Azt látom, hogy két torx csavar fogja a helyére a kapcsoló házat és balra kéne kitolni a sínből, de az istenért sem bírom a műszerfalegységtől kihúzni...
(Bocs a két üzenetért, nem tudom, hogy lehet itt szerkeszteni...)
Tudnátok olyanban segíteni, hogy elég gyakran jobbra indexel a kocsim csak úgy random... Gondolom a bajuszkapcsolóm kontakt hibás lesz. Szét lehet szedni valahogy?
A gyári beállítás mellett a küszöböm ~egyenesen állt és hátul a kerékjáratban szinte alig volt hely a gumi fölött (optikailag). Mint pl. a VTS-eken. Igaz, ott elől is csücsentve van a futómű.
Btw a futóműnek erősen kétlem, hogy problémája lenne, mert a hídfelújítás óta nincs benne 1000 km. Szerelőnél pedig most volt két hete, aki teljesen átnézte a futóművet, mert műszakira is ment az autó.
Az enyém is, de nincs rajta emelve. 2 centivel magasabb a küszöb hátul. Persze ez azért is van, mert elöl jobban be van lapulva a gumi a motor súlya alatt.
Képről magasabbnak tűnik mint a gyári méret...és ha valóban magasabb akkor tud "pattogni" szépen. Elméletileg akkor van gyári magasságon, ha a küszöb vízszintesen van :)
Nem tudom merre laksz, de a helyedben egy Citroen hátsó futóművessel nézetném meg. Többen is vannak az országban. Valószínűleg eltörött a csapágy a lengőkarban. Ha elég csak azt cserélni akkor viszonylag olcsón megúszható. Ha a komplett futóművet javíttatod max 60-70 ezer plusz útiköltség. Reggel szétszedik délutánra kész. Van ahol 3 év gari jár hozzá, km megkötés nélkül.
Gyári kerékméretet feltételezve, kép alapján fentebb van a segge a kelleténél. Bár még ez sem magyarázhatja a keménységet a lentebb írtak miatt, aztán fene tudja.
Nem volt még f.állításon. Érdemes elmenni teleszkóp csere, gumicsere, +1-2 futóműalkatrész után ilyenre? Bár a válasz több mint valószínű, hogy igen mert nem hiszem hogy a szerelő összeszerelés után ilyeneket állított nekem. Most ahogy jöttem haza, viszonyítási alapom volt egy Opel G kombihoz. Az enyémnek jóval fentebb van a segge, persze ez így nem mérvadó, de szembeötlő a különbség.
Sajnos, ennyire nem értek hozzá. Nem tudom milyen lenne a gyári tűrés. Úgy tűnik össze kell szednem egy rakat pénzt és elvinni valamilyen Citroen specialistához, aki ha beül már érzi mi a gond, nem pedig mindenes szerelőhöz.