Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HTT Creative Commons License 2004.12.13 0 0 268

Halihó

 

Függ attól, hogy milyen aksi van benne, de jónéhány percig bírni kell neki, az tuti :)

 

Teo >

Előzmény: taki67 (267)
taki67 Creative Commons License 2004.12.13 0 0 267

Kösz!

Mennyi ideig bírhatja egy ilyen beépített akksi?

Előzmény: HTT (266)
HTT Creative Commons License 2004.12.12 0 0 266

Halihó

 

Az mindig kell, különben nem töltődik fel rendesen az aksi

 

Teo >

Előzmény: taki67 (265)
taki67 Creative Commons License 2004.12.12 0 0 265

Sziasztok!

 

Akkus szirénát szerelnék a kocsiba. Leírás nincs hozzá(!), de a vezetékeket már sikerül beazonosítanom.

 

Kérdésem: a +12V, ami a kürt belső aksiját tölti, folyamatosan kell, vagy csak a gyújtás ráadásakor?

Kispofi Creative Commons License 2004.12.09 0 0 264
Legalább öt típusa van és nem egyforma távirányító jár hozzájuk. Hány gombos a távirányítója? 
Előzmény: wadam (263)
wadam Creative Commons License 2004.12.09 0 0 263

Sziasztok!

 

Hallott már valaki "MEGA" márkanevű riasztóról? Infó kéne róla, meg hogy hol szerezhetnék hozzá távirányítót, mert csak egy van.

köszi

Ádám

RS_Krisse Creative Commons License 2004.10.04 0 0 262

Amikkel eddig én találkoztam, ilyen-olyan mértékben mindegyik változtatta az érzékenységét.

Az lenne a kérdés, hogy melyik lehet az amelyik a legkevésbé, hö- és nedvességfüggö?

 

Egyébb tapasztalat?

HTT Creative Commons License 2004.10.03 0 0 261

Halihó

 

Eddig kétfajta radarral találkoztam (mármint több darabbal belőlük), egyikre sem volt jellemző ilyesmi. Egyik saját import volt, másik egy magyar gyártmány tán HLT1 meg HLT2 volt belőle aszerint, hogy hány zónás, de nem tudom, hogy ki gyártotta :)

 

Teo >

Előzmény: RS_Krisse (260)
RS_Krisse Creative Commons License 2004.10.03 0 0 260

Sziasztok!

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy van esetleg valakinek tapasztalata a kétkörös radarokkal kapcsolatban?

 

Ugyanis, nekem ilyen van az automban, majdnem jo, csupán az az "apro" hibája a dolognak, hogy meglehetösen érzékeny a hömérsékletváltozásra. Egy évig probálgattam beállitgatni, ugy hogy jo legyen és a belsö kör ne logjon ki nyáron sem az autobol. Mára feladtam, mivel lehetetlennek bizonyul a dolog. Ha meleg van, vagy megsüti a nap az autot elér az ablakig, amikor viszont hideg akkor szinte be lehet nyulni a középsö kartámaszig, anélkül hogy reagálna. Nem beszélve a külsö körröl, ami hasonloan viselkedik. Nehéz elhinni, hogy ez a konstruktör számára megoldhatatlan feladat volt, hogy a potival sorba raktak volna egy NPTt.

 

Nekem nincs idegrendszerem arra, hogy kikisérletezzem mekkora hömérsékletfüggö ellenállásra lenne szükség.

Igy marad a téli-nyári üzem közötti folyamatos állitgatás.

Amit azon felül , hogy unok, soha sem a megfelelö.

 

Tudnátok esetleg olyan egységet mondani, ami tapasztalatbol kevésbé érzékeny a hömérséklet és páratartalom változásra?

 

köszi

HTT Creative Commons License 2004.10.02 0 0 259

Halihó

 

Van egy barátom, ő nagy mágus ilyesmiben, holnap megkérdezem :)

 

Teo >

Előzmény: cybere (258)
cybere Creative Commons License 2004.10.02 0 0 258
Üdv mindenkinek!

Bocsi, de nem olvastam végig az egész topicot. Van egy régebbi típusú COBRA (Cobra 5933 azaz 4B5933STA) riasztó az ótómban és sehol nem tudnak hozzá távirányítót szerezni! A nagyobb cégeket már végigjártam, de mind újat ajánlgatott, meg azt mondták, hogy nem lehet már kapni hozzá távmicsodát! Tud valaki megoldást erre? Nem szeretnék hiéna lenni, de esetleg nem maradt valakinek otthon felesleges távirányítója ilyenhez? Mit lehet egyáltalán tudni erről a típusról?

