Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 59515

Még fiatal.

 

Több mint két évtized még a nyugdíj......................:-)))

 

 

Előzmény: HBweb hu (59514)
HBweb hu Creative Commons License 2013.11.10 0 0 59514

Ha megüresedne az állása, szívesen elvállalom. 

Előzmény: RIKA424 (59513)
RIKA424 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 59513

Ezeket a mellékleteket nem lenne ildomos (időnként) frissíteni?

 

------------------------

 

 

Van erre a minisztériumban egy hölgy.

 

Az ő dolga.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyszemélyben sok mindenért felel.

 

De.

 

Gyakorlatilag kritika nélkül fogadja be az éves Közszolgáltatási jelentéseket.

 

Máskülönben nem fordulhatna elő (de előfordul), hogy évekre visszamenőleg egyes volánok, egyes mellékleteket egyszerűen nem nyújtanak be, vagy évekkel azelőtti adatokkal nyújtanak be évekig.

 

Nem kerülhető meg az országos RKI felelős embere, aki nem billenti fenékbe ilyenért a területileg illetékes referensét.

 

 

Előzmény: HBweb hu (59512)
HBweb hu Creative Commons License 2013.11.10 0 0 59512

Ezeket a mellékleteket nem lenne ildomos (időnként) frissíteni? Továbbá egységesíteni az információtartalmukat? Mert pl. a Gemencé ölég hiányos.

Mármint a listázók számára...
:-)

Előzmény: mgruber (59504)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.09 0 0 59511

http://www.teol.hu/tolna/kozelet/a-legoregebbek-csak-mentesito-jaratkent-indulnak-el-524162

 

Mint megtudtuk, 2015. január elsejétől a Gemenc, a Pannon és a Kapos Volán közös vállalattá alakul

P.Box Creative Commons License 2013.11.07 0 0 59510

Mi a helyzet a Volán társaságok átalakításával? Hol tart a folyamat? És mikor lesz országosan új jármű beszerzés?

Gyötör Creative Commons License 2013.11.06 0 0 59509

Valóban...és addig amíg meghatározott sorrend lesz előírva, mindíg lesz valaki, akinek nem tetszik.

Előzmény: JLW-470 (59508)
JLW-470 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 59508

http://www.volan.hu/forum.php?alcsoport_id=38&idf=7

 

Nem tetszik mindenkinek az új beszállítási sorrend...

Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.04 0 0 59507

A szerződések elvileg mindenütt aktuálisak, a mellékletek már vegyes képet mutatnak, van köztük 2004-től 2013-ig minden, ki hogy tartja karban az oldalát. Van aki nem is bajlódik a mellékletekkel, mintha nem lenne a szerződés része.

A pannonn szerződését pl. nem is találtam meg az oldalukon, külső oldalon volt megadva a linkje.

Előzmény: RIKA424 (59503)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.04 0 0 59506

A debreceni Plasmák hamarosan máshol fognak szolgálni. Pontosabban bő félév állás után újra fognak dolgozni. Mivel ugye ezek Jászkunos kocsik lehet tippelni hova lesznek szétszórva  teszt jelleggel.

RIKA424 Creative Commons License 2013.11.04 0 0 59505

Az stimmel, de mindjárt az Agriánál 2011-es adatokat találtam.

 

 

Előzmény: mgruber (59504)
mgruber Creative Commons License 2013.11.04 0 0 59504

Szerintem ott van rajtuk a dátum.

Előzmény: RIKA424 (59503)
RIKA424 Creative Commons License 2013.11.04 0 0 59503

Mikoriak ?

