Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55684

Kedves Feri!

 

Minden motor, de főként a porlasztós kétüteműek nagyon kényesek a szívó- és a kipufogó oldali ellenállásra. A résvezérléses motor már csak ilyen. Az sem jó, ha ellenállás nélkül megy be a levegő a porlasztóba, de az se jó, ha teljesen el van fojtva. Akármilyen hülyeségnek hangzik, de a gyári fémhálós légszűrőbetéttel lehetett trükközni: különféle tömörségre gyúrva lehetett a szívászajcsökkentőbe helyezni (csak arra kellett vigyázni, nehogy a vázba essen), így meg lehet találni a helyes ellenállást. A robogók egy része még szintén porlasztós 2T, azoknak sem segít sokat a sportlégszűrő, ha ész nélkül használják. De van aki szereti a szívászajt, meg nem érdekli ha esőben némi víz is bejuthat a porlasztóba.

 

Ez a modern négyütemű motoroknál is előjöhet. Ha egy injektoros motor nincs megáldva még légtömegmérővel, akkor a légszűrő módosítása kedvezőtlen hatással is járhat.

Előzmény: feri1107 (55682)
miko? Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55683

" ismerösök azt mondták hogy 50 ccm re sport légszürő haha"

 

Ismerőseid amihez nem értenek miért szólnak bele?! (figyeld csak a légszűrőt)

Én meg ezt üzenem nekik (ja, és: mua-ha-ha): 

 


Előzmény: tomi2107 (55679)
feri1107 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55682

Szeva 210-esemre tettem sportfiltert de ugy hogy az a fekete borittas ninc s akarbin hanem annak a helyere egyböl a karbira tettem ra a sportfiltert es eccerüen nem tudom beallitani a kevereket mar minden hogy probaltam es nem jo mindig ha rahuzom a gazt lefullad vagy ha a labara van allitva ugy huzom ra a gazt jo de ha terheles alatt van pl ha rajta ülök es ugy uyg meg nem akar menni mit csinaljak vele? Szerinted menyire allitsam a kevereket? Vagy mit csinaljak vele? Válaszod elöre is kösz :D

Előzmény: Tóni bácsi (55604)
feri1107 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55681

Kösz  a válaszod. Csak en sajna nem tehetem vissza a gyarit mer ugye az reszben a vaz belsejen kersztül szivja  a levegöt es nekem  kb 10-evet alt asztan lett felujitva es a vaz tele van roszdaval es minden 100 km utan kb a karbi tele van roszdaval es szehetem szet es tisztithatom ki sajna mer eldugul a düzni sajna.

Előzmény: tomi2107 (55679)
feri1107 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55680

Szevasztok 210-esemre tettem sportfiltert de ugy hogy az a fekete borittas ninc s akarbin hanem annak a helyere egyböl a karbira tettem ra a sportfiltert es eccerüen nem tudom beallitani a kevereket mar minden hogy probaltam es nem jo mindig ha rahuzom a gazt lefullad vagy ha a labara van allitva ugy huzom ra a gazt jo de ha terheles alatt van pl ha rajta ülök es ugy uyg meg nem akar menni mit csinaljak vele? Szerintetek menyire allitsam a keveréket? Válaszotokat elöre is kösz :D

tomi2107 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55679

feri1107 szia sajnos ugyan ez a problémám nekem is igaz beálitom megy de ahogy full gáz jön fullad már mindent kiprobáltam ismerösök azt mondták hogy 50 ccm re sport légszürő haha robogóra esetleg igy vissza raktam a gyárit csak ugy repül vele egész ma reggelig hajnalba jöttem haza melóbol 2-es sebesség eltünt :) pedig tegnap azon dolgoztam kicseréltem az öszes szimeringet mert eddig finoman jött a hajtómüolaj az pedig nem tesz jót a pofáknak most megyek bütykölni :) a légszüröt meg szerintem kérdezd meg attol aki profi benne de lehet hogy csak nem jót választottunk.

Előzmény: feri1107 (55665)
BLaaszloo Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55678

Igazából egy Varga féle lángvágó kellene erre a feladatra meg egy olyan karosszérialakatos aki még hagyományos módon gázzal játszadozik.

