Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levente1978 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10732

Koszi. Megneztem a Zolysys alltal linkelt kep alapjan a kocsim hatuljat a jobb oldalon, de sajna ott sincs elokeszites a tolatoradarnak. :-(

Előzmény: vargar1 (10731)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10731

10687

Előzmény: Levente1978 (10728)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10730

10687

Előzmény: Levente1978 (10728)
Levente1978 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10729

Nekem erre azt mondta a szerelom amikor rekerdeztem hogy felejtsem el, mert o biztossan nem jarul hozza, es nem fogja beepiteni nekem az autoba ha nem gyari alkatreszrol van szo. Sorolhatnam a ganyolt alkatreszek sorat mert nap mint nap lehet roluk hallani.

Előzmény: azon0215 (10705)
Levente1978 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10728

Van ilyened hatso lokosre is?

Előzmény: vargar1 (10727)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10727

Tessék, Tom407 !

 

 

 

Előzmény: tom407 (10711)
gery407 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10726
köszi
Előzmény: rati update (10724)
rati update Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10725

Jövő hétre már le is szerveztem a szűrő operációt!

rati update Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10724
Előzmény: gery407 (10718)
rati update Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10723

Azt még nem írtam, hogy tegnap egyúttal ki lett iktatva az ablaktörlő automata módja. Most jól működik, az aut. mód helyén van a szakaszos törlés. Egy trükkje van, hogy csak az aut módot kell inaktívvá tenni, az automata - többsebességes módot nem szabad piszkálni és így minden a helyén marad.

 

Rati

rati update Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10722

OK. köszönöm! Sajnos a héten ügyeletes vagyok, így nem léphetek le SteelCity-ből. De jövő héten mindenképpen megkereslek, nem akarom, hogy bekrepáljon.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Zolysys (10720)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10721

Szia!

Az elején mondtam a tulajnak hogy alacsony az akku feszülsége.12.1 Volt volt benne.

Ha indítózott akár 8voltra is leesett.A töltése jó.Kicserélte és szinte pöccre indult.

üdv Ottó

Előzmény: rati update (10716)
Zolysys Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10720

neked RT3eV azaz RT4 es rádiód van

Venti benne a fejegységben van nem máshol. Látni kellene.. a telefonomat tudod...

Előzmény: rati update (10717)
rati update Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10719

Jena elmondása alapján, sajnos nem a cső végén, ami a turbóra csatlakozik, hanem ami a motortérnél van. Ezért 1.6 hdi-nél, a többinél nem tudom, de eléggé le kell bontani sok mindent, hogy a cső kivehető legyen, de rakott fel képeket a 307 klub oldalára, amit nem találtam. De kértem linket tőle.

 

Eléggé időigényes, de megéri, azt mondja.

 

 

Üdv.

Rati

 

Előzmény: gery407 (10718)
gery407 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10718
És meg is tudnád mondani ,hogy az a szűrő hol van ?
Előzmény: rati update (10717)
rati update Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10717

Ma volt nálam Zolysys ajánlása alapján Jena307 ECU rekkelés ügyben. Előtte csinált egy diagot, hogy mia a helyzet az agy jobb féltekéjében. Egyetlen hiba volt, amit orvosolni is kéne. Az RT3 (PP2000 szerint), amúgy RT4, vagy már nem tudom, hűtőventilátora nem működik (vagy kijelzőben van?).

Szóval ide kéne egy hozzáértő Úr, aki ezt le tudná ellenőrizni, illetve be is tudna avatkozni érdemben, ha fennáll a hiba. Egyébként dobott is hibaüzenetet melegedés ügyében, ezt előtte sose tette.

 

A rekkelés jól sikerült, persze most sem tépi le a fejemet a g erő. Viszont határozottan jobb alul, illetve 3000-es fordulat felett is fickósabb lett. 130km/h felett is jobban szedi a kilómétereket. No, nem annyira vágott oda az ECU-nak, csak finoman. A 2.6 bar-os max. turbónyomás most kicsivel 2.7 bar alatt van.

 

Sikerült átélnem az első FAP regenerálást, amit online elkaptunk Jena kollegával, így láttuk, hogyan változik a katalizátor hőfok és egyéb, általam nem megjegyzett paraméter. Az egész kb. 5 perc volt és mindez városi használat során. Már bekanyarodtam a beállóra, amikor fura, mély, amolyan "vödör" effetktus hangok jöttek az autóból, így folyatattuk utunkat, nem álltunk meg, kimentünk a városból. A pillanatnyi fogyasztás is erősen megnövekedett.

 

Még egy tanulsága volt a találkozónak, hogy a tegnapi napon szedte ki egy hdi-ből a turbóra menő olajcsőből a benne lévő fém szűrőt. Ez a fém szűrő, ha eldugul, akkor mindenki el tudja képzelni, hogy mit tesz a turbóval. Ajánlása, hogy mihamarabb szedjem ki a csőből a szűrőt.

 

Dióhéjban ennyi.

 

Üdv. mindenkinek!

Rati

rati update Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10716

És mi volt a baj?

 

ÜDv.

