Keresés

Részletes keresés

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.03.05 0 0 6575

Hat nem tudom, en rendeltem toluk 1-2 alkalommal (igaz nem a Guzzihoz) es par nap alatt itt volt a cucc, es az ara sem volt veszesebb, mint mashol. A gyari cucc meg egyebkent sem olcso. 

Előzmény: baowah_ (6574)
baowah_ Creative Commons License 2020.03.05 0 1 6574

az a baj, az OEM parts draga, kamuznak a keszletekrol es lassuak is :D

ezek kulcsfontossagu oldalak:

https://moto-renzo.biz/

https://www.stein-dinse.biz/index.php

https://hmb-guzzi.de/

https://www.gutsibits.co.uk/pr/Home/index.php

 

de még akad bőven. Amugy meglepo modon meg az importornel is van alkatresz, az OEM-mel megegyező árban, sőt, néha olcsóbban.

 

Előzmény: Zoli_t5H (6573)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.03.03 0 1 6573

Van egy ilyen oldal, hogy https://oem-parts.hu/hu/

 

Ezekhez az ujabb Guzzikhoz mindent be tudnak szerezni. Nem olcso a gyari alkatresz, arra keszulj fel. Nekem egyetlen gondom volt vele, hogy osszel elkezdett vacakolni az index kapcsolo (tipikus olaszos hiba, valami elektronyos cucc vagy nem megy, mikor kell, vagy akkor is megy, mikor nem kene… :-) Na ez 10-bol 6-szor nem ment egyik iranyba. Nezegettem a neten, 50ezer... anyad. Egy eletem, egy halalom, atomjaira szedtem, persze szetugrott az egeszben valami rugos vacak (ez egesz tok gagyi amugy), igy vaffankuuuloztam egy fel oraig, mire rajottem, hogy kell osszerakni, de mindent athuzgaltam benne, meg a kontaktokat rendberaktam, igy lass csodat, most szepen mukodik. 

 

 

 

Előzmény: attilaszu (6571)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.03.03 0 1 6572

Lattuk a vasat a face-n, jo kis gep ez. :-) Nem gondoltam, hogy valaki vegre elviszi szegenyt, megerdemelte mar, hogy hajtsak is. Mondjuk voltak elkepzelesei az arrol az elozo tulajnak, igy nem csoda, hogy sokaig kellette magat.

 

Hidd el, nem nagy kunszt az olajcsere es a szelephezag, max annyit kell rakeszulni, hogy megveszed a cuccot hozza (olajat, szurot).

Mondanam, hogy gurulj ki egy szep napos hetvegen Sulysapra es en szivesen megcsinalom neked (mar parszor csinaltam a sajat 2016-osomon), de kicsit odebb van Erd-tol. Meg persze en nem vagyok hivatalos szerviz, csak egy lelkes amator (azota nem viszek motort szervizbe miota meglattam, mit ossze balfaszkodnak a vadonatuj W650-esemen, ugy voltam vele, hogy leszarom, hogy bukom a garanciat, de legyen megcsinalva normalisan).

 

 

 

 

Előzmény: attilaszu (6570)
attilaszu Creative Commons License 2020.03.03 0 0 6571

És még valami.

A hátsófék karból kirázódott a menetes stift (a pedál része) olyat hol lehet beszerezni?

Köszi

Előzmény: attilaszu (6570)
attilaszu Creative Commons License 2020.03.03 0 0 6570

Nah, nem sok időm volt, ma reggel mentem el eredetvizsgára, nem volt gyaloggalopp, mert esett.

Van pár dolog amit mindenképpen szeretnék a motoron rendbe tenni. Sajnos a rendszámtábla eléggé elfuserált helyen van, kell valami normális tartó.

Sajnos a sárhányóra nem lehet feltenni, így valami karos megoldást gondolnék, mint ez: https://moskis.eu/en/product/soporte-portamatricula-para-moto-guzzi-v7-ii/

 

Na de írom mit kell rendbetenni, mielőtt belevetem magam a motorozásba, most még van kis idő a szezon előttig.

Ha valakinek van ötlete, akkor érdekel mit mondana, mit rakna fel (csak street legal E jeles megoldások érdekelnek):

- rendszámtábla világítással (a jelenleginek világítása sincs)

- E jóváhagyott indexek, valami pofás minimál cucc.

- E jóváhagyott hátsó lámpa

- A kipufogót nem tudom meddig maradhat, lehet ezt a szezont lenyomom velük, mert baromi jó a hangjuk, de hát ez inkább csak "rezonátor", nem tudom 200km-en mennyire jópofa dolog :)

- Értelmes gumikra is mondhattok ötletet, ezek jól néznek ki, de sztem közúton nem a legjobbak, bár ez majd kiderülhet még, hogy mégis.

 

Felmerülhet a kérdés, hogy akkor miért ezt vettem, igazából jó volt az ár. Kevés a km (4900). Viszonylag fiatal (2014-es) de 2017-ben itthon forgalomba helyezett.

