Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2012.06.09 0 0 6503

Szia nem hal be az elektronika csak nagyon ritkán , legalább is hdi kompjutert egy évben ha egyet eladok , néha van kisebb kábelezési gond de az sem jellemző.

Előzmény: Joehantal (6500)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 6502

Ezen én már régen túlvagyok. Csak mutogatni szoktam, hogy a tiédben is ugyanaz van b@zdmeg! :)

Előzmény: Zolysys (6501)
Zolysys Creative Commons License 2012.06.08 0 0 6501

Már bocs.. de ez egy akkora b---ság.. elektronkia behal.. melyikben nem? Amúgy kistesót hajtok lassan 10 éve. Elektronika egyszer volt bibi.. a többi nem!!!

Kiváncsi lennékkik azoko akik ezt mondták...

És a legtutibb: Elektronika beszállítók: Bosch, Valeo, Delphi

 Namármost.. pl német vasba is ők szállítanak.. akkor miről is beszélünk??

Bocs de ettől kiakadok..

Előzmény: Joehantal (6500)
Joehantal Creative Commons License 2012.06.08 0 0 6500

Köszönöm majd jelentkezem. Egyébként alkatrész ügyben hasonlókat mondtak az  Opel Omegámról is (2.5 V6) de igazából az ebay-en kiváló alkatrészeket kaptam hozzá majdhogynem féláron az itthonihoz képest. C5 3.0 V6-hoz néztem vezérlést 230 euro, kormányösszekötő 35 euro, fékek előre- hátra tárcsával együtt 110 euro. Persze nem tudom igazából itthon mennyibe kerülnek ezek a dolgog de úgy vélem ezek az árak még vállalhatók. Amit többen mondtak, hogy a Citroeneknek az elektronikájuk kényes illetve hajlamos megadni magát, de állítólag ha megkapja a maga időszakos szoftver frissítését akkor elvan magában. Mindenesetre köszönöm ezt az infót is:-)

Előzmény: betg (6498)
Fogash Creative Commons License 2012.06.08 0 0 6499

az időpont biztos, lejár a lízingje. A kérdés csak az, hogy milyen áron akarja piacra dobni a cég, de mivel kis cégtől lízingelem, közvetlenül az ügyvezető/tulajjal beszélek róla. 

Előzmény: raider (6496)
betg Creative Commons License 2012.06.08 0 0 6498

Szia az adatlapomon megtalálod a számomat  

Szervizelés szempontból a legdrágább c5 , de ha jó akkor a legkellemesebb .

A 30e km olajcsere periódus egy állatság meg kell hallgatni a motort mert ennyi km nél már azért lehetnek bajok .

Éppen most csináltam egy nagy szervizt egy ilyen járgányon a vezérlés csere több mint egy napos munka

és csak az anyag több mint 100eft .

 

Előzmény: Joehantal (6495)
katana0626 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6497

Szia!

2005-ös üzembehelyezésű exkluzív felszereltségű (xenon, kanyarkövető, sötétedő belsőtükör, motoros első ülések deréktámasszal, tolatáskor lebillenő jobb tükör, elöl-hátul radar, hűtött kesztyűtartó, keréknyomás érzékelő stb). Ha visszakeresed a hozzászólásaimat láthatod, hogy az a bizonyos váltó fogaskerék szállt el. BetG mestertől vettem egy bontott váltót amit "hozzáértő szakszervizesek" sablon nélkül akartak feltenni és ugyanezt a fogaskereket törték el, mese nem volt meg kellett csinálniuk, és ha már ott volt, akkor a saját váltót is megcsináltattam velük, úgy hogy most adok egy komplett váltót is ha kell. Néhány hete a BSM modul hagyta el magát, gyári új van benne. Minden működik, kivéve az egyik keréknyomás távadót, a baloldali hátsóajtó dörzscsíkját egy picit meghúztam, csak karcos, a szélvédőn van egy kőnyom. A hátsó lengőkar csapágyat időnként hallom, elmegy de idővel cserélni kell. Az autó napi használatban van, egyáltalán nincs rossz állapotban, ezüstszürke, 187e km van benne, nem lelakott, cigarettacsikket nem látott. Holnapi útvonal: Paks-Miskolc reggel, szombaton délután: Miskolc-Salgótarján-Paks, ha útba esel megnézheted. Másfél misi az ára.

Üdv:CseF

Előzmény: 1.1 i Laci (6494)
raider Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6496

Mindenképpen írd majd be ide a topicba kérlek, ha aktuális lesz.

Előzmény: Fogash (6493)
Joehantal Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6495

Tiszteletem Uraim! Kilátásba helyeztem egy 2002 évi C5 3.0 V6 aut. Break vásárlását. Valaki mondana valamit róla! 210000 km van benne minden elektromos kütyü működik benne. Kérem jót vagy rosszat a típusról mert a guglin aztán találtam eddig mindent róla....

1.1 i Laci Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6494

Szia. Irnál az autodrol hogy milyen a felszereltsége. Mi nem jo rajta ? Menyi van  benne? Fotó ha van. És hogy menyiért.

Nagyon sokat megnéztem de nem találok egyet sem ami jo lenne.

Várom válaszod.

Udv Laci

Előzmény: katana0626 (6492)
Fogash Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6493

az enyém december-januárban lesz eladó, akkor lesz 4 éves, C5-III 2.0HDI Tourer, 6aut, PrestigePlus + bixenon+e/h parkradar+levehető gyári vonóhorog (1500kg). Kívül fehér, belül fekete plüss, végig márkaszervizben javítva-szervizelve. Most van benne 108.000km, tehát valahol 130.000 körül lesz benne, mire eladósorba kerül.

