I-es C5 2.2HDI-m van és tegnap kiírta hogy az a trutyi (eolys) ami a részecskeszűrőhöz kell minimumum van... (Diesel additive minimum level)
Ezt a trutyit mennyiért lehet újra töltetni? Meg azt is olvastam hogy utána kell egy "reset" is a gépnek...
Szerintetek mennyit bír még így ki? 3-4000km-t? Csak augusztus végén jövök haza de 3-4000km-nél nem fog több belemenni a gépbe (és kb, ugyanennyiszer fogok tankolni is addig).
Mennyi lenne ennek a költsége? Azt olvastam elég drága ez a lötty...
Sziasztok! CITROEN C5 2.2 HDi FAP Exclusive 2005. Automata vásárlásán gondolkodom. Xantiámat cserélném le és véleményeket várnék hogy miért vegyem vagy ne vegyem és mire figyeljek a vásárlásánál! Köszi.
Áram van a kapcsolóba és az ülés alatti dobozba is elmegy,de igazából nem tudom mit kellene mérni.Kicsit bővebben ,h lehet.dtam neki direkt ármot a háttámla steckerénok két fkete vezeték és semmit nem csinált.Nem tudom az autó előéletét csak furcsa,h egyszerre mindkét oldal szakadt.Köszi
Kedd délelőtt felhívlak. Ha lehet, még aznap vinném a gépet és otthagynám amíg kell. (C5I 2,2 HDI Kompressziómérés, hengerfej(tömítés) ellenőrzés...stb. Erre a hétre csúsztattuk az időpontot.)
Hát ez elég érdekes van mostmár II. c5 hőz is mindenem , ki tudjuk próbálni .
A sebesség jelet a bsi-n keresztül kapja , a motort nem zárnám ki nekem is volt már olyan hogy a lexia megküldte látszólag jó volt de ,menetközben hol mért hol nem , tehát első köben sz motor csere, ha utána sem jó akkor lehet gondolkodni.
Én egy 3000-es V6-osból ültem át. Gondolhatod hogy ez milyen. sajna ez csak ennyit tud. : ( Agyon kell taposni, hogy valami történjen. Úgy hogy ez már csak ilyen nagypapás. : )
Hát az a 136 paci önmagában nem lenne kevés, de ne felejtsd el, hogy 1.6tonnát rángat. Persze ettől még lehet lusta, de a súlya komoly tétel.
A villanyülésről nem tudok nyilatkozni, de a tampomat is bizonytalan. Ezt a motort gyártották mechanikus és elektromos folytószeleppel is. Ha elektromos van a tiédben, előfordulhat hogy beépíthető, ellenkező esetben viszont nem.
Egyszer betg mester írta, hogy a C5-ben nincs km jeladó a váltóban, hanem a kerek forgásából számolgatja a sebességet. Tehát szakadás esélye elég csekélyke, közelíti a nulla értéket. Ezt erősíti, hogy a számláló viszont megy, ami ugyanonnan kapja az információt ráadásul adatvonalon. Simán rávágnám hogy döglött a motor, de ha lexiával megy, akkor lehet vakarózni...
2006os évjáratú C5 járt ma nálam, aminek nem megy a kmórája. Rágoogleztam, és szerintem ennek is szervómotor baja van. Az összes megtett km-t számolja csak nem jelzi ki a sebességet. Viszont így felmerült egy kérdés, mégpedig akkor is szervómotor baja van az autónak, ha lexiával letudom tesztelni a sebességmérő órát? Minden állásban megáll, meg le is lehet forgatni az órát vele.
A napokban váltam egy C5 2.0 Break (2001, benzin) tulajává.
Kérdezem tőletek: Létezik olyan hogy ellustul az autó? Olyan gyengécskének érzem... Egy 136 lovas autónak jobban kellene tolni. Szóval oda akarok kijukadni, hogy borzasztó módon kell pörgetni a motort, hogy lendületesen menjen. Pedig egy 1.6os Toyotából ültem át, ami szintén nem egy versenyautó, de valahogy dinamikusabbnak éreztem.
A másik kérdés, ami jobban izgat, az én autómban nincs elektromos ülés és tempomat sem.
Ezeket bele lehet utólagosan építeni jelentősebb barkácsolás nélkül? Tehát a villanyülésnek pl. be vannak építve a csatlakozói, vagy akkkor azt is kell valahonnan behúzni, továbbá a tempomatnak is megvan a csatija az én kocsimban, ha abba nem rakák be gyárilag? Vagy felejtős a dolog...?