Sőt, hacsak nem változtatgatták túl sokat a Symbole alapfelszereltségét, karosszéria színű kilincsek, és 5 műszeres műszeregység is beletartozik. Az esőérzékelő nem látszik a fényképeken, de annak is kéne lennie benne alapból.
Szia egy tapasztalat ill jó tanács , autós berkeken belül köztudott a csonti car egy életveszélyes társulat ,az olcsó autói , általában egy rakás szamóca. Volt nálam ügyfél aki ott vásárolt majd 2 nap múlva vissza ment reklamálni , 10 perc múlva ott volt egy szuper ügyvéd és 4db gorilla aki elmagyarázta merre van a kijárat.
Sziazstok 407esem most mar nagyon idegesit mert a fordulatszammero ket beosztas kozott ingadozik(2.0hdi automata 4 sebesseges) es nem tudom ezt mire velni de kezdek aggodni .Kerlek segitsetek:)
Szia chiopkk! Két megjegyzés: 1, Normálisan működő FAP esetén, hideg motornál sem szabad kormolnia.
2, Nekem úgy rémlik, hogy a Symbolok két zónás klimával kerültek leszállításra itthon, ez pedig egy zónás. Nagyon kűlföldről behozott filingje van az autónak, ami önmagában nem egy dráma, de óvatosságra int. Üdvözlet: birobandi
Mert ugye az ritkább kvázi több levegőt enged át, mert kisebb az ellenállása, több levegőhöz több üzemanyagot lehet
adni új inyektor térképpel , így kis teljesítménynövekedést lehet elérni sok más fontos dolog kárára... Innen a név az egyik leg egyszerübb "tuning" megoldás , hasbaakasztás, ez eddig ok de hol fűzik bele a képbe a fogyasztás csökkentést???
Hidd el ha én ilyet gyártanék nekem is megtalálnád az oldalamon , ezek az emberi hiszékenységre épülnek , semmiféle műszaki alapja nincs , az autógyárak versenyeznek a fogyasztás tekintetében ,gondolod ,hogy direkt ugy tervezték az autót .hogy egy szűrő csak úgy megváltoztassa a paramétereket , most mindjárt jön a mágnes , meg a sportgyertya meg a vizbűl kivonjuk az zoxigént.
Alitolag ha az ember sportlegszurot hasznal akkor javul az auto fogyasztasa. Ezt a gyartok oldalain is megtalalhatod. A 206-ban egy komplett rendszer lett rakva es javult a fogyasztasa eleg jelentose, pedig az csak egy 1.4 8V benyas motorral volt szerelve.
Semmivel sem fog kevesebbet enni de viszont állandóan pucolni kell ,ha nem pucolod ki időben többet fog enni , kevesebbet soha ,a levegőből nem lesz energia , a gyakori olajcserének, állandó karbantartásnak van értelme , ezek a sport cuccok marketing termékek sok pénzért . Van aki direkt szűrőt azért szereti mert nagy torokhangja lesz és az milyen jó , de itt ilyen nem lesz.
Ártani nem árt ha 5 ekm -ént elmosod .
Volt nálam egy autó amiben kb 2 éve benne volt persze soha nem mosták ki mert azt hitték ,hogy ez valami örök szűrő , miután bevágtam a kazánba ,és kapott egy normális szűrőt mindgyárt jobban ment az autó ,megtuningoltuk!!!!!