A perselyt már néztem, mert akartam állítani a karon, mert azt hittem, hogy a csukló nem fordul el teljesen. Nincs kikopva, nem lóg benne a tengely, nem akad semmiben. Még annyit, hogy van a vezérlő bal oldalán az a kis szabályzó csap, ha azt állítom nem veszek észre semmit.
Erre én is kíváncsi vagyok.
Igaz már olyannal találkoztam, hogy az O gyűrű meg ette a házat amibe mozgot. :) Igy volt a 1,5-2 éves wabco fékszelepben is...
Az eszközöket gyorsan engedi le. Lassan nem is tudom leengedni. Ahogy elkezdem tolni a kart megakad, nehéz azon a ponton áttolni, aztán ahogy áttolom mire visszahúznám a kart már lent is van az eszköz. Valamivel lassabban ejti mint a vezérlőtömbbel, talán egy hajszálnyit. Minél nehezebb az eszköz, annál nehezebb azon a ponton áttolni, olyankor kattan is egyet.
még a gyári nagy önindító van rajta igen ezt én is furcsálom h lassan kezd el füstölni, de nyáron indul szinte kulcsfordításra szóval anyag van kompresszió van :D nemrég egy 2 hetes állás után rápumpáltam a tápszivattyúra és első nyomásra sípolt szóval még a nyomást sem engedi el.
Hát igen. Talán, ha a kpm kicseréli az mtz-ket, akkor, de lehet visszaviszik a munkagépet róla a hidrotnak. Mert itt jöttek nekik új traktorok, igaz csak kettőt láttam...
Ha más nincs, meglehetne próbálkozni a kerékfeltöltéssel. Belefér bőven víz, csak macerás, teljesen nem tudod kiengedni.
És lassan is engedi le az eszközöket? Mert lehet dugulás a két összekötő tömlő valamelyikébe is, belülről foszlik a hidraulika tömlő... Vagy az enyém mondjuk olyan, hogy ahogy van a két tömlő rácsatlakozva az erőszabályzóra, ott van két menetes gyorscsatlakozó a pipákban. Lehet neked ott van megszűkülve.
tényleg a reggeli indításról valami vélemény? gáz h ilyen hosszú ideig tartom a torokfojtó szelepet, hogy rendesen felpörögjön? bár ahogy számoltam 13 másodperc alatt belökte :D
Igen, jól látod. 3 sor Mtz súly és baloldalt egy plusz crystal súly.
Acél menetes szár nem sima, belső felén anya ráhagesztve. Crystal súlyra én fúrtam lyukat.
Így van rajta 280 kg keréksúly összesen. Pluszba van még egy 170Ah akksi az ülés mellett, az is plusz 40 kg körül. Ha volna még tennék fel, mert most még ennyivel is kaparászik a vizes táblába...
Az enyém is szarakodik kb 1 éve, de még nem szántam rá magam, hogy szétszedjem. Nekem az a tünet, hogy emel hidegen, melegen, de nagyon lassan és olyankor annyira fogja a motort, hogy a fordulat visszaesik 200-300 fordulatot, és erős hangja is van a szivattyúnak az erőlködéstől. Van hogy többször kell hátrahúznom a kart, hogy elkezdjen emelni. Én valami dugulásra tippelek.
Hali! Hogyan van ez a súly? 3 emelet mtz keréksúly, és arra 1 crystal súly? A lyukak passzolnak? A csavar, amivel felraktad, sima menetes szár? Gondolkodom én is ilyen szükségmegoldáson jövőre szántásra. Legfeljebb nem hasítok 9.-en ennyi felnisúllyal.
Sajnos a szabályzót nem ismerem szóval én itt be is fejezem a kobak törést. esetleg könyvet tudok linkelni vagy ha ismered a tárhelyem ott keresgélni hátha segít valamelyest a probléma megoldásában
A szivattyú most jó az új, mert forró lett azért a sok csesztetéstől, de felemelte az ekét mint a fene.
Többször átnéztem Kzsolt88 fórumtárs erőszabályzó működéséről készített képes anyagát és csak arra jutottam, hogy a vezérlőcsatornától jövő olaj nem akarja a "potméter" alatti szelepet melegen megműködtetni. Azt még ki is tudom szerelni belőle nem nagy ráfordítással. Hátha rugótörés vagy ilyesmi. De inkább résveszteség a meleg miatt, rugótöréskor hidegen is rosszalkodna.
Mikor beszereltem az 550-esbe, akkor én szétszedtem, átgyűrűztem a tengelyeit.
Belselyéből a hüvelyeket mindent kiszedtem, rendellenes kopás ilyesmi nem látszott rajta. Viszont ezt az említett kis szelep részét nem szedtem akkor szét.
A nagytáblát mikor elkezdtem szántani olyan belvizes, hogy kente a sárt mint a maltert a kerék, áll a víz rajta még mindíg.... ha megfagy, akkor tudnám szántani.
Ekkor egy foduló alatt sokszor rákellett emelnem mert a sárban fél métert is leásott a kerék, meg tolta maga előtt a vizet.
Na ezután kezdte el ezt a dolgot, hogy nem emel. ELőször a kúposszelepre gyanakodtam, de nem az...
Külön-külön mindegyik kihelyezettet lenyomva, rendben működnek.
Szerintem az erőszabályzónak abban a részében lesz a hiba, amit írtam. Végülis nem biztos, csak arra tippelek.
De abból amit leírtam, csak az az érdekes, hidegen minden rendben, szabályzás módban szintén. Viszont meleg olajjal az erőszabályzót az ülésmelletti karral emelés pozicóba rakom, akkor nem akar működni. Kicsit megmozdul az eke és ennyi.
Jó estét! Az szép súly, mennyit is nyom egy krisztál súly?
Ez a hidraulika gond majdnem olyan mint amit a kék traktor CCLS szivattyúja csinál, hidegen minden flott, 45-50°C felett már kezd gyengülni és rángat váltásnál, TLT "csattan" (szó szerint) induláskor meg stb :)
Én valami O gyűrű kopásra gondolok magában a szabályzóban. Tavasszal a tömböt és ha sikerül egyúttal a szabályzót is át kellene gyűrűzni az én gépemen is :)
Emeld a tétet!!! Akit emlegetsz cégcsoport! Amit irnodkellene az cirka 5000 ha!!!!!!!!! Amigépeketlátsz azoknak 24 órábantolják!! Nemugy mint te a 2 hekiden!!
Új elosztó lesz a megoldás mert nincs értelme felújítani, meg nem is nagyon lehet azt halottam... :s a probléma az az olvasottak alapján h a vezértömbben (elosztó) a tolattyúk elkoptak és összedolgoznak elengedi a nyomást nekem a kihelyezett volt elkopva a régi tömbben és mikor egy munkahengert akartam működtetni emelt a 3 pont is :s mióta ki lett cserélve az elosztó meg a szivattyú a munkahenger felújítva a szabályzónak a semleges állása belőve azóta nincs gond vele minden kihelyezett kör és a 3 pont tökéletesen teszi a dolgát