annak szerintem más oka lesz, mert ha a két sarut ráteszed, érintkeznek rendesen, az akksiban van delej, és gyújtást adsz, akkor szinte azonnal indítható a járgány (azért nem árt várni egy picit indítás előtt). ha forgatja, de nem indul be, akkor vagy az immo, vagy valamilyen egyéb hiba (pl railnyomás) miatt nem indul, és nem az akksi tehet róla. ha a bendix nem húz be, csak pittyeg, és dobálja a hibákat, akkor meg merült/gyenge az akksi benne.
ahhoz, hogy a xenonéhoz hasonló vetítési képet kapjunk, a lednek sem szabad elvileg nagyobb felületen fényt kibocsájtania, mint a xenon gömbje, vagy a halogén izzószála. ellenkező esetben az ezen a 2-3 mm átmérőjű gömbön kívül keletkező fény összevissza máshová fog vetülni. a xenonéhoz mérhető fényt adó ledek felülete azonban még jóval nagyobb ennél. szerintem még nem létezik olyan, hogy egy 2 mm átmérőjű ledforrásból gömb alakban szóródjon a kellő mennyiségű fény. esetleg olyat tudok elképzelni, hogy a nagyobb felületű led fényforrás fényét egy parabola-szerű, elég bonoylult formájú tükörrel egy pontba gyűjtik, arra a helyre, ahová a xenon fej gömbje esik. de ez is utópisztikus kissé.
Meg tudná vki írni pontosan, hogyan kell felébreszteni akksi csere után a CAN buszt? Próba akksi került a kocsimba átmenetileg. A 307club leírás szerint próbálkoztam, de valószínűleg vmit rosszul csinálok, és nem röffen be a kocsi: 2005-ös évi 2.0 HDI Break 136
Gyári xenonos lámpabúrában szerintetek mit mutatna egy led? Eléggé megoszlanak a vélemények a tompítottban használatos ledekről. A számok eléggé meggyőzőek,projektor is megvan. Egyenlőre csak kíváncsiság,most cseréltem xenont,úgyhogy egy darabig nem kell :D
Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődök, hogy 307es peugeotban/1.4 hdi 2004es/ merre találom a hűtővíz rendszer légtelenítőjét? Segítségetek előre is köszönöm. (Esetleg ha valaki meg tudja oldani egy képpel is segíthetne rajtam.)
Igen, nagyon sanszos, hogy azzal lesz a gond, kicsit szagos volt haza út után, így mostantól sehova vele, ha beáll a generátor csapágy, akkor ledarálja nekem a szíjat... (is)
Találtam egy leírást, hogyan kell kiépíteni a generátort. Most még elég kínai, talán megpróbálok neki esni.
Hétfőn elmegyek a szervizbe , rákérdezek milyen vastagon számolnak egy gencsi cserét/felújítást
Most próbálkozok akku töltéssel vagy másik akkuval, mivel a több önindítózás miatt lemerült. Ha sikerül elindítanom az autót, akkor jelentkezek Nálad :)
Csak az a furcsa nekem, hogy menet közben dobta ki egyszerre mindkét hibát, és persze a turbó megint nem pörög így már fel:
tegnap közlekedés közben ESP és kipufogó rsz. hibát írt ki az autóm, de még tudtam vele közlekedni. ma már nem indult el hidegen. pár inditozas után át akku is lemerült.
szeintetek mi lehet a hiba oka? gyenge akku?
2.0 HDI Break 136 LE. 2005.-os évjárat.
A "besefér" igaz lehet:) Sajnos nem voltam körültekintő, így berendeltem 4 db-ot és nem henger, hanem csonkakúp alakú. Ráadásul az büdös kínyai 21/5 W-ot küldött. Én "boeuf" meg nekiestem a magasabban lévő csöcsöt előbb lereszelni, mert a 2 pötty nem egy magasságban van a dpla tudású izzón, ami az autónkban egyébként sincs. A sikeres művelet után már be tudtam rakni a foglalatba, csak a foglalat nem ment bele a lápaburába a csonkakúposság miatt. Így majd valahogy visszavarázsolom a csöcsöket és mén off Suzukiba. Abban talán a helyzetjelző/fék egy izzón van. Szóval a rendelésnél figyelni: szigorúan az 5 W és henger, no meg CAN bus.
Hosszú pályázás után parkolóba álláskor, fura nyikorgásra lettem figyelmes a motortérből...
hasonló mint mikor a szíj csúszik, de ez inkább fémes és nem elinduláskor hanem alapjáraton, üresben csinálja meleg motornál (is) jön a hang (nyik nyik nyik nyik).
A generátor/ szíj körül jön a hang és elég ijesztően hangos.
Vízpumpa vagy főtengely szíjtárcsa lehet ludas vagy más ötlet?
Hellótok. Érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki légzsák szettet 307-hez? Sajnos ma váratlanul kinyílt egy balesetben. Persze nem minden bontóban lévő fekete kell, hanem az a világos bézs színű. Lökhárító is érdekelne (krómbetétes), valamint zárhíddal egy hűtőszett RHR motoroshoz :( Üdv
led-re? :D azt vakerja a Hella ebben a cikkben, hogy a led-es megoldások áltlában túl sok fényt adnak, meghaladják az engedélyezettet, ami azért baj, mert úgy a féklámpa fénye kevésbé észrevehető, kevésbé figyelem-felhívó, és ez balesetveszélyes. Hm, mondjuk nekem pont R10W van mindenhol hátul... XDD. Kéne már egy angol jobbos hátsólámpa, és akkor tennék R5W-t helyzetjelzőnek, lenne két gyári ködlámpa hátul, tolatónak meg ledet tennék fel a la Őlmi (csak ő fordítva, neki a köd a led). Na meg jönnek itt még színekkel, meg foglalat-magasságokkal, meg hogy beseféraledeségő, meg minden... :D