Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

unomma Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6571

Le lehet ellenőrizni a gömböket? Nagy meló? Mert ha lehet elhoznám megnézetni.

Előzmény: betg (6567)
Birdiee Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6570

Üdv. a fórumon! ;)

Előzmény: kishada (6564)
bxmpisti Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6569

Ha ezt Jeszenszki elolvassa, szétoffolja itt is a fórumot. :-D

Előzmény: betg (6568)
betg Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6568

A rugózás valóban ilyen hogy a kis egyenetlenségeknél üt, a nagyokat simán elnyeli.

A c5 1 nél a legjobb rugózás akkor van ha 205/65r15 gumit rakunk rá mert ez a nagy oldalfalmagassága miatt sokat elnyel az apró úthibákból. Nekem volt már minden az autómon ,és elég sok c5-el mentem és elég komoly különbségeket tapasztaltam.

A 3-as c5 már teljesen más futóművel van szerelve mint az elődjei , plusz gyárilag peres és jó nagy gumi van rajta ami nem éppen a magyar utakhoz lett tervezve. Az utolsó igazán jó rugózás a cx-nek volt az ezek után készült modellek gyárilag keményebbre lettek hangolva, a lágy felfüggesztéshez hosszú rugó út kell így viszont nehéz stabil autót készíteni nem véletlenül volt a cx -nek megnövelt nyomtáva elöl , ezt a ds ből örökölte.

 

betg Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6567

A gömbök simán kíbírnak több mint tiz évet és több száz ezer km -ert.

Inkább a használat számít jobban amiket angliából hozok eddig mindbe teljesen jók voltak így közel 10 évesen is bennük van az előírt nyomás. Itt Magyarországon a rendkívűl szar utakon sokkal hamarabb tönkremegy ezért szoktam cserélgetni öket bontottra .

 

Előzmény: bxmpisti (6554)
betg Creative Commons License 2012.06.25 0 0 6566

Szia egy diag után talán okosabbak leszünk , volt e trafó cserélve e már?

A kuplung ki emel e eléggé ?  A váltóhoz ezért nem érdemes hozzányúlni.

Előzmény: kishada (6565)
kishada Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6565

Citroen c5 2.0

Előzmény: kishada (6564)
kishada Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6564

2.0 benzines, Az egyik ismerősöm téged ajánlott, mert most lenne majd pár dolog amit kéne rajta cserélni pl vezérlés, váltó olaj meg stb

Előzmény: betg (6563)
betg Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6563

Szia ha leírod ,hogy milyen autód van pontosan, melyik motorral akkor talán tudok segíteni.

Előzmény: kishada (6560)
unomma Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6562

Látom, a gugli megmondta.

Előzmény: unomma (6561)
unomma Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6561

Mi az az x7??

Előzmény: Erikaviking (6556)
kishada Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6560

Sziasztok nekem két probléma merült fel a c5-nél. Az egyik az, hogy megyek  vele autópályán kb 200 km és ki írja ezt a szöveget: antipollution fault és utána nem akar menni ugy ahogy az előtt, de mikor leállítom utána kb 20 perc pihenés után semmi gond megy mint akinek semmi baja nem lett volna és a lámpa is elalszik. Másik meg, hogy valamikor nehezen akarja venni az 1-est de olykor meg semmi baja. Köszönöm a választ ha valaki segiteni tudna benne:) Már sokan mondtak sok mindent:D

unomma Creative Commons License 2012.06.24 0 0 6559

A hátsó lengőkar nálam rendben van. Az a bajom, hogy még a kormányon is érzem a kisebb úthibákat. A nagyobbakkal nincs baj.

Előzmény: bxmpisti (6554)
ezüstkombi Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6558

Üdv mindenkinek!

Téves diagnózis miatt cseréltettek velem magasnyomású szabályzószalepet. Ha valakit érdekel, akár kipróbálás után eladnám. 2.0hdi 2002-es évjárat

kari56 Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6557

Kettős lengőkaron könnyű:)

Előzmény: TeddyCx (6555)
Erikaviking Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6556

Nekem hidrós X7-es C5-öm van. Kényelmes a rugózás, de pl az ex 406-omtól nem lényegesen jobb, picit többet vártam tőle. Elvileg ez a C5 alváz és futóműügyileg a C6-al megegyezik (valahol olvastam ilyesmit). Az egyenletlen hullámzó, megsüllyedt utakkal nincs gond, de a hirtelen padkákkal, mint pl felfegyás, sinek,  hiányzó macskakő nem nagyon tud mit kezdeni. Ott talán a sport módban egy árnyalattal jobb. Felemelve földúton lépésben is nagyokat csattan, gondolom azért mert felemelve kiele már nincs rugóút. Én meg minden nap járok így...