Viszont nem akarok minden rendőr céltáblája lenni. A világítás, rendszám, nem tréfa dolog. Illetve szervizre nem tettetek javaslatot, az első olajcserét, esetleg szelephézag állítást nem én akarom elvégezni idehaza, majd ha jobban lesz időm rákészülni. Érd környéke előnyben. 

 

Köszi szépen!

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.02.29 0 1 6569

Eleted legjobb dontese lesz. En sokaig szkeptikus voltam es csak japan vas johetett szoba (meg oreg magyarok, de azt mas miatt szeretjuk:-)). Miota megvan a Guzzi, azota az osszes japo elment a haztol es ahogy penztarcam engedi feltoltom a helyuket Guzzikkal. Ha minden jol megy akkor talan jovo heten jon is egy nagytestverje a kis V7-esnek. De nem akarom meg nagyon beleelni magam, remelem osszejon. Ha megvan a vas, kerunk fotot. Meg persze nyakunkon a jo ido lassan, ha Bp. kornyeki vagy - meg ha, nem akkor is - gurulhatunk valamerre egy kanyart, eddig meg ugyse nagyon lattam egyutt tobb V7est a kereskedesen kivul. :-) Ja.meg ha ismerkedni akarsz hasonlo bolondokkal, akkor erre jo alkalom lehet a nyat eleji soltvadkerti talalkozo.

Előzmény: attilaszu (6567)
baowah_ Creative Commons License 2020.02.29 0 1 6568
Előzmény: attilaszu (6567)
attilaszu Creative Commons License 2020.02.29 0 0 6567

Köszi szépen az infókat.

Ma megyek megvenni. :) Van amúgy valami klubélet? Nem egy gyakori versenyző az utakon.

osziboszi Creative Commons License 2020.02.27 0 0 6566

Piros.

Előzmény: Zoli_t5H (6565)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.02.27 0 0 6565

II-es Specialt meg nem is lattam itthon. Milyen szinu? 

 

Előzmény: osziboszi (6564)
osziboszi Creative Commons License 2020.02.27 0 0 6564

Szia!

V7 II Special, 17000 km. Egy gubanc volt vele: valahol eltörött egy vezeték és nem volt világítás a műszeregységben, nem mentek az órák és nem volt index. Szerencsém volt, gariban kicserélték a komplett kábelkorbácsot. Az utóbbi négy évben semmi baja. Kb. 5 lit/100 km a fogyasztás. A villaolajcserén kívűl magam szervizelem, az nekem macerás. Két liter motorolaj (10W-60, szintetikus, én Motul használok, 9000 HUF), olajszűrő 2700 HUF, 0,5 liter váltóolaj, 1,7 dl kardánolaj: én évente cserélem ezeket is, bár nem kell az előírás szerint. Légszűrő 2250 HUF. Nincs idom, vagyis mindenhez hozzá lehet férni. Ha egyszer végigjátszod, utána már a hátsó kerék kiszerelése sem téma. A gyári Sport Demon 9000 km-t bírt, most Scorpion Trail II van rajta, szerintem ez tovább bírja majd.

Vegyél. Élvezni fogod. :-)

Előzmény: attilaszu (6562)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.02.27 0 0 6563

Szia! En eddig egy szezont (7000km-t) motoroztam le egy V7 II Racer-rel, egyszeru, mint a faek, magamnak szervizeltem, abszolút nem veszes hozza a cucc sem (talan a valtoba valo olaj a legdragabb, ha minosegit akarsz, de abbol egy liter sokaig eleg).

 

 

Előzmény: attilaszu (6562)
attilaszu Creative Commons License 2020.02.27 0 0 6562

Sziasztok,

 

Kinek mi a szerviz javaslata/tapasztalata?

V7 lenne az irány.

Fenntartási költségek tekintetében is jó lenne egy manko.

 

Köszi

guzzi75 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 6561

Helló mindenki! V1100 Breva fékbetét csere lesz a tavasszal, mi a gyári azonosítója vagy mit ajánlotok.

baowah_ Creative Commons License 2020.02.24 0 0 6560

nem, mert akkor 20-szal gyorsabban megyek :D

Előzmény: osziboszi (6559)
osziboszi Creative Commons License 2020.02.18 0 0 6559

Tetszik. Jó ez a szín.

Egy pici fejidom nem kerül rá?

Előzmény: baowah_ (6558)
baowah_ Creative Commons License 2020.02.14 0 2 6558

 

mar keszul az uj, vegleges ules, meg hamarosan megy arany logo a tankra.

Előzmény: osziboszi (6557)
osziboszi Creative Commons License 2020.02.14 0 0 6557

Árpád!

Hogy áll a projekt? Esetleg pár kép? Csak úgy kiváncsiságból...

