátha segít.

 

Előzmény: roobag113 (61256)
roobag113 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61258

Igen kétszer is végigmérték és ő is csodálkozott.

Előzmény: Köhike (61257)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61257

Biztos jól mértétek?

Előzmény: roobag113 (61256)
roobag113 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61256

Sziasztok

Tovább haladtunk a hibakeresésben.A mai nap meg lett mérve a kompresszió a hengerekben és igen érdekes értékek lettek:1 hengerben 14 bar a kettes hengerben 7 bar a hármas hengerben 4,5 bar  a négyes hengerben 7 bar

Az egyes henger gyertyája taknyos,párás egyértelmű hogy nem megy rendesen.

Szerintetek?

Üdv

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61255

Hát az indulás is nagyon elcseszett volt most kb 7-re beindult!

Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61254

Ezeket szerintem azért dobta, mert nem tudott már utánamenni üzemanyaggal.

Előzmény: tekilla12 (61253)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61253

Szia!

Jó üzemmeleget széthúztam a lambdaszonda csatiját,és semmi változás nem történt a motor járásán! Max kaptam még 2 hibaüzit! A P0145 mellé.

P0082     Szívószelep vezérlő mágnesszelep áramkör alacsony jelszint (2.hengersor

P0087     Tüzelőanyag gyűjtőcső/rendszer nyomás - túl alacsony

Előzmény: tekilla12 (61247)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61252

Sok mindenre jó az ELM de mérni nem lehet vele. Csak az egyes szonda jele változhat. Ha a másodiké is ugyanúgy változik az azt jelent, hogy a katalizátor nem működik. A kettes szenzornak jelének stabilnak kell lennie. De a lényeg, hogy pontosan hitelesen megmérni műszerrel lehet nem pedig az obd-s öndiagnosztikán keresztül.

Előzmény: Papalac (61248)
Papalac Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61251

Nálam már 2x volt visszahegesztve. Meguntam.

Előzmény: tekilla12 (61250)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61250

Ez így igaz! Nállam vissza lett a cső heggesztve! :)

 

Előzmény: Papalac (61249)
Papalac Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61249

Akkor szép mély hangja lehet, ugyanis a hátsó dobon a burkolat alatt van egy lyuk.

 

Szerintem cseréld az egészet, olyan 30-35 ezerből meg lehet venni a két részt.

Én kicseréltem a hátsót, rá egy hónapra az első részt, mert széttört a cső a katalizátor után.

Előzmény: Mutual Friend (61218)
Papalac Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61248

Nem kevés az ELM. Azzal is le lehet tesztelni, csak nem ad olyan pontos képet mint a szkóp.

Van abban a progiban O2 figyelés. Az első szondánál gyorsan változik a jel alapjáraton is (mondjuk másodpercenként, mivel az ECU ilyen időközönként küldi ki az adatokat) A második szonda jóval lassabban változik. Fejből nem tudom, de talán kb. 0.2 és 0,8V közötti a változás.

Előzmény: tekilla12 (61235)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61247

Akkor csak olyan helyre lehet elvinni ahol komolyabban meg tudják nézni,nem csak a hibakódot kitörölni 5 ezerért! :)

Előzmény: Köhike (61246)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61246

Multiméterrel nem tudod kimérni mert szinuszosan változó a jele. Maximum a fűtést lehet, hogy szakadt-e.

Előzmény: tekilla12 (61245)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61245

Hogy lehet kimérni egy multiméter gondolom nem elég!Vagy egy komolyabb diagnosztika kellene?Sok mindent cseréltem feleslegesen az idióta indulása miatt már!

Előzmény: Köhike (61243)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61244

Na meg a szonda típusát is azonosítsátok be, mert ami clio2-ben 1 lambdaszondás kivitel, ott az a szonda csak 3 vezetékes nem 4.

Előzmény: Köhike (61243)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61243

De mielőtt megveszed mérjétek ki valahogy, hogy biztosan az legyen a baja. Ne tök feleslegesen látatlanba cseréld ki.

Előzmény: tekilla12 (61238)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61242

Köszi! A 15976ft jobban mutat mint sok 30-40-ezres!Ja azt elfelejtettem írni, hogy eléggé benzinszagot is lehet érezni időnként a kipufogóbol!

Előzmény: Köhike (61241)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61241
Előzmény: tekilla12 (61237)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61240

A miénkbe (és még rengeteg Renaultba) a DOX2002-es való.

Előzmény: tekilla12 (61237)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61239

A densonak vannak elég jó árú szondái. Azt kell venni hozzá. Arra ügyelj, hogy hány vezetékes. De Densoból kapsz gyári csatlakozós kivitelt is. 15-20 alatt meg lehet úszni.

Előzmény: tekilla12 (61237)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61238

Biztos ez volt töbször rákerestettem,mobillal csináltam a torque progival mindíg ezt írta ki!

Előzmény: Köhike (61236)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61237

Most néztem a lambdaszonda árakat,hát nem semmi!!

Előzmény: tekilla12 (61235)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61236

De nem néztétek félre a kódot? Mert ezek szerint ebben az autóban nem, hogy 3 szenzor, de még kettő sincs. És ez az egyes leömlő harmadik szenzorjának a hibája.

Előzmény: Köhike (61234)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61235

Köszönöm!Ezt bizti nem tudom megnézni! :)Ehez az elm327 kevés! :)

Előzmény: Köhike (61233)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61234

A P0145 igen.

Előzmény: tekilla12 (61232)
Köhike Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61233

Nem tudom hogyan fog rá konkrétan az az autó reagálni. Fogalmam sincs milyen vezérlő van benne, mit fog erre lépni. Elkézelhető akár az is, hogy ugyanúgy tovább fog működni. De lehet, hogy összevissza kezd el járni. Kellene nézni egy élőadatot, illetve szkóppal meg lehetne nézni a szondát is, hogy az mit mutat. Élőadaton lehet látni, hogy éppen visszacsatolt a szabályzás vagy sem. Mármint amikor működik a szonda, az ECU kap-e egyáltalán olyan minőségű jelet ami megfelelő. Szkópon meg látni, hogy a szonda milyen gyorsan reagál az esetleges változásokra, mint gázföccs, vagy csak egy sima fordulatszám emelkedés.

Előzmény: tekilla12 (61229)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61232

Akkor a P0145-ös hibakód a lambdaszondára utal?

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61231

Ha egy kicsit olyankor hozzáérek a gázhoz beáll az alapjárat! A pillangószelep pozicióérzékelőre gondoltam,mert az alapjárati motor cserélve lett!De ezt csak ez első indításkor csinálja utána nem!

Előzmény: Köhike (61230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!