Érdekes, hogy a vértesi részen több, mint egy éve nyomják a káenykákás színadást kb. 2-es szemlék alkalmával, míg itt a 444 lenne az első, ha nem lett volna lespórolva róla a zöld-kék minta.
HHR-812 is a mi gépünk és azon szvsz az eddigi legjobb minőségű KNYKK-s festés van.
Amúgy visszatérve a 444-re, szomorú ez a koncepciótlanság ami itt lenn csak a festésen látszik de rossz belegondolni mekkora fejetlenség lehet/van odafönt.
Emlékszem még a kommersz sárga éra vége felé is milyen jó volt látni a frissen vajszínre fújt felniket...
Ne is mondd....
A 200-as korszak a hazai buszozás legszebb időszaka.
Egy hátfal lemez csere nem lényeg, de jó, hogy nem olyan lett, mint a 303-asé...
Érdekes, hogy a vértesi részen több, mint egy éve nyomják a káenykákás színadást kb. 2-es szemlék alkalmával, míg itt a 444 lenne az első, ha nem lett volna lespórolva róla a zöld-kék minta.
Az, hogy egy minimális felnifújás odabent senkinek nem jut eszébe, megint csak szomorú...
Emlékszem még a kommersz sárga éra vége felé is milyen jó volt látni a frissen vajszínre fújt felniket...
De -bár csak futólag láttam- elég furcsa 444-es ez. Mintha nem ugyanaz a gép lenne...
De majd jobban megnézem ha látom. A hátsó rendszámtáblatartó ugyanolyan lett mint a többi 200-as IK-n de amúgy olyan volt ezt megelőzően mint a 453, 455 helyi gépeken. Mivel egyszerre készült el anno ezekkel a helyiekkel.
16 db maximum 8,25 év átlagéletkorú, egyedenként legfeljebb 10 éves életkorú helyi, használt autóbusz beszerzése lízing keretében az alábbiak szerint: — 13 db, legalább 11,5 m, legfeljebb 12,5 m hosszú kettő tengelyes, maximum 10 éves, legfeljebb 650 000 km-t futott, használt, helyi kivitelű szóló autóbusz; — és 3 db, legalább 17,5 m hosszú háromtengelyes, maximum 10 éves, legfeljebb 650 000 km-t futott, használt, helyi kivitelű csuklós autóbusz Az autóbuszok 2006., vagy attól későbbi (az utáni) gyártási évűek lehetnek. A további általános és speciális valamint részletes műszaki feltételeket, követelményeket, előírásokat az ajánlati dokumentáció és annak részeként kiadott műszaki leírás tartalmazza. Amennyiben Ajánlatkérő a felhívásban és/vagy a dokumentációban típus/márkát jelöl meg, abban az esetben a megjelölés csak az áru jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, az így megjelölt termék(ek) esetében ajánlatkérő az azzal minden szempontból egyenértékű terméket is elfogadja (a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 26. § (6) bekezdése alapján).
A kép is tanulságos, ez a kórház felöli oldal. Innen Dunaújváro nevű településre is indul járat, tehát rövid a név, és az mintha a másik oldal lenne, gondolom "Dunaújváros, autóbusz-állomás" akar lenni. Van még mit javítani. Reméljük azért lassan valami használható is kisül belőle.
A százlábú híd felújítása során teljes lezárás lesz most csütörtökön. http://www.dunaujvaros.hu/hir/22696 Ez bizonyára érinti a helyi, helyközi és távolsági járatokat is, de ezekről sehol sem lehet olvasni egy betűt sem.
Kösz, persze, a VT-nél mondjuk ugyanolyan kocsik csinálták a szerződéses járatok egy részét is, aztán így tényleg többnek tűnt + a suliszünet is bejátszhatott most.
Köszi szépen. (Igen, van MRA-510, ikertestvére a MUK-811 (Felsőnyék), mindkettő spanyol, én csak a nagyon frisseket írtam most. NBY-158 a pári fordakocsi, MRA elvileg Szakcsra jár mostantól, korábban pedig mezőszentgyörgyi volt.)
NBY-009 @ Simontornya I.
A cecei Neoplan Zsigmond Attila-féle, és a Videotonhoz jár.
Az alvállalkozós kocsik száma nem lett kevesebb, szerintem azért éreztétek így, mert anno a VT egyszerre volt alvállalkozó + még járt a Denso-hoz, Videotonhoz, és úgy már tényleg több kocsijuk volt vidéken. Az alvállalkozós fordák számának megfelel a mostani mennyiség. Amikor megjelentek, a '908 nem járt még, azt egy hónapja láttam Lajoskomáromban először. (De akkor is stimmelt a darabszám, csak a tartalék hiányzott.)
Csak a Balogh-2000 Kft. került ki a szolgáltatók közül (övék voltak a járatok 1-13-ig + a két korábban induló Sprinter), helyükre részben a Homm (1-12 és a két Sprinter), részben a Bitter-Szűcs (13) került. Ezen felül a Veszprém környéki Homm járatok (Veszprém, Vilonya, Ősi) szintén átvándoroltak a Bitter-Szűcshöz. Ezen felül lett még +1 fehérvári helyijárat, ezen MEP-525 jár (MEP-524 pedig kifehéredett). A 18-19-es járat midi helyett nagy Bovát kapott, 20-tól felfelé 40-ig a helyzet nem változott.
Buszok vonatkozásában Homm-nál lett NIP-322, 323, NIR-024, 080, 081, 082, 083, 085 (többnyire francia és belga eredetű Bovák), illetve az egykori nemzetközi kocsik (LKZ-736, 930 (eddig is), MMD-122) hófehéren, Bitternél 3 db Integro (NHX-851, NIR-152, NIR-153, utóbbik német eredetűek).
A székesfehérvári buszmegállóval szemben lakó azt mondta, az idős nő a temetőből igyekezhetett hazafelé, a tragédia után egy kis gereblye és kapa hevert mellette. A nőt a Csíkvári úti buszmegállóban gázolta halálra a 11-es busz vasárnap délután.
Az egyetlen szemtanú azonban magát a balesetet nem látta, a rendőrség is vizsgálja egyelőre a körülményeket. Mindössze annyit tudni, hogy a nőnek nagyon súlyosan roncsolódott a lába, a vérzés és a sokk hatására még a helyszínen életét vesztette.
A hírek szerint az autóbusz sofőrje teljesen összetört. A társaság egyelőre annyit közölt, hogy a 48 éves sofőr több mint 20 éve vezeti a székesfehérvári helyi járatot, több mint 5000 kilométert (?) teljesített már balesetmentesen.