Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lock_attila Creative Commons License 2016.03.22 0 0 1539

Bilincs biztos nincs azon a részen, azt észre vettem volna.

Előzmény: kemszi (1536)
Zolysys Creative Commons License 2016.03.21 0 0 1538

jah jah csak pattintós. Ajánlom a textiles bandázsszalagot mondjuk 2 tekerést körbe :)

Előzmény: kemszi (1537)
kemszi Creative Commons License 2016.03.21 0 0 1537

ja közben visszanéztem neked hdi-d van,azt passzolom...ha jól látom a képekről ott csak valami összepattintós cucc van.

Előzmény: kemszi (1536)
kemszi Creative Commons License 2016.03.21 0 0 1536

ott lennie kell egy bilincsnek amivel összetudod húzni

Előzmény: lock_attila (1535)
lock_attila Creative Commons License 2016.03.21 0 0 1535

Sziasztok!

1.6 Hdi-n a levegőszűrű házba bemenő cső - a fékolaj tartály alatt - nagyon gyakran kirázódik a helyéről. Ilyenkor ez a cső zörög, és gondolom ez a fogyasztásra sincs jó hatással, hiszen a keletkezett résen meleg levegőt szív be a motor.

Van erre valami jó megoldás a légszűrő ház cseréjén kívül?

muzsikpeti Creative Commons License 2016.03.20 0 0 1534

Sziasztok!

Valakinek esetleg lehet ötlete, miért csinálja az autóm , hogy néha nem is rendszeresen alapjáraton leáll?

1.6hdi 90lovas, 1000-es fordulat felett semmi baja, jól húz, nem is fűstől. Piroslámpa megállás, szépen megy lefelé 800- ig a fordulat, aztán nem bedadog vagy ilyesmi hanem leeseik minden rángatózás nélkül 0-ra. Nem is írja ki bármi diagnosztikai hibája lenne. Újra indít mész tovább semmi baja. Van hogy egész nap jó, aztán másnap 3x is csinálja. üzemanyagszűrőt cseréltem akkor mintha jobb lett volna pár napra, de azóta megint csinálja. Köszi a segítséget!

 

QnAdam Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1533

lekérdeztük vin alapján, rd45.

van esetleg valakinek ilyenje? meghallgatnám, hogy ott is rossz-e. meg vinnék sört :)

Előzmény: kemszi (1532)
kemszi Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1532

nem egy nagy kaland az sem:

Előzmény: QnAdam (1531)
QnAdam Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1531

kezdem én is ezt érezni :)

félek, hogy nem úszom meg a bontást.

Előzmény: Zolysys (1529)
kemszi Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1530

ezt nem tudtam, igaz az enyém már jó pár éve el van dobozolva,és mindkettőnknek jobb ez így:D

Előzmény: Zolysys (1527)
Zolysys Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1529

akkor nem értetted amit írtam...

Előzmény: QnAdam (1528)
QnAdam Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1528

céges flottából származó teher-308, nem hiszem, hogy utólag került bele ilyesmi.

de az eredeti felvetésre van esetleg ötlet? :)

Előzmény: Zolysys (1527)
Zolysys Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1527

RD4 is tudhat BT-t külső KML vagy Nomade egységgel  :)

Előzmény: kemszi (1526)
kemszi Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1526

rd45 a gugli szerint a bt miatt

Előzmény: QnAdam (1525)
QnAdam Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1525

a kinézete meg a leírás alapján rd4 és rd45 is lehet :)

Előzmény: kemszi (1523)
kemszi Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1524

de a kezelésiből is ki lehet deríteni,ha jól emlékszem

Előzmény: kemszi (1523)
kemszi Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1523

". honnan tudom meg, hogy tényleg az-e, anélkül, hogy kivenném"

Pl gugliba beírod a típust és azonnal kiderül ,hogy az vagy sem

Előzmény: QnAdam (1522)
QnAdam Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1522

sziasztok,

 

adott egy 308 (2012-es), benne egy rd45 rádió (legalábbis valószínűleg az. honnan tudom meg, hogy tényleg az-e, anélkül, hogy kivenném?), ami cd-ről vagy usb-ről korrektül szól, bluetooth-on viszont borzalmasan, mintha túl alacsony bitrátát használna. kipróbáltam két androidos telefonnal, egy w7 laptoppal és egy ipaddel. előbbiekkel eléggé rossz, a tablettel egészen borzalmas. ugyanezek az eszközök másik autó másik rádiójával remekül működnek, én meg nézek nagyokat, hogy ez most mégis hogy van.

lehet a rádión sw-t frissíteni, vagy egyáltalán más is tapasztalt már ilyet?

