Egy Pioneer egységet ajánlottak anno megvételre. az kb 130.000 huf lett volna, ahhoz kb 30.000 az interfész... no meg 18.000 a beépítő keret.
Kínai középkonzolt kb 300-400.000 dollár körül lehet venni amit jó esetben megterhel a vám, és a szállítás...
Ez kb sima rablás.
Egy sima tablet vezetékeinek eltüntetésén gondolkodok, és egy piszok erős mágnes felragasztásán a műanyag burkolatra alulról és fém alapú tablet tartón amit rá lehet tenni...
Sajnos nincs ízléses megoldás a telefontartóra, vagy az túl messze van...
Én egy Kenwood 2 DIN-es fejegységet szereltem be a helyére. Nincs távvezérlő adapter és mégis távvezérelhető, DE ezt csak a Kenwood néhány típusa tudja. Navit nem tud, azt telefonról wifi-n tükrözöm.
Ha érdekel részletesebben leírom, hogy oldottam meg a kormány távvezérlést. A kis info kijelzőről csak a zenei trackek, vagy rádió esetén az állomások tűnnek el. Távvezérlő adapterben ne gondolkozz szerintem!
Nem a zenei teljesítmény, vagy hangzás, hanem inkább az androidos mivolta miatt cserélném adott esetben a központi panelt, 2din-es megoldásra. A GTA verziókban van felnyíló kijelző is, de nem sok jót hallottam a beépített navy frissítéséről, és a magyarországi térképekről. A felső kijelző nélküli autókban egy fokkal jobban mutatna a 2dines megoldás.
(Még csak keresési fázisban vagyok az autók között...)
Sziasztok, Nyilatkozna olyan, akinek a gyári fejegység helyett más típus van bent, a kijelzőn milyen infókat veszít el az ember? Illetve a kormányról vezérlés megmarad, vagy kell extra áramkör?
Szia. Nekem ugyanez volt 1.8asnál. Termosztátcsere megoldotta. Utánna megnéztem kiváncsiságból mikor nyit (lábos viz fűtéshőmérő) és kb 50nél nyitott dekb 40nél zárt.
Mielött rendelsz érdemes megnézni milyen van benne mert én rendeltem egyet az nem lett jó. Utánna unix a városban, lehozattak kettő fajtát mert nem tudták megmondani melyik kell bele. Vittem a régit...
Azóta télen nyáron városban kint középen a cájger.
Szerintem termosztát hiba... nem zár rendesen. Amíg nincs menetszél, fel tud melegedni, de amint a hideg levegő lehűti a hűtőt, onnantól visszahűl a motor.
Ismét egy kérdés a hozzáértő tapasztaltakhoz. 1,8 benzin motor, általában 60-61 fokos a vizem, csak városi tötyörgésben meg fel a mutató a skála közepére. De amint kilépek a városból vissza az 1/3-adra (60-61 fok). Ez normális is lehet, vagy keressek hiba okot? Amúgy gyorsan melegszik a 60 fokra, kb. 2-3 km.
A pótkerék sajnos mankó méret, emiatt csak úgy fér el a tartály hogy a harmadik üléssort felemelik kicsit távtartóval.
Nekem 45 literes van benn.
A motor elég jól bírja HA:
- rendszeresen ellenőrzik a hézagot, ha kell lapkázzák. Nem hidrotőkés, és elég kicsi motor ehhez a kasztni hoz.
- rendes, beállítható gázrendszer van benne.
És 100 ekm után rendbe kell rakni a gáz rendszert, de lehet a hengerfejet is ha sokat pályázol.
Én inkább vennék a helyedben egy jó motorú benzinest, és magam gázosítanám el így tudod honnan indulsz. Olyat raknék ami tud benzin hozzáadást is nagy terhelésen.
A hollandiából behozott autók rengeteget futottak már, majdnem vettem egy 5 éves 260ekm-t futott lpg-s 5-öst 150ezerrel az órában :-)
Ha veszel akkor vagy jól leellenőrizhetőt kell (az enyém ilyen lesz 10 év múlva ha eladó lesz, mert spritmonitoron mindent vezetek) vagy diagnosztizálni kell hogy áll a hengerfej.
Technikai oldalról, elvileg nincs gond, inkább a használhatóságát vitatom. Nem tudom mekkora térfogatú gáztartálya van, de kb 9-10 literes fogyasztással számolva 400-500 km lesz a megtehető maximum. Városban még kevesebb.
Persze lehet menni benzinnel is...
Ugyanakkor ki vagy szolgáltatva a kutasoknak, mert te egyedül elvileg nem tankolhatsz.
A pótkerék hiányán lehet segíteni egy defektmentesítő spray-vel, de komolyabb sérülés esetén nagy cumi van...
Ezeken kívül nem látom hátrányát.
150.000 km-t toltam le egy benzin-gázos Octaviával, tehát van némi rutinom a gázautózásban...
Én tegnap szétbontottam, a lámpa érintkezője megszűnt létezni... Teljesen szétrohadt. Az "autó oldali" csatlakozó még talán menthető, a lámpacsere után némi teflonszalag nem árt majd neki, hogy legalább a csatlakozóba ne menjen bele a víz. Meg valami gumitömítéseket mindenképp kell szerezni. A színtelen sziloplasztot is komolyan gondoltam, azzal vékonyan körbe lehetne nyomni a lámpát, valamit az is szigetel.
Nem tudom fog-e jelezni egyáltalán.... Most kapott friss cserét, és ezért kérdeztem, mert ha lehet, tuti nem volt resetelve... 97-es előző autóm jelezte.... Akkor ennek is kellene... ha egyszer bejelez, majd visszatérünk rá :)
Nekem is ki van égve a klíma hőfokszabályzónál az izzó illetve az alatta lévő gombsor megvilágítása sem világít.
Megpróbálkoznék a javítással csak tudnom kellene,hogy milyen izzót is rendeljek a klíma hőfok gomb mögé és milyet az alatta lévő gombsor megvilágításához.
Köszönöm előre is.
Rádió csere már volt így remélem ezt is meg tudom majd oldani.
Beázott a harmadik féklámpám, valószínű az ablakmosó folyt bele, mert a kalaptartón is ott van a foltja. Amikor felnyitom a csomagtartót, onnan csöpög valami. Ezért nem is világít, megégett a foglalat és a lámpán a csatlakozó is.
Bontóból próbálok szerezni, aztán kinyomom sziloplaszttal :)
Vagy mit lehet ilyenkor csinálni? Lehet szigetelő gumit kapni hozzá?