Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18924

Busz gá­zolta ha­lálra a te­me­tő­ből ha­za­felé igyekvő nénit

 

Tel­je­sen meg­ren­dült annak a busz­nak a so­főrje, ame­lyik va­sár­nap dél­után Szé­kes­fe­hér­vá­ron ha­lálra gá­zolt egy idős nőt.

A bal­eset rész­le­teit még vizs­gálja a rend­őr­ség.

 

A székesfehérvári buszmegállóval szemben lakó azt mondta, az idős nő a temetőből igyekezhetett hazafeléa tragédia után egy kis gereblye és kapa hevert mellette. A nőt a Csíkvári úti buszmegállóban gázolta halálra a 11-es busz vasárnap délután.

 

Az egyetlen szemtanú azonban magát a balesetet nem látta, a rendőrség is vizsgálja egyelőre a körülményeket. Mindössze annyit tudni, hogy a nőnek nagyon súlyosan roncsolódott a lába, a vérzés és a sokk hatására még a helyszínen életét vesztette.

 

 

A hírek szerint az autóbusz sofőrje teljesen összetört. A társaság egyelőre annyit közölt, hogy a 48 éves sofőr több mint 20 éve vezeti a székesfehérvári helyi járatot, több mint 5000 kilométert (?)  teljesített már balesetmentesen.

AlbaCivitas Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18923
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18922

A 907-ről pedig, ami világoskék, megállapítottuk, hogy norvég kocsi volt... :D

Előzmény: htibor (18921)
htibor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18921

Meg 909 is, ami szintén Conecto, színét nem tudom, mivel még nem láttam :)

Előzmény: lobbanórotor (18920)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.25 0 0 18920

Van NBD-908 is. Fehér Conecto. 

Előzmény: htibor (18487)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.24 0 0 18919

Idén. 

Előzmény: Scatty29 (18918)
Scatty29 Creative Commons License 2015.10.24 -12 1 18918

Köszi!

 

Egyébként a KCH-560-at pontosan mikor dobták ki mert 2014.10.31-én lőttem.:

Előzmény: lobbanórotor (18906)
DUD-554 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 18917

Üdvözlet!

OFF téma: Október 23-tól a Homm Kft. vette át a Denso vidéki járatait.

D 20 Creative Commons License 2015.10.21 0 1 18916

Kis esti közléskényszer:

Megutaztam a BPG-806 c. járművet; lófaszt van takarítóság. Redvás minden négyzetcentimétere.

A pótkocsiban rommátörve a mennyezeti dekorit; ha egy funérlap lenne odacsavarozva a lyukra, akkor is különben nézne ki.

A bal hátsó oldalüveg régi, koszos, zörgős ablakkal van pótolva. Könyörgöm, már sok "csendesüveges" kocsit kidobáltak az utóbbi években, hát lófax a tehénbe, hogy minimális igényesség sincsen a karbantartásban...

Azt már csak val'szeg behaluztam, hogy a turbinacsapágy kicsit fárad...

 

Szorri for maj bréjnsztorming. :) :(

Tommmmmm Creative Commons License 2015.10.21 0 0 18915

Ez egy román busz Ikarusként levizsgáztatva, de azóta már selejtezték. Korábban volt róla itt szó.

Előzmény: Snake-Mojzi (18914)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.10.21 0 0 18914
Előzmény: BPO-105 (18133)
D 20 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 18913

Szomorú dolog, ami van jelenleg.

A használtbeszerzések is csak azt mutatják, hogy mennyire nem jól működik az egész...

 

Amikor hónapokig szóló kocsival pótolnak egy csuklósfordát, akkor is tuti néhány volt utas autóra vált inkább.

Felfoghatatlan, hogy miért nem működik például az, hogy a tartósan kieső csuklós helyett vennének egy hasonló járművet más szerencsésebb (jobban működő) társasagtól a pótlás idejére...

 

Persze nem lát bele a fotelmartalóc, csak agonizál, mert ez a hobbi jutott neki. :) :( 

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 18912

18906. hsz.-ben elég jól le van írva, miért nem szednek ki semmit belőlük. A másik pedig, hogy a következő használtbeszerzéssel ezeknek a Steyr-Volvoknak a lecserélése az egyik terv.

Előzmény: eric35 (18911)
eric35 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 18911

KCH-521 is mehetne a selejtbe...

 

Mondjuk nem értem, a két kivont kocsiból miért nem szedtek ki minden használhatót, amivel a megmaradtakat javítani lehetne...biztos jobb a berhelés...

HumbiZozo Creative Commons License 2015.10.20 0 0 18910

Egy kis érdekesség:

http://www.origo.hu/utazas/hirek/20151020-segitseget-kapnak-a-tanacstalan-utazok-a-balatonon.html

Itt több vállalat fogott összes, az idén májusi kigondolástól csupán fél év kellett, hogy októberben már valós tesztüzemben működjön az utastájékoztatás. Nálunk miért nem megy mindez egyazon társaságon belül 1 év alatt sem?

Előzmény: HumbiZozo (18889)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.19 0 0 18909

De, hogy melyik telepről hova lesznek "elbizniszelve" a selejt járművek, na ezzel nem kéne baszakodnia a hobbistának.