Köszi: cybere
IGB Creative Commons License 2004.09.24 0 0 257

Kispofi, vagy más!

Tudomásod szerint melyik riasztó a legkeményebb dió a mai piacon egy tolvaj számára? (Tudom, ellophatatlan kocsi nincs)

Nemrég ellopták a kocsimat, ha lesz másik akkor felkészültebb szeretnék lenni.

SunnyBoy Creative Commons License 2004.08.06 0 0 256

Szia Kollektív Tudat!

Az én autómba az elöző tulaj egy TEXALARM riasztót rakatott, vagy raktak neki. Tud-e valaki bármi infót, leírást, magyarországi szakértőt, szakműhelyt stb. Momentán nincs vele baj, de nem szeretnék készületlenül állni valahol az országúton éjjel egykor!

Köszönöm!

Sunny Boy

tiborbnagy Creative Commons License 2004.07.07 0 0 255
Köszönöm a tanácsokat, ugy érzem a hétvégén nem fogok unatkozni. Bosszant egy kicsit, hogy igy jártam, mert még bennem van az hogy nem szabad autot kinn hagyni az utcán riaszto meg egyéb védelmi eszköz nélkül. Szerencsére itt a németeknél kissebb a valoszínüsége hogy elkötik de az ördög soha sem alszik.
Mégegyszer köszi a segítséget, az eredményröl beszámolok.
Előzmény: Korci_PÉCS (254)
Korci_PÉCS Creative Commons License 2004.07.07 0 0 254

Blue Sky 007:

 

Ebben teljesen igazad van. Ami miatt tanácsoltam az az, hogy a Vento nem francia autó (nincs minek meghülyülni benne!!! ha esetleg mégis meghülyülne valami, akkor a szervizfüzetben benne van minden szükséges info a kiküszöböléshez - megint csak azért mert nem francia!!!), valamint a váltócserénél úgyis levették a sarut. Egyébként már iszonyat sokszor mentettem bekakált riasztót és mindig így teszteltem le először (ehhez nem kell megbontani semmit -> gyorsan van eredmény). Volt, hogy a gyári immobiliser durcáskodott kicsit, de újra beolvastatva a kulcskódot azonnal működött. De tényleg aláírom van benne minimális kockázat, bocs, hogy nem szóltam róla.

 

tiborbnagy:

 

Bocsi még valamit elfelejtettem: nézd meg azt is, hogy a szervizkapcsolót nem állították-e át véletlenül az előrelátó szerelők, amiről el felejtettek tájékoztatni. (már ha van ilyened)

 

Korci.

Előzmény: Blue_Sky_007 (253)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2004.07.06 0 0 253

Hi!

Lusta vagyok utána olvasni, de az akusaru levételes dolog nem mindíg sül el jól. Az egyik ismerősöm ugyanezt tanácsolta a vele nyaraló haverjának horvátországban, és szépen levettéka sarut, majd a citrom xsara fedélzeti computere kérte a kódot. Nem részletezem, de fr. o.-ból kellett a gyárból kódot kérni, hogy a kocsit beindíthassák. Azt hiszem kb 300 eur-ból megúszta.

Előzmény: Korci_PÉCS (252)
Korci_PÉCS Creative Commons License 2004.07.06 0 0 252

tiborbnagy:

 

Kiindulásként próbáld meg leáramtalanítani a kocsit, majd tedd vissza az akksisarut: ekkor be kellene jelentkeznie a riasztónak. Ha nem teszi, akkor második lépésként keress tápfesz-t. Nem tudom, hogy kompakt (a központ benne van a szirénában) vagy modulos-e (külön központ és sziréna) a riasztód. Ha modulos és jól szerelték be a központot, akkor hely függvényében elég jól el lehetett rejteni. A műszerfal kárpit alatt, kesztyűtartó mögött, első "háromszög" oldalkárpit alatt stb. helyeken keresgélj, majd a kábelkötegen keress biztosítékot. Kompakt cucc esetén kicsit könnyebb a dolgod: szirénától kiindulva keresheted meg a biztosítékját a kötegben. Ha ez rendben van, akkor nézd meg rendesen le van-e testelve. (Váltócserénél balra elhúzhatják a motort, és ha útban lévő nem gyári vezetékek vannak - különösen kompaktnák - azok bizony szakadnak.) Ha még mindig nem találtál hibát, akkor tényleg kicsit mélyebben bele kell nézni a lelki világába, mert lehet, hogy valamelyik bemenet miatt tilt. Ahogy korábban is mondtam, az ajtókapcsolókat nézd át, figyelj a motortér (elgörbülhetett szerelés közben), csomagtér kapcsolóira is. Ennél nagyobb gányt nem nagyon csinálhattak a csere közben, tehát nagy a valószínűsége, hogy ezek közül valamelyik a tettes. Ha mégsem, akkor nincs összefüggés a hibajelenség és a szerelés között. Ha elakadsz és esetleg vannak konkrét infók is, hogy milyen típus, milyen központ... stb. akkor beszélünk még róla részletesebben.

