Keresés

Részletes keresés

bis1one Creative Commons License 2015.11.06 0 0 18952

KXM-055 most este jött velem szemben helyi fényezésben.

Nem tudom, ez mennyire friss, én a balesete óta nem láttam.

DUD-554 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 18951

DUD-887 felújítás után újra forgalomban.

M41 2180 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 18950

Érdekes, hogy a vértesi részen több, mint egy éve nyomják a káenykákás színadást kb. 2-es szemlék alkalmával, míg itt a 444 lenne az első, ha nem lett volna lespórolva róla a zöld-kék minta.

 

HHR-812 is a mi gépünk és azon szvsz az eddigi legjobb minőségű KNYKK-s festés van.

Amúgy visszatérve a 444-re, szomorú ez a koncepciótlanság ami itt lenn csak a festésen látszik de rossz belegondolni mekkora fejetlenség lehet/van odafönt.

 

Emlékszem még a kommersz sárga éra vége felé is milyen jó volt látni a frissen vajszínre fújt felniket...

 

 

Ne is mondd....

A 200-as korszak a hazai buszozás legszebb időszaka.

Előzmény: D 20 (18948)
DUD-591 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 18949

Januártól festik nálunk fehérre a buszokat és Dorogon 200-as még nem kapott nyilat, csak egy C56 és egy C80. Tatabányán se mind.

Előzmény: D 20 (18948)
D 20 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 18948

Ugyanaz a kocsi.

Egy hátfal lemez csere nem lényeg, de jó, hogy nem olyan lett, mint a 303-asé...

 

Érdekes, hogy a vértesi részen több, mint egy éve nyomják a káenykákás színadást kb. 2-es szemlék alkalmával, míg itt a 444 lenne az első, ha nem lett volna lespórolva róla a zöld-kék minta.

Az, hogy egy minimális felnifújás odabent senkinek nem jut eszébe, megint csak szomorú...

 

Emlékszem még a kommersz sárga éra vége felé is milyen jó volt látni a frissen vajszínre fújt felniket...

Előzmény: M41 2180 (18947)
M41 2180 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 18947

De -bár csak futólag láttam- elég furcsa 444-es ez. Mintha nem ugyanaz a gép lenne...

De majd jobban megnézem ha látom. A hátsó rendszámtáblatartó ugyanolyan lett mint a többi 200-as IK-n de amúgy olyan volt ezt megelőzően mint a 453, 455 helyi gépeken. Mivel egyszerre készült el anno ezekkel a helyiekkel.

Előzmény: HumbiZozo (18944)
HumbiZozo Creative Commons License 2015.11.02 0 0 18946

Vasárnap Nagyvenyim és Mezőfalva között láttam.

Előzmény: Bobeno23 (18945)
Bobeno23 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 18945

Merre jár?

Előzmény: HumbiZozo (18944)
HumbiZozo Creative Commons License 2015.11.01 0 0 18944

AOA-444 hófehérben az utcán.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 18943

A Volánbusz veszi meg nektek is a buszokat:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:387176-2015:TEXT:HU:HTML&src=0

 

16 db maximum 8,25 év átlagéletkorú, egyedenként legfeljebb 10 éves életkorú helyi, használt autóbusz beszerzése lízing keretében az alábbiak szerint:
— 13 db, legalább 11,5 m, legfeljebb 12,5 m hosszú kettő tengelyes, maximum 10 éves, legfeljebb 650 000 km-t futott, használt, helyi kivitelű szóló autóbusz;
— és 3 db, legalább 17,5 m hosszú háromtengelyes, maximum 10 éves, legfeljebb 650 000 km-t futott, használt, helyi kivitelű csuklós autóbusz
Az autóbuszok 2006., vagy attól későbbi (az utáni) gyártási évűek lehetnek.
A további általános és speciális valamint részletes műszaki feltételeket, követelményeket, előírásokat az ajánlati dokumentáció és annak részeként kiadott műszaki leírás tartalmazza.
Amennyiben Ajánlatkérő a felhívásban és/vagy a dokumentációban típus/márkát jelöl meg, abban az esetben a megjelölés csak az áru jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, az így megjelölt termék(ek) esetében ajánlatkérő az azzal minden szempontból egyenértékű terméket is elfogadja (a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 26. § (6) bekezdése alapján).

