Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 59675

:-)

A kapcsolót is könnyű szétszedni, csak arra figyeljm, hogy a rugók ne vesszenek el.

Bár ezen már lehet, hogy túl is vagy azóta.

Előzmény: njnl (59674)
njnl Creative Commons License 2015.03.15 0 0 59674

Óóóriási hála! Kormány maxon kint és lent és máris kijött! :) 

Előzmény: BallyS16 (59673)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 59673

Kormányoszlopot magad felé ki kell húzni, a csatikat lekötni és akkor ki lehet játszani a helyéről.

Előzmény: njnl (59672)
njnl Creative Commons License 2015.03.15 0 0 59672

Azt látom, hogy két torx csavar fogja a helyére a kapcsoló házat és balra kéne kitolni a sínből, de az istenért sem bírom a műszerfalegységtől kihúzni... 

 

(Bocs a két üzenetért, nem tudom, hogy lehet itt szerkeszteni...) 

Előzmény: njnl (59671)
njnl Creative Commons License 2015.03.15 0 0 59671

Tudnátok olyanban segíteni, hogy elég gyakran jobbra indexel a kocsim csak úgy random... Gondolom a bajuszkapcsolóm kontakt hibás lesz.  Szét lehet szedni valahogy? 

_Twins_ Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59670

Igen az volt rajta, jó szemed van és így megnézve nekem is feltűnő.

De az 1.4 kupé gyári mérete 175/65R14 az ajtó matrica szerint, annak pedig az a váltója (bár leginkább a 185/55 R15).

Érdekesség pl, hogy az 5ajtós 1.4-esnek a gépkönyv 185/65 R14et ír.. fene se érti ezeket :)

 

 

Előzmény: BallyS16 (59668)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59669

A gyári beállítás mellett a küszöböm ~egyenesen állt és hátul a kerékjáratban szinte alig volt hely a gumi fölött (optikailag). Mint pl. a VTS-eken. Igaz, ott elől is csücsentve van a futómű.

Előzmény: BXtwelve (59660)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59668

/50-es gumid van? Olyan nagy elől a kerékjáratban a hely így képen....

Előzmény: _Twins_ (59659)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59667

Vagy a hídtartó bakok vannak ki. Azok elég rendesen csattognak olyankor.

Előzmény: HMEX (59666)
HMEX Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59666

Az rendben van. Úgy néz ki együtt kell éljek a hangos futóművel. :)

Előzmény: _Twins_ (59665)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59665

Ja hát ezt így nehéz lesz diagnosztizálni! Feltételezem nem 50-el követed el :)

Nézd meg a pótkerék nem ugrál-e a tartóban, az meg tud tréfálni.

Előzmény: HMEX (59664)
HMEX Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59664

Nem pattog, szép is lenne :))) Hanem nagyon hangos, ha átmegyek mondjuk egy fekvőrendőrön.

Előzmény: _Twins_ (59663)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59663

hát ha minden rendben van, akkor meg ne zavarjon hogy pattog :)

Előzmény: HMEX (59662)
HMEX Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59662

Btw a futóműnek erősen kétlem, hogy problémája lenne, mert a hídfelújítás óta nincs benne 1000 km. Szerelőnél pedig most volt két hete, aki teljesen átnézte a futóművet, mert műszakira is ment az autó.

HMEX Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59661

Köszi mindenkinek. Az enyém biztos, hogy magasabb ennél.

BXtwelve Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59660

Az enyém is, de nincs rajta emelve. 2 centivel magasabb a küszöb hátul. Persze ez azért is van, mert elöl jobban be van lapulva a gumi a motor súlya alatt.

Előzmény: BallyS16 (59658)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59659

az enyém ilyen, ~1.5éve felújított futóművel:

Előzmény: BallyS16 (59658)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 59658

Enyém is így áll, mint ez a kombi - de mert én emeltettem rajta.

Előzmény: francecoupe (59657)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59657

Elméletileg akkor van gyári magasságon, ha a küszöb vízszintesen van :)

 

Hááát nem gondolnám. A küszöb eleje mindig lejjebb van kicsit a modernebb autóknál. Én legalábbis így látom, persze ez nem több 1, max 2 centinél. 

Kb ez a gyári szint HMEX:

 

Előzmény: Törölt nick (59656)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59656

Képről magasabbnak tűnik mint a gyári méret...és ha valóban magasabb akkor tud "pattogni" szépen. Elméletileg akkor van gyári magasságon, ha a küszöb vízszintesen van :)

Előzmény: HMEX (59650)
Johnny1030 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59655

Az enyém teljesen megszorult tőle. Most olvastam régebbi írásokban, hogy teleszkóp hiba is okozhatja.

Előzmény: francecoupe (59654)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59654

Szerintem annak egyéb jelei is lennének. De azon kívül, hogy keményebbnek érzi a hátulját, más negatívumot nem említett. 

Előzmény: Johnny1030 (59652)
njnl Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59653

Szia. Cegléden személyesen ismerek szakembert, Hajdúszoboszlóra pedig telefonszámom van. Bár szvsz oda kéne visszavinni ahol felújítattad a hidat. 

Előzmény: HMEX (59650)
Johnny1030 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59652

Nem tudom merre laksz, de a helyedben egy Citroen hátsó futóművessel nézetném meg. Többen is vannak az országban. Valószínűleg eltörött a csapágy a lengőkarban. Ha elég csak azt cserélni akkor viszonylag olcsón megúszható. Ha a komplett futóművet javíttatod max 60-70 ezer plusz útiköltség. Reggel szétszedik délutánra kész. Van ahol 3 év gari jár hozzá, km megkötés nélkül.

Előzmény: HMEX (59650)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59651

Gyári kerékméretet feltételezve, kép alapján fentebb van a segge a kelleténél. Bár még ez sem magyarázhatja a keménységet a lentebb írtak miatt, aztán fene tudja.

Előzmény: HMEX (59650)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59650

Csináltam  képet, arról hogy mégis hogyan mutat.

HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59649

Nem volt még f.állításon. Érdemes elmenni teleszkóp csere, gumicsere, +1-2 futóműalkatrész után ilyenre? Bár a válasz több mint valószínű, hogy igen mert nem hiszem hogy a szerelő összeszerelés után ilyeneket állított nekem. Most ahogy jöttem haza, viszonyítási alapom volt egy Opel G kombihoz. Az enyémnek jóval fentebb van a segge, persze ez így nem mérvadó, de szembeötlő a különbség. 

Előzmény: francecoupe (59648)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59648

A futóműállításon kellett kapjál papírt az eredményekről, azon van a tűrés. De ennek nincs köze a keménységhez.

Előzmény: HMEX (59647)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59647

Sajnos, ennyire nem értek hozzá. Nem tudom milyen lenne a gyári tűrés. Úgy tűnik össze kell szednem egy rakat pénzt és elvinni valamilyen Citroen specialistához, aki ha beül már érzi mi a gond, nem pedig mindenes szerelőhöz. 

Előzmény: francecoupe (59646)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59646

Futóműállításnál nem nyúlnak a rugókhoz. Állítani sem lehet hátul a geometrián, mert fix. Gyári tűrésen belüli a hátulja?

Előzmény: HMEX (59645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!