 

Sok sikert!

 

Korci.

Előzmény: tiborbnagy (251)
tiborbnagy Creative Commons License 2004.07.06 0 0 251
Köszönöm a tanácsokat, a hétvégén lesz idöm. Annyi info kellene még hogy honnan induljak el?
Nem vagyok teljesen technikai analfabéta, de riasztót még csak dobozban láttam. Hol keressem azokat a dolgokat amiket ajánlottál?
Előre is köszi
Előzmény: Korci_PÉCS (250)
Korci_PÉCS Creative Commons License 2004.07.06 0 0 250

tiborbnagy:

 

Miután megnézted, hogy jó-e a távirányítód (világít a LED rajta) nézd végig a tápcsatlakozást, a biztosítékot (általában el van rejtve) a testelést. Azt is nézd meg, hogy valamelyik ajtóérintkező nincs-e rövidrezárva, mert az is tud ilyen problémát okozni régebbi Laserline-nál. Az esetek 90%-ában ezek okozzák ezt a problémát. Ha nem jutsz előbbre, akkor alaposabban át kell vizsgálni a kocsit.

 

Korci.

Előzmény: tiborbnagy (248)
HTT Creative Commons License 2004.07.05 0 0 249

Halihó

 

Hát az biztos, hogy nagy szemetek, ha nem is nézik meg, főleg, hogy előtte jó volt :(( Szerintem csak valami egyszerű és valószínű elég egyértelműen látható dolog lehet, valamelyik vezetékét a riasztónak szépen elfelejtették visszadugni, vagy a biztije kiolvadt valami zárlat miatt :o

Sajnos nem ismerem a riasztódat, azért hátha valaki előkerül, aki tud segíteni ebben Neked :)

Ha a riasztó vezetékein végigmegy az ember, akkor meglátja, ha valamelyik vezeték nincsen bekötve, vagy le van szakadva, esetleg valahova odacsípték, szóval szerintem csak akarás kérdése. Ha fizettél rendesen a váltócseréért, akkor verd ki a balhét, biztos, hogy meg fogják nézni, mert ők baltázták el!!!

 

