Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2001-es évjáratú 1,8-as C5-öm van .Tegnaptól nem mér a kilóméterórám, a számlálók viszont mennek. Volt e már valakinek ilyen gondja, ill. mit lehet ilyenkor csinálni. Tudja e valaki javítani, vagy cserélni?
Hát pedig ha tartósan tolod neki és véletlenül tényleg dugult egy kicsit a szűrő, akkor a nagyobb mennyiséget már nem tudja átangedni, leesik a real cső nyomás, a vezérlő pedig szépen letilt, illetve kényszer üzemmódba kabcsol. Az üzemanyag nyomás ezután ugyan helyreáll, de a vezérlő csak az újraindítás után hajlandó megint rendesen működni. Én a téli hidegekben jártam így kétszer egymás után. Kicseréltem a szűrőt és azóta sem jött elő.
Nemrég volt cserélve minden, de ha tényleg valami hasonló probléma lenne, akkor azon szerintem egy újraindítás sem segítene...
Nálam viszont az újraindítás segít, ill. ha csak krúzolok és néha gyorsítok, akkor nincs is semmi gond, csak akkor gyengül el, ha tartósan hajtom, tempósan közlekedek.
üzemanyag szűrő eltömődése? Lassú menethez való kakaó átszivárog rajta, de amikor kellene a sok nyál a krafthoz, akkor már fojtásként érvényesül. Mikor volt cserélve a szűrő? nem lehet, h betankoltál valami retkes olajat?
Kis segítséget kérnék, hátha tudtok magyarázattal, ötletekkel szolgálni...
Van egy 2.0HDi C5II, amivel ha tempósan járok, akkor egy idő után úgy tűnik, mintha egyre lomhább lenne. A gázreakció is lassul, nyomom a pedált és csak pár másodperc múltán kezd húzni, ill. a fordulat max. 2500-ig megy és kész, mintha letiltana, elfogy az erő:( Ez főleg előzés közben zavaró... Ha újraindítom, akkor megint minden rendben, megy tovább.
Találolkoztatok már ilyen problémával, mi okozhatja?
sziasztok, C5III bal első ajtaján az ablak a teljes felhúzást követően automatikusan leereszkedik középállásba. Van valamilyen ötletetek, hogy mi lehet a gond, és hogyan lehet orvosolni? A segítséget előre is köszönöm.
C5 I kézifékbowden cserét és ellenőrzést vegyétek be a karbantartási listára mert a vezetőcsőnél eltud törni a bowden megvezető és szépen berohad a vezető csőben elég nagy szívás mert finoman fogja az autót stb ha berág még jobb akkor csak a vágása segít hírtelen
Ha a motor leégett, akkor azzal már nem kell vesződni. A bsi-ben pedig egy relén és biztosítékon keresztül van meghajtva az ablaktörlő, nem közvetlenül elektronikával. Inkább csak a biztosíték mehetett ki. Persze ha a reléje is elfáradt, az roppant kellemetlen, mert ezeket nem túl egyszerű javítani.
Kösz Tibcsi a tippet, kiszabadítottam az átkozott ablaktörlőt. Mostmár csak a szétégett motort kellene valahogy ''zsírba'' tennem. Vajon mennyi az esély rá, hogy szétégett a BSI-ben is a végfok?
Megvan-e még valamelyik ledarált fogaskerekű hátsó ablaktörlő motorod? És ha igen, akkor a motor nincs-e leégve? és ha nincs, akkor el tudjuk-e boltolni?