Tommmmmm Creative Commons License 2015.10.29 0 0 18942

Már megint átnevezték a KNYKK-t.

Előzmény: HumbiZozo (18941)
HumbiZozo Creative Commons License 2015.10.29 0 0 18941

Micsoda cikkbeli öröm:

http://duol.hu/hirek/feleledtek-az-uj-tablak-1735319

A kép is tanulságos, ez a kórház felöli oldal. Innen Dunaújváro nevű településre is indul járat, tehát rövid a név, és az mintha a másik oldal lenne, gondolom "Dunaújváros, autóbusz-állomás" akar lenni. Van még mit javítani. Reméljük azért lassan valami használható is kisül belőle.

Sir Rooth Creative Commons License 2015.10.28 0 0 18940

KBK ma is kint van, ha jól emlékszem :)

Előzmény: tupolev (18939)
tupolev Creative Commons License 2015.10.28 0 0 18939

Sziasztok!

 

Szeretném elcsípni a KLM-792 415-öst és a KBK-783 435-öst, Dunaújvárosban jelenleg közlekednek ezek a gépek?

HumbiZozo Creative Commons License 2015.10.27 0 0 18938

A százlábú híd felújítása során teljes lezárás lesz most csütörtökön. http://www.dunaujvaros.hu/hir/22696 Ez bizonyára érinti a helyi, helyközi és távolsági járatokat is, de ezekről sehol sem lehet olvasni egy betűt sem.

lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18937

Azért még nem voltak annyira régen a 2009-ig használt francia rendszámok, hogy ne illjen őket felismerni... :))))

Amúgy nem mondom, hogy írd meg privátban, amit tudsz, de ha írsz, azt megköszönöm. ;) 

Előzmény: Balázs1a (18936)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18936

Elnézést, akkor rosszul tudtam. (A többin a két betű - három szám - két betű kombináció volt, azt felismertem.)

Előzmény: lobbanórotor (18935)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18935

Ezek francia rendszámok voltak a Bovákon. (Egész konkrétan marseille-iek.) 

Előzmény: Balázs1a (18931)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18934

A 487 meg LU-ET 641 volt. 

Előzmény: Balázs1a (18932)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18933

Kösz, persze, a VT-nél mondjuk ugyanolyan kocsik csinálták a szerződéses járatok egy részét is, aztán így tényleg többnek tűnt + a suliszünet is bejátszhatott most.

Előzmény: Balázs1a (18929)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18932

MZP-485 előélete:

Előzmény: lobbanórotor (18930)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18931

MRA-510 ex 3547 YW 13

MUK-811 ex 3544 YW 13

 

Igen, és még ennek van meg:

NBD-901 ex M-C 8753

Előzmény: lobbanórotor (18930)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18930

Spanyol Bova? :O Nagyon durva... :D

Német rendszámmatricát a három piros Conecto közül kettőn láttam, de gondolom, azokat vágod (vagy melyiknek az előélete van meg?). 

Előzmény: Balázs1a (18929)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18929

Köszi szépen. (Igen, van MRA-510, ikertestvére a MUK-811 (Felsőnyék), mindkettő spanyol, én csak a nagyon frisseket írtam most. NBY-158 a pári fordakocsi, MRA elvileg Szakcsra jár mostantól, korábban pedig mezőszentgyörgyi volt.)

NBY-009 @ Simontornya I.

A cecei Neoplan Zsigmond Attila-féle, és a Videotonhoz jár.