Teo >

Előzmény: tiborbnagy (248)
tiborbnagy Creative Commons License 2004.07.05 0 0 248
Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni. Németorszégban vagyok és volt egy "kis " problémám az autommal. Pontosan váltót kellett cserélni. Miután kész lett azóta nem tudom a távirányítóval bekapcsolni a riasztót + a központizárat . A riaszto Laserline (a kocsi meg vw vento szerintem ezzel a riasztóval jött ki a kereskedésböl) Visszavittem a szervizbe ahol a váltot csinálták mert elötte tökéletesen müködött de csak a kapcsolási rajz megléte esetén hajlando megkeresni a hibát. Tud valaki segíteni?
Kispofi Creative Commons License 2004.06.16 0 0 247
Újból megpróbáltam.
Előzmény: IGB (246)
IGB Creative Commons License 2004.06.16 0 0 246
Nem jött semmi :(
Előzmény: Kispofi (244)
sárdna Creative Commons License 2004.06.15 0 0 245
Igen! Ilyenre gondoltam... ez jónak mondható? vagy tudnál jobbat is mondani?
Hülye kérdés :): most egygombos távrecsegő van a riasztón meg lehetne oldani hogy két gombos legyen? (külön nyitás/zárás) még mindig a Berasecről beszélek.
Vagy ennyiért már érdemes másikat venni bele?:)
Előzmény: Kispofi (243)
Kispofi Creative Commons License 2004.06.15 0 0 244
Mailt küldtem.
Előzmény: IGB (242)
Kispofi Creative Commons License 2004.06.15 0 0 243
Természetesen lehet bővíteni ütésérzékelővel kb. 4-5 ezer, emelésérzékelővel 7-15 ezer Ft. Mindennel érdemes foglalkozni amivel nehezíted az esetleges AT dolgát.Ezt a plussz riasztót egy kicsit nehezen tudom értelmezni: riasztó rablásgátló funkcióval egyedi kapcsolós imós kiépítésben.Valami ilyesmi?http://www.duett.hu/immo.html#ar-14
Előzmény: sárdna (241)
IGB Creative Commons License 2004.06.14 0 0 242
Hát gyárinak tűnik a távirányítóm, és gyárilag kiképzett infra vevőre kell céloznom, matrica is van az autón.
Hát a Ceasar-t alapból rejtett kapcsolóval szerelik, de én is nézegettem tasztatúrás megoldásokat. Szerinted melyik jobb? Ugye a billentyűzetet valahogy esztétikusan és praktikusan el is kell helyezni...
Mégis Te milyen immo-kat forgalmazol? Gondolom azokról nincs rossz véleményed. Igazság szerint nem sok tipust ismerek, ezért is szeretném ha írnál márkákat/tipusokat. Ismerem ezt a Ceasart, meg vmi Rhino-t. Meg ugy vettem észre, hogy a rablásgátló funkció már extra egy immoban, szóval sokban nincs.
Hú egyszer az előző kocsimban 2 nappal a szerelés után bedöglött az immo! Szerencsére a célállomásnál és nem pedig az autópálya pihenőnél :))) Nem az immo-val volt gond, hanem nem kapott testet. Pedig azt mondta a szaki, hogy ő is oda kötötte volna...
Előzmény: Kispofi (240)
sárdna Creative Commons License 2004.06.12 0 0 241
Kispofi!

Eltekintve hogy beázott (még az éjszakai párára is beriasztott) a motortér érzékelő (cserélték) nem volt vele gond. (van benne belsőtér érzékelő (bár hátsó ajtónál már kissé bizonytalan, meg ablak emelő modul. Lehet ezt (berasec) még bővíteni ütés ill. emelésérzékelővel?
De szeretném egy plusz riasztóval is megnehezíteni a dolgot ami tudna rablásgátlást plusz egyedi kapcsolós lenne, valami saját immoval. Érdemes ezzel foglalkoznom?
Köszi előre is a segítséget!

Kispofi Creative Commons License 2004.06.11 0 0 240
Biztos hogy gyári riasztó van az autódban? Csak nagyon kevés autóban van gyári riasztó, sokszor csak azt mondják, de utólag beszerelt van benne.Azért mert egy termék olcsó attól még lehet jó. Én az olcsóságot nem negatív értelemben használtam. Mentünk már ki menteni nagyon "márkás",drága riasztókkal felszerelt autókhoz is. Egy indításgátlónál nagyon fontos a megbízható müködés, mert ha behal lehetnek meleg perceid. Caesar rablásgátlós imót még nem szereltünk tehát nincs róla véleményem. Milyen rablásgátlás hatástalanításra gondolsz: rejtett kapcsoló vagy billentyüzet?
Előzmény: IGB (237)
Kispofi Creative Commons License 2004.06.11 0 0 239
Ha már benne van és ha eddig meg voltál vele elégedve akkor hagyd is benne.De azért érdemes a riasztó funkcióit átvizsgálni, hogy működnek-e? A márkaszervízekben beszerelt riasztókról nagyon rossz véleménnyel vagyok (nem a beszerelt márkákkal hanem a beszerelés igényességével van bajom).Sokszor találkoztunk már olyannal hogy nem kötötték be az indítástiltást,hátsó ajtót és a csomagtartót sem.Ajándékba adták a riasztót az autó mellé tehát az autós ne pattogjon.A riasztó funkcióinak működését magad is ellnőrizheted.,de nem ártana szakemberrel megnézetni.Konkrétan másik típust azért nem akarok ajánlani mert egyrészt többszáz is van a piacon amit én sem mind ismerek, másrészt elfogult is vagyok, mert én magam forgalmazóként is jelen vagyok a piacon.Általánosságban annyit azért mondhatok, hogy nem is a riasztó típusa inkább a beszerelés minősége,igényessége a döntő. A legjobb riasztót is (ha van ilyen?)lehet rosszul beszerelni.
Előzmény: sárdna (236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!