 

Nem is az az érdekes, hogy hova vittek bontani valamit, hanem hogy egyáltalán bontva lett-e, ezt pedig azért jó lehet tudni. Van olyan Volán-társaság (direkt nem nevezem meg), amelyik afféle házi bontót üzemeltetett az általa szolgáltatott megye egyik településén, és a bontós brigád abból a szempontból rendkívül alapos volt, hogy 20 évre visszamenőleg meg tudták mondani rendszám szerint, hogy a társaság buszai közül mit bontottak el náluk. Innen pedig tudni lehetett, hogy ami nem náluk végezte, azt elvitte a maszek (vagy a román). Ez egy teljesen korrekt modell volt. Nem tudom, hogy a kérdéses cégnél az összevonások és törvényváltozások után is így maradt-e. 

Előzmény: D 20 (18908)
D 20 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 18908

Felettébb érdekes nekem, mint "H" kategóriás fotelmartalócnak az Alba és utódcégének a fémhulladékká váló autóbuszokkal való gazdálkodása.

Az odáig alap, hogy valószínűleg engedély, egyéb köteles, stb lenne a saját telepeken való elbontás, mint kb 2006-ig.

De, hogy melyik telepről hova lesznek "elbizniszelve" a selejt járművek, na ezzel nem kéne baszakodnia a hobbistának.

Nem beszélve arról, hogy a még megmaradó járművek esetenként féllaikus szemmel rosszabb állapotúnak tűnnek, mint a selejtek. Valamint a maradó járművek egy része zörgő ablakokkal, plexi pótlással, átmenő csavarokkal kókányolt ajtókkal dolgoznak és a selejtekből nincsenek igényesen javítva.

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

Poén az is, hogy az elmúlt években "nyáriasított" és tovább racionalizált 2400falvi menetrendet mennyivel kevesebb kocsival is ki lehet adni, mint annak bevezetése után 1-2 évvel...

 

2007-óta minusz: 439, 442, 447, 449, 454, 457, 464, 941, 836, 837, U-458, 810, 697 

Remélem nem hagytam ki egyet sem. Eff a 442, 457 pótlására lett a 323, 806.

 

Szóval, szóval másik hobbi kéne, vagy mi... :) :(

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 18907

Így van, több saját mozdonyuk is van. Egyben ami a mozdonyoknak, személykocsiknak Sátoraljaújhely, az a tehervagonoknak Moha-Rakodó: végállomás.

Előzmény: lobbanórotor (18906)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.18 0 1 18906

Moha-Rakodó vasútállomás. Ott van az Alcufer Kft. telephelye. Nem jártam még ott, de elvileg az egy rohadt nagy roncstelep, és a vasúton adják fel a vashulladékot Olaszországba (legalábbis én azt olvastam régebben, hogy a hazai ócskavas legnagyobb részét az olasz autógyártás használja fel). Rendszeresek is a tehervonatok. 

Egyébként figyelemre méltó, hogy a két Steyr úgy lett oda kivontatva, hogy szemmel láthatóan ki se szedtek belőlük semmit, tehát úgy lesznek széttrancsírozva, ahogy vannak. Nem csodálom: túl kevés van itthon ebből a típusból, vagyis nem éri meg belőlük kibontani semmit - és ez amúgy sem Ikarus, hogy minden csereszabatos belőle mindennel. Szerintem lassan a DAB-ok is Mohán végzik. 

Előzmény: Scatty29 (18905)
Scatty29 Creative Commons License 2015.10.18 -9 0 18905

Mi az a Moharakodó? Bontó?

Előzmény: Törölt nick (18901)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.17 0 0 18904

Itt a kép a KCH-562-ről

 

 

és a KCH-560-ról

Előzmény: imikee1 (18902)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.17 0 0 18903

Nem volt nálam a telefonom, hogy képet tudjak csinálni róla amikor vitték!

Előzmény: imikee1 (18902)
imikee1 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 18902

Fotó vagy valami esetleg??

Előzmény: Törölt nick (18901)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.16 0 0 18901

Most láttam ahogy húzta a Rába az AOA-330-at! Vitték Moharakodóra!
Nemsokára viszik a KCH-560-at és a KCH-562-őt is!

D 20 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 18900

A vértesi részről meg írják a gyerekek a rendszeres utaslemaradást, járatkimaradást.

Előzmény: htibor (18899)
htibor Creative Commons License 2015.10.15 0 1 18899
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.10.15 0 0 18898

Nagy köszönet mindkettőtöknek!

klapperes Creative Commons License 2015.10.15 0 0 18897

BY 46-05 -> AOA-339

BY 46-06 -> AOA-354

BY 46-08 -> AOA-338

Előzmény: Gábrisvitéz (18895)
htibor Creative Commons License 2015.10.15 0 0 18896

GF 39-95 -> BV 58-73 -> AOA-364 -> S1997

GF 39-96 -> BV 62-72 -> AOA-564 -> S1995

Előzmény: Gábrisvitéz (18894)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.10.15 0 0 18895

És egy - talán egyszerűbb - kérdés. Össze tudnátok párosítani a következő rendszámokat?

 

BY 46-05

BY 46-06

BY 46-08

 

és

 

AOA-338

AOA-339

AOA-354

 

Ezúttal is előre megköszönöm a segítséget!

Előzmény: Gábrisvitéz (18894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!