Na majd jövő héten vasárnap (tán október 5?) megpróbálok hegeszteni valamit, ha addig nem felejtem el. Tegnap egy fél órára csatlakoztam Sheffield-hez, itt egy kicsit lassú volt az adatátvitel, de végeredményben működött a dolog rendesen.
Üdvözlet! Szívesen csatlakoznék én is egy ilyen banzájhoz, valami jó forgalmas menetrenddel. :) Nekem is csak a hétvégék lennének jók, ugyanis amúgy Pesten vagyok (koliban). :( IPG
Ötlet támogatva :) (Miért mindenki azt az eszement Bristolt játssza?>: )
Nekem leginkább hétvége lenne jó, mert hétköznap csak 7 után érek rá, és a tapasztalatok szerint mire kiegyezünk, hogy ki-mit-hova (és a tűzfalainkat is rávesszük, hogy tényleg ő-azt-oda,) már alig marad idő a szimulációra... Bár ha előre megbeszéljük, márpedigmostBristol, akkor jelentősen egyszerűsödhet a protokoll :)
Vasárnap a britekkel játszottam multiplayerben Bristolt. Az enyém volt Filton Panel, és pont annyian voltunk, hogy mindenkinek jutott egy munkaállomás, plusz 1 fő host. Az ő dolga volt a rendkívüli helyzetek kezelése. Egészen jól működött a dolog, vonatok "előjelentése" írásban ment (szerintem nem zavaró azt a pár sort bepötyögni), annak, aki kérte. Csak másfél órát játszottam éjfélig, ők magyar idő szerint hajnali 4-kor hagyták abba. Jó lenne megpróbálkozni most már egy nagyszabású magyar multiplayerrel is, ugyanezen a pályán.
Szia! Írtam választ az e-mail-re, csak ritkán látogatom azt a címemet és emiatt mire észrevettem őket lejártak a letöltések! Szeretnélek megkérni, ha nem gond küldd el őket még egyszer! Előre is köszönöm: EÉVB
- mozdonyvezetői funkció melynek segítségével úgy láthatjuk a pályát mint egy mozdonyvezető
- szerelvényirányitási funkció, melyet 3d-s külső nézetben irányíthatunk, melynek keretében megfigyelhetjük a le iletve felszálló embereket az utcai mozgásokat, az utcai közúti forgalmat stb stb stb.
Ez a két nagy funkciója, a harmadik funkciója az a szerkesztő funkció.
Segítséget szeretnék kérni! Keresem Csillebérc VES és Szépjuhászné D55 típusú berendezésének a szimulációját. Akinek esetleg megvan, és amennyiben módjában áll legyen szíves a publikus mail címemre elküldeni!
Nézd, hogy hogyan és miként fizették ki a festőt azt nem tudom, de pénteken láttam a program legfrissebb magyar fejlesztését, amiben élethűen látható már a 424-es gőzmozdony, ami a programban elérhető lesz.
Bristol-hoz új menetrend jelent meg: Greater Bristol Metro v2.3 Letölthető: innen
Teszteltem a Croydon beta központot. Meglepödtem a szimuláció dinamikáján. Egy 5:00-tól a legtöbb vonat áthalad a East Croydon-on. Tolatgatás nincs benne, de így is figyelni kell mert a legtöbb vonat az elkerülő vágányokon közlekedik. A csúcsidő a 8:00-körül volt, folyamatosan csörgött a telefon, de ha megállok a hívásokat nézegetni mégtöbb vonat megáll. 9-felé elhalgatnak a telefonok, egy két rossz útvonal kivételével nem volt gond, de lehet korigálni. Az East Croydon állomás elég érdekes, a bejárati jelzők után van még egy peronjelző is, és mivel beta változat ezért az elhaladó vonat nem mindig törli az útvonalat, és ilyenkor szemből nem tudsz beengedni vonatot. Probáljátok ki nagyon kellemes időtöltés, igazábol két játékos simán elviszi, de egy is megoldja. 75%-lettem a csúcs után.
"Maga a dízsdoboz képét egy híres hazai festő festette meg 2 millió Ft-ért. Első hallatra drága, de a cég fizette."
Ne haragudj, de ezt én fenntartással fogadom. Üzletileg ugyanis hol éri ez meg? Ha minden program árából 1000 forintot fordítanak a festő díjazására (amit azért kétlek), akkor legalább 2000 példánnyal számolnának, mint eladott termék. Ami már elképesztően nagy darabszám, figyelembe véve a rétegjáték jelleget és a program árát.
A stanicar használóinak van egy jó hírem: ugyanis öt új pálya tölthető a régebbiek mellé:
- a Prágából észak felé kiinduló vonal feldolgozásának (doz-Hol) egy új verzióját
(5-50)
- Prága-Liben pályaudvart
- Studénka állomást (amely sajnos utóbbi időkben egy egészen sajnálatos esemény helyszíne volt)
- valamint ezt az állomást is tartalmazó Prerov-Ostrava viszonylat két verzióban, amelyben majdnem a két város közötti vonalat lehet irányítani sok ki és belépési pont mellett.