Köszi a véleményt. Én is hasonloan látom a problémát.
Azthiszem, egyenlöre megprobálkozok ezzel a Cobrával, majd kellö mennyiségü tapasztalatszerzés után, végsö megoldásként maradhat az ultra bövités.
Érdekes, nekem szeméj szerint az ultrák több téves riasztást inditottak (rendszerint tüzö napon, amikor melegszik az auto belseje) mint a jelenlegi radarom. Söt, a jelenlegi radarom még nem inditott egyer sem (tudomásom szerint), bár mint emlitettem vannak vele problémák. A nyári honapokban pedig akkora a "gömb" mint azt szeretném.
Nos még egy kérdés! A korlátlanul bővíthető azt jelent iugy, hogy pl lehet nekem bent egy automata ablakemelom, egy ultrahangom, meg pl egy pagerem is ????
Nekem a radarokkal több bajom is van, az eddig kezembe került példányok mindegyike primitív RF résszel volt megoldva, emiatt a hőstabilitásuk egyenlő a nullával (mászkál az érzékenysége és a hatótávolsága). A másik baj az a 2.4GHz-es működési tartomány, sajnos wireless hálózati eszközök, vezeték nélküli videós eszközök stb. közelében előfordulhat zavarás, ami előbb-utóbb eléri a közelben lakók ingerküszöbét..... Ennek ellenére használható, de szvsz az ultrahang lényegesen korrektebb eszköz, természetesen csak beltérre. Hogy a kocsi körül mivel lehetne igazán jó védelmet kialakítani, arra nekem sincs jobb ötletem, de gondolkodni fogok rajta.
Zárt terű autóknál jobbnak tartom az ultrahangot, mi már rengeteget szívtunk a radarokkal. Ha a külső körre is szükséged van azt viszont csak radaros térvédelemmel tudod megoldani. Szerintem az jó ötlet ha a kettőt összeházasítod, de a változó hatótáv az megmarad.
Ha meg lehet állapítani a központról a típust (általában meg lehet), akkor az alapján van esély, hogy lehet hozzá távvezérlőt venni a forgalmazótól, ha megtalálod, hogy ki az. Ez persze nem minden esetben igaz, meg van olyan is, hogy két távvezérlő annyiba kerül, mint egy új riasztó mindenestől :o)
lenne egy kérdésem hozzátok.
nemrég vettem egy citroen bx-et és van benne riasztó csak nincs meg a távkapcsoloja.ahol veszi a jelet már megtaláltam a belsőtérben.
lehet hozzá csináltatni vezérlőt??ha igen mennyi lehet az ára??
Konkrét autótípus esetén konkrét árat tudok mondani beszereléssel együtt. Az hogy volt már benne riasztól, nem mindig teszi olcsóbbá, egyszerűbbé a következő beszerelését.
Ötleteket és esetleg konkrét ajánlatokat kérnék: az autómb kéne egy nem túl drága, viszont megbízható riasztó, aminek van egy blokkoló köre, központizárat vezérli, ajtónyitásra ütésre jelez. Ez a minimál, amit szeretnék tőle.
Beszerelve kéne a kocsiba, most van benne egy riasztó, de bekrepált és nem lehet javítani, tehát elég sok minden már ki van építve (pl. blokkolás)
Keresek egy céget, aki korábban, vagy akár most is, gyártotta (gyártja) a Vipera (Vipera 2, majd a Vipera 3) autóvédelmi rendszert. Ez állítólag magyar fejlesztés.
Keresek valakit, akinek hasonló üzemel a kocsijában most is.
Egyáltalán keresek bárkit, aki bármit tud a dologról...
A történet előzménye, hogy az enyémet 4 évvel ezelőtt vettem és most az egyszem kódkulcsom valszeg meghibásodott. Ezért kellene a hasonszőrű kolléga, hogy az ő kódkulcsával esetleg ennek ellenkezőjéről meg tudjak győződni.
Most csak úgy tudok elindulni, hogy minden indítás előtt ékes magyarsággal közli velem, hogy a kód érvénytelen, aztán lejátsza a riasztási folyamatot, és be kell morzéznom a 8 jegyű PIN-t. Még átprogramozni sem tudom, mert ahhoz élesített kulcs kell.
A beszerelés helyére nem emlékszem, nem találom.
Előre is köszönöm segítségeteket, lehetőleg emailban: bbks@freemail.hu
Eddig kétfajta radarral találkoztam (mármint több darabbal belőlük), egyikre sem volt jellemző ilyesmi. Egyik saját import volt, másik egy magyar gyártmány tán HLT1 meg HLT2 volt belőle aszerint, hogy hány zónás, de nem tudom, hogy ki gyártotta :)
Azt szeretném megkérdezni, hogy van esetleg valakinek tapasztalata a kétkörös radarokkal kapcsolatban?
Ugyanis, nekem ilyen van az automban, majdnem jo, csupán az az "apro" hibája a dolognak, hogy meglehetösen érzékeny a hömérsékletváltozásra. Egy évig probálgattam beállitgatni, ugy hogy jo legyen és a belsö kör ne logjon ki nyáron sem az autobol. Mára feladtam, mivel lehetetlennek bizonyul a dolog. Ha meleg van, vagy megsüti a nap az autot elér az ablakig, amikor viszont hideg akkor szinte be lehet nyulni a középsö kartámaszig, anélkül hogy reagálna. Nem beszélve a külsö körröl, ami hasonloan viselkedik. Nehéz elhinni, hogy ez a konstruktör számára megoldhatatlan feladat volt, hogy a potival sorba raktak volna egy NPTt.
Nekem nincs idegrendszerem arra, hogy kikisérletezzem mekkora hömérsékletfüggö ellenállásra lenne szükség.
Igy marad a téli-nyári üzem közötti folyamatos állitgatás.
Amit azon felül , hogy unok, soha sem a megfelelö.
Tudnátok esetleg olyan egységet mondani, ami tapasztalatbol kevésbé érzékeny a hömérséklet és páratartalom változásra?
Bocsi, de nem olvastam végig az egész topicot. Van egy régebbi típusú COBRA (Cobra 5933 azaz 4B5933STA) riasztó az ótómban és sehol nem tudnak hozzá távirányítót szerezni! A nagyobb cégeket már végigjártam, de mind újat ajánlgatott, meg azt mondták, hogy nem lehet már kapni hozzá távmicsodát! Tud valaki megoldást erre? Nem szeretnék hiéna lenni, de esetleg nem maradt valakinek otthon felesleges távirányítója ilyenhez? Mit lehet egyáltalán tudni erről a típusról?