 

köszi!

lazy g. Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1521

Szia,

 

nekem ugyan nincs eladó 308-asom (én is most vettem pár hónapja egy gyönyörűséget),de ajánlom Neked a hasznaltauto.hu oldalt. Én is ott találtam az enyémet. Szinte kizárt,h ott ne találj a kb 170 db 308-as közül egy olyat,ami minden szempontból ne felelne meg. Ha ott megnézted és valami csoda folytán mégsem találtál,akkor bocsi...

Akkor további sikeres keresgélést,szia! :)

Előzmény: Tibbys (1520)
Tibbys Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1520

Sziasztok, valakinek esetleg eladó 308-asa?

...assszem megtetszettek, volt 307-esem és most....

 

köszi Tibi

SGatto78 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 1519

Sziasztok,

Hogyan lehet ide hozzáférést kapni? http://public.servicebox.peugeot.com/

Köszönöm!

Zolysys Creative Commons License 2016.02.25 0 0 1518

a régire jó, az új 308 as 5x1108 osztókőrrel van

Előzmény: cila1 (1517)
cila1 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 1517

Sziasztok.

Peugeot 308-ra jó a 307-es gyári alufelni?

Zolysys Creative Commons License 2016.02.25 0 0 1516

adatlapomon elérhetőség, csörögj rám

Előzmény: zsidi308 (1515)
zsidi308 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 1515

SZIASZTOK!

 

ÚJ TAG VAGYOK SZERETNÉK ÉRDEKLŐDNI 308CC NAVIS RÁDIÓ UTÁN VAGY AKI FOGLALKOZIK JAVÍTÁSSAL!

 

A FELSŐ MONITOR JÓ SZERVÍZBEN MEGNÉZTÉK!

 

ÚJAT FÉL ÉVE NEM TUD HOZNI A SZERVÍZ!

 

KÖSZÖNÖM!

bdani06 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 1514

A középkonzolon a rádió felett találod az elakadásjelző mellett van az esp, központi zár tolatóradar és ezek a gombok a jobb szélen.

Előzmény: BigThistle (1513)
BigThistle Creative Commons License 2016.02.22 0 0 1513

Köszönjük a tartalmas hozzászolásokt. Ezt a piros vagy oroszlános gombot hol kell keresni?

bdani06 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 1512

Én nem azt mondtam hogy nem jó és nem szabad megvenni. Nekem c4-ben van ugyan ez a motor ami neked és teljesen megvagyok vele elégedve. A benzinest össze se lehet hasonlítani vele, teljesen más de városban én nem használom mert kb 6 km van a munkahely és annyi idő alatt be sem melegszik, közben boltban megállni szóval én nem kínzom városban ha nem muszáj  ezért is vettem benzinest mellé. Ha ki kell menni a városból csak azzal megyünk, erre van megvásárolva az éves matrica is! Fogyasztás nekem országúton kb 4,3 de az biztos hogy sokkal jobban megy mint egy benzines. Ha minden jól megy ebben az évben lecseréljük a c4-et és 508 2,0hdi-ben gondolkodunk. Tehát ebből láthatod hogy szeretem a dieselt de mivel megtehetjük városban még sem azt kínzom!

 

A kérdése úgy hangzott hogy szabad e megvenni 250-300 futott autokat! Szerintem nem!! Nem a motornak lesz baja, tényleg nagyon jó az 1,6 hdi de amit leírtam alkatrészeket biztos hogy nem bír ki 300 felett többet. Ezek így vannak méretezve.Olvastam már én is 800 ezret futott diesel-ről aminek a motorja még nem volt megbontva de már a 4.turbo van rajta. Ha tudod az előéletét és karbantartod, normálisan használod akkor nem sok a 300 ezer km de a magyar autópiac nem erről híres.

 

Külföldről azokat hordják be ami össze volt törve vagy sok a km és a tulajnak elmondják kint hogy mennyibe kerül, de mivel megteheti becseréli és inkább újat vesz mint rákölt sok pénzt. Erre jön a keleti nepper aki  hazahozza és kicsit visszatekeri kicsit összekalapálja és eladja. Ezeket én nem venném meg. Nézd meg a használtautot már 1 milliótól lehet venni és "csak 250 -300" van benne miközben egy normálisabb magyar autóban ami még évjáratban,km-ben  felszereltségben is hasonló már 1,6-1,8.  Nekem ez nagyon gyanús miért adja olyan olcsón!

 

Szerintem az a nagyon fontos hogy jó helyről vegyél és inkább várjál egy jobb állapotúra kevesebb kilométerrel mert 10 évig akarod használni. Ha karbantartod, vigyázol rá nem lesz baja nyugodtan megveheted.  Én a helyedben legalább 2 millió felett nézegetném innen már nagyon sok szép és jó állapotú van kevés (100 ezer) körüli km-rel mind a kettő motorral.  Ha szerencséd van már kifoghatsz facelift-es modellt is az még jobb azért mert nem csak külsőre változik ilyenkor az auto hanem tudják mi volt az első szériák típushibái és a legtöbbet kijavítják.

