En ha ilyen bajom lenne akkor visszafele kezdenem el nezegetni. Kihuzni a csovet a 2 fej nelkul hogy ugy mit csinal, lehet hogy csak a motorhazteton levo fejek vannak eldugulva.
Sziasztok. Lassan megőrít az autó. A szélvédő mosóval bajlódok. a motorháztetőn futó vezetéket már megragasztottam, ott már nem folyik. De a szélvédőig, még most sem nagyon jut el folyadék, egyszerűen nincs nyomás. Hol kereshetem még a probléma okát?
Az nem valoszinu hogy jo lesz, mert mar neztuk mi is azokat Zolforg-al. Legutoljara arra jutottunk hogy a masik kepen levo csatinak megkeressuk a masik veget es atkotjuk, igy nem kell uj vezeteket elorol behuzgalni. Talan a heten mar okosabbak leszunk, mert ha az ido engedi akkor megyek fel hozza bekottetni egyet.
Sőt, hacsak nem változtatgatták túl sokat a Symbole alapfelszereltségét, karosszéria színű kilincsek, és 5 műszeres műszeregység is beletartozik. Az esőérzékelő nem látszik a fényképeken, de annak is kéne lennie benne alapból.
Szia egy tapasztalat ill jó tanács , autós berkeken belül köztudott a csonti car egy életveszélyes társulat ,az olcsó autói , általában egy rakás szamóca. Volt nálam ügyfél aki ott vásárolt majd 2 nap múlva vissza ment reklamálni , 10 perc múlva ott volt egy szuper ügyvéd és 4db gorilla aki elmagyarázta merre van a kijárat.
Sziazstok 407esem most mar nagyon idegesit mert a fordulatszammero ket beosztas kozott ingadozik(2.0hdi automata 4 sebesseges) es nem tudom ezt mire velni de kezdek aggodni .Kerlek segitsetek:)