Előzmény: miko? (55661)
Leopoldi Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55677

Hát csak azért nem volt benne erő mert nagyon kicsi volt a dugattyú illesztése mégbedig 1 század alatt.

Szorult az egész. Vettem bele egy másik dugót és igy már jó.

Most járatom be max 15-18 km/h között megyek vele ha melegszik kicsit leállok.

Szeretném ha a tartós 25 km/h-t tudná, mielőtt felújítottam és még használatam a gépet ez jó 10 éve  volt persze napi használatban akkor 30 km-et ment tartósan kb napi 50 kilómétert mentem vele.

 

Köszönöm a dicséretet.

 

Leopoldi

Előzmény: miko? (55654)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55676

Á, elvennéd a célszerszámom értelmét! :) Én is gondolkodtam, hogy lehetne enélkül szétszedni, de nincs a blokkon olyan jó feltámasztási lehetőség mint a Babetta blokkoknál. Ráadásul dupla csapágyas a főtengely a primer lánckerék alatt... Meglátjuk hogy lesz, de a célszerszámot akkor is be kéne fejezni. Homokfúvós emberkét nem tudsz a környéken? A szolnoki kapcsolatom feladta a szakmát. Pedig olcsón és jól dolgoztak.

Előzmény: miko? (55674)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55675

Nekem jó, de még az asszonnyal is meg kell tárgyalnom.

Előzmény: 53zsiga (55673)
miko? Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55674

Akkor csak a blokkot hozd át, széthúzzuk azon kazánlemez nélkül is!

Előzmény: Törölt nick (55672)
53zsiga Creative Commons License 2011.08.19 0 0 55673

Akkor vasárnap 9 kor?

Előzmény: Törölt nick (55672)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55672

Persze hogy jó. Egy hónapja várja a blokkom a szerszámot, ráér még pár napot. Most úgysincs pénzem a gépműhelyre, csapágyakra, szóval akár később is jó.

Előzmény: 53zsiga (55671)
53zsiga Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55671

Az szombat? Mert a vasárnap reggel jobb lenne,  szombaton melózom, lendületben a gálya!

Előzmény: Törölt nick (55670)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55670

Nem fogom kihagyni. Legyek olyan rohadék és 20-án zargassalak vele?

Előzmény: 53zsiga (55667)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55669

Köszi. De belegondotál már, mennyi is 15 kg PVC cső? Egy Babettára kell mondjuk 2 m. Szerintem a 15 kg több mint 100 m...

 

Ráadásul ezt még a Vaterán sem nagyon lehet eladni, mert több a postaköltség mint egy motorra való cső ára. Még alszom rá jópárat.

Előzmény: pézsé69 (55666)
53zsiga Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55668

Leopoldi! Szép munka büszke lehetsz rá! Használd örömödre!

Előzmény: Leopoldi (55653)
53zsiga Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55667

Marcell hozd nyugodtan, én akkor is elvágom ha aláteszel még egy ilyen lemezt, szétvágom mindt a cigány farka a gyöpöt!!!

Előzmény: Törölt nick (55662)
pézsé69 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55666

Marci! Nem piskóta a legapróbb részletekik elmenő tökéletesség iránti igényed!Gratula!Majd Neked is kikeresek egy megfelelő oklevelet, akárcsak miko?-nak! :))) Mipolán csőigény ügyben esetleg motorosboltokat is megkereshecc!                                                                                                                                                                                                                                                                      Jó éjt az Uraknak!

Előzmény: Törölt nick (55659)
feri1107 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55665

Szeva látom sportfiltert tettel ra. En is a 210-esemre tettem sportfiltert de en ugy hogy az a fekete borittas ninc s akarbin hanem annak a helyere egyböl a karbira tettem ra a sportfiltert es eccerüen nem tudom beallitani a kevereket mar minden hogy probaltam es nem jo mindig ha rahuzom a gazt lefullad vagy ha a labara van allitva ugy huzom ra a gazt jo de ha terheles alatt van pl ha rajta ülök es ugy uyg meg nem akar menni mit csinaljak vele? Meg aszt akarom megkerdezni neked a keverek menyire van allitva? Válaszod elöre is kösz :D

Előzmény: tomi2107 (55551)
Pheaton 207 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55664

Az a helyzet, hogy nekem nem nagyon lesz szükségem szürke csőre. Egyrészt, mert a K60-at találtam számomra megfelelőnek, másrészt meg nem törekszem a 100% gyári állapotra. Így nem hiszem, hogy betársulok.

