Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vadász75 Creative Commons License 2012.05.06 0 0 6374

 Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2001-es évjáratú 1,8-as C5-öm van .Tegnaptól nem mér a kilóméterórám, a számlálók viszont mennek. Volt e már valakinek ilyen gondja, ill. mit lehet ilyenkor csinálni. Tudja e valaki javítani, vagy cserélni?

betg Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6373

Paraméterezni kell , a gázolajszűrő csere elsősorban nem árt én a boxeremmel szívtam pont egy szar gázolajszűrő miatt, pedig új volt.

Előzmény: zolko004 (6368)
betg Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6372

OK akkor hülyeséget írtam, kell bele venni 2 újat és az egy pár évig jó lesz.

Előzmény: Fogash (6367)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6371

Ha leért az ablak, még nyomod a lefelé irány 2-3 másodpercig és a felső véghelyzetben is ugyanígy jársz el.

Előzmény: elefant69 (6370)
elefant69 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6370

köszi, de hogyan tudom az újra tanítást elvégezni?

Előzmény: betg (6363)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6369

Hát pedig ha tartósan tolod neki és véletlenül tényleg dugult egy kicsit a szűrő, akkor a nagyobb mennyiséget már nem tudja átangedni, leesik a real cső nyomás, a vezérlő pedig szépen letilt, illetve kényszer üzemmódba kabcsol. Az üzemanyag nyomás ezután ugyan helyreáll, de a vezérlő csak az újraindítás után hajlandó megint rendesen működni. Én a téli hidegekben jártam így kétszer egymás után. Kicseréltem a szűrőt és azóta sem jött elő.

Előzmény: zolko004 (6368)
zolko004 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6368

Nemrég volt cserélve minden, de ha tényleg valami hasonló probléma lenne, akkor azon szerintem egy újraindítás sem segítene...

Nálam viszont az újraindítás segít, ill. ha csak krúzolok és néha gyorsítok, akkor nincs is semmi gond, csak akkor gyengül el, ha tartósan hajtom, tempósan közlekedek.

Előzmény: Fogash (6366)
Fogash Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6367

nemá?! Autót kéthetente zsírozni utoljára a harmincas években volt szokás...

Előzmény: betg (6364)
Fogash Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6366

üzemanyag szűrő eltömődése? Lassú menethez való kakaó átszivárog rajta, de amikor kellene a sok nyál a krafthoz, akkor már fojtásként érvényesül. Mikor volt cserélve a szűrő? nem lehet, h betankoltál valami retkes olajat?

Előzmény: zolko004 (6365)
zolko004 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 6365

Sziasztok!

 

Kis segítséget kérnék, hátha tudtok magyarázattal, ötletekkel szolgálni...

Van egy 2.0HDi C5II, amivel ha tempósan járok, akkor egy idő után úgy tűnik, mintha egyre lomhább lenne. A gázreakció is lassul, nyomom a pedált és csak pár másodperc múltán kezd húzni, ill. a fordulat max. 2500-ig megy és kész, mintha letiltana, elfogy az erő:( Ez főleg előzés közben zavaró... Ha újraindítom, akkor megint minden rendben, megy tovább.

Találolkoztatok már ilyen problémával, mi okozhatja?

Előre is köszi a segítséget!

betg Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6364

Jó alaposan befujkálni kenő spray-al ,jól megjáratni ,majd 2 hetente egy kicsit mindig befújni és többet nem lesz vele gond.

Előzmény: po405 (6361)
betg Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6363

Szia egy áramingadozás miatt elfelejtette a végállását, aksi le majd vissza és újra tanítani a végállást.

 

Előzmény: elefant69 (6362)
elefant69 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6362

sziasztok, C5III bal első ajtaján az ablak a teljes felhúzást követően automatikusan leereszkedik középállásba. Van valamilyen ötletetek, hogy mi lehet a gond, és hogyan lehet orvosolni? A segítséget előre is köszönöm.

po405 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6361

Köszönöm az infót.

