Hátsó fékdob leszereléséhez kellene kis segítség, infó..... Elinduláskor "ugrik, kattan " egyet az autó behúzott kézifék után. Remélem egy dobtisztítás segítene.... Vagy valami más ötlet? Előre is köszönöm....
A Supervan 1 még jó volt, a többi már nem igazi Transit... :( Csak egy úgy kinéző kasztnit húztak egy versenyvázra. Akkor inkább már egy ilyen: http://www.youtube.com/watch?v=wQ6bCi8HiPI vagy ilyen, csak nem ennyire rondában :) http://www.youtube.com/watch?v=j1HJIWSgNEc De a lényeg, hogy ilyen legyen a menetteljesítménye:) http://www.youtube.com/watch?v=s0qjkfqcuD0 (nézzétek végig)
Valami elektromos hiba lesz,ki kell szedni az óracsoportot és ellenőrizni a csatlakozást,megmérni a feszültséget és a testet ellenőrizni.A kilóméteróraban közös az üzemanyagmérővel,rossz kilóméteróra zavarja az üzemanyagjelzőt.(csak az elektromosoknál,bovdenesnél nem)
Ha a chek lámpa világít akkor már tárol hibakódot.Elvileg ford márkaszervizben ki tudják olvasni. Leszedni az adagolót akkor kell ha azt akarod bevizsgáltatni,azt csak Kecelen tudják.
A kilóméter óra is siet, 30-ról indul, és ha egyhelyben állok járó motorral, akkor is számol. Egyébként támpontnak minden tankoláskor nullázom a napi számlálót, de akkor épp úgy sikerült. Mióta van mobiltelefon, sokkal könnyelmübb az ember, és hajlamos rámondani, ha nem bírja ki, majd hoz a haver! Hát én így jártam! Vissza a kilóméter órára, mi lehet a baja? Közös a probléma a tank órával?
Még nem, de most, hogy mondod, közbe kigyullad a piros lámpa. Leállítás után újraindítás, és nem világít. Valami közelebbi helyet nem tudsz? Győr Sopron megyébe? Le kellem venni ugye, és csak az adagolót vinni!
Akkor jó,az szokott baj lenni ha a vákumcsöveket dugózzák le,az ecm egyből észreveszi ha nem mozog a membrán. Az az adagolón bármi képes elromolni.Kecelen meg tudják vizsgálni neked. Kiolvasóval nézték már az autód?
A szivócsonk, és az egr után lévő közdarab között, klingerit lappal. Lucas adagoló van rajt, kb 1éve szintén kifogytam/mivel a tank óra nem megy le a nullára, tehát nem tudom a végét, Szerintem állandóan kap valamenyi testet valahonnan/ akkor a papirtömítés ment ki a két fél között. Okádta a gázolajat. Elvittem,raktak bele, beállították, azóta jó volt. Ha az adagoló, szerinted mi baja?
Az egr-t pontosan hogy zártad le?Egyébként ha az eredeti fostömlő lucas adagoló van rajta készülj fel hogy az lesz a hunyó. Kétféle lucas adagoló van,ami már behányt és ami befog.
A segítségeteket kérném! A követkető a gondom:99-es, 2.5 TD a gép. Kb 4 hónapja kifogyott az üzemanyag, azóta 2liter plusz! Közepes fordulattól feljebb, érdekes ciripelő hang jön elő, ami gázadásra változik. Szürőt cseréltem, egr ledugózva, maf szenzor tiszta, Gőzöm nincs mit tegyek még. Hidegekbe pöccre indult. Semmi más jelenség. 12 éve transitom van, még ilyen nem történt.
Ma neki álltam kiszedni egy ilyet,de rájöttem hogy kétféle kivitel van.Egy darabból van a fólia és egy csoki megy rá,vagy két kicsi fólia és két csoki megy rá.A tied milyen?
AE,Goetze a jó minőség,de tettem be tarabusit is,azzal is elment majdnem 100 ezret,illetve a Szakál-Metál forgalmaz a saját nevén is jutányos áron gyűrűt,szintén nincs vele gond.
Szelepszárszimmeringet hf leszedés nélkül is lehet cserélni de transitnál nem jellemző hogy ez miatt enne olajat. Hf et nyugodtan le lehet szedni,ez egy túlméretezett öntöttvas hf,18 darab csavarral,nagyon ritkán kell síkolni,ha nem forralta a vizet szinte soha. Az alulméretezett fos aluminium szarokat síkolják állandóan,a tr blokk nem az a kategória.Vonalzóval ellenőriz és visszatesz. Gyűrű gond lesz ott szvsz.
Van egy 96-os évjártú tranyóm, 2.5-ös sima diesel, 400 km-en megeszi az egyliter olajat. Hidegben indul, hegyre fel megy 1T cuccal gondnélkül, és nagyon szép a hangja is. Kisfordulaton nemfüstöl, de ha odalépek neki, akkor ködösít.
Meghalt a motor? Olajlehúzó gyűrű? Estleg szelepszár szimering? I lyen ötleteket hallotam idáig. A szerelőm nemakarja levenni a hengerfejet, mert aztmondja akkor egyből síkolni kell, anélkül nemlehet visszarakni.
Annyit azért elvárnék, hogy ne 6.000 Km-et bírjon egy szimering, hanem min. 50.000 Km-et. /azt már meg sem merem említeni, hogy a corollámba még nem kellett cserélni 13 éves/
Mi a garancia arra, hogy a cseredarab többet kibír?? Vagy 3 havonta cserélgessem???
Kíváncsi leszek a hiba konkrét okára, ami majd csak a bontás után derül ki.
A mai autóktól már ne várd azt amit a régiek tudtak megbízhatóság terén.Ezeket már marketingesek tervezik.De gondolom megcsinálják gariba és jó lesz. Nekünk is van egy új autónk,egy Fiesta,most van benne 28e km,lekopogom még nem volt vele semmi gond.
Sziasztok! Keresnék elsö ajtohoz,illetve a tolóajtóhoz gumikédert,nem baj ha nem uj és nem egész csak alulra kellene potolni,mert a régi elporladt. Köszi Némó nemo@pannongsm.hu
Nem sokat kockáztattam,mert csak most fogom kifizetni!Még pár napig azért próbálgatom,mindenesetre most nagyon jól megy (50ekm-t fuitott transitból van) igaz a porlasztók is ki lettek tisztitva!Amitől a legjobban féltem (és emiatt el is húzodott a javítás) hogyha egyszer szétszedik akkor már annyit kérnek amit nem szégyelnek a javításért!Nagyon valószínű (bár sose fogom megtudni) hogy a szabályzóelektronika adta meg magát ,legálábbis a hibakód alapján erre gyanakodott a legtöbb BOSCH szerviz és abban is egyetértettek,hogy min. 180eFt a javítás!
Elindult végre a transit,végül is az adagoló adta meg magát.Sikerült szerezni egy bontott adagolót amivel új életre kelt és még annyiba se került mint amennyiért bevizsgálták volna a rosszat !
Apropó tökölés és tankolás. Nálam tankolásnál folyamatosan kattan és megáll a pisztoly. Nagy nehezen tudom eltalálni azt a kis mennyiséget a pisztollyal hogy ne álljon meg folyamatosan. Egy örökkévalóságig tart a tankolás. Más. Megelégeltem a kilóméteróra világításom stroboszkópolását/ ritkán világítását. Rendeltem egy nyomtatott áramkört hozzá, mivel a nyomtatott áramköröm izzó alatti szakadása/felgyűrődése okozza a hibát. Kemény háromezer párszáz forint volt......