Sziasztok! Kellene egy kis segítség: Nemtudjátok hogy honnan lehetne beszerezni egy 2001 év végi transitban (9fős kisbusz) lévő gyári kazettás rádióhoz (csak 3csatornát lehet rajta beállítani) kiemelő kulcsot? Vagy hogyan lehetne kiszedni anélkül hogy sérülne a műszerfal? Valamint még egy kérdés: Méretpontos huzatra illetve szőnyegre van valami ötletetek? Előre is köszönöm a segítséget.
Hát a kiszemeltek egy szép körön vannak kis hazánkban. Mi budapestiek vagyunk, és a járgányok síófokon, pakson és pécsen vannak. Szóval beülnénk reggel az autóba, és körbejárnánk őket együtt. Egy ilyen kis túrához keresünk segítséget, és t
Valaki egyszer itt már leírta, hogy mi módon kell kiiktatni, a Transit 2000-es szériánál a szerviz lámpát. valami rémlik a gáz, meg fék együttes lenyomásáról, de pontos eljárás kéne. Előre is kössz. :)) sr26
Eladnám feleslegessé vált magastetőmet. Ford Transit 1986-2000 évjárat üvegszálas magastető a hozzávaló csomagtartóval eladó. Lakóbusz alkov-nak indult de idő hiányában abbamaradt az épités. Napfénytető van beleépitve, az alja OSB lap kimerevitve.A tetőcsomagtartó félmagas transithoz való, 4 db van mint a képen a doboz tetején. Az anyagára 60.000 Ft volt.
sziasztok! egy hónapja csináltak a transitomon teljes motorgenerált. az akkor beleöntött motorolajból 1000 km alatt egy csöpp se fogyott. 1000-nél lecseréltem az olajat, elmentünk egy horvátországi körútra, kb 2000 km, és bő fél liter olajat megevett. a cserekor más márkájú olajat töltöttem bele. lehet ettől az olajfogyás? vagy mitől? amúgy az átlagfogyasztásom 7.1 volt.
Először ezeket fogom átvizsgálni,amiket írtál és csak végszükség esetén cserélem le.Egyébként igen,lassú a fordulata és mint ahogy írtam,csak full telitöltött akksival tudta kellőképpen megforgatni.Ilyenkor nyáron tökéletesen indul.Most elutazom,majd ha visszajöttem foglalkozom a dologgal és megírom mire jutottam.
Köszönöm a választ! Azt hittem a km óra kihajtásánál van a különbség. De most, hogy gondolkozom, nem is egyforma két óra, bár most nem tudom pontosan hogy mennyi a különbség, de az óra "végsebessége" nem egyforma. Mégegyszer köszi a segítséget.
Ha mindkettő hídon ötcsavaros a felni akkor nem kell hidat cserélni,elölről szerelhető a difi valszeg mindkettőn,elég csak a difit átcserélni.Át teszed a km órát is és akkor nem csal. A difi csavarjainál van egy kicsi aluminium tábla amin megtalálható az áttételszám.
Nálam:) Amúgy miért gyanakodsz az önindítóra?Kicsi az indítási fordulatszáma?Akkor le kell szedni és ellenőrizni.Ha kell csapágyat cserélni,szabályozni a forgórészt,új szénkefe az nem drága.
sziasztok! segítségre lenne szükségem! szeretnénk egy 97-98 as évjáratú, hosszított, magasított 9-fős kisbuszt. viszont olyannyira nem értünk a típushoz, ezért keresek valakit, akivel, természetesen megfelelő anyagi juttatás fejében, bejárhatnánk egy délelőtt alatt a kiszemelt áldozatokat, és a véleményére adván választhatnánk. ebben aki tudna segíteni, vagy van ötlete, kérem segítsen mihamarabb, mert olyan régóta várat magára, nehogy elhappolják a kiszemelt buszokat. köszönettel Lipták Gábor (lipig@t-online.hu)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 95ös, hosszú, magas 9fős transit. Leginkább itt helyben volt eddig használva amióta megvan, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Az az egy gondom vele, hogy a kényelmes utazó tempója az olyan 90 körül van (megy többet is, de itt érzem hogy ez kényelmes neki), bár ezért cserébe inkább erősnek érzem. Ez eddig nem is zavart, de most elkezdtünk vele messzire járni nap mint nap és hát jobb lenne ha be lehetne vele állni arra 110 km/h-ra. többet nem szeretnék, de ezzel már jobban lehetne haladni. Van egy 95ös kicsi, rövid, 3fős alkatrésznek. Abban elképzelhető hogy más difi van? Csak mert az egész jól megy. (vagy csak azért mert kisebb?) Szóval az lenne a kérdésem, hogy egy estleges híd cserével javulna e a dolog? A km óra mennyit csalna így?
Érdekelne hogy hol lehet "gombokért" indítómotort kapni a '90-es Transithoz.
Nekem még az eredeti van benn,de attól tartok hogy a téli nehéz-indítás az ő rovására írható.Csak frissen töltött akksival volt hajlandó beindulni,de azt bármilyen hidegben.Bosch önindítója van.
Mindíg akkor hagyott cserben mikor időre mentem, ráadásul mindig félre kellett húzni-tolni hogy a másikkal ki tudjak állni. Egy forrasztásom ment csak szét de most már rendben van az is...
Jobb mint "újkorában". Remélem most már minden rendben lesz vele...Szeptemberben vettem, kezdtem új gumikkal, szívtam a kormányművel, az indítómotorral, most meg a difi. Bontottat vettem és rakták bele. Jól üzemel...Kopp,Kopp....