Először ezeket fogom átvizsgálni,amiket írtál és csak végszükség esetén cserélem le.Egyébként igen,lassú a fordulata és mint ahogy írtam,csak full telitöltött akksival tudta kellőképpen megforgatni.Ilyenkor nyáron tökéletesen indul.Most elutazom,majd ha visszajöttem foglalkozom a dologgal és megírom mire jutottam.
Köszönöm a választ! Azt hittem a km óra kihajtásánál van a különbség. De most, hogy gondolkozom, nem is egyforma két óra, bár most nem tudom pontosan hogy mennyi a különbség, de az óra "végsebessége" nem egyforma. Mégegyszer köszi a segítséget.
Ha mindkettő hídon ötcsavaros a felni akkor nem kell hidat cserélni,elölről szerelhető a difi valszeg mindkettőn,elég csak a difit átcserélni.Át teszed a km órát is és akkor nem csal. A difi csavarjainál van egy kicsi aluminium tábla amin megtalálható az áttételszám.
Nálam:) Amúgy miért gyanakodsz az önindítóra?Kicsi az indítási fordulatszáma?Akkor le kell szedni és ellenőrizni.Ha kell csapágyat cserélni,szabályozni a forgórészt,új szénkefe az nem drága.
sziasztok! segítségre lenne szükségem! szeretnénk egy 97-98 as évjáratú, hosszított, magasított 9-fős kisbuszt. viszont olyannyira nem értünk a típushoz, ezért keresek valakit, akivel, természetesen megfelelő anyagi juttatás fejében, bejárhatnánk egy délelőtt alatt a kiszemelt áldozatokat, és a véleményére adván választhatnánk. ebben aki tudna segíteni, vagy van ötlete, kérem segítsen mihamarabb, mert olyan régóta várat magára, nehogy elhappolják a kiszemelt buszokat. köszönettel Lipták Gábor (lipig@t-online.hu)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 95ös, hosszú, magas 9fős transit. Leginkább itt helyben volt eddig használva amióta megvan, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Az az egy gondom vele, hogy a kényelmes utazó tempója az olyan 90 körül van (megy többet is, de itt érzem hogy ez kényelmes neki), bár ezért cserébe inkább erősnek érzem. Ez eddig nem is zavart, de most elkezdtünk vele messzire járni nap mint nap és hát jobb lenne ha be lehetne vele állni arra 110 km/h-ra. többet nem szeretnék, de ezzel már jobban lehetne haladni. Van egy 95ös kicsi, rövid, 3fős alkatrésznek. Abban elképzelhető hogy más difi van? Csak mert az egész jól megy. (vagy csak azért mert kisebb?) Szóval az lenne a kérdésem, hogy egy estleges híd cserével javulna e a dolog? A km óra mennyit csalna így?
Érdekelne hogy hol lehet "gombokért" indítómotort kapni a '90-es Transithoz.
Nekem még az eredeti van benn,de attól tartok hogy a téli nehéz-indítás az ő rovására írható.Csak frissen töltött akksival volt hajlandó beindulni,de azt bármilyen hidegben.Bosch önindítója van.
Mindíg akkor hagyott cserben mikor időre mentem, ráadásul mindig félre kellett húzni-tolni hogy a másikkal ki tudjak állni. Egy forrasztásom ment csak szét de most már rendben van az is...
Jobb mint "újkorában". Remélem most már minden rendben lesz vele...Szeptemberben vettem, kezdtem új gumikkal, szívtam a kormányművel, az indítómotorral, most meg a difi. Bontottat vettem és rakták bele. Jól üzemel...Kopp,Kopp....
Régebben divat volt utólagos klímát betenni,klímások szerintem adnak árajánlatot.Használtautón hirdettek nem rég komplett klímát transithoz. Klíma nélkül is elviselhető a belső,szgk-hoz képest kevésbé melegszik fel a nagyobb légtér és a függőleges üvegek miatt. Lehet kapni elektromos ablakemelőszettet,homasitában kérdezném először.
Bocs, lenne még pár kérdés: Ha be lehet szereltetni a klímát az kb. mennyibe kerül? Tudtok rá ajánlani valakit? Klíma nélkül mennyire elviselhető nyáron a belső levegő-hőmérséklet? Még valami: Az utólagos elektromos ablakemelő mennyire megoldható? Köszönöm a segítséget.
Sziasztok! Lehet hogy hülyeségeket fogok kérdezni ezért előre is elnézést kérek. Egy 2001-es évjáratú 2.0-s dízeles 9személyes Transitba utólagosan be lehet szereltetni a klímát vagy nem? Ez a klíma mennyire "szükséges" az autóba? Valamint az lenne még a kérdésem, hogy a gyári rádiója helyére be lehetne tenni pld egy új 2007-es Transit CD-s rádióját? Válaszotokat előre is köszönöm.
Ha már megállt a két kerék az nem jó jel.Gyanítom hogy lelazult a kúpkeréktengely anyája,ha időben kiderül akkor egy új szimmering,roppantógyűrű és anya felrakása elég lett volna. Ha szétbontjátok kiderül mi sérült meg.Amúgy lehet szerencséd is,sokat kibírnak ezek a difik.Egyszer beállt a hátsó kerék egy hátulról szerelt difin,a fedél lebontása után láttuk hogy a tányérkerék csavarjai lazultak ki és akadtak el a házban.Pár elhajolt csavar cseréje után ment tovább a szekér:)
Tegnap hazafelé a difim egyre hangosabb lett, majd reccsenve beállt a 2 hátsó kerék, a kardán a földre koppant. Autómentőn jöttem haza.... Asszem szükségem lesz pár alkatrészre, ha valaki tud segíteni, kérem tegye meg. Még nem tudom pontosan mik fognak kelleni. Köszönettel:Boldizsár
Tegnap felöntöttem koppig vártam sokat, nyomkodtam a csöveket. stb. Mentem vele 130 km-t. Város dugó+ autópálya tempó plusz mű út. És semmi. minden rendben volt vele. Egy csepp sem ment ki a mociból sem a hűtőből. Szint a kiegyenlítő közepén két jel között valamint a hűtőben is a lamellák fölött normálisan....
Ez amolyan klasszikus szívás.Aki szögel autókat előbb utóbb átesik ilyenen.Lehet egy pici lyuk ahol kiporlasztja szép lassan a vizet terhelés alatt a hűtőn vagy egy fagydugón...észre nem vett repedés a hengerfalon vagy a hengerfejen...bármi.
Hengerfej síkolás megvolt.... Hengerfej összerakódott. Aztán furcsa dolgok történtek. A blokkot felöntöttük vízzel, majd a hűtőt is. Beindítottuk, melegedjen, majd kipróbáltuk. Hamar melegedett a víz. Megnéztük, na oké biztos még nem légtelenedett ki rendesen. Öntöttünk rá forróvizet. Aztán beállt a szint. a hűtőnél ellepte a lamellákat valamint a kiegyenlítő tartályban is normál szinten volt. Ezt tartotta is egy napig. Majd elindultam vele ma hajnalban pestre. Mire beértem, a céghez, nem volt időm megnézni a szintet. kivártam megint a műszak végét. A víz szintje a kiegyenlítő alján volt, valamint a hűtőben sem lepte már el a lamellákat így visszafelé már melegebb is volt a vízhőfok.....
HÁt komolyan én már nemtom mi a szar van ezzel a fossal.