Előzmény: bxmpisti (6552)
TeddyCx Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6555

Vagy egy Cx kombi :)

Előzmény: bxmpisti (6552)
bxmpisti Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6554

Igen, keményeb lesz. Asszem a gyár 5 évet/200000km-t ír; utána gömb-LDS csere.  A gömbök nem tölthetők, de vki írta, hogy már van aki talált rá megoldást. Aztán ott van még a klasszikus hátsó lengőkarcsapágy bajság is; az is bele szólhat a hátuljának a keménységébe.

Előzmény: kari56 (6553)
kari56 Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6553

A szokásos nyomáshiány gondolom itt is ugyanazt a hibajelenséget okozza. Lehet ezeket tölteni, vagy kuka, ahogy azt a "modern, környezetkímélő" technológiai fejlesztések eredményeként elvárjuk?

Előzmény: bxmpisti (6552)
bxmpisti Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6552

Ők tesztelték, én meg kipróbáltam és láttam at úthibát, de nem éreztem (Igaz, négyen ültünk benne.). Mindenesetre az új C5-nek fényévekkel jobb a "ugózása", mint a korábbi hidrós C5-öknek.  Persze az igazi élmény a C6...

Előzmény: unomma (6551)
unomma Creative Commons License 2012.06.23 0 0 6551

Ez az új 3-as széria tesztje:-." A hidropneumatikus rendszer rugós tagjaiban viszont alaphelyzetben mindig van egy kis ellenállás a megmozdítás ellenében, egészen pici erők hatására nem moccan. Ezért apró úthibákon, kis sebességnél – ilyenkor kicsik a kitérítő erők – a tisztán hidropneumatikusan rugózott autó inkább hajlamos a finom rázkódásra, vibrálásra, mint az acélrugós."              Akkor ezek szerint mindegyik ilyen?

Előzmény: bxmpisti (6546)
unomma Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6550

Azért kérdeztem, mert én is igy érzem. Az apróbb úthibákat túlságosan is érezni lehet. Egyszerüen ráz.  És azért gyanús, hogy valami bibi lehet, mert volt már időszak, hogy nem éreztem, és tényleg átsuhant az autó mindenen. Meg kéne nézetnem valahol. Betg kollega, mit mond erre? Elhoznám megnézetni.

 

Előzmény: kari56 (6545)
kari56 Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6549

Vissza fogok élni a hatalmammal!!!:)

Előzmény: Cruiser83 (6547)
kari56 Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6548

Rendesek vagytok:))

Előzmény: bxmpisti (6546)
Cruiser83 Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6547

Én is ezt mondtam volna neki, de nem tehetem. Ő a főnököm ;)

Előzmény: bxmpisti (6546)
bxmpisti Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6546

Hát, asszem az új C5  kellett volna neked. ;-)

Előzmény: kari56 (6545)
kari56 Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6545

Az a gond, hogy olyan úthibákat érzek meg, amiket eddig hidrós citroenekben még nem:((( Most érzem, hogy tele van a város fekvőrendőrökkel és le kell lassítanom. Ha ez ilyen a C5 esetében akkor majd talán beletörődök, de ha nem ilyennek kell lenni akkor ez gömbtöltési probléma-e.

üdv kari

Előzmény: unomma (6544)
unomma Creative Commons License 2012.06.22 0 0 6544

Konkrétan mi a bibi a rugózással?

Előzmény: kari56 (6543)
kari56 Creative Commons License 2012.06.21 0 0 6543

Üdv minden C5 tulajnak!

A héten szert tettem egy 1,8SX-re. Kapcsolatom a járgánnyal nem éppen felhőtlen. Az , hogy a külseje tetszik-e, vagy sem, ez izlés kérdése, tehát nem téma. Viszont ami az utazási komfortját illeti, az némi kívánnivalót maga után. Igaz, hogy XM-ből ültem át, de azért többetz vártam a rugózásától. Lehet, hogy a gömböket kell ellenőrizni? Milyen sűrűn kell ezeknél a nyomást ellenőrizni. 2002-es a bálna.

üdv kari

 

bordóc5 Creative Commons License 2012.06.21 0 0 6542

Ez a C5 legjobb megoldáss biztosan elfog törni

 

800 ft darabja 

 

üdv

 

Előzmény: omada (6540)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!