Szia nem hal be az elektronika csak nagyon ritkán , legalább is hdi kompjutert egy évben ha egyet eladok , néha van kisebb kábelezési gond de az sem jellemző.
Már bocs.. de ez egy akkora b---ság.. elektronkia behal.. melyikben nem? Amúgy kistesót hajtok lassan 10 éve. Elektronika egyszer volt bibi.. a többi nem!!!
Kiváncsi lennékkik azoko akik ezt mondták...
És a legtutibb: Elektronika beszállítók: Bosch, Valeo, Delphi
Namármost.. pl német vasba is ők szállítanak.. akkor miről is beszélünk??
Köszönöm majd jelentkezem. Egyébként alkatrész ügyben hasonlókat mondtak az Opel Omegámról is (2.5 V6) de igazából az ebay-en kiváló alkatrészeket kaptam hozzá majdhogynem féláron az itthonihoz képest. C5 3.0 V6-hoz néztem vezérlést 230 euro, kormányösszekötő 35 euro, fékek előre- hátra tárcsával együtt 110 euro. Persze nem tudom igazából itthon mennyibe kerülnek ezek a dolgog de úgy vélem ezek az árak még vállalhatók. Amit többen mondtak, hogy a Citroeneknek az elektronikájuk kényes illetve hajlamos megadni magát, de állítólag ha megkapja a maga időszakos szoftver frissítését akkor elvan magában. Mindenesetre köszönöm ezt az infót is:-)
az időpont biztos, lejár a lízingje. A kérdés csak az, hogy milyen áron akarja piacra dobni a cég, de mivel kis cégtől lízingelem, közvetlenül az ügyvezető/tulajjal beszélek róla.
2005-ös üzembehelyezésű exkluzív felszereltségű (xenon, kanyarkövető, sötétedő belsőtükör, motoros első ülések deréktámasszal, tolatáskor lebillenő jobb tükör, elöl-hátul radar, hűtött kesztyűtartó, keréknyomás érzékelő stb). Ha visszakeresed a hozzászólásaimat láthatod, hogy az a bizonyos váltó fogaskerék szállt el. BetG mestertől vettem egy bontott váltót amit "hozzáértő szakszervizesek" sablon nélkül akartak feltenni és ugyanezt a fogaskereket törték el, mese nem volt meg kellett csinálniuk, és ha már ott volt, akkor a saját váltót is megcsináltattam velük, úgy hogy most adok egy komplett váltót is ha kell. Néhány hete a BSM modul hagyta el magát, gyári új van benne. Minden működik, kivéve az egyik keréknyomás távadót, a baloldali hátsóajtó dörzscsíkját egy picit meghúztam, csak karcos, a szélvédőn van egy kőnyom. A hátsó lengőkar csapágyat időnként hallom, elmegy de idővel cserélni kell. Az autó napi használatban van, egyáltalán nincs rossz állapotban, ezüstszürke, 187e km van benne, nem lelakott, cigarettacsikket nem látott. Holnapi útvonal: Paks-Miskolc reggel, szombaton délután: Miskolc-Salgótarján-Paks, ha útba esel megnézheted. Másfél misi az ára.
Tiszteletem Uraim! Kilátásba helyeztem egy 2002 évi C5 3.0 V6 aut. Break vásárlását. Valaki mondana valamit róla! 210000 km van benne minden elektromos kütyü működik benne. Kérem jót vagy rosszat a típusról mert a guglin aztán találtam eddig mindent róla....
az enyém december-januárban lesz eladó, akkor lesz 4 éves, C5-III 2.0HDI Tourer, 6aut, PrestigePlus + bixenon+e/h parkradar+levehető gyári vonóhorog (1500kg). Kívül fehér, belül fekete plüss, végig márkaszervizben javítva-szervizelve. Most van benne 108.000km, tehát valahol 130.000 körül lesz benne, mire eladósorba kerül.
Most ülök át egy újba. A márkaszervíz másfél misibe számolta, nem árulom, de kérdezted ezért felajánlom Neked. Addig van lehetőséged amíg nem telefonálnak, hogy mehetek a másikért, kb a jövő hét vége.
Dugattyúgyűrűk kopása esetén a kipufogógázon is látnád (esetleg, egy idő után) a kékes olajfüstöt, illetve elég erőteljesen fogyna a motorolaj, de a gyertyákhoz pont nem jutna el.
az enyém ugyan CIII, de ha benyomom a sport gombot, akkor keményebbre veszi a csillapítást (hasmagasság marad), ami kisebb bólintást-oldaldőlést ad. Emiatt kevésbé orrtolósan kanyarodik, cserébe valamivel jobban ráz.
Üdv
Lassan már 2 hete van nálam a 2001es C5 2.0 benzines. Tegnap el is vittem LPGre átalakíttatni.
Erre dèlután hívtak a mühelyböl, hogy tudok e arról, hogy a gyujtógyertyák olajban állnak!
Ez mi lehet? Egy szimpla hengerfejtömitéscsere megoldhatja, vagy komolyabb baj is lehet?
A másik észrevételem, hogy a futómü magasság állitó gomboknál van nekem egy SPORT felirat is. Az mit csinál? Ha megnyomom, nem ir ki semmit a kijelzö, es a futómü magassága sem változik. Ez normális? Vagy kellene törtènni valaminek a kijelzön vagy a futómüben?
Szia ! Bár nem vagyok autószerelő sem ....:) de a Renault lagunánál hiába kapcsoltad be melegbe nem működött direkt...figyelte hány fok van kint ....6 évig volt meg még a könyve is írta ..ennek nem néztél utána ???
Köszi az eddigi tanácsokat,de még továbbra is várom a tanácsokat,véleményeket II-es C5 2.0,2.2 Hdi! Ezzel kapcsolatban minden téma(hidraulika,motor,,elektronika,fap) érdekel! Köszi.
Alacsony sebességeknél, finom gázpedál kezelésnél (tojás a talp alatt figura) figyeld a váltás milyenségét. Ha "kuplungról leugrós" tüneteket produkál, főleg visszaváltás során, akkor inkább ne vedd meg. 150000 km után kezd előjönni egy 10000 Ft-os alkatrész kopása, a baj csak az, hogy ennek cseréje váltó leszereléssel jár.