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (59502)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59502

Agria: http://www.agriavolan.hu/index.php/agria-volan-zrt/koezerdeku-adatok/kozszolgaltatasi-szerzodes

Alba: http://www.albavolan.hu/esa/index.php?gr_1_id=6&gr_2_id=14&gr_3_id=0&doc_id=242

Bács: http://www.bacsvolan.hu/main.html

Bakony: http://www.bakonyvolan.hu/index.php?doc_id=174

Balaton: http://www.balatonvolan.hu/ez/pages/alap.php?id=15

Borsod: http://www.borsodvolan.hu/kozszolgaltatas

Gemenc: http://www.gemencvolan.hu/kozszolgaltatas.shtml

Hajdú: http://www.hajduvolan.hu/kozszolgaltatasi-szerzodes-281.html

Hatvani: http://www.hatvanivolan.hu/kozszolgaltatasok

Jászkun (Szolnok helyi): http://www.jaszkunvolan.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=130&Itemid=145

Jászkun (helyközi): http://www.jaszkunvolan.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=341&Itemid=236

Kapos (Barcs helyi): http://www.kaposvolan.hu/content/barcs-szerződések

Kapos (Csurgó helyi): http://www.kaposvolan.hu/content/csurgó-szerződések

Kapos (Fonyód helyi): http://www.kaposvolan.hu/content/fonyód-szerződések

Kapos (Nagyatád helyi): http://www.kaposvolan.hu/content/nagyatád-szerződések

Kapos (Siófok helyi): http://www.kaposvolan.hu/content/siófok-szerződések

Kapos (helyközi): http://www.kaposvolan.hu/content/helyközi-közszolgáltatási-szerződés

Kisalföld: http://www.kvrt.hu/index.php?hlid=165

Körös: http://www.korosvolan.hu/cegismerteto/kozzeteteli_kotelezettseg.html

Kunság (Kecskemét helyi): http://www.kunsagvolan.hu/index.php/hu/kozlemeny/2013-04-16-09-36-11

Kunság (helyközi): http://www.kunsagvolan.hu/index.php/hu/kozlemeny/kozszolgaltatasiszerzodes

Mátra: http://www.matravolan.hu/MVRT/index.htm

Nógrád: http://nogradvolan.hu/new/a-nograd-volan-zrt-kozzetetelei/26-kozzetetel/kozerdeku-adatok/85-kozszolgaltatasok

Pannon: http://www.pannonvolan.hu/pdf/gkm_kozszolg.pdf

Somló: http://www.somlovolan.hu/somlovolan2/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=84

Szabolcs: http://www.szabolcsvolan.hu/volan/hkoziszerzodes/helykozi_szerzodesek.htm?1

Tisza: http://www.tiszavolan.hu/Default.aspx?enc=CRrW+09Rp5OkzW6Xy3VqCbLj0YSSGePJVsATfHAVcCailYJkpNSdoKdLQLl72Ao6XdGyQ/9kuABXO/yJwDv+ZhdbiR+E5WwZ/0YZHp8f36M=

Vasi: http://www.vasivolan.hu/kozerdeku_adatok/kozszolgaltatasi_szerzodes.html

Vértes: http://vertesvolan.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=549&Itemid=119

Volánbusz (II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok menüpont): http://www.volanbusz.hu/hu/kozerdeku-adatok

Zala: http://www.zalavolan.hu/kozszolgaltatasi_szerzodes

 

G-Busline: ?

Weekendbus: ?

Trans-Tour és Trans-Vonal: http://www.transvonal.hu/tarsasagunkrol/cegadatok

 

Tükebusz: http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Kozszolgaltatasi_szerzodes

MVK: ?

KT Zrt.: ?

DKV: ?

SZKT: ?

 

 

MÁV-Start: http://www.mav-start.hu/kozerdeku_informaciok/2010_2012_kozszolgaltatasi_szerzodes.php

GYSEV: http://www2.gysev.hu/kozadatok/138

Előzmény: Valen_10 (59497)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59501

Részlet az Agria Volán (helyközi) Közszolgálatási szerződéséből:

8.oldal

 

Ha minden igaz http://www.agriavolan.hu/docs/kozerdeku/kozszolg_ered.pdf

 

"A Szolgáltató a menetrendben meghirdetett járatokkal a vonatkozó

rendeletnek megfelelően köteles a személyszállítást elvállalni. Az utasokkal
szembeni szerződéskötési (szállítási) kötelezettsége nem mentesíti a
zsúfoltságmentes közlekedés, s az elvárható utazási kényelem biztosításának
követelménye alól. Erre való tekintettel a Szolgáltató az utazási igényekhez
igazodóan jogosult a menetrend szerinti járatát legfeljebb 20 percen belül
követő járato(ka)t (másodrészt, harmadrészt stb.) indítani"

Előzmény: Racilaci (59495)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59500
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59499

Gyorsan ennyit találtam, gondolom a többi cégnek is megvan csak meg kell keresni:

 

http://www.hatvanivolan.hu/Kozszolgaltatasi_szerzodes_modositasa.pdf

Előzmény: Valen_10 (59497)
htibor Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59498

Bármelyik VOLÁN társaság honlapján megtalálhatod, általában Közzététel menüpont alatt.

