Nem emlékeztek rá, tavaly is így volt és jövőre is így lesz. :O
Szerintem csak jobb volt az időjárás, nem hűlt le éjjel annyira a levegő és a csillaggarázs, a fűtettlen garázs is jobban át melegedett. Az autók is gyorsabban elérték az üzemi hőfokot. És még a klímát sem kell nagyon használni, vissza kerültek a nyári gumik az autókra. :)
Az enyém is többet fogyasztott az elmúlt 500km alatt a jó idő ellenére is mert Bóly-Bp-Bóly távot mentem autópályán és kicsit jobban nyomtam a gázpedált.
Januárban kiszáltunk a Multiplaból, és megmaradt egy hibás pótkerék tartó. Velencén vagy Zuglóban átvehető, ha valakit érdekel, publikus e-mail címemen keressen meg.
Csak mert én mindig prémiumot szoktam (most épp MOL), és a legutolsó tankolás után érezhetően nem ment az autó, nem volt sütödeszaga sem, csak sima büdös diesel.
Mi van ha a beszállító országszerte elkeverte a két lónyálat, akár véletlenül is? Tudom, menjek és vizsgáltassam ki magam. De attól még tény hogy a Tietek jobban megy az utolsó tankolás óta, az enyém pedig rosszabbul.
futóműbe szilent vagy kormányösszekötő vagy stab pálca, ugye hibátlan út kizárva, bár a kicsivel több mint 100e alatt egyszer cseréltem cseréltettem ezek közül mindig az aktuálisat
Persze hogy kell autótt javítatni évi 30 ezernél pl olaj és szürő csere esetleg fékbetétt... vagy ti mire gondoltok?Egyébként 2005 és utáni autóra gondoltam.Amit ti mondtok azalapján dieselt keressek?
Jelenleg nekem is ez a problémám. Kiolvastattam és nem tud kommunikálni a számítógép a vezérlővel. Vagy a csatlakozó kontaktos, vagy a vezérő halt meg a szaki szerint. Neked is érdemes lenne kiolvastatni mert lehet hogy az ülés érzékelő adta meg magát, ami nekem is rossz és már át van hidalva egy ellenállással.
Takarítás után arra lettem figyelmes, hogy elkezdett világítani a kis piros légzsák lámpácska.
Indítás után is égve marad.
Megnéztem az ülés alatti csatlakozókat nincsenek szétcsúszva. A műszerfal alatti középső műanyag burkolatot is levettem mögötte kitakarítottam. Itt túl sok vezeték nem volt, de itt sem találtam semmilyen csatlakozót ami szétcsúszott volna.
Nemrég jártam Pesten, visszafele Érden tankoltam Agipnál, azt hittem nitrós az anyag, de azóta szintén tankoltam nyugat (Duka) Agip kúton, az tűnt fel habzik mint atom rátöltöttem vagy 8-szor mire telilett.
Úgy kellene nézni az autóval kapcsolatos költségeket, hogy itt minden multi több százezret futott átlagban 10 év fölötti. A régi benzinesekkel kevés a probléma, a dízellel szintúgy.
A gázos verzió kor és km függvényében ennyit tud =kidobandó, el kell fogadni, ezt teszik a külföldiek.