Rati

Előzmény: Törölt nick (10713)
Levente1978 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10715

Na kerem! Csak semmi szemelyeskedes!!! :-)

Előzmény: Zolysys (10704)
Takee85 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10714

Szia, pár hete utánajártam a gömbfejcsapágy csere problémának.

Nekem is ezt a golyóscsapágy méretet mondták, sőt át is vertek egy felújított szettel. Nemrég a beépítésnél derült ki hogy nem passzol. De ami bele való az egy hengergördős col méretes carb csapágy, amit nem kapsz meg sima csapágyas boltban. 17körül kapsz az unixnál gömbfejet, ezalatt nehéz megúszni a felújítást.

Előzmény: Laca 407 (10697)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10713

Probléma megoldva!Tárgytalan a feltett kérdések.

Előzmény: Törölt nick (10712)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10712

Üdv mindenkinek!

Lenne egy problémám egy Peugeot 407 HDI-vel.

Nem lehet beindítani se hidegen se melegen.Csak hideginditó spré-vel.A fordulatszám is csak 4 ezerig ment fel.

Próbáltam kitakarítani a magasnyomású szivattyú minden részét amihez hozzáfértem.Gázolajszűrő 2 hete volt cserélve.

Sikerült egy mánesszelepet levenni (2db csavar fogta) de teljesen tiszta volt.

Levettem egy 4 csavar által fogott fedelet amiben egy nagy rugó és kis szelepek voltak, meg egy acél dugattyú.

Szerinten ez maga a pumpa volt.Kifúvattam levegővel de semmi nem volt benne.Tiszta.

Ezután összeraktam és rövidebb indítózás után beindult magától.Néha csak úgy ha a gázpedált pumpáltam!

Majd újra és újra beindult.Hagytuk lehülni vagy 2 órát és pöccre indult.Elvitte a tulaj tankolni.A kúton már nem bírta megint beindítani!

Van még valami amit ki lehet pucolni rajta?Esetleg képeket tudna valaki beilleszteni hogy mit merre keressek!Előre is köszönöm ha valaki segít!üdv Ottó

tom407 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10711

bocs 4

tom407 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10710

Varga1 Köszönöm esetleg előre is van ilyen, 2 érzékelős elől.

rati update Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10709

Ez tökéletes. Ha rosszalkodni fog továbbra is az automata üzem, akkor kilövetem valakivel.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Törölt nick (10688)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10708

Volt már szerencsém csapágykatalógushoz. :-) Csapágyat kiválasztani a méret szerint a legutolsó szempontok egyike. A sajtolás roncsolásmentes oldhatósága megint egy másik kérdés. Persze lehet csinálni, ideig óráig biztos működni is fog, ez sem vitás! Csak ne lepődj meg, ha egyszer megelőz a kereked. :-)

 

Mégegyszer hangsúlyoznám, a futómű taknyolásáról beszélünk... :-)

Előzmény: vargar1 (10707)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10707

Nem véletlen hogy a gyártó azt a csapágyat választotta. Mivel a PUG nem  gyárt csapágyat, azokat ő is veszi

náluk is jelen van az az árkülömbözet ami a két csapágy között van. Nem véletlenül építették azt oda bele!

A csapágy befoglaló méretei csak egy azon kritériumok közül ami szerint választani lehet. Ha vesszük a fáradságot

és kézbekapunk egy csapágykatalógust azonnal kiderül a 2 csapágy közti terhelhetőségi és egyéb külömbség.

Ráadásul egész más fajta erőket tud felvenni egy sima golyós és egy hordógörgős csapágy. erről lehetne sokat

írni, de szerintem elég annyit fejben tartani, attól hogy azt a golyósat be lehet oda szerelni még nem lesz megfelelő választás.!

Előzmény: azon0215 (10705)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10706

Szerencse, hogy nem gyulladt ki!

Ha a kendácsolt indításgátlóhoz jön még egy hétköznapi hiba, annak hajmeresztő vége lehet. Tovább »

forrás: totalcar.hu



Talán ez is választ adhat a sok porig égett 407 kérdésre... :-)

azon0215 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 10705

Szevasz!

 

Nekem az a véleményem, hogy természetesen meg lehet kerülni a gyártó túlárazott alkatrészeit, lehet okoskodni, jó megoldásokat találni gányolás nélkül. Én is elkezdtem ezügyben nyomozni, de gyorsan le is beszéltem magam. Ez mégiscsak egy futómű alkatrész, nem egy ajtózsanér. De te tudod... azért a következő ne a féktárcsa otthoni elkészítése legyen...

Előzmény: Laca 407 (10697)
Zolysys Creative Commons License 2013.03.20 0 0 10704

Okostódi :P ez a váz számod alapoáján az OPR számra előkerestt ábra :P:P:P:P:P

az SW teljesen más :D

Előzmény: Levente1978 (10702)
Macipoint Creative Commons License 2013.03.20 0 0 10703

Sziasztok!

 

Keresek 407 Sw-hez csomagtér ajtót.Esetleg cserélhetünk más alkatrészekért.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!