De ne csak New hollandról legyen szó, ezt akkor csináltam mikor elszált a venti lapát, utána melegítettem had száradjon az fbs, meg ha után kell tölteni :)
Ott ahol kérdeztem ott nem tudják pontosan mi kell hozzá mert ez maszek vizsga helyek! Nyíregyháza Nkh-s műszaki helyen kell érdeklődni hozzá! Átalakítási engedély 11800Ft! Terv rajz vagy szakműhely nyilatkozat azt ki csinálja? Pedig már nagyon beleéltem magam az elsőhajtásba de lehet hiába! Miért nem lehetne elvinni egy sima műszakira kérjenek egy kicsit többet oszt kész lenne!
Ha már ott voltál miért nem azt kérdezted meg, hogy mi kell a típusmódosításhoz?
Engedély pár éve még 15ezer volt, plusz tervrajz, minősített hegesztő aláírása. Mondjuk ez pótkocsihoz, mert fixesből jó lenne átalakítanom a pótkocsit billenősre. Ezt én megkérdeztem.
A hídcserénél szerintem nem kell tervrajz, csak szakműhely nyilatkozat a beszerelésről. Mivel szabadon cserélhető egyik híd a másik helyére, nem kell hegeszteni, vágni stb. Gyárilag kialakított a helye.
Engedély és nkh műszaki, mivel az átalakítottakat csak hatóságin lehet vizsgáztatni.
Jobb hivatalosan megcsinálni, nem kell aggódni miatta... Játszani lehet, még le nem veszik a rendszámot róla vagy nem megy át műszakin.
Szerintem hagyd ahogy most van, inkább azt csináld meg rajta amit írtál nemrég. Féltengely csapágyak, például.
Egy szakadt 82-esért meg nehogy pénzt adj, mert azt a nulláról kell feljavítani... ami sokban lenne, nagyon sokba.
Én megtudok csinálni mindent mezítlábas mtz-vel, te is meg tudod.
Ez az a szép súlyú forduló amiről beszéltél már. :-)
Ami biztos a motorja valóban jó, iveco motoros ez? Ez sem könnyű talaj meg kell hagyni, azért annyira nem rossz traktor ez, a hibái ellenére, mert bruttó 47 tonnát húzott le a tarlóról.
82-es elsőhíd kúpkerekes tengelyt kínából lehet 3dollárért hozatni/db(free shipping), alsó és vízszintes is van... Szóval a hazai cégeknek van egy kis árrés...
1 Eladod a gépet és veszel egy üzemképes nyolcvankettest ami jó vagy egy leharcolt nyolvankettest és te felujitod,sokan csinálnák ugy!
Vagy veszel bele egy nyolcvanas motor ami lehet uj 1,3milla vagy használt 200eft körül,még az alkuképes,és átminösited 80 ra és már erösebb is lesz!
Ha nincs benne a felezö beletenni!
Utánna meg alápakolni a elejét!
Régen ezt megcsinálták egy lépésben hogy 550böl 82re átalakitva motor és elsö hajtás!
De ez mind a te pénztárcád,ha megvan a pénzed akkor lehet venni jó gépet csak meg kell találni,ha nincs akkor meg átalakitani az is pénz szaki és anyag enyi!
Ha nekem nem lett volna T-25 és 6heki föld hanem egy 10-20hektár akkor vagy két gép vagy egy 550es átalakitva 82re mig olcsó volt az alkatrész!
Sok ember megcsinálta és nincs vele gond motor és elsöhajtás ,csak az jó legyen!