Én szeretem a 308-ast megvagyok vele elégedve szerintem sokkal jobb mint a c4 pedig a 2 autó egyforma. A c4 2009 faceliftes a 308-as 2011, évjáratban nem sok a különbség még is jobban szeretem. Ennek ellenére tapasztalat és sok olvasás után most is azt mondom hogy nem szabad városba gyakori leállítás-inditásra dieselt venni. Pár km alatt be sem melegszik, állandóan hidegen jár az pedig semminek nem használ. Hiába használod napi akár 100 km-re is ha állandóan megállsz akkor a fogyasztás sem 4,5 hanem inkább 5,5-6 míg a benzines 7-8  és sokkal egyszerűbb konstrukció az 1,4 vti!!! (1,6 benzinest soha nem vennék, itt a fórumon is ha visszaolvasol látszik hogy vannak hibák vele)

A diesel jó de csak akkor ha nem rövid utakon használod.

 

Előzmény: lazy g. (1511)
lazy g. Creative Commons License 2016.02.22 0 0 1511

Szia,

bocs,h én is belekotnyeleskedek,de hallgasd meg az én véleményem is,mint dízeles 308-as tulajét.

Tavaly vettem egy nagyon szép és megkímélt 308-ast,2008-as évjáratút.

Benzines szóba sem jöhetett,ugyanis nekem fontos volt a fogyasztás (kinek nem?). Nos,a vártakon felüli a fogyasztása,országúton nem megy 4 (!!!) fölé és az átlagfogyasztása (ok,ez vezetési stílustól is függ) sem éri el az 5 litert. Most is 4,8 litert mutat,ha megnézem.

Ebben nincs sem kettőstömegű,sem pedig FAP folyadék!!!

Egy pöccre indult a legnagyobb hidegben is (mondjuk én télen a drágább dízelt tankolom bele,hidd el megéri!),de az égvilágon semmi bajom nincs vele. Húz mint az isten nyila,kényelmes,a fogyasztásáról ódákat lehet zengeni,kifejezetten ajánlom Neked,ill. a a feleségednek ezt a típust. Nagyon fogja szeretni,ebben biztos vagyok! Nem lehet elnyűni ezt a dízel motort! Emiatt egy cseppet se aggódj,ezt nagyon eltalálták (1,6-os HDI 90 lovas). Olyat is hallottam a szerelőmtől,h majdnem egymillió (!!!!) km-el gurultak be hozzá a műhelybe. Szóval ez a 2-300 E km,ezeknek a mociknak nem sok.

Persze amit megkíván,azt meg kell neki adni (vezérlés cserék,olaj cserék,szűrő cserék),de nagyon meghálálja!

Én ajánlani tudom Nektek,nekem nagyon bevált!

Szia! :)

Előzmény: bdani06 (1510)
bdani06 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 1510

Szerencsére nekem sem volt még semmi probléma a dízellel, de mivel érdekelnek ezek a dolgok sokat utána olvastam. Ezekben a korszerű dízelekben nagyon fontos a gyakori olajcsere 10-15 ezer maximum persze megfelelő olajjal, a turbo halálát elsősorban ez okozza hogy eldugulnak a turbo olaj csövei és nem kap megfelelő kenést. Kicserélik a turbot ami általában 150-200 ezer Ft de a csöveket nem tisztítják ki és az újnak is vége akár pár 100 km múlva. Turbonál nagyon kell figyelni a megfelelő bemelegítésre valamint nagy terhelés után a visszahűtésre. Ahogy olvastam nagymértékben függ a használaton van akinek már 150 cserélni kell de olyan is akinek 300 felett sem kellett hozzányúlni. Ugyan ez van a üzemanyag esetén. Olcsó auchan kutak, esetleg kannás gázolajat nem szereti a nagynyomású és a befecskendező szelepek.  Persze itt is igaz mint a turbónál hogy nem csak km függő van akinek hamarabb van akinek sokkal tovább kitart. EGR szelep hiba is szokott gondot okozni, esetleg légtömegmérő. Igazából ezek nem típushibák inkább a korszerű motorok mind ilyenek, ezzel ezek a dolgok járnak.  Nem biztos hogy 200 felett már szar a motor csak előfordulhatnak hibák amelyek nem olcsóak. Szerintem ezek a dolgok átlagban 250 ezer körül már nem meglepő ha előjönnek de lehetnek kivételek. Biztos vannak itt tapasztaltabbak és okosabbak én ezeket olvastam ezért írtam le neki, hogy ha vásárol 1-1,3 körűl egy dízelt amiben óra szerint van 180-250 és külföldi abban valójában lehet akár 300 felett is + össze is volt törve. Ezek nem hiába olcsóbbak mint a többi. 

Előzmény: sura_e21 (1509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!