 

Nándor Oskolás Creative Commons License 2020.02.08 0 0 6556

Sziasztok! Nagy brevára guzzi oldaldobozok tartókonzolokkal kompletten eladó, a dobozok ezüst színűek! Hátha érdekel valakit itt! Kérésre képeket küldök! Ár megegyezés szerint! 06305031455

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.01.09 0 1 6555

Azert annyira nem veszes. Nekem van injektoros es karbis is, de nem igazan erzek kulonbseget (marmint fizikailag, amikor huzni kell a gazt). Mindegyiknek megvan a maga elonye, en csak az atalakithatosag egyszerusege miatt gondolkodtam/gondolkodom inkabb karbis verzioban. 

Előzmény: CaliforgiaEV (6554)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2020.01.09 0 1 6554

A karbis verzió engem is vonzott volna, meg is kérdeztem a HMB GUZZI-t hogy mibe fájna nekem a 2 karbi plusz az elektronikus gyújtás, és ~850EUR-t mondott az ember. Ebben az lett volna a jó, hogy ezek teljesen új karbik lettek volna, nem használt vacak. Viszont azt mondta az ember, hogy inkább lebeszélne, mert fizikailag megterhelőbb a karbikat ráncigálni mint a sima folytószelepeket az injektorhoz. Én sem vagyok híve a sok elektronikának, ezért gondoltam, hátha jobb lenne. De ennyit már nem akartam bele feccölni.

Előzmény: Zoli_t5H (6553)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.01.09 0 0 6553

Nezegettem azt a motort, nekem abszolut szimpatikus volt, hogy minden le van irva (en se vagyok jo kereskedo, en is mindig leirok mindent, az utolso karcolasra is felhivom a figyelmet es meg a vegen en szegyellem magam es en engedek az arbol. :-)). Ha karbis lenne, lehet meg is neztem volna kozelebbrol (oszinte leszek, ha ilyesmit vennek, marmint Cali-t, akkor at szeretnem alakitani Café Racer-re, de ugy, hogy semmi visszafordithatatlan ne tortenjen, es ahogy nezegettem, a regebbi karbisakat valamivel konnyebb atvarialni az uzemanyag/levego rendszer szempontjabol).

 

Előzmény: CaliforgiaEV (6552)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2020.01.09 0 0 6552

Meguntam hirdetni. :-) Lehet túl őszinte voltam. Egy litániában leírtam mi mindent cseréltem, és hogy mi az amit még kéne :-) A magyar ember alapvetően kívánja hogy átverjék, ezért lehet elég lett volna annyi: garázsban tartott, rendszeresen szervizelt motorom eladó :-) Erre bizti lett volna érdeklődő. 

Félre téve a tréfát, én anno ezt a motort 900-ért vettem egyenesen olaszból. Sejtettem hogy lesz mit javítani rajta. Azóta 1,8M volt amit ráköltöttem, és még most kb 500EUR-nyi alkatrészt akarok hozzá beszerezni hogy tényleg kifogástalan legyen. Elég maximalista vagyok, ha valamihez hozzá nyúlok, akkor ott sok minden más is cserés lesz. 

A kérdés jogos, akkor miért akartam eladni? Mert a szívem megdobbant egy Stelvio-ért.

Előzmény: Zoli_t5H (6551)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.01.09 0 0 6551

Szia!

 

Eladtad, vagy meguntad hirdetni? 

 

Előzmény: CaliforgiaEV (6550)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2020.01.09 0 0 6550

Helló!

 

Láttam hogy Californiában is gondolkodsz. Nekem van egy 1997-es 1100-as EV-m. Biztosan láttad a hirdetést a hasznaltauto-n. Nem olyan rég vettem le. Én öt éve hajtom, és a következőket tudom megosztani veled: az autóút nagyon fexik neki, de a városi forgalom annyira nem. Az csakis akkor, ha szeretsz az ácsorgó autók közt haladni. A sok állást nem szereti, mert a nagy blokk 40 fokban irgalmatlanul fel tud melegedni (bár ez persze nem csak a Guzzira jellemző. a nagy blokkosok mind ilyenek, még a vízhűtésesek is). Arra is számíts, hogy ez egy nehéz gép, és széles is, ha a dobozok rajta vannak, szóval a belvárosban (Bp.) nem lehet úgy hajtani mint egy robogót. 

Viszont túrázáshoz, meg lehet pakolni, olyan mint egy igás ló. Én 180 magas vagyok, és azt kell mondjam, hogy kényelmes rajta motorozni. Persze ha a gyári ülést lecserélném egy zselés ülésre, még kényelmesebb lenne. :-)

 

Üdv,

Zsolt

Előzmény: Ineedaguzzi (6513)
Bandi Nk Creative Commons License 2019.12.30 0 0 6549

Köszönöm az infót!

 

850 T3 California Creative Commons License 2019.12.29 0 0 6548

még egészen frisset is! :)

baowah_ Creative Commons License 2019.12.29 0 0 6547
Előzmény: Bandi Nk (6546)
Bandi Nk Creative Commons License 2019.12.27 0 0 6546

Sziasztok!

Moto Guzzi Stelvio vásárlásán töröm a fejem, de nincs senki a közelemben, akinek bármilyen Guzzival lenne tapasztalata.

Van esetleg köztetek olyan, aki ismeri a típust?

Üdv!

Bandi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!