 

A csavarokhoz gratula!

 

Szép estét Mindenkinek!

Előzmény: Törölt nick (55659)
miko? Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55663

Van flexem, de nem ipari, és nem olyan mint amit a tűzoltók használnak a kocsik szétvágásához.

Ezért mondom: barkács.

Előzmény: Törölt nick (55662)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55662

Ja hogy te a kis fogorvosi műszerre gondoltál? Azzal a lyuk felbővítését lehetne csinálni esetleg. Az sem lenne rossz, akkor már működne a cucc, még ha pár kilóval nehezebb is a kelleténél, meg nagyob... Ebben a méretben nem nagyon lesz alkalmas a 207-es szegmensvezető lehúzásra, csak ha ki van szerelve a motor.

Előzmény: miko? (55661)
miko? Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55661

Atyaisten!!!!

Ehhez plazma, vagy lángvágó kell, ebben nem sok kárt tehetnénk egy kis barkács flex-el, mint az enyém.

:(

Előzmény: Törölt nick (55658)
53zsiga Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55660

Szerinted kibírom a 10 G-t? Mert a Babetta kenés okán olyan kézenfekvő dolgok világosodtak meg elöttem amin eddig átsiklottam.

Előzmény: miko? (55644)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55659

Az utolsó fotón pedig látszik, hogy nem lett tökéletes. A felfogató fül rá volt hegesztve a dobra, így nem tudták jól felpolírozni, a króm sem tapadt fel rendesen. Ma már jól láthatóan rozsdál azon a részen. De szerencsére van helyette egy tökéletesen sikeredett példány is, csak egyszer fel kéne már szerelnem.

 

Sikerült a Faborynál M5×10-es lencsefejű EH csavart vennem! (207-es lendkerekébe) Két éve hajkurásztam már.

 

Meg még valami: rajtam kívül kell még valakinek Mipolán (lágy pvc) cső a vezetékekre védőcsőnek, illetve a porlasztóház-váz összekötéséhez? Gyártót találtam, a fekete színnel nincs gond (min. 3 kg), de a szürke gyártását csak min. 15 kg-os tételben csinálják. Az meg még az unokáimnak is sok lenne, ezért keresnék beruházó társakat.

Előzmény: Pheaton 207 (55657)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55658

 

Mesterem! Ezt kéne kisebbre szabdni, de a vicc kedvéért 12-es lemezből csináltattam. Csiszolni is kellene a csavar hátoldalánál, mert nem sikerült jól pozicionálni az anyát és megakad... Jó feladat?

Előzmény: miko? (55647)
Pheaton 207 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55657

Basszus, de jól néz ki a fotó a két dobról.

Meg a két dob is baromi szépre sikeredett. :D

 

Tuti láttam már, mert átböngésztem az oldalad, de valahogy csak most tűnt fel igazán. :)

Előzmény: Törölt nick (55656)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55656

Nagyon szép lett a vas! Én is gratulálok, használd egészséggel!

 

Nekem ugyan van egy 206-os dobom újrakrómozva, de már én is szeretnék egyszer egy ilyen szép 206-ost hadrendbe állítani, az arra vár. (Telhetetlen lettem)

 

Én 28-as dobra vadásztam, amikor véletlenül ráleltem. Amikor miko?-nál szereltük bele a menetes szálat, akkor jöttünk rá a turpisságra... A különbség a hosszában van, a 206-osé hosszabb (48 cm). Börzén, Vaterán, Teszveszen lehet ilyesmire bukkanni.

 

http://www.jawamoped.hu/szereles/b28kipufogo.htm

Előzmény: Leopoldi (55653)
Pheaton 207 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 55655

Kipufogóm nincs, de a motor qrvaszép lett! GRAT!

Előzmény: Leopoldi (55653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!