Ne azt várjátok, hogy naprakész utolsó dátum láttamozással legyen fent, hanem a kezdetben megkötött szerződések folyamatosan módosításra kerülnek és azok jelentenek pluszt az eredeti szerződéshez képest.

 

Bár úgy gondolom a topic buszfánkjainak a 8. melléklet - Járműállomány adatai - frissítései hiányoznak leginkább, de nehogy már csak két klikk és gombnyomással akarjanak gesztenéyt kaparni maguknak a karosszékből. Egy kis munka sosem árt... ;)

Előzmény: Valen_10 (59497)
Valen_10 Creative Commons License 2013.11.03 0 0 59497

Bocs a kérdésért, lehet h én vagyok tanulatlan, de hol lehet érvényes közszolgáltatási szerződést beszerezni?

Előzmény: htibor (59496)
htibor Creative Commons License 2013.11.01 0 0 59496

A közszolgáltatási szerződések tartalmazzák:

 

"...Szolgáltató az utazási igényekhez igazodóan jogosult a menetrend szerinti járatát legfeljebb 20 percen belül
követı járato(ka)t (másodrészt, harmadrészt stb.) indítani."

Előzmény: Racilaci (59495)
Racilaci Creative Commons License 2013.11.01 0 0 59495

Más: mit tudtok arról, hogy másodrész(eke)t a volánok mindenféle tulajdonosi engedély birtokában, vagy saját hatáskörben, a forgalmat megtippelve indíthatnak?

Racilaci Creative Commons License 2013.11.01 0 0 59494

A leírtak alapján semmi értelme a "csak leszállás"-korlátozásnak. Egyetértek, hogy ugyanígy az igényvezérlés, -rendelés sem szerencsés, ha úgyis megy a járat. Attól az égnek áll a hajam, amikor ott van egy völgyideji járat, s nem lehet a lehető legtöbb módon használni.

 

Egyszerűen engedni kellene mindenhol a felszállást. Én azt elfogadom, hogy az éjszakai járatok sajátossága, hogy gyorsabban közlekednek, azt kövesse le a menetrend. Tekintve, hogy nappal is leköveti. Az hogy Hatvanig vannak rajta, még jelentheti azt, hogy Hatvan-Gyöngyös köött 5, Gyöngyös-Eger között 10-15 percet húznak a menetidőn. Most már a GPS és a tachográf miatt úgysem lehet száguldozni éjszaka sem, szóval szerintem semmi akadálya nem lenne. És igenis, egy-két utasnak mindig jót jelentene ez a lehetőség.

Előzmény: Törölt nick (59493)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.01 0 0 59493

Jelenleg nem csak az indulási idő, az alapprobléma, hanem az, hogy csak leszállni lehet, felszállni nem lehet.

 

Az igényvezérelt közlekedés a telefonálás főleg azt hivatott eddig szolgálni, hogy egy járat egyáltalán elinduljon. (Magyarországon főleg a kapacitások leépítését, a szolgálatás szűkítést eredményezheti) 

 

Egy másik megyében tudomásom szerint Szabolcs Volán ezt a zömében kísérletet beszüntette,  eleve egy kapacitás kellett hozzá pluszban fenntartani, a végén a magasabb díjszabás, illetve a külön telefonálgatás miatt egyre kevesebben vették igénybe.

Még rendelkezésre állási díjat is kellett fizetni az önkormányzatnak a Volán felé....