Nálam a bowden rendben van, könnyen mozog, viszont a féknyergen lévő kis kar állandóan megszorul (hol az egyik, hol a másik oldal)..

Elég idegesítő, mert alig merek kéziféket használni.. kiszámíthatatlan..

Előzmény: bordóc5 (6359)
bordóc5 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6360

Kédves Forumtársak

 

C5 I kézifékbowden cserét és ellenőrzést vegyétek be a karbantartási listára mert a vezetőcsőnél eltud törni a bowden megvezető és szépen berohad a vezető csőben elég nagy szívás mert finoman fogja az autót stb ha berág még jobb akkor csak a vágása segít hírtelen

 

üdv Bordó

 

bordóc5 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 6359

A bowden szokott berágni Ma cseréltem  télen be is fagyott 

Előzmény: po405 (6350)
betg Creative Commons License 2012.05.02 0 0 6358

Szia igen le kell venni , mert a hővédő lemezt  le kell venni mert anélkül elég nehéz kicserélni.

Előzmény: bordóc5 (6357)
bordóc5 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 6357

Kézifékkötél megvezető cső cseréhez a kipufogót le kell venni vagy van valami trükk

po405 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6356

Ötszögkulcsom van, de ha felesleges, akkor nem szedem szét...

Előzmény: betg (6355)
betg Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6355

Hagy ha így működik kár belepiszkálni ,no meg 5szög kulcs nélkül elég nehéz lesz

Előzmény: po405 (6354)
po405 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6354

Köszönöm!

Igazából erre jutottam én is, délelőtt meg is csináltam..

Egyébként mi okozza ezt a problémát?

Ha szétkapom a féknyerget, kitakarítom és egy felújító készlettel összerakom, akkor megoldódna a gond?

Előzmény: betg (6353)
betg Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6353

Szia ha még nincs teljesen berohadva csavarlazitóval befújni és jó alaposan megmozgatni , majd 2-3 hetente megfujkálni valami kenő spray-el .

Előzmény: po405 (6350)
betg Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6352

Szia 10-es csavar kell minimum 8.8 szakitószilárdságú, az 1 c5 simán be lehet kötni .

Előzmény: osztályrossza (6347)
betg Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6351

Szia van hozzá motorom ha kell

Előzmény: nagylecsó (6346)
po405 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6350

Sziasztok!

A beragadós kézifék "kulcsokra" van valami jó megoldás?? Vagy csak egyszerűen járassam meg egy kicsit és bírja amíg bírja?!

Lord Vader Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6349

Köszönöm!

Előzmény: betg (6344)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6348

Ha a motor leégett, akkor azzal már nem kell vesződni. A bsi-ben pedig egy relén és biztosítékon keresztül van meghajtva az ablaktörlő, nem közvetlenül elektronikával. Inkább csak a biztosíték mehetett ki. Persze ha a reléje is elfáradt, az roppant kellemetlen, mert ezeket nem túl egyszerű javítani.

Előzmény: nagylecsó (6346)
osztályrossza Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6347

Sziasztok!

 

1-es C5 kombira vettem gyári bontott vonóhorgot.

Sima, vagy valamilyen spéci csavar kell hozzá?

A helyét 10-esnek nézem, de a horgon kb 14-es furat van.

Vagy persely kell bele?

Elektromosan simán be lehet kötni az izzókhoz?

kösz

nagylecsó Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6346

Kösz Tibcsi a tippet, kiszabadítottam az átkozott ablaktörlőt. Mostmár csak a szétégett motort kellene valahogy ''zsírba'' tennem. Vajon mennyi az esély rá, hogy szétégett a BSI-ben is a végfok?

 

Előzmény: Tibcsi37 (6305)
nagylecsó Creative Commons License 2012.05.01 0 0 6345

John Zero!

Megvan-e még valamelyik ledarált fogaskerekű hátsó ablaktörlő motorod? És ha igen, akkor a motor nincs-e leégve? és ha nincs, akkor el tudjuk-e boltolni?

Előzmény: John Zero (6219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!