Előzmény: wildmen (6488)
katana0626 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 6492

Szia!

Most ülök át egy újba. A márkaszervíz másfél misibe számolta, nem árulom, de kérdezted ezért felajánlom Neked. Addig van lehetőséged amíg nem telefonálnak, hogy mehetek a másikért, kb a jövő hét vége.

Üdv:CseF

Előzmény: wildmen (6488)
o_tom Creative Commons License 2012.06.06 0 0 6491
Koszi.
Gondolom, akkor mar szivo es kipufogo oldalt is csereljek egyarant.
Előzmény: betg (6490)
betg Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6490

Szia

 

Butaságot mondtak neked a dugattyúgyűrűnek ehhez semmi köze, egy szelepfedél tömítés csere és kész.

Előzmény: o_tom (6484)
betg Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6489

Szia c5 1 szériából ne végy 2.0l automatát mert azokban egy gyenge váltó van nem ajánlom.

Előzmény: wildmen (6488)
wildmen Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6488

Sziasztok,

 

C5-t vennék, leginkább 2.0 automata kombit, kb. 2002-s.

 

Másfajta is érdekel.

 

Ha tudtok esetleg eladót, kérlek irjatok.

 

üdv,

 

András

o_tom Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6487

Köszi

Előzmény: raider (6486)
raider Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6486

Tömítésből: gyárit vagy Victor Reinz-et. Nem hiszem hogy akár a gyári is túl drága lehetne.

Előzmény: o_tom (6484)
raider Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6485

Dugattyúgyűrűk kopása esetén a kipufogógázon is látnád (esetleg, egy idő után) a kékes olajfüstöt, illetve elég erőteljesen fogyna a motorolaj, de a gyertyákhoz pont nem jutna el.

Előzmény: o_tom (6484)
o_tom Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6484
Koszi a tippet.
Az optimistabb ismeroseim is ezt mondtak. De van olyan aki a dugattyugyurukkel ilyesztget.
Tomitesbol milyen markajut erdemes keresni?

Futomu SPORT gomb megnyomasakor kellene valamit latnom a kijelzon?
Előzmény: raider (6482)
betg Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6483

Szia valamikor  kora este hívj fel elmesélem leírni egy kicsit sok lenne.

Előzmény: zohanbuble (6476)
raider Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6482

Szelepfedéltömítés-csere elég, nem életveszélyes probléma szerintem, de nem árt megcsinálni.

Előzmény: o_tom (6480)
Fogash Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6481

az enyém ugyan CIII, de ha benyomom a sport gombot, akkor keményebbre veszi a csillapítást (hasmagasság marad), ami kisebb bólintást-oldaldőlést ad. Emiatt kevésbé orrtolósan kanyarodik, cserébe valamivel jobban ráz. 

Előzmény: o_tom (6480)
o_tom Creative Commons License 2012.06.05 0 0 6480
Üdv
Lassan már 2 hete van nálam a 2001es C5 2.0 benzines. Tegnap el is vittem LPGre átalakíttatni.
Erre dèlután hívtak a mühelyböl, hogy tudok e arról, hogy a gyujtógyertyák olajban állnak!
Ez mi lehet? Egy szimpla hengerfejtömitéscsere megoldhatja, vagy komolyabb baj is lehet?

A másik észrevételem, hogy a futómü magasság állitó gomboknál van nekem egy SPORT felirat is. Az mit csinál? Ha megnyomom, nem ir ki semmit a kijelzö, es a futómü magassága sem változik. Ez normális? Vagy kellene törtènni valaminek a kijelzön vagy a futómüben?
hatvanhetes Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6479

Szia ! Bár nem vagyok autószerelő sem ....:) de a Renault lagunánál hiába kapcsoltad be melegbe nem működött direkt...figyelte hány fok van kint ....6 évig volt meg még a könyve is írta ..ennek nem néztél utána ???

Előzmény: gönczizs (6466)
zohanbuble Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6478

Amit írtál mind folyamatban csak ezeken kivül gondoltam nem baj,ha beírok ide! Köszi. 

Előzmény: unomma (6477)
unomma Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6477

Szerintem gugglizzál,meg olvass vissza a fórumon, mindent nem fognak itt elmesélni neked..:-)

 

Előzmény: zohanbuble (6476)
zohanbuble Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6476

Köszi az eddigi tanácsokat,de még továbbra is várom a tanácsokat,véleményeket II-es C5 2.0,2.2 Hdi! Ezzel kapcsolatban minden téma(hidraulika,motor,,elektronika,fap) érdekel! Köszi.

bferi56 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6475

betg !

A 6417-ben kérdeztem a vezérmű szíj cserét csak a motort nem írtam,  2005, 2 hDi. Tudom, hogy több tényezős a dolog, csak egy  -tól - ig érdekelne.

Köszi Feri.

katana0626 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 6474

Szia!

Alacsony sebességeknél, finom gázpedál kezelésnél (tojás a talp alatt figura) figyeld a váltás milyenségét. Ha "kuplungról leugrós" tüneteket produkál, főleg visszaváltás során, akkor inkább ne vedd meg. 150000 km után kezd előjönni egy 10000 Ft-os alkatrész kopása, a baj csak az, hogy ennek cseréje váltó leszereléssel jár.

Üdv:CseF

Előzmény: zohanbuble (6469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!