 

Szerintem egy autóbuszállomáson bevárni az indulási időt, továbbá Gödöllő aut áll, Hatvan, Zöldfa vend, Hatvan aut áll, Hatvan Kossuth tér, Gyöngyös Toronyház, Gyöngyös aut áll, megállókból való felszállás engedélyezése,akkora nehézségekbe ütközik.

Nem hiszem hogy akkora erőfeszítés megvárni az indulási időt mindenféle külön telefonálgatás nélkül is.

 

A másik szempont ami miatt a járat indulásakor csak leszállni lehetett:

-A bérletesek a másik társaság bérleteseinek kizárása( Pl Gyöngyös Eger között az Agria, a Mátra stb.), mert ezek után nem keletkezik a VOLÁNBUSZ Zrtnek bevétele.

-A járat beindulásakor nem volt eléggé ismert a járat, így az a kevés utas miatt valóban hamarabb el lehetett menni a megállókból, így hamarabb ért a végállomásra a járat.

-Ha nem volt utas Egerig megcsinálták,kb 3 éve, hogy Gyöngyösig ment a járat.

 

Azóta informátorom szerint, Budapestről sokszor 1-2 álló utassal indul, Aszódra, Hatvanba, Gyöngyösre használják elegen.

A menetidő jelenleg már nem gond, mert a több utas miatt gyakorlatilag nem tud korábban elmenni jóval a megállókból.

 

Amúgy ez a csak leszállásra volt példa a Budapest Veszprém járatok közül kb 6-7 éve a 8.30 as járaton, amikor nem állt be a busz Székesfehérváron a buszállomásra, hanem egy helyijárati megállóba tett le, 3-4 utasnak köztük nekem is jól, jött, ez a lehetőség.

Itt is legyen igényvezérelt közlekedés?

Nekem felszálláskor közölték, hogy csak leszállás céljából áll meg, örültem neki hogy hamarabb odaérek vele, , nem kellett előre telefonálnom, se hasonlók......

Előzmény: timetable (59492)
timetable Creative Commons License 2013.10.31 0 0 59492

A legjobb megoldás szerintem az igényvezéreltség: a rendszer úgyis el kellene hogy mozduljon ebbe az irányba (gondoljunk csak a kisebb települések betéréses ellátásának kérdésére).

 

A Gyöngyösön felszálló utas fehívhatja a megadott telefonszámot, ha ezzel a járattal szándékozna utazni: és akkor a busz betartja a megadott indulási idejét.

Előzmény: Racilaci (59484)
archlinux Creative Commons License 2013.10.31 0 0 59491

Na jó, a Tisza Volánnál ma mentek a sulipénteki járatok, de zömmel ugye más volánok szállítják (szállították volna) haza az egyetemistákat.

Előzmény: archlinux (59490)
archlinux Creative Commons License 2013.10.31 0 0 59490

Hosszú hétvége, volánok, macskaköröm.

 

Míg a Zala Volánnál 7-8 buszos konvojok mennek ma, addig a Dél-Alföldi volánoknál őszi szünet van...

Saccra két busznyi ember próbál felszállni egy buszra, ami nem szállíthat és nem is szállít álló utast, utána az IC12-n 29 álló (az utasok fegyelmezetlensége miatt nem értük el a 30-at, ejnye-ejnye).

RIKA424 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 59489

Zastava 750

 

1969-1972 körül (??) a Volán Taxi 50 db mini autót, Zastava 750-es állított forgalomba Budapesten taxiként.

 

Az autók vezetői csak nők lehettek.

 

Csinos miniszoknyás csajok voltak. Fiatalok.

 

Pár évig működött a dolog.

 

 

Előzmény: dundalk (59486)
Racilaci Creative Commons License 2013.10.29 0 0 59488

Nem látom, ez miért lenne olyan szörnyű felvetés. 

Előzmény: Irizar ranger (59487)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.10.29 0 0 59487

Ezt Te sem gondolod komolyan..

Előzmény: Racilaci (59480)
dundalk Creative Commons License 2013.10.29 0 0 59486



Érdekes képre bukkantam. Női Volán taxis egy Fiat 500-al talán valamikor a 60-as 70-es években? Gondolom Budapesten.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!