 

Az alvállalkozós kocsik száma nem lett kevesebb, szerintem azért éreztétek így, mert anno a VT egyszerre volt alvállalkozó + még járt a Denso-hoz, Videotonhoz, és úgy már tényleg több kocsijuk volt vidéken. Az alvállalkozós fordák számának megfelel a mostani mennyiség. Amikor megjelentek, a '908 nem járt még, azt egy hónapja láttam Lajoskomáromban először. (De akkor is stimmelt a darabszám, csak a tartalék hiányzott.)

Előzmény: Dr.V.ker. (18928)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18928

MRA-510 is van a Hommnál, illetve NBY-009 is, utóbbiban mondjuk nem volt tábla, előbbi Pári-Denso.

Kisebb összefoglaló a környékről, tegnapról:  http://karpatbusz.blogspot.hu/2015/10/mezofoldi-tura.html

Előzmény: Balázs1a (18925)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18927

Talán igen, bár tény, hogy én se találkoztam mindegyikkel. 

Bovából NIF-220 is van a Hommnál, az is belga kocsi volt. (Lásd Flickr.) 

Előzmény: Balázs1a (18926)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18926

A többi mind német, ugye? (Nem mindben láttam korábbi azonosítót.)

Előzmény: lobbanórotor (18922)
Balázs1a Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18925

Pontosítsunk: egy részét vette át.

 

Csak a Balogh-2000 Kft. került ki a szolgáltatók közül (övék voltak a járatok 1-13-ig + a két korábban induló Sprinter), helyükre részben a Homm (1-12 és a két Sprinter), részben a Bitter-Szűcs (13) került. Ezen felül a Veszprém környéki Homm járatok (Veszprém, Vilonya, Ősi) szintén átvándoroltak a Bitter-Szűcshöz. Ezen felül lett még +1 fehérvári helyijárat, ezen MEP-525 jár (MEP-524 pedig kifehéredett). A 18-19-es járat midi helyett nagy Bovát kapott, 20-tól felfelé 40-ig a helyzet nem változott.

 

Buszok vonatkozásában Homm-nál lett NIP-322, 323, NIR-024, 080, 081, 082, 083, 085 (többnyire francia és belga eredetű Bovák), illetve az egykori nemzetközi kocsik (LKZ-736, 930 (eddig is), MMD-122) hófehéren, Bitternél 3 db Integro (NHX-851, NIR-152, NIR-153, utóbbik német eredetűek).

Előzmény: DUD-554 (18917)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18924

Busz gá­zolta ha­lálra a te­me­tő­ből ha­za­felé igyekvő nénit

 

Tel­je­sen meg­ren­dült annak a busz­nak a so­főrje, ame­lyik va­sár­nap dél­után Szé­kes­fe­hér­vá­ron ha­lálra gá­zolt egy idős nőt.

A bal­eset rész­le­teit még vizs­gálja a rend­őr­ség.

 

A székesfehérvári buszmegállóval szemben lakó azt mondta, az idős nő a temetőből igyekezhetett hazafeléa tragédia után egy kis gereblye és kapa hevert mellette. A nőt a Csíkvári úti buszmegállóban gázolta halálra a 11-es busz vasárnap délután.

 

Az egyetlen szemtanú azonban magát a balesetet nem látta, a rendőrség is vizsgálja egyelőre a körülményeket. Mindössze annyit tudni, hogy a nőnek nagyon súlyosan roncsolódott a lába, a vérzés és a sokk hatására még a helyszínen életét vesztette.

 

 

A hírek szerint az autóbusz sofőrje teljesen összetört. A társaság egyelőre annyit közölt, hogy a 48 éves sofőr több mint 20 éve vezeti a székesfehérvári helyi járatot, több mint 5000 kilométert (?)  teljesített már balesetmentesen.

AlbaCivitas Creative Commons License 2